Το chat του δικάναλου

Γνωριζω καλα οτι οι περισσοτεροι εχουμε αναλωσει χρονια ασχολουμενοι με μικρολεπτομερειες
και πολλες φορες χωρις ουσιαστικο οφελος αλλα...
Εδώ θα διαφωνήσω..
Στα πικάπ η ενασχόληση έχει όφελος αν το μηχάνημα επιτρέπει αλλαγές.. ή αν έχει σωστές βάσεις για να κάνει κάποιος αλλαγές.
Σε μικρότερο βαθμό τα ηλεκτρονικά που μέσα σε άκρες είναι σωστά από τα εργοστάσια.
Η αποψη οτι η εμπειρια και εξοικειωση με καθε ειδος ζωντανης μουσικης, ηλεκτρικης η ακουστικης,
ειναι περιττη και δεν μπορει να χρησιμευσει ως αναφορα επειδη υπαρχει απροσδιοριστη ποικιλια ηχοχρωματων
Κανείς πιστεύω δεν κυνηγάει το απροσδιόριστο ηχόχρωμα.. τις παραμορφώσεις κυνηγάμε να εξαλείψουμε.. αυτές είναι εύκολα αντιληπτές και αλλοιώνουν τα πάντα.
ενω η ακουστικη μας μνημη ειναι μικρη και οτι νομος πρεπει να ειναι η ευχαριστιση μας
δεν νομιζω οτι μπορει να μας οδηγησει μακρια.
Και όμως μπορεί.
Άλλο αν δεν μπορούν όλοι..
Αυτος που το βασανιζει λιγο παραπανω δεν το κανει για να επιτυχει ενα ιδεατο ηχοχρωμα των οργανων που διατηρει στη μνημη του
αλλα για να επιτυχει τον συνδιασμο με τις μικροτερες παραμορφωσεις που κατα το δυνατον θα επιτρεψει σε οποιοδηποτε ηχοχρωμα να λαμψει.
Εδώ με βρίσκεις σύμφωνο 100%
 
ΔΥΣΤΥΧΏΣ το όνειρο που είχαμε όταν αρχίσαμε το avclub, έμεινε απραγματοποιητο.
Ποιο ήταν αυτό??
Ο χώρος όπου τα γραφόμενα, θα γίνονταν πράξη και οι συζητήσεις πραγματικότητα.


Αχ ρε Κουν.......αχ!

🥲
 
  • Like
Reactions: petronik
ΔΥΣΤΥΧΏΣ το όνειρο που είχαμε όταν αρχίσαμε το avclub, έμεινε απραγματοποιητο.
Ποιο ήταν αυτό??
Ο χώρος όπου τα γραφόμενα, θα γίνονταν πράξη και οι συζητήσεις πραγματικότητα.


Αχ ρε Κουν.......αχ!

🥲
Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις......
 
  • Like
Reactions: mdvq
Δύο σημειώσεις.

Η ακουστική μνήμη είναι μικρή αλλά όχι ανύπαρκτη. Σε δοκιμή ΑΒ οι διαφορές είναι ακουστές και στον κουφό.

Για το ηχόχρωμα των κρουστών αναλόγως θέσης. Τουλάχιστον εκείνα με το στόμιο στο αντηχείο έχουν διαφορά. Αν και μιλάμε για πολλές μοίρες, στην νταρμπουκα ακούει αλλιώς αυτός που κάθεται μπροστά και αλλιώς αυτός που είναι κοντά στο στόμιο.
Μιλάω για τον "dum" ήχο κυρίως.
 
Δύο σημειώσεις.

Η ακουστική μνήμη είναι μικρή αλλά όχι ανύπαρκτη. Σε δοκιμή ΑΒ οι διαφορές είναι ακουστές και στον κουφό.

Αυτό βρήκα από εδω​

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""​

Αισθητική μνήμη

Είναι ο συντομότερος τύπος μνήμης. Αποτελείται από την ικανότητα να διατηρούνται αισθητηριακές πληροφορίες όταν το ερέθισμα έχει εξαφανιστεί.

Συνεχώς πολλές πληροφορίες μας βομβαρδίζουν. Μπορούν να είναι ακουστικά, οπτικά, οσφρητικά, καλαίσθητα ή απτικά. Ο οργανισμός μας δεν μπορεί να παρακολουθήσει όλα τα ερεθίσματα ταυτόχρονα, επειδή η ενέργεια είναι περιορισμένη, επομένως φιλτράρει. Αυτό αγνοεί κάποια δεδομένα και ανιχνεύει άλλα. Τα τελευταία είναι εκείνα που είναι μέρος της αισθητικής μνήμης.

Η αισθητήρια μνήμη των οπτικών ερεθισμών αναφέρεται συχνά ως εικονική μνήμη. Αν είναι ακουστικά ερεθίσματα, είναι γνωστά ως ηχητικά. και αν είναι απτικές, απτικές.


Αυτός ο τύπος μνήμης δεν απαιτεί συνειδητή προσοχή, στην πραγματικότητα είναι συνήθως ακούσια. Χαρακτηρίζεται από εξασθένιση πολύ γρήγορα, περίπου μετά από 200-500 χιλιοστά του δευτερολέπτου μετά την αντίληψη ενός στοιχείου. Αν και η ηχητική ή η ηχητική μνήμη μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο, το πολύ 3 ή 4 δευτερόλεπτα.

Η διάρκεια αυτής της μνήμης είναι τόσο μικρή που θεωρείται συνήθως μέρος της διαδικασίας αντίληψης, παρόλο που αποτελεί απαραίτητο βήμα για την αποθήκευση του περιεχομένου στη βραχυπρόθεσμη μνήμη.

Για να μπει η μνήμη της αισθητήριας μνήμης σε βραχυπρόθεσμη μνήμη, πρέπει να δοθεί προσοχή. Δηλαδή, να εστιάσετε οικειοθελώς σε ένα ερέθισμα που αγνοεί τους άλλους.""""""""""""""""""""""""""""

Νομίζω ότι με βάση αυτά πρέπει να συζητάμε και όχι με ότι νομίζει ο καθένας.
Εξάλλου γι'αυτό, όπως ειπε και ο Λεώ, έχουμε τα ΑΒ τεστ.
 
Τα Α/Β τέστ τα κάνουμε για να "ξεχωρίσουμε" πολύ λεπτές διαφορές Μιχάλη.. και συνήθως κάποια μονάδα σε σχέση με άλλη της ίδιας κατηγορίας στο ίδιο σύστημα..

το θέμα της ακουστικής μνήμης το κόβω εδώ.. το παραπάνω κείμενο δίνει κάποιες οδηγίες που μάλλον απευθύνονται στην θειά μου την Μαρία , στον μπάρμπα μου τον Σίμο.. πάντως όχι σε μένα με το συμπάθειο...
 
Ένα σύστημα είναι καλό όταν σε κάνει να πιστεύεις ότι μάλλον αυτό που ακούς θα μπορούσε να είναι αληθινό αν δεν έβλεπες τα ηχεία κλπ. Ασχέτως αν είναι όντως κοντά στο αληθινό …
 
Αυτος που το βασανιζει λιγο παραπανω δεν το κανει για να επιτυχει ενα ιδεατο ηχοχρωμα των οργανων που διατηρει στη μνημη του
αλλα για να επιτυχει τον συνδιασμο με τις μικροτερες παραμορφωσεις που κατα το δυνατον θα επιτρεψει σε οποιοδηποτε ηχοχρωμα να λαμψει.
Δεν μπορώ φυσικά να μιλήσω εκ μέρους κανενός για τα κίνητρα του στο να βασανίζεται και τι θέλει να πετύχει. Το δικό μου βάσανο σκοπεύει σε αυτό που περιγράφεις στη δεύτερη πρόταση, ΣΥΝ την άρση όποιων εμποδίων εγείρονται απο ατέλειες των μηχανημάτων που έχουμε επιλέξει για να πορευτούμε, ΠΡΙΝ φτάσουμε στην απόφαση αλλαγής -αναβάθμισής τους.
Αντε και να πάρουμε και καμιά κόπια με καλύτερη εγγραφή :)
 
Γνωριζω καλα οτι οι περισσοτεροι εχουμε αναλωσει χρονια ασχολουμενοι με μικρολεπτομερειες
και πολλες φορες χωρις ουσιαστικο οφελος αλλα...
Πάντα υπάρχει όφελος, ακόμη και αν το αποτέλεσμα δεν είναι το προσδοκώμενο

πχ άλλαξα ματ στο πλατώ, αλλά δεν κατάλαβα διαφορά... Την επόμενη που θα ψάχνω για διαφορές σε κάτι, θα είναι το τελευταίο που θα κάνω
 
Πάντα υπάρχει όφελος, ακόμη και αν το αποτέλεσμα δεν είναι το προσδοκώμενο

πχ άλλαξα ματ στο πλατώ, αλλά δεν κατάλαβα διαφορά... Την επόμενη που θα ψάχνω για διαφορές σε κάτι, θα είναι το τελευταίο που θα κάνω
Βλέπεις κάτι παράξενα πράγματα;;
Έχω αρκετά ματ και έχω "επικεντρωθεί" σε 2 από αυτά.
Λαστιχοφελλό και ακρυλικό .
Τελείως διαφορετικός ήχος μεταξύ τους.. μάλιστα στον λαστιχοφελλό όσο μεγαλύτερο το πάχος, τόσο χειρότερο το αποτέλεσμα σε θέμα ανάλυσης.
Στο ακρυλικό ευτυχώς δεν έχω διαφορά όταν αλλάζω το πάχος του.
Έχω στα 3mm και στα 5mm, πάντα με 0,6 ή 1mm butyl rubber από κάτω.
Κάποτε χρειάστηκα να κάνω μια ακρότητα.. και τα 2 ακρυλικά στο πλατώ και φυσικά butyl rubber ανάμεσα..
Το συνολικό ύψος των 9+mm "συμπεριφέρθηκε" σαν ένα σώμα.
Γενικά στο technics μου έχω κατασταλάξει στο ακρυλικό , ενώ στο thorens δεν έχω κάνει ακόμα συγκριτικές δοκιμές και προς το παρόν το έχω ακούσει μόνο με λαστιχοφελλό συνολικού πάχους 2mm.
 
το θέμα της ακουστικής μνήμης το κόβω εδώ.. το παραπάνω κείμενο δίνει κάποιες οδηγίες που μάλλον απευθύνονται στην θειά μου την Μαρία , στον μπάρμπα μου τον Σίμο.. πάντως όχι σε μένα με το συμπάθειο...
Vlad ξέρεις πολύ καλά ότι σε θεωρώ φίλο καλό και από τα καλά παιδιά του φόρουμ.
Οπότε ας το αφήσουμε αυτό στην άκρη , γιατί θεωρώ ότι εκτιθεσαι....δεν μπορείς να βάζεις στην άκρη την επιστήμη,από τα προσωπικά σου πιστεύω.
Ότι και να λες η αλήθεια είναι μία και επίσης εξίσου αλήθεια είναι ότι είσαι καλός μου φιλος🍻😸
 
Η αποψη οτι η εμπειρια και εξοικειωση με καθε ειδος ζωντανης μουσικης, ηλεκτρικης η ακουστικης,
ειναι περιττη και δεν μπορει να χρησιμευσει ως αναφορα επειδη υπαρχει απροσδιοριστη ποικιλια ηχοχρωματων
ενω η ακουστικη μας μνημη ειναι μικρη και οτι νομος πρεπει να ειναι η ευχαριστιση μας
δεν νομιζω οτι μπορει να μας οδηγησει μακρια.

Να κάνω μια ακόμα προσπάθεια με ένα παράδειγμα:

Όταν ήμουν νεαρούλης, αλλά μέσα στο κόλπο του Hi-Fi, μεταξύ άλλων είχα λατρέψει ένα κομμάτι των America με τίτλο Ventura Highway, βασικά για τις ακουστικές κιθάρες. Η αναπαραγωγή του δίσκου γινόταν με κεραμική κεφαλή σε ηχεία - καπάκι του πικάπ και ενσωματωμένο ενισχυτή.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Μια βραδυά Σεπτέμβρη, στην έξοδο της Στοάς Χατζηχήστου επι της Πανεπιστημίου, ένα ντουέτο αλλοδαπών υπαίθριων μουσικών, με ακουστικές κιθάρες, είχαν στο ρεπερτόριό τους αυτό το τραγούδι.

Κατεδαφίστηκα:
απο την αρτιότητα της εκτέλεσης, απο τον ήχο των κιθαρών, τις αρμονικές, τον πλούτο, απο μια αίσθηση "αληθινού", απο, απο, δεν ξέρω τι άλλο.
Επειδή το συγκεκριμένο τραγούδι, έπαιζε καλύτερα σε ένός φίλου μου με "στερεοφωνικό", φαντάστηκα και για χρόνια ίσως πίστευα κιόλας, πως σε ένα "καλύτερο στερεοφωνικό" απο του φίλου μου, ή σε ένα απολύτως "κορυφαίο", το συγκεκριμένο θα έπαιζε όπως το άκουσα εκείνο το βράδυ.
Φευ, ουδέν αναληθέστερον.(διαπίστωση βέβαια, πολλών χρόνων μετά)
Αιτία; ο περιορισμός που εγείρει το "μέσο", δηλ η "εγγραφή", που θα την χαρακτήριζα συμπαθητική, αλλά ως εκεί. Το τραγούδι "γράφτηκε" 'ετσι, πάει και τελείωσε. Αντε με κανένα remaster ή καμιά ισοστάθμιση να ακουστεί λίγο διαφορετικά.
Σε καμια περίπτωση όμως δεν θα φτάσει την εμπειρία "αναφοράς" που είχα εκείνο το βράδυ.

Σε τι μου χρησίμευσε η "αναφορά";
Αρχικά στο να με κάνει ευτυχή και ευγνώμονα για την εμπειρία του πως παίζουν πραγματικά δύο ακουστικές κιθάρες ντουέτο.
Αμέσως μετά, στο να με κάνει δυστυχή για χρόνια, γιατί δεν είχα τα φράγκα για να "πάρω" αυτόν τον ήχο, και τέλος, μακάκα με την διαπίστωση πως τσάμπα στενοχωριόμουν, γιατί αυτά τα δύο πράγματα, αληθινό- ηχογράφηση, δεν έχουν καμία σχέση το ένα με το άλλο.

Την "αναφορά" φυσικά την κουβαλάω ακόμα, δίχως όμως πλέον καμιά προσδοκία και αυτοπαραμύθιασμα ότι πρόκειται ποτέ να την ακούσω ηχογραφημένη.

Έχω δεκάδες δίσκους με ακουστικές κιθάρες, που ακούγονται παραπάνω απο "μια χαρά" έτσι όπως είναι γραμμένες και τους απολαμβάνω μέχρις ενός.
Αυτό μου αρκεί.
Εχω και άλλους... ασε καλύτερα



 
Βρε σεις,στεναχωριωμαστε ίσως για κάτι που τελικά να μην υπάρχει λόγος.
Ο Κουν εξήγησε ,με τον γλαφυρό γραπτό λόγο που τον διακρίνει, μια από τις "αναφορές" που τον στιγμάτισε .
Εγώ έχω ακόμα πεντε-εξι τετοιες, γι'αυτό δεν ψάχνω το αδύνατον.
Άρα...ναι .
ΥΠΆΡΧΕΙ ακουστική μνήμη όταν μιλάμε για το ΚΟΛΟΣΣΙΑΊΟ.

Μην ακούω όμως, για διάφορες στο ηχοχρώμα της κιθάρας που την ακούτε στο τάδε μαγαζί και μετά μπορείς να την ξεχωρίσεις στο στερεοφωνικό του σπιτιού σου.
Όποιος μπορεί και το κάνει αυτό ,να πάει στην Ντίσνεϋλαντ να κάνει το σούπερ Γκούφυ 😄😂
 
Have a break................ κι οπου βρειτε βινυλια της opus 3 , με κλειστα τα ματια

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: christos56
Όταν έχεις βρεθεί σε ακρόαση με ένα ΚΑΡΟ συμφορουμιτες,που την έχουν πατήσει ΟΛΟΙ , όπου σε τεστ με ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ (grado κορυφαίας ποιότητας) ακούσαμε κομμάτι όπου στο δεξί (σε πούμε) αυτί έπαιζε ΣΑΦΈΣΤΑΤΑ η κιθάρα και οταν αλλάζαμε την φορά των ακουστικών ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΎΣΕ να παίζει στο δεξί αυτί η κιθάρα, θα σας εξηγήσω το ονειρο.
Χρυσαυτιαδες και ....έπιπλα στο βυθό 🤪😂😂
 
Have a break................ κι οπου βρειτε βινυλια της opus 3 , με κλειστα τα ματια

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
τώρα μην μου πεις ότι βάζει αυτό το κομματι :
Α) για να φτιάξεις διάθεση και
Β) για να κρίνεις σύστημα ,με 3 όργανα που παίζει το καθένα με κανα καφέ στο ενδιάμεσο
,😄😄
(ελπίζω Πανικό να μην το πάρεις στραβά,λέμε και καμμιά μακακια να περνάει το βράδυ ,που εδώ στην Κρήτη τέτοια ώρα έχει 35 βαθμούς 🌡️🔥🥵
 
Μη μου αγχωνεσαι ........... χαχαχα
Απλα , οπως εχουμε αρκετους καλα ηχογραφημενους δισκους , καποιοι που θα ηθελαν κατι τετοιο , αλλα και σε jazz , η opus 3 ειχε πολλους.
Το πιο πανω κοματι, ειναι ιδιαιτερα καλα ηχογραφημενο. Αν θυμαμαι καλα υπαρχει και σε εναν απο τους τεστ δισκους της ortofon .
Γνωστο κοματι, ενδιαφερουσα εκτελεση . Τιποτα περισσοτερο.
Ειναι ενδιαφερων ο τροπος ηχογραφησης τους, με μικροφωνα, και η μεταφορα απο τα master tapes.
 
τώρα μην μου πεις ότι βάζει αυτό το κομματι :
Α) για να φτιάξεις διάθεση και
Β) για να κρίνεις σύστημα ,με 3 όργανα που παίζει το καθένα με κανα καφέ στο ενδιάμεσο
,😄😄
(ελπίζω Πανικό να μην το πάρεις στραβά,λέμε και καμμιά μακακια να περνάει το βράδυ ,που εδώ στην Κρήτη τέτοια ώρα έχει 35 βαθμούς 🌡️🔥🥵
Εχω παψει να κρινω συστηματα , ειμαι χωρις αλλαγη στο συστημα μου για χρονια, πλην καμιας κεφαλης που...........επιβαλλεται, αλλα και με αυτες τελειωσα.
Και σιγουρα δεν ακουω τετοια για να φτιαξω διαθεση :LOL:
Τον αναφερα στα πλαισια της συζητησης για "αναφορες" . Αν τον ακουγες, εχει υλικο πολυ ασχετα αν ειναι τρια τα οργανα.
 
  • Like
Reactions: mdvq