Το chat του δικάναλου

Προσωπικα βρισκω ενδιαφερον το να "περιμενω" τα καλωδια να "στρωσουν" . Πως αλλαζουν , ποσο χρονο παιρνει κλπ.
Εδω και χρονια φτιαχνω δικα μου καλωδια , τα οποια παρακολουθω στο "στρωσιμο" .
Εχω διωξει καλωδια και λαμπες γιατι οταν "εστρωσαν" δε μου αρεσαν πλεον.Ο ηχος "μαλακωσε".
 
Εχω διωξει καλωδια και λαμπες γιατι οταν "εστρωσαν" δε μου αρεσαν πλεον.Ο ηχος "μαλακωσε".
Γνωρίζω τουλαχιστον δυο αντιπροσώπους hi-end που θεωρούν μεγάλη επιτυχία αν η εισαγωγή των προϊόντων τους βοηθήσουν ένα σύστημα ωστε να μαλακώσει ο ήχος.
 
  • Wow
Reactions: Θρησκος
Καλησπέρα παιδιά να σας ρωτήσω κάτι μιας και πιάσαμε για καλώδια. Θυμάστε στην έκθεση ήχου και εικόνας τον Οκτώβριο του 2022 στην Κηφισίας στην αίθουσα πάνω που ηταν τα ψηφιακά της ideon είχαν συνδεσεις με καλώδια Έλληνα κατασκευαστή, "metaxas" νομίζω, για τον οποιο ειχα διαβασει διθυράμβους. Έχει κάποιος από εσάς γνώση σχετικά. (site, τιμες κλπ.) ευχαριστώ πολύ
 
Καλησπέρα παιδιά να σας ρωτήσω κάτι μιας και πιάσαμε για καλώδια. Θυμάστε στην έκθεση ήχου και εικόνας τον Οκτώβριο του 2022 στην Κηφισίας στην αίθουσα πάνω που ηταν τα ψηφιακά της ideon είχαν συνδεσεις με καλώδια Έλληνα κατασκευαστή, "metaxas" νομίζω, για τον οποιο ειχα διαβασει διθυράμβους. Έχει κάποιος από εσάς γνώση σχετικά. (site, τιμες κλπ.) ευχαριστώ πολύ
Τα καλώδια ήταν Mamalos.
https://www.mamalos.com/
 
Καλησπέρα παιδιά να σας ρωτήσω κάτι μιας και πιάσαμε για καλώδια. Θυμάστε στην έκθεση ήχου και εικόνας τον Οκτώβριο του 2022 στην Κηφισίας στην αίθουσα πάνω που ηταν τα ψηφιακά της ideon είχαν συνδεσεις με καλώδια Έλληνα κατασκευαστή, "metaxas" νομίζω, για τον οποιο ειχα διαβασει διθυράμβους. Έχει κάποιος από εσάς γνώση σχετικά. (site, τιμες κλπ.) ευχαριστώ πολύ
Nαι τον γνωρίζω ειναι καταπληκτικός άνθρωπος και οι δημιουργίες του σε αλλο επίπεδο αν θες για περισότερες πληροφορίες πμ
 
Συνεχίζω λοιπον πιο αναλυτικά την κουβέντα μας, μιας και υπάρχει ενδιαφέρων για καλώδια.
Μετα την επισκεψη μου στο φιλόξενο σπιτι του Sonus Naturalis εφυγα με δύο ζευγαρια καλώδια παραμάσχαλα για δοκιμή.
1. Τα Αudience Au24se RCA (1110e new) 1,20m
2. Tα Symphonic Line device cable (380e used) 2m
Η σύγκριση που ήθελα να κάνω είναι με τα νέα μου και πολυ αγαπημένα απο την πρωτη νότα yamamura millenium 5000 1,20m (520e used) τα οποία εχω τοποθετήσει εκει που κάνουν την μεγαλύτερη ηχητική διαφορά, στην έξοδο του dac και στην είσοδο του λαμπάτου προ.
Ο συγκεκριμένος λαμπάτος είναι ιδιοκατασκευή εντελός πιουριστικός οπότε εχει μονο 1 είσοδο και 1 εξοδο και απο τότε που ηρθε το yamamura ειναι μονιμα συνδεδεμένο στα ψηφιακά, δεν εχω δοκιμάσει ακόμη αναλογικά (sorry vlad).
Στη συγκεκριμένη θέση όπως εχω γράψει πιο πάνω με τον ερχομό του yamamura τα μεσαία στο συστημα μου ακούστηκαν απίστευτα αληθοφανοι και αναλυτικά η σκηνή μεγάλωσε και τα πρίμα ακουστηκαν πιο ζωντανά, ισως στα αρνητικά παρατηρησα μια πολυ μικρή μείωση στα μπάσα που μπορει να θεωρηθεί και καλύτερος έλεγχος.
Αντικαθιστώντας τα με τα Αudience Au24se αμέσως ενιωσα την ελειψη στη μεσαία και υψηλή συχνότητα αλλα εδω είχαμε ένα γέμισμα στο χαμήλο δυνατό και ελεγχόμενο.
Συνεχίζοντας στην πιο χαμηλη κατηγορία συγκρινα τα Αtlas Hyper Acromatic Rca 1m (287e new) με τα Symphonic Line device cable
Η σύγκριση έγινε στο δεύτερο μου σύστημα πάλι με τα καλώδια ανάμεσα στο dac και τον ολοκληρωμένο της monrio εδώ οι διαφορές ηταν ελάχιστες για να είμαι πούμε την αλήθεια δεν είμαι σίγουρος αν σε ενα blind τεστ θα μπορουσα να πετύχω πιο καλώδιο επαιζε.
Για να είμαι σίγουρος για το πόρισμα δοκίμασα τα καλώδια και στο μεγάλο μου σύστημα στην ίδια θέση με τα προηγούμενα. Εδω πιθανά λόγο μήκους το Atlas ακούστηκε ελάχιστα πιο αναλυτικό.
Αυτά τα ολίγα όταν μου φυγει λιγο η πορωση και γράψω κάποιες ωρες ακρόασης θα περάσω ξανά απο τον Sonos Naturalis να δοκιμάσω τα καλώδια και στα αναλογικά.
 
  • Like
Reactions: Sonus Naturalis
δεν εχω δοκιμάσει ακόμη αναλογικά (sorry vlad).
Ειδικα στο πικαπ, η επιλογη του καλωδιου βραχιονα, γινεται (πιο σωστη) , αφου προηγουμενως "τηρηθουν" καποια "τετριμμενα" που οι πλειστοι συνηθως δεν τηρουν , αγνοουν ή δεν θεωρουν σημαντικα. Σε περιπτωσεις δε , οπου υπαρχουν και ΜΜ και MC κεφαλες , ενα καλωδιο δεν ειναι αρκετο , ανεξαρτητα απο την τιμη ή τη φημη του.
 
Ειδικα στο πικαπ, η επιλογη του καλωδιου βραχιονα, γινεται (πιο σωστη) , αφου προηγουμενως "τηρηθουν" καποια "τετριμμενα" που οι πλειστοι συνηθως δεν τηρουν , αγνοουν ή δεν θεωρουν σημαντικα. Σε περιπτωσεις δε , οπου υπαρχουν και ΜΜ και MC κεφαλες , ενα καλωδιο δεν ειναι αρκετο , ανεξαρτητα απο την τιμη ή τη φημη του.
Ευτυχώς το πικάπ μου δεν εχει δυο βραχίονες οπότε δεν αντιμετωπιζω αυτο το θέμα.
Aπλα να τονίσω ότι η τιμή που γράφω δίπλα στα μοντέλα μπήκε για να εχουμε μια τάξη μεγέθους τι συγκρίνουμε, να φέρω και ενα παράδειγμα το ταπεινό μου wireworld luna 8 των 50 ευρω έφαγε λάχανο πολλαπλάσιου κόστους καλώδια.
 
Ευτυχώς το πικάπ μου δεν εχει δυο βραχίονες οπότε δεν αντιμετωπιζω αυτο το θέμα.
Aπλα να τονίσω ότι η τιμή που γράφω δίπλα στα μοντέλα μπήκε για να εχουμε μια τάξη μεγέθους τι συγκρίνουμε, να φέρω και ενα παράδειγμα το ταπεινό μου wireworld luna 8 των 50 ευρω έφαγε λάχανο πολλαπλάσιου κόστους καλώδια.
Δεν ειπα για δυο βραχιονες, αλλα για 2 ή περισσοτερες κεφαλες , ΜΜ και MC (αν υπαρχουν δηλαδη και οι δυο τυποι κεφαλων) και εναλλασσονται στον ιδιο βραχιονα.
 
Last edited:
Δεν ειπα για δυο βραχιονες, αλλα για 2 ή περισσοτερες κεφαλες , ΜΜ και MC (αν υπαρχουν δηλαδη και οι δυο τυποι κεφαλων)
To έγραψα έτσι διότι θεωρώ οτι αν δεν εχεις δευτερο βραχίονα η διαδικασία αλλαγής κεφαλής είναι πιο χρονοβόρα απο την αλλαγή καλωδίου απο το βραχίονα στο phono.
Απο την αλλη δεν διαθέτω βραχίονα με αποσπομενο headshell...
 
Στις δοκιμές, αν θέλουμε να τις κάνουμε σωστά, είτε τις κάνουμε για μας τους ίδιους, είτε για ευρύτερο κοινό, πρέπει να τηρούμε μία αυστηρή διαδικασία που θα μας βοηθάει να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα.
Ορισμένη ένταση, ούτε πολύ δυνατά, ούτε σιγά, επαρκής (δηλαδή αρκετός) χρόνος ακρόασης, σημειώσεις, διότι όταν δημιουργείται μία εντύπωση πρέπει να την καταγράψουμε, αλλιώς πολύ εύκολα την ξεχνάμε. Οι σημειώσεις βοηθούν ιδιαίτερα στη σύγκριση και στην εξαγωγή τελικών συμπεράσματα.

Και τέλος να διαμορφώσουμε μία λίστα κομματιών από όλα τα είδη μουσικής που θα χρησιμοποιούμε συστηματικά για κάθε κριτική ακρόαση.
Στη λίστα αυτή το κάθε κομμάτι πρέπει να έχει λόγο ύπαρξης. Π.χ. άλλο για τα χαμηλά, άλλο για τις μεσαίες, για τη στερεοφωνική εικόνα, για τις υψηλές συχνότητες, για τη δυναμική περιοχή και τα μεταβατικά περάσματα, κλπ.
Παραθέτω τη λίστα που συνήθως χρησιμοποιώ (την έχω αναφέρει και παλιότερα).

index.php

Ν
 
Θα μπορούσε να γραφτεί ένα κειμενάκι που να περιέχει τραγούδι για κάθε κατηγορία πχ μεσαία, δυναμικά, φωνές χαμηλά κλπ ετσι ώστε να έχουμε ένα σημείο αναφοράς. Τα πιο ψαγμένα αυτιά.....
Εγώ πχ χρησιμοποιώ για κρουστά joe Morello - take five, φωνές χροιά club for five - brothers in arms, αλλα θα ήθελα μια λίστα αν γίνεται. Έχω δει κ από chesky κλπ ανάλογα κομμάτια.
 
@Struggler
Καλή ιδέα! Μπορούμε να ανοίξουμε ένα νήμα και να περιλάβουμε όσα κομμάτια θεωρούμε ότι είναι κατάλληλα για κριτική ακρόαση και για δοκιμές. Επεξηγώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε κομματιού.

Σιγά-σιγά από ένα-δύο κομμάτια να προσθέτει ο καθένας, θα φτιαχτεί μία πολύ καλη λίστα.