Το chat του δικάναλου

Πολύ ωραίο setup φαίνεται και μπράβο που το χαίρεσαι..
Δεν υπάρχει λόγος για στεναχώριες, απορώ πως ο Βλαδίμηρος είπε ότι θα στεναχωρεσει κόσμο αν μιλήσει..
Αυτά που δοκιμάζει τώρα έχουν δοκιμαστεί 10 + χρόνια πριν, τα αποτελέσματα γνωστά..
Το αναλογικό και το ψηφιακό (οποιασδήποτε μορφής του) είναι δύο εντελώς διαφορετικοί ακουστικοι δρόμοι, δεν πρέπει να συγκρίνονται μεταξύ τους, κακώς υπάρχει αυτή η διαμάχη εδώ και τόσα πολλά χρόνια ανάμεσα στους χομπίστες...
Ευχαριστω για τα καλα σου λογια , δεν εχω ουτε ειχα άυλα μεχρι τωρα , οποτε δεν μπορω να εχω γνωμη γι' αυτα , αλλα για κοντρες cd vs πικαπ εχω βγαλει καποια συμπερασματα τα οποια ειναι λιγο ως πολυ γνωστα .
 
Κανείς δεν έδωσε σημασία στο "νόμιμα αγορασμένα αρχεία" ;;;

Η βασική σύγκριση ήταν αυτή.

Τα (νόμιμα) αρχεία υψηλής ανάλυσης vs Qobuz που είναι από τις καλύτερες πλατφόρμες.

Όποιος δίνει λεφτά για να αγοράσει μουσική, ακούει πολύ καλύτερα από αυτόν που τα κυνηγάει τζάμπα.

Και φυσικά ακούει καλύτερα από οποιαδήποτε πλατφόρμα.

Άμεση σύγκριση με το πικάπ μου δεν έγινε γιατί δεν υπήρχε κανένας λόγος.

Ακόμα και το Thorens του dimmanoukas είναι χαμένο από χέρι.


Είστε οκ τώρα ;;;;




Το ότι θα συνεχίσω να ασχολούμαι με το πικάπ μου είναι άλλο θέμα και αυτονόητο!
Τώρα μίλησες σωστά..
Έχω αρκετούς σκληρούς δηλαδή πολλά TB μουσικής και πάντα ήταν ξεκάθαρο ότι έπαιζαν καλύτερα από οποιαδήποτε πλατφόρμα μουσικής..

Αν άκουγες τα αγοράσμενα αρχεία του φίλου σου από ένα Fanless PC (πειραγμενο) με συγκεκριμένο player , με γραμμική τροφοδοσία και εξωτερικά clock κλπ, όχι από laptop που εισάγει αρκετό θορυβο, θα άκουγες πολύ καλύτερο ήχο και δεν θα ξανα ασχολιοσουν με πλατφόρμες τύπου Tidal, Qobuz κλπ..
Η πλατφόρμες το μόνο που προσφέρουν είναι ευκολία στην εύρεση μουσικής..
Βέβαια τα αγοράσμενα άυλα κοστίζουν, οι πλατφόρμες όχι...
Ηχητικά όμως τα άυλα είναι μονόδρομος για αξιοπρεπή ακρόαση μουσικής από ψηφιακό μέσο..

Ετοιμάζω ένα πολύ καλό Fanless PC για χρέη Transport το οποίο θα εκτοπίσει όλα τα υπόλοιπα ψηφιακά Transport που έχω..
Δεν θα ξανα ασχοληθώ με το Streaming από την στιγμή που έχω πολύ μουσική σε άυλα...
 
(το οποίο μπορείς να αποκλείσεις εν μέρη με ένα optical media (fiber) αντί χαλκού στην διασύνδεση των)

Αυτό είναι μύθος.

Το μόνο που καταφέρνει καλύτερα το fiber σε σχέση με τον χαλκό είναι ότι δεν τσιμπάει (το ίδιο το μέσο) θόρυβο από το περιβάλλον.

Όσος θόρυβος μπει στο SFP, τουλάχιστον τόσος θα φτάσει και στην άλλη άκρη. Τα SFPs δεν κάνουν conditioning στο σήμα. Ότι πάρουν, το στέλνουν. Αν το σήμα σου είχε θόρυβο, αυτός θα φτάσει απέναντι κανονικά.

Είναι "χαζά" εξαρτήματα.
 
Η εμπειρία του Vlad με τα αγορασμένα τοπικά αρχεία (πολύ υψηλής ανάλυσης αν κατάλαβα καλά) είναι άλλη περίπτωση.

Κανένας πάροχος streaming δεν δίνει τέτοιας ανάλυσης αρχεία, οπότε δεν μπορεί να γίνει εύκολα σύγκριση.

Οπότε δεν ξέρεις κατά πόσο η διαφορά οφείλεται στον πάροχο streaming ή στο απλά ανώτερο υλικό λόγω τεχνικών προδιαγραφών του.
Δημήτρη καμία πλατφόρμα δεν παίζει όπως θα παίξει ένα αυλό αρχείο από ένα σωστό Transport...
 
Αυτό είναι μύθος.

Το μόνο που καταφέρνει καλύτερα το fiber σε σχέση με τον χαλκό είναι ότι δεν τσιμπάει (το ίδιο το μέσο) θόρυβο από το περιβάλλον.

Όσος θόρυβος μπει στο SFP, τουλάχιστον τόσος θα φτάσει και στην άλλη άκρη. Τα SFPs δεν κάνουν conditioning στο σήμα. Ότι πάρουν, το στέλνουν. Αν το σήμα σου είχε θόρυβο, αυτός θα φτάσει απέναντι κανονικά.

Είναι "χαζά" εξαρτήματα.
Πολύ σωστα... Και έχουν χειρότερο ήχο σε σχέση με τον χαλκό..
 
Αυτό είναι μύθος.

Το μόνο που καταφέρνει καλύτερα το fiber σε σχέση με τον χαλκό είναι ότι δεν τσιμπάει (το ίδιο το μέσο) θόρυβο από το περιβάλλον.

Όσος θόρυβος μπει στο SFP, τουλάχιστον τόσος θα φτάσει και στην άλλη άκρη. Τα SFPs δεν κάνουν conditioning στο σήμα. Ότι πάρουν, το στέλνουν. Αν το σήμα σου είχε θόρυβο, αυτός θα φτάσει απέναντι κανονικά.

Είναι "χαζά" εξαρτήματα.

Μα αυτό είναι και ένας σκοπός της ιδέας. Να αποκλείσουμε όσο περισσότερο σκουπίδι γίνεται.
Προφανώς και δεν μπορείς να τα κόψεις όλα.
Το αν θα είναι καλύτερο ή όχι, remains to be seen, εξαρτάται και από τα components/combination/... βράστα καλύτερα :D
 
Η εμπειρία του Vlad με τα αγορασμένα τοπικά αρχεία (πολύ υψηλής ανάλυσης αν κατάλαβα καλά) είναι άλλη περίπτωση.
Καλά κατάλαβες, αλλά γιατί είναι άλλη περίπτωση;;

Κανένας πάροχος streaming δεν δίνει τέτοιας ανάλυσης αρχεία, οπότε δεν μπορεί να γίνει εύκολα σύγκριση.
Γιατί δεν μπορεί να γίνει εύκολα σύγκριση;;
Μια χαρά σύγκριση έγινε.
Ότι σύγκριση γίνεται και με το πικάπ, το cdp κλπ...
Οπότε δεν ξέρεις κατά πόσο η διαφορά οφείλεται στον πάροχο streaming ή στο απλά ανώτερο υλικό λόγω τεχνικών προδιαγραφών του.
Μας νοιάζει αυτό ;;

Ο άνθρωπος αγοράζει και ακούει..
Έχει αγορασμένα τα αρχεία για τον σκληρό του και ότι τύχει και δεν έχει στον σκληρό του το κατεβάζει από το διαδίκτυο γιατί είναι δικό του.
Άυλο μεν, δικό του δε..


Προσωπικά δεν θα αφήσω τις πλατφόρμες.. φτάνει όσα έχω δώσει για δίσκους, δεν θα αρχίσω να αγοράζω άυλα πόσο μάλλον να πάρω λάπτοπ και τα παραφερνάλια του...
Ούτε καν εξωτερικό dac!


Απλά έγινα "σοφότερος" κατά κάποιον τρόπο και "πεπεισμένος" για το ποια είναι η καλύτερη πηγή σήμερα..
(Βγάζω εκτός τα μαγνητόφωνα ανοιχτής μπομπίνας)

Ε αυτή η πηγή δεν είναι το πικάπ και εδώ είναι το "δεν θέλω να στεναχωρήσω" φίλους αναλογικάριους...
 
  • Wow
Reactions: Sonorus
Γιατί δεν μπορεί να γίνει εύκολα σύγκριση;;
Μια χαρά σύγκριση έγινε.
Ότι σύγκριση γίνεται και με το πικάπ, το cdp κλπ...

Συγκρίνατε και υλικό που υπήρχε στην ίδια ανάλυση και στο Qobuz και αγορασμένο άυλο;

Και βγάλατε το ίδιο συμπέρασμα;

Πες μας αν μπορείς αναλυτικά την αλυσίδα που ακούσατε.

Το Qobuz έπαιζε από το Eversolo σου ή από το laptop?

Dac και στις δυο περιπτώσεις ήταν το "φιλοξενούμενο";
 
Συγκρίνατε και υλικό που υπήρχε στην ίδια ανάλυση και στο Qobuz και αγορασμένο άυλο;
Ίδια άλμπουμς (στα εξώφυλλα) αλλά δεν ξέρω για ανάλυση..
Δεν έδωσα και μεγάλη σημασία γιατί μάζευα το σαγόνι μου με τα αγορασμένα..

Και βγάλατε το ίδιο συμπέρασμα;
Τι εννοείς;;
Άλλο συμπέρασμα θα έβγαζε κάποιος από τους 2 ;;
Εδώ και η Σία από το γραφείο της που καθόταν κούναγε το κεφάλι της...


Πες μας αν μπορείς αναλυτικά την αλυσίδα που ακούσατε.
Πολλά ζητάς...
Σκληρός στο λάπτοπ, isolator με τροφοδοτικό, usb (ωραίο καλώδιο) στην είσοδο του evesolo όταν ακούγαμε με το dac του, καθόλου eversolo όταν ακούγαμε από το dac του φίλου..
Ααα.. όταν ακούγαμε το dac του το τροφοδοτικό πήγαινε εκεί.. το isolator δεν ξέρω πως δούλευε.
Αν κάνω κάπου λάθος πάρε τον τηλ να σου πει αναλυτικά..

Το Qobuz έπαιζε από το Eversolo σου ή από το laptop?
Αυτό πιστεύω το κατάλαβα καλά
Qobuz από το eversolo.
Και μην "προτρέξεις" να πεις "το eversolo φταίει", η διαφορά ήταν μεγάλη.. πολύ μεγαλύτερη από την διαφορά rpi - eversolo.


Dac και στις δυο περιπτώσεις ήταν το "φιλοξενούμενο";
Ακούσαμε και τα 2 dacs
To topping του είναι φυσικά πειραγμένο και νικάει το dac του eversolo , αλλά δεν μπαίνω στο λούκι....
Ακόμα και αν έφερνε το καλό του dac που νικάει το topping θα ήμουν αδιάφορος..
 
Ποιο θεωρείς ότι είναι ένα σωστό transport?
Για χρήση άυλων αρχείων το έχω αναφέρει πιο πάνω..
Fanless PC με κάποιον συγκεκριμένο player (όχι foobar/jriver) εξωτερικά clock με δική τους γραμμική τροφοδοσία, το Fanless με δικό του γραμμικό τροφοδοτικό, optimizer στο pc, server με ανεξάρτητα γραμμικά τροφοδοτικά, κλπ..
Το.ολο θέμα έχει κάποιο σημαντικό κόστος (γι'αυτό μου παίρνει και κάποιον χρόνο να το τελειώσω), όμως όλοι αυτοί οι συνδυασμοί είναι μακράν ανώτεροι από οποιοδήποτε Streamer που κυκλοφορεί στο εμπόριο , μην πω ανεξάρτητου τιμής διότι θα παρεξηγηθω πάλι..
Ένα παρόμοιο project έχει τρέξει ο δάσκαλος μου και πραγματικά πολύ δύσκολα θα βρει αντίπαλο..
Είναι ο μόνος άνθρωπος που γνωρίζω και μου απέδειξε ότι το Streaming δεν έχει ελπίδα ότι και να κάνεις...
Λεφτά να έχεις για αυτό το project και λύσεις υπάρχουν..
Το να χώνεις χρήμα σε Streamer (αρκετών χιλιάδων) και να περιμένεις να ακούσεις σωστά μέσα από πλατφόρμες που σου πασάρουν ότι θέλουν δεν έχει κανένα νόημα πια, και ας λένε ότι το Qobuz είναι αγνό, δεν είναι..
Όταν θα ακούσεις ένα κομμάτι από ένα καλό, ακριβό, όχι Eversolo Rpi κλπ Streamer και ακούσεις το ίδιο κομμάτι από αρχείο στο Fanless τότε θα καταλάβεις πόσο άδεια/κούφια παίζει το Streaming...
Είναι πολύ σημαντική η ηχητική διαφορά μεταξύ τους..
Ο Βλαδίμηρος έχει δίκιο που εντυπωσιάστηκε στο πώς έπαιξε το laptop με τα αρχεία σε σχέση με το Eversolo του...
(Το οποίο στην stock μορφή του για εμένα είναι πολύ πίσω, ειδικά για το κόστος του)..
Το Setup που άκουσε ο Βλαδίμηρος παίρνει ακόμα πολύ βελτίωση, με ποιον player έπαιζε τα αρχεία; Τι optimizer είχε το laptop;
Λογικά έπαιζε από την μπαταρία του, external reclock δεν υπήρχαν, γενικά τα laptop έχουν αρκετό ψηφιακό θόρυβο, δεν είναι αυτή η χρήση τους ώστε να δουλεύουν σαν "ολοκληρωμένα" transport, είναι μια φθηνή λύση..
Αν και πιστεύω ότι ο φίλος που του πήγε το laptop θα την έχει ψάξει λίγο παραπάνω..
Βέβαια ένα laptop θα παίξει καλύτερα από ένα usf η usff pc με παλμική τροφοδοσία..
Είναι δύσκολος ο δρόμος των ψηφιακών απλά ο κόσμος έμαθε στα κινέζικα Streamers (που έχουν πολύ εύκολη χρήση και έχουν τεράστιες ευκολίες πάνω τους) αλλά μουσική δεν παίζουν...
 
Δειτε το στριμινγκ απο πλατφορμες σαν το συγχρονο ραδιοφωνο που ακουγαμε παλια ως συμπληρωμα
του συστηματος μας.
Τα καλα αρχεια σε τοπικο επιπεδο ειναι ο,τι καλυτερο μπορουμε να ακουσουμε αυτη τη στιγμη.
Στο συστημα παλια υπηρχε το πικαπ ως κυρια πηγη και ακολουθουσε το κασετοφωνο και το ραδιο.
Τωρα υπαρχει το τοπικο αρχειο που το συμπληρωνουν οι πλατφορμες.
Κι αν καποιος ειναι νοσταλγος κραταει σι ντι και πικαπ.
Ετσι εχουν τα πραγματα εν ετει 2026.
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: Θρησκος
Ας μας πει καποιος τους τιτλους που ακουσατε σε υπερυψηλη ανάλυση.
Γιατι αν ειναι ανευ ενδιαφεροντος και περιορισμενου ρεπερτορίου κακως συζητάμε
 
Λάκη,πάλι τα ίδια;
Υπάρχει τουλάχιστον κάτι σε αρχεία υψηλής ανάλυσης δι ημάς,την Garage Punk νομενκλατούρα;
Ναι υπαρχει, ριξε μια ματια στο ημερολογιο και αλλαξε μουσικα γουστα.
 
Για χρήση άυλων αρχείων το έχω αναφέρει πιο πάνω..
Fanless PC με κάποιον συγκεκριμένο player (όχι foobar/jriver) εξωτερικά clock με δική τους γραμμική τροφοδοσία, το Fanless με δικό του γραμμικό τροφοδοτικό, optimizer στο pc, server με ανεξάρτητα γραμμικά τροφοδοτικά, κλπ..
Το.ολο θέμα έχει κάποιο σημαντικό κόστος (γι'αυτό μου παίρνει και κάποιον χρόνο να το τελειώσω), όμως όλοι αυτοί οι συνδυασμοί είναι μακράν ανώτεροι από οποιοδήποτε Streamer που κυκλοφορεί στο εμπόριο , μην πω ανεξάρτητου τιμής διότι θα παρεξηγηθω πάλι..
Ένα παρόμοιο project έχει τρέξει ο δάσκαλος μου και πραγματικά πολύ δύσκολα θα βρει αντίπαλο..
Είναι ο μόνος άνθρωπος που γνωρίζω και μου απέδειξε ότι το Streaming δεν έχει ελπίδα ότι και να κάνεις...
Λεφτά να έχεις για αυτό το project και λύσεις υπάρχουν..
Το να χώνεις χρήμα σε Streamer (αρκετών χιλιάδων) και να περιμένεις να ακούσεις σωστά μέσα από πλατφόρμες που σου πασάρουν ότι θέλουν δεν έχει κανένα νόημα πια, και ας λένε ότι το Qobuz είναι αγνό, δεν είναι..
Όταν θα ακούσεις ένα κομμάτι από ένα καλό, ακριβό, όχι Eversolo Rpi κλπ Streamer και ακούσεις το ίδιο κομμάτι από αρχείο στο Fanless τότε θα καταλάβεις πόσο άδεια/κούφια παίζει το Streaming...
Είναι πολύ σημαντική η ηχητική διαφορά μεταξύ τους..
Ο Βλαδίμηρος έχει δίκιο που εντυπωσιάστηκε στο πώς έπαιξε το laptop με τα αρχεία σε σχέση με το Eversolo του...
(Το οποίο στην stock μορφή του για εμένα είναι πολύ πίσω, ειδικά για το κόστος του)..
Το Setup που άκουσε ο Βλαδίμηρος παίρνει ακόμα πολύ βελτίωση, με ποιον player έπαιζε τα αρχεία; Τι optimizer είχε το laptop;
Λογικά έπαιζε από την μπαταρία του, external reclock δεν υπήρχαν, γενικά τα laptop έχουν αρκετό ψηφιακό θόρυβο, δεν είναι αυτή η χρήση τους ώστε να δουλεύουν σαν "ολοκληρωμένα" transport, είναι μια φθηνή λύση..
Αν και πιστεύω ότι ο φίλος που του πήγε το laptop θα την έχει ψάξει λίγο παραπάνω..
Βέβαια ένα laptop θα παίξει καλύτερα από ένα usf η usff pc με παλμική τροφοδοσία..
Είναι δύσκολος ο δρόμος των ψηφιακών απλά ο κόσμος έμαθε στα κινέζικα Streamers (που έχουν πολύ εύκολη χρήση και έχουν τεράστιες ευκολίες πάνω τους) αλλά μουσική δεν παίζουν...

Θα ζήσω και με το eversolo όπως είναι δεν χάθηκε ο κόσμος....

Να στήσω τέτοιο πράγμα που λες, με τίποτα !!

Άσε που βαρέθηκα να πληρώνω δίσκους.. θα πληρώνω και για τα άυλα ;;;

Κάπου ώπα..! Να ακούσουμε και λίγο μουσική χωρίς να βάλουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη...
 
Θα ζήσω και με το eversolo όπως είναι δεν χάθηκε ο κόσμος....

Να στήσω τέτοιο πράγμα που λες, με τίποτα !!

Άσε που βαρέθηκα να πληρώνω δίσκους.. θα πληρώνω και για τα άυλα ;;;

Κάπου ώπα..! Να ακούσουμε και λίγο μουσική χωρίς να βάλουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη...
Δεν διαφωνώ καθόλου με την σκέψη σου, όπως σε βολεύει θα ακούς...

Εγώ ακολουθώ τον δικό μου δρόμο διότι έχω την όρεξη και τεχνική ικανότητα ώστε να στήσω αυτό που λέω, + ότι έχω πάρα πολύ αυλή μουσική...
 
Ας μας πει καποιος τους τιτλους που ακουσατε σε υπερυψηλη ανάλυση.
Γιατι αν ειναι ανευ ενδιαφεροντος και περιορισμενου ρεπερτορίου κακως συζητάμε

Εγώ δεν θυμάμαι τι έφαγα χτες, θα θυμάμαι τους καλλιτέχνες που άκουσα από τις 12:00 μέχρι τις 15:45 που έφυγε το παιδί ;;;

Άλλο το πως άκουσα, άλλο το ποιούς άκουσα...

Πάντως κάποια κομμάτια ήταν στο ρεπερτόριο της κόρης σου (στο είδος μουσικής δηλαδή)
 
Ναι υπαρχει, ριξε μια ματια στο ημερολογιο και αλλαξε μουσικα γουστα.
Τότε δεν θ' ακούω μουσική αλλά αρχεία.
Σέβομαι την άποψη του Βλαδίμηρου διότι δοκίμασε απ' όλα,σύγχρονα και νοσταλγικά.
Δοκιμασε κι εσύ.Ξεκινα μ' ένα VPI η Clearaudio που είναι εύκολα στο στήσιμο.
 
Εγώ δεν θυμάμαι τι έφαγα χτες, θα θυμάμαι τους καλλιτέχνες που άκουσα από τις 12:00 μέχρι τις 15:45 που έφυγε το παιδί ;;;

Άλλο το πως άκουσα, άλλο το ποιούς άκουσα...

Πάντως κάποια κομμάτια ήταν στο ρεπερτόριο της κόρης σου (στο είδος μουσικής δηλαδή)
Ακρόαση μουσικης που δεν διαλεγω, όσο καλα και να ακουγεται, δεν με αφορά.
Αν η φραση ειναι δυσνόητη
Θελω να πω οτι στο υπο εξεταση συστημα θα παω με τη μουσική μου υπο μαλης και θα το κρινω.
Αλλιως....
 
  • Like
Reactions: Θρησκος