Το chat του δικάναλου

Φαντάσου όλα αυτά τα καλά που λες , σε πλίνθο της προκοπής....
Ούτε με την ανάδραση με βάρη στον βραχίονα δεν θα είχε πρόβλημα.
Γιατί μια τάβλα ότι και να της κάνεις, τάβλα θα παραμείνει... άντε να την κάνεις λάκα για να γίνει όμορφη όπως στο ΕΑΤ και κάτι άλλα...
Έχεις δει κάποιο κορυφαίο audiophile πικάπ να "στηρίζεται" σε μία τάβλα;;
Όταν είναι καθαρά μάζας , "τάβλες" και κιλά να δουν τα μάτια σου....
Άνοιξες ολόκληρη κουβέντα για τα πικαπ .
Δυστυχώς η ευτυχώς αν ηταν να ζυγίσουνε τα πικαπ με το βάρος ,ζήτω που καήκαμε είναι μια ολόκληρη μηχανολογική κατασκευή που σε καμία περίπτωση δεν χρειάζονται μηχανολογικές τριβές ούτε από το πλατό μα ούτε από τον βραχίονα μα ουτε και από τον κινητήρα .
Αυτός είναι και ο λόγος που ακόμη το ψάχνουν για αυτό βλέπεις τόσες διαφορετικές κατασκευαστικές μηχανολογικές προσεγγίσεις …
Φυσικά υπάρχουν πικαπ που στηρίζονται σε μια τάβλα και μάλιστα κάποια από αυτά είναι και πανάκριβα ,πάρε το παράδειγμα της Rega που έχει τόσους οπαδούς απλή μηχανολογική κατασκευή αλλά έξυπνη .
Υ.Σ Και τωρα που το σκέφτομαι σιγά μην φτιάξω πλίνθο για το dual 1219 ,μπορώ φυσικά και 300 κιλά να βάλω έχω την δυνατότητα και τα μηχανήματα τα έχω στα πόδια μου …
Αλλά δεν πρόκειται να ακούσεις καμία διαφορά άσε που κινδυνεύεις την ανάδραση να την πας στον θεό ,για πικαπ όμως με ανάρτηση δεν μιλάμε ;
 
ξεκινάω μια από τις σοβαρότερες / κυριότερες αναβαθμίσεις που μπορούν (και πρέπει) να γίνουν σε ένα SL 1200
(πιθανόν να είναι η σημαντικότερη, θα φανεί στο τέλος αυτό...)

IMG_20230927_144320[1].jpg

τα stainless steel ρουλεμάν του βραχίονα θα δώσουν για πάντα την θέση τους στα κεραμικά ZrO2 zirconium.

IMG_20230927_144608[1].jpg
ανεκτίμητη η βοήθεια του Στρατηγού ( @Babis K. )
χωρίς τον Μπάμπη και τον τόρνο του, ακόμα θα προσπαθούσα να πετύχω τα σωστά κέντρα στα εξαρτήματα.. και πόσα κεραμικά ρουλεμάν θα είχα στείλει "αδιάβαστα" ,, τα οποία μόνο φθηνά δεν είναι...
(το πόσο μου κόστισαν οι προηγούμενοι "επαγγελματίες" μηχανουργοί και οι αποτυχημένες προσπάθειές τους , είναι κάτι που προσπαθώ να ξεχάσω....)

τα εργοστασιακά εξαρτήματα με τα ss ρουλεμάν θα πάνε στην άκρη χωρίς να τροποποιηθούν.. θα χρησιμεύσουν ως "demo" σε όσους δύσπιστους αμφιβάλλουν για την διαφορά λειτουργίας σε σχέση με τα κεραμικά..
με τον Μπάμπη "φτιάξαμε" 2 σετ εξαρτημάτων με κεραμικά ρουλεμάν.. το ένα σετ θα μπει στον βραχίονα, το άλλο θα περιμένει για κάμποσο καιρό μέχρι να έρθει η ώρα να συναρμολογήσω το ασημί ΜΚ2 που έχω..
μέχρι τότε αρκετοί φίλοι θα πιάσουν στα χέρια τους σετ με ss και σετ με κεραμικά για να δουν (και να νιώσουν) οι ίδιοι την λειτουργία του ενός σετ και του άλλου...

στην "σκιά" αυτής της δουλειάς, θα γίνει και μια 2η μικρότερης σημασίας..

έχω καταλήξει μετά από αρκετές δοκιμές (σε άλλου είδους μηχανήματα) στο υλικό που θα χρησιμοποιήσω στην στήριξη του Μ/Σ για να απομονωθεί 100% η "φασαρία" που κάνουν τα τυλίγματα..

IMG_20230927_144623[1].jpg


περισσότερα στο ανάλογο νήμα του πικάπ , αφού ήδη θα ακούω το αποτέλεσμα..
όσοι ενδιαφέρονται, ας μείνουν συντονισμένοι...

ΥΣ..
το μεγαλύτερο "εμπόδιο" που αντιμετωπίζω αυτή την στιγμή, είναι ο χώρος αποθήκευσης για τα διάφορα κομμάτια του πικάπ που θα πρέπει να "κάτσουν" για λίγο στην άκρη..
πραγματικά είμαι σε απόγνωση.. φοβάμαι ότι θα ψάχνω να τα βρω αργότερα και δεν θα ξέρω που είναι...
δράμα..!! ο απόλυτος κορεσμός εδώ μέσα...
 
Δεν με απασχολεί τόσο η ταχύτητα αλλά το Wow And Flutter
Με προσεγμενο σερβις και περιποιηση στα σημεια που χρειαζεται, ολα γινονται.................
Τροχαλια, μοτερ,αξονας/πηγαδι,πλινθο ................


IMG_20230312_005755-2.jpg
 
  • Like
Reactions: MakisM and vlad66
Ξεκινήσαμε …Να δω πότε θα τελειώσουμε γιατί όπως και να το κάνεις χρειάζεται αρκετός χρόνος για όλα αυτά και φυσικά διάθεση αλλιώς παράτα τα όπως έχει .
Αν ξεκίνησα όλη αυτήν την διαδικασία είναι καθαρά ότι έχω υπέροχες αναμνήσεις από την Dual μιας και ο πατέρας μου ήταν τρελός φαν με αυτήν την εταιρία .
Το καλό είναι ότι έχω πλήρη service manual 20 περίπου σελίδων ,thanks Πανίκο για το λινκ που έβαλες .

Μην νομίζεται ότι είναι τόσο εύκολο ,θέλει μελέτη για το τι ξηλώνεις και σαν αρχή πήγαμε πολύ καλά αφήσανε μόνο το μοτερ την τροχαλία και τον βραχίονα μπας και τον σώσω .
Το πηγάδι ο άξονας δηλ ενσωματώνεται μέσα στο πλατό το γρανάζι που βλέπεται από έξω μπρούντζος είναι για να γυρίζει την άλλη τροχαλία που βοηθάει στον αυτοματισμό του πικάπ που δεν μας ενδιαφέρει .(ξηλώθηκε και αυτός )

IMG_9183.jpeg
Εδώ το πηγάδι του κεντρικού άξονα που είναι σταθερό .
IMG_9175.jpeg
Εδώ και καλά η τροχαλία που κινεί το πλατό και το μοτερ ,κάτι αντίστοιχο έχουν κάνει στο dual 1237 A αλλά αυτό κινείται με ιμάντα σταθερός άξονας που κουμπώνει το πλατό και εκεί .




IMG_9174.jpeg
Και σαν αρχή βγήκαν όλα τα παρακάτω .
IMG_9181.jpeg
Αυτός είναι ο μηχανισμός που περιστρέφει το πλατό .

IMG_9177.jpeg
 

Attachments

  • IMG_9180.jpeg
    IMG_9180.jpeg
    2.9 MB · Views: 1
  • IMG_9178.jpeg
    IMG_9178.jpeg
    3.1 MB · Views: 1
  • IMG_9179.jpeg
    IMG_9179.jpeg
    3.4 MB · Views: 2
Σιγουρεψου οτι το λαστιχο της τροχαλιας ειναι μαλακο. Ειναι απο τα πλεον σημαντικα που πρεπει να ελεγξεις.
Ειναι πηγη θορυβου αν ειναι σκληρο.
 
Έχουμε πέσει με τα μούτρα στην δουλειά...
Πολύ γουστάρω που έφυγε επιτέλους το καλοκαίρι και μπορούμε να ασχοληθούμε με το αγαπημένο μας άθλημα... :LOL:
 
Έχουμε πέσει με τα μούτρα στην δουλειά...
Πολύ γουστάρω που έφυγε επιτέλους το καλοκαίρι και μπορούμε να ασχοληθούμε με το αγαπημένο μας άθλημα... :LOL:
Εγω δεν εχω να κανω τιποτα :cry:
Ακουω μονο αυτο τον καιρο :LOL:
Εχουμε ακομη 36-37 Κελσιου καθε μερα :mad:
 
Εγω δεν εχω να κανω τιποτα :cry:
Πιάσε κάνε σέρβις στον Leben..
Πάντα υπάρχει να κάνεις κάτι... :LOL:
Ακουω μονο αυτο τον καιρο :LOL:
Αυτό είναι που δεν μπορώ να κάνω εύκολα.. ακόμα.. αργότερα βλέπουμε...
Εχουμε ακομη 36-37 Κελσιου καθε μερα :mad:
Εδώ κατά τόπους ρίχνει καρεκλοπόδαρα... :ROFLMAO:
 
Σιγουρεψου οτι το λαστιχο της τροχαλιας ειναι μαλακο. Ειναι απο τα πλεον σημαντικα που πρεπει να ελεγξεις.
Ειναι πηγη θορυβου αν ειναι σκληρο.
Έτσι συνέβη στο δικό μου αντίστοιχο Dual. Ήταν το πρώτο μου πικάπ, όταν ακόμα ήμουν νεαρός έφηβος.
Μετά απο 16 χρόνια σκληρής αλλά απροβλημάτιστης χρήσης, ξεκίνησε σιγά -σιγά ο θόρυβος, για να φτάσει σύντομα σε απαράδεκτα επίπεδα.
Ο Λαμπρόπουλος δεν είχε πλέον την αντιπροσωπεία, ανταλλακτικά δεν υπήρχαν, internet δεν υπήρχε, έγραψα μια επιστολή στην εμφανιζόμενη ως Dual στη Γερμανία τέλος πάντων, χωρίς να λάβω ποτέ απάντηση, διευθυντής κορυφαίας Γερμανικής εταιρίας άλλου τεχνολογικού τομέα, λόγω της γνωριμίας μας, προθυμοποιήθηκε να με συνδράμει,αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Πήρα την τροχαλία στο χέρι και έψαξα όπου μάθαινα ότι υπήρχε "μάστορας" για πικάπ, αλλά τίποτα.
Το πικάπ παροπλίστηκε και έμεινε στο πατρικό μου, όταν έφυγα
Είχα ήδη ένα Ariston RD-60 και ένα Thorens TD-165, αλλά για συναισθηματικούς λόγους, με "έτρωγε" να επισκευάσω το Dual.
Με την έλευση του διαδικτύου, απο τις πρώτες μου αναζητήσεις ήταν "Dual 1219 idler"
Κάποια στιγμή, βρέθηκε κάποιο αντίστοιχο του στην Αμερική, με τιμή "χώμα". Τρελάθηκα απο τη χαρά μου!
Αναζήτησα το πικάπ για να δώ τη γενικότερη κατάσταση του μετά απο τόσα χρόνια απραξίας, πλην όμως δυστυχώς το μηχάνημα δεν υπήρχε πλέον...
 
Από την αρχή είπαμε ότι το συγκεκριμένο πικαπ παράγει θόρυβο .

Αυτός ο θόρυβος μπορεί να προέρχεται από την τροχαλία -λάστιχο όχι δεν είναι σκληρό αλλά μπορεί να γίνει πιο μαλακό πέρα από την ρύθμιση που σηκώνει από το ελατήριο -επαναφορά και από το λαμάκι στο πίσω μέρος έχει τρεις θέσεις στο σχέδιο που είδα του 2005 το έχουν στην μέση αυτό τώρα είναι στην άκρη προς το τέλος .

Το λάστιχο μπορεί να βρεθεί στο εμπόριο όχι φυσικά σαν dual αρκεί να κρατήσεις το μεταλλικό μέρος η ακόμη το να το στείλεις για αναγόμωση .

Το πηγάδι θέλει και αυτό έλεγχο και πειραματισμό με διάφορα λιπαντικά μιας και δεν υπάρχει βάθος στο πηγάδι ώστε να συγκρατεί το λιπαντικό απλά κουμπώνει .

Το πηγάδι και ο άξονας φυσικά και φτιάχνονται αν και εφόσον υπάρχει πρόβλημα είπαμε ότι κάποιοι από εμάς δουλεύουν στην βιομηχανία και έχουμε απλόχερα πανάκριβες εργαλειομηχανές στα πόδια μας .

Αυτό που δεν μπορείς να φτιάξεις αν θέλεις το original είναι το πλατό του 1219 είναι χυτό χρειάζεται καλούπι και δεν συμφέρει πέρα από τις όποιες προσμείξεις έχουν κάνει και αν έχουν κάνει και οποίος έχω πει παλιότερα κάποια πράγματα δεν αντιγράφονται .

Όλα αυτά θα μελετηθούν αρκεί να βρεθεί ο χρόνος ,κάναμε όμως την αρχή .

Υ.Σ και ένας ιμάντας μπορεί να παράγει θόρυβο της βάζεις παιδική πούδρα και τέλος .
 
το πλατώ του δεν νομίζω να θέλει κάτι, εκτός αν έχει χτυπηθεί και στραβώσει.. αν έχει απλά γρατζουνιές , πιστεύω να φτιάχνονται.

ωραία συμβουλή αυτή με την παιδική πούδρα για τους ιμάντες (y)
πες και καμιά ιδέα για καθαρισμό αλουμινίου.. είδα μαύρα σημάδια στο κάτω μέρος του πλατώ του τεκ μου...

IMG_20230928_113002[1].jpg
 
..........αρκεί να κρατήσεις το μεταλλικό μέρος η ακόμη το να το στείλεις για αναγόμωση .
Η καλυτερη και πιο σωστη κινηση ειναι να στειλεις ολοκληρη τη τροχαλια σε καποιον που κανει επιδιορθωσεις σε τετοια εξαρτηματα. Δεν υπαρχουν πολλοι και δεν ειναι τοσο ευκολο οσο φαινεται. Το λαστιχο , αφου μετρησει τις διαστασεις του , θα αφαιρεθει ολοκληρο και θα αντικατασταθει με φρεσκο/καινουργιο στη σωστη "συνταγη" υλικου, ελαστικοτητας κλπ............. Ακολουθως θα περασει απο CNC για να του δωσει τη σωστη διαμετρο και ακριβεια χιλιοστου .........
Υ.Σ και ένας ιμάντας μπορεί να παράγει θόρυβο της βάζεις παιδική πούδρα και τέλος .
Αλλο ενας ιμαντας, αλλο μια τροχαλια.

Οταν εφτασα στο τελος με το garrard μου, κατεληξα να δοκιμαζω 4-5 τροχαλιες , οι τρεις καινουργιας παραγωγης και οχι φθηνες :mad: . Ολες "καλες" , αλλα καμια δεν μπορεσε να κρατησει τον ηχο του 401 , οπως η original. Original τροχαλιες ειχα δυο , η μια σε αψογη κατασταση που ειχε το πικαπ μου οταν το πηρα απο τον πρωην αντιπροσωπο και ηταν το ντεμο του τοτε με λιγη χρηση , η αλλη με πιο σκληρο λαστιχο απο παλιο 401 που πηρα μεταχειρισμενη. Μετα απο επικοινωνια με καποιον στην Αμερικη , του εστειλα αυτην με το πιο σκληρο λαστιχο και την επανεφερε σε μεγιστο βαθμο στις προδιαγραφες της original με τη διαδικασια που σου ειπα πιο πανω. Σημειωσε ,αυτος ο κυριος, φτιαχνει τροχαλιες, κυλινδρους για μπομπινοφωνα και αλλα τετοια , με μεγιστη ακριβεια για revox, tascam,otari , thorens, garrard .................

Ο Βλαδιμηρος θα σου πει το "θριλερ" με τις τροχαλιες :LOL:
Ολη η δουλεια με το σερβις του 401 , κρεμμοταν απο ενα λαστιχο , οσο κι αν ακουγεται "τραβηγμενο".

Οι δυο απο τις τρεις τροχαλιες καινουργιας παραγωγης, πουληθηκαν με λιγη απωλεια χρηματων.
 
  • Like
Reactions: vlad66
το "θρίλερ" με τις τροχαλίες κράτησε πολλούς μήνες αν θυμάμαι καλά.. ότι σου είχα στείλει από δω δεν ήταν κατάλληλο.
από τότε ούτε να σκεφτώ για IDLER...
DD και ξερό ψωμί !! :LOL:
άντε και με ιμάντα μιας και τα έφερε έτσι η ζωή......
 
  • Haha
Reactions: AUDIOLYTIC
το "θρίλερ" με τις τροχαλίες κράτησε πολλούς μήνες αν θυμάμαι καλά.. ότι σου είχα στείλει από δω δεν ήταν κατάλληλο.
Οχι πως δεν ηταν καλα κομμενα, αλλα μαθαμε τι εστι ακριβεια ακομη και για ενα λαστιχο για "Flintstone car wheel" ή πικαπ :LOL::LOL::LOL: , και οτι αστεια με αυτην δεν γινονται ...............

Flintstone TT.jpg
 
Η καλυτερη και πιο σωστη κινηση ειναι να στειλεις ολοκληρη τη τροχαλια σε καποιον που κανει επιδιορθωσεις σε τετοια εξαρτηματα. Δεν υπαρχουν πολλοι και δεν ειναι τοσο ευκολο οσο φαινεται. Το λαστιχο , αφου μετρησει τις διαστασεις του , θα αφαιρεθει ολοκληρο και θα αντικατασταθει με φρεσκο/καινουργιο στη σωστη "συνταγη" υλικου, ελαστικοτητας κλπ............. Ακολουθως θα περασει απο CNC για να του δωσει τη σωστη διαμετρο και ακριβεια χιλιοστου .........

Αλλο ενας ιμαντας, αλλο μια τροχαλια.

Οταν εφτασα στο τελος με το garrard μου, κατεληξα να δοκιμαζω 4-5 τροχαλιες , οι τρεις καινουργιας παραγωγης και οχι φθηνες :mad: . Ολες "καλες" , αλλα καμια δεν μπορεσε να κρατησει τον ηχο του 401 , οπως η original. Original τροχαλιες ειχα δυο , η μια σε αψογη κατασταση που ειχε το πικαπ μου οταν το πηρα απο τον πρωην αντιπροσωπο και ηταν το ντεμο του τοτε με λιγη χρηση , η αλλη με πιο σκληρο λαστιχο απο παλιο 401 που πηρα μεταχειρισμενη. Μετα απο επικοινωνια με καποιον στην Αμερικη , του εστειλα αυτην με το πιο σκληρο λαστιχο και την επανεφερε σε μεγιστο βαθμο στις προδιαγραφες της original με τη διαδικασια που σου ειπα πιο πανω. Σημειωσε ,αυτος ο κυριος, φτιαχνει τροχαλιες, κυλινδρους για μπομπινοφωνα και αλλα τετοια , με μεγιστη ακριβεια για revox, tascam,otari , thorens, garrard .................

Ο Βλαδιμηρος θα σου πει το "θριλερ" με τις τροχαλιες :LOL:
Ολη η δουλεια με το σερβις του 401 , κρεμμοταν απο ενα λαστιχο , οσο κι αν ακουγεται "τραβηγμενο".

Οι δυο απο τις τρεις τροχαλιες καινουργιας παραγωγης, πουληθηκαν με λιγη απωλεια χρηματων.
Δεν διαφωνώ για την τοποθέτηση σου .
Είμαι από αυτούς που θεωρώ ότι σε κάποια πράγματα που γίνεται ορθή και σωστή δουλειά το γνήσιο παραμένει γνήσιο .
Όμως …
Αν έχεις το γνήσιο λάστιχο στην αρχική του μορφή δηλαδή μόνο καινούργιο μπορείς να κάνεις σκληρομέτρηση ώστε να βρεις το κατάλληλο οτιδήποτε άλλο απλά έχεις αποτύχει ,ελάχιστοι γνωρίζουν την μέτρηση -νούμερο που είναι σημαντική .
Πιστεύω ότι έχει να κάνει με τις στροφές που γυρίζει το πλατό και αυτός είναι ο λόγος που δεν έχω ξηλώσει κάτι το σημαντικό που σηκώνει μικρό ρύθμιση και έλεγχο των στροφών στο dual έχει να κάνει και με την διαφορετική τάση ρεύματος που έχει ο καθένας στο σπίτι του .
Θα δείξει …

Για τον συντονιστή για το πλατό του MK2.
Αλοιφαδόρος με την κατάλληλη αλοιφή .
Υ.Σ μονώνουμε το καουτσούκ .

IMG_9184.jpeg
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: vlad66
Δεν διαφωνώ για την τοποθέτηση σου .
Είμαι από αυτούς που θεωρώ ότι σε κάποια πράγματα που γίνεται ορθή και σωστή δουλειά το γνήσιο παραμένει γνήσιο .
Όμως …
Αν έχεις το γνήσιο λάστιχο στην αρχική του μορφή δηλαδή μόνο καινούργιο μπορείς να κάνεις σκληρομέτρηση ώστε να βρεις το κατάλληλο οτιδήποτε άλλο απλά έχεις αποτύχει ,ελάχιστοι γνωρίζουν την μέτρηση -νούμερο που είναι σημαντική .
Πιστεύω ότι έχει να κάνει με τις στροφές που γυρίζει το πλατό και αυτός είναι ο λόγος που δεν έχω ξηλώσει κάτι το σημαντικό που σηκώνει μικρό ρύθμιση και έλεγχο των στροφών στο dual έχει να κάνει και με την διαφορετική τάση ρεύματος που έχει ο καθένας στο σπίτι του .
Θα δείξει …
Αυτοι που ασχολουνται μια ζωη με την κατασκευη και επιδιορθωση τετοιων εξαρτηματων , γνωριζουν καλα το αντικειμενο τους.
Εχουν ακριβεις πληροφοριες για υλικα, διαστασεις , μετρησεις , απο πρωτο χερι αυτοι. Οντως ειναι ελαχιστοι, και καθολου τυχαιοι.
Αν βεβαια δεν τους εμπιστευεται καποιος, μπορει να χρησιμοποιησει οτι θελει.
Βρισκομαι στο σταδιο που ψαχνω για ακομη μια μεταχειρισμενη , που θα του την στειλω κατ'ευθειαν .
 
Για τον συντονιστή για το πλατό του MK2.
Αλοιφαδόρος με την κατάλληλη αλοιφή .
Υ.Σ μονώνουμε το καουτσούκ .

View attachment 220522
βλέπω προτείνεις γυαλιστικό χρώματος αυτοκινήτων..
έχω αυτά :
IMG_20230928_223051[1].jpg

τα έχω δοκιμάσει στο πλατώ από το ασημί ΜΚ2 το οποίο είχε τα ίδια στίγματα σε μεγαλύτερο βαθμό και σε όλη την επιφάνειά του .. δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα, απλά τα στίγματα γυαλίζουν μαζί με το υπόλοιπο αλουμίνιο..
έχω δοκιμάσει καθαριστικό υγρό αλουμινίων, έχω δοκιμάσει brasso και δεν θυμάμαι τι άλλο... μια τρύπα στο νερό.
αυτό που έχεις το έχεις δοκιμάσει σε πλατώ ΜΚ2 με τα ίδια στίγματα της φωτογραφίας μου ;;;
πιστεύεις ότι πρέπει να βρω το ίδιο ακριβώς προϊόν ;;;
 
Ξέρετε.....
Μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο να κάναν δοκιμές με διαφόρων ειδών ελαστικά,ώστε να καταλήξουν στο κατάλληλο για να το τοποθετήσουν στο πικάπ.
Το πιο πιθανόν είναι να κάνει την διαφορά η (μέχρι χιλιοστού) διάμετρος ,παρά το υλικό.
Θέλω να πω ότι όσο πιθανό είναι το ορίτζιναλ να είναι καλό ,άλλο τόσο πιθανό είναι ένα άλλο υλικό να είναι καλύτερο.
 
Ξέρετε.....
Μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο να κάναν δοκιμές με διαφόρων ειδών ελαστικά,ώστε να καταλήξουν στο κατάλληλο για να το τοποθετήσουν στο πικάπ.
Το πιο πιθανόν είναι να κάνει την διαφορά η (μέχρι χιλιοστού) διάμετρος ,παρά το υλικό.
Θέλω να πω ότι όσο πιθανό είναι το ορίτζιναλ να είναι καλό ,άλλο τόσο πιθανό είναι ένα άλλο υλικό να είναι καλύτερο.
μιλάς για τις τροχαλίες των IDLER υποθέτω..