Το Cockpit του "Λαού"

Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

15Χ45 είναι πολύ, να σκεφτούμε κάτι άλλο...

Πάντως η σωστή θέση για τον λεβιέ (το κεφάλι) είναι περίπου στη γραμμή που σχηματίζουν τα γόνατα και η στεφάνη του τιμονιού. Ποιο κοντά σε σένα θα χρειάζεται να λυγίζεις πολύ τον αγκώνα σου.
Αν μπορούσα να το δω πιστεύω θα καταλάβαινα. (Προσπάθησε να αντιγράψεις τη θέση που έχει στο πραγματικό σου αυτοκίνητο)


Αρη ετσι οπως το υπολογισα, το ξυλο θα ειναι 15Χ40 τελικα και απο τα 40εκ του μηκους , τα 26 θα ειναι ενωμενα με το αλλο ξυλο.Θα χρειαστει να στριψω λιγο το αλλο ξυλο για ναμεγαλωσω την επιφανεια επαφης τους. Η θεση που εχεις στις φωτογραφιες εινα σωστη στο υψος, αλλα διαφορετικη στο μηκος. Οπως σου ειπα η καρεκλα εινα πιο πισω και γι' αυτο χρειαζεται πιο μακρυ ξυλο. Αν βαλω αρκετα καρφια εκει που ενωνονται (δεν θα φαινονται αφου θα ειναι απο τη μεσα μερια) λες να μην ειναι σταθερο; Δεν ειναι και ιδιαιτερα βαρυ το shifter. :nounder:
 
Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Αφού λες ότι τα 26εκ. θα είναι ενωμένα (ακόμα και 20 είναι καλά) τότε οκ.
3-4 βίδες (5-6 εκ.) για να πιαστούν μεταξύ τους είναι καλά.
 
Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Λοιπον Αρη, οπως σου ειπα , το τελειωσα. Εγινε πολυ σταθερο τελικα. Το δοκιμασα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Το παιχνιδι με το χτενι μου αρεσει πολυ περισσοτερο, παρολο που ειμαι αρκετα πιο αργος σε χρονους. Η G 27 τελικα ειναι πολυ καλυτερη απο την dfgt σε ολα. Ειναι αισθητη η αναβαθμιση.

Οριστε και μερικες φωτογραφιες. Η τελευταια ειναι αφιερωμενη στον Σταθη απο την Φραπεδουπολη, που μου εχει λειψει τοσο! :2thumb22sup: ( Η Φραπεδουπολη, οχι ο Σταθης, μην παρεξηγηθουμε κιολας:rofl: )

DSC01487.JPG
DSC01488.JPG
DSC01489.JPG
DSC01490.JPG
DSC01491.JPG
 
Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Μπράβο!!!

Eυχαριστω πολυ!

Μπράβο τέλειο!
Μου κανεις ενα;

:D:D:D

Thanks! Νομιζω πως θα τα καταφερεις ευκολα να το κανεις και μονος σου. Αν δεν θελεις να ειναι ρυθμιζομενο και να μην λυνεται, τοτε τα πραγματα γινονται πολυ πιο απλα. Τις διαστασεις μπορω να σου τις δωσω εγω και για οδηγιες θα απευθυνθεις στον guru (βλ. -ARIS-).

Διαφορετικα θα πρεπει να περιμενεις να το πεταξει απο το μπαλκονι το <<αφεντικο>>.
 
Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Ωραίο Κώστα, μα ποιο πολύ απ' όλα μου άρεσε η "θέση" για το φραπέ, δεν το είχα σκεφτεί! Άξιος!
 
Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Γιώργο (geopan) δες εδώ μια πρώτη προσέγγιση για τη βάση που θες για το κάθισμά σου. Μπορεί να γίνει και σταθερή, αλλά εγώ προτείνω να την κάνεις ρυθμιζόμενη, όπως απεικονίζεται παρακάτω:

aehx.jpg


voft.jpg


lwbk.jpg


0ef1.jpg


Θέλω να μου δώσεις τις ακριβείς διαστάσεις του καθίσματος και επίσης να δοκιμάσεις να το στήσεις (πρόχειρα - με κάποιο τρόπο) και να προσπαθήσεις να βρεις ποιο θα ήταν το ιδανικό ύψος για εσένα.
 
Re: Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Θέλω να μου δώσεις τις ακριβείς διαστάσεις του καθίσματος και επίσης να δοκιμάσεις να το στήσεις (πρόχειρα - με κάποιο τρόπο) και να προσπαθήσεις να βρεις ποιο θα ήταν το ιδανικό ύψος για εσένα.

Consider it done Mr Tobazis!!! :SFGSFGSF:

Το Σου Κου θα σου έχω μέτρα.

Παρεπιμπτόντως πρέπει να μου δείξεις κάποια στιγμή πως κάνεις αυτά τα γ@μ@τα σχέδια!!!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Consider it done Mr Tobazis!!! :SFGSFGSF:

Το Σου Κου θα σου έχω μέτρα.

Παρεμπιπτόντως πρέπει να μου δείξεις κάποια στιγμή πως κάνεις αυτά τα γ@μ@τα σχέδια!!!

Εύκολα (τρόπος του λέγειν) με το δωρεάν λογισμικό SketchUp, όποτε θες έλα με το laptop σου να σου μάθω τα βασικά (μισή ωρίτσα θα πάρει) :ernaehrung004:
 
Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Το είχα φτιάξει εδώ και καιρό αλλά δεν έβρισκα χρόνο να το σουλουπώσω (edit). Το animation είναι απλό (περιστροφή γύρο από το αντικείμενο) αλλά έχω στα σκαριά και ένα καινούργιο όπου περιλαμβάνει λεπτομερώς και τις μεταβάσεις μεταξύ των θέσεων οδήγησης (σύντομα).

Σας παρουσιάζω το PVC cockpit μου:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Στις φωτό δεν είμαι καλός... Ορίστε μερικές που είχα τραβήξει παλιότερα.

4ibb.jpg


ojxi.jpg


xe4t.jpg


p1jp.jpg


awvf.jpg


d0sf.jpg


gx3t.jpg
 
Re: Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Ωραίος! Το έχεις σφηνώσει κάτω από το ξύλινο που είναι στερεωμένο στον τοίχο ετσι; Μ'αρέσει το ποντίκι στη θέση του λεβιέ! Το ξύλο που έχεις για pad βολεύει τόσο μικρό;

Καλά η τιμονιέρα δεν παίζεται:worshippy: δεν τσιγκουνεύτηκες βλέπω, πήρες και τα δυο στεφάνια!:grinning-smiley-043

Σε στιβαρότητα-ακαμψία πως είναι σε σχέση με το παλιό ξύλινο που είχες;

Βάλε κι ένα τέτοιο και είσαι ταμάμ!

Άντε και με υδραυλικά το επόμενο!:Banane0:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Ωραίος! Το έχεις σφηνώσει κάτω από το ξύλινο που είναι στερεωμένο στον τοίχο ετσι; Μ'αρέσει το ποντίκι στη θέση του λεβιέ! Το ξύλο που έχεις για pad βολεύει τόσο μικρό;

Καλά η τιμονιέρα δεν παίζεται:worshippy: δεν τσιγκουνεύτηκες βλέπω, πήρες και τα δυο στεφάνια!:grinning-smiley-043

Σε στιβαρότητα-ακαμψία πως είναι σε σχέση με το παλιό ξύλινο που είχες;

Βάλε κι ένα τέτοιο και είσαι ταμάμ!

Άντε και με υδραυλικά το επόμενο!:Banane0:


- Ναι το έχω σφηνώσει στο γραφείο και μ' αυτό το τρόπο έγινε και σταθερό σα βράχος! Αλλιώς έχει κάποια μικρή ταλάντωση που δεν γίνεται όμως αντιληπτή, εκτός και αν τοποθετηθεί το μόνιτορ (TV) πάνω στη πλατφόρμα μπροστά από το τιμόνι.

- Ε, αφού είπα να χρεοκοπήσω να το κάνω τουλάχιστον σωστά... χαχα. Η αλήθεια είναι ότι το F1 το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα ως τώρα. Φταίει και το γεγονός ότι το quick release δεν είναι και τόσο quick...

- Το buttkicker είναι φυσικά στα υπ' όψιν, αλλά... Θα σου πω ένα πράγμα μόνο και θα καταλάβεις: Η γυναίκα μου κοιμάται στο δίπλα δωμάτιο και παραπονιέται (με δύο κλειστές πόρτες) ότι την ενοχλεί το "κλικ" που κάνουν οι ταχύτητες όταν αλλάζουν. Που να της βάλω και ένα κομπρεσέρ να βαράει το πάτωμα... Θα βρεθώ σίγουρα - μαζί με όλο τον εξοπλισμό μου - στον κήπο!:musicus:
 
Re: Το COCKPIT του "Λαού"

Ντρέπομαι που το λέω, αλλά χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος με αυτά τα προβληματάκια...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαα!!! Ακούει τα κλικ το θηρίο??? Προσπαθώ να σε φανταστώ στον κήπο με πρόχειρο αντίσκηνο και νιτσεράδα, και λύνομαι... :flipout:

ΥΓ. Πήρα και μέτρα των αποστάσεων που θέλω για το δικό μου. Τώρα το μόνο που μένει είναι να μετρήσω το κάθισμα ...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Που να της βάλω και ένα κομπρεσέρ να βαράει το πάτωμα... Θα βρεθώ σίγουρα - μαζί με όλο τον εξοπλισμό μου - στον κήπο!:musicus:

:flipout:

Θα είναι "day use only", όπως και το ηχοσύστημα...:p
 
Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"

Μπήκε στη θέση του και ο νέος CSS SQ (clubsportshifter sequential) λεβιές ταχυτήτων και έτσι μπορώ να πω ότι ολοκλήρωσα το σύστημά μου. Αν θα 'θελα να προσθέσω κάτι ακόμα θα ήταν μια τρίτη οθόνη αν και προτιμώ να περιμένω το Oculus Rift, γιατί είμαι σίγουρος ότι θα είναι το εργαλείο που θα απογειώσει πραγματικά την εμπειρία του simracing.

u891.jpg


uw5v.jpg


f2sv.jpg


Τώρα που ολοκλήρωσα την ClubSport σειρά της Fanatec θα ήθελα να πω δυο λογάκια γι' αυτήν, όχι τόσο ένα review - υπάρχουν ήδη πολλά στο διαδίκτυο για όποιον ενδιαφέρεται, ποιο πολύ ένα συμπέρασμα.

Θα έλεγα λοιπόν, κρίνοντας και από παλιότερα προϊόντα Fanatec που είχα (Porsche 911 GT3 RS V2 και ClubSport Pedals V1) αλλά και παλιότερες τιμονιέρες Thrustmaster και Logitech ότι τελικά η Fanatec καταφέρνει και δίνει υψηλή τεχνολογία και ανεβάζει τον πήχη για τον ανταγωνισμό, χάνοντας όμως στο θέμα της αξιοπιστίας. Δεν Υπάρχει ένα προϊόν της που αγόρασα μέχρι σήμερα που να μην είχε προβλήματα, από μικρά μέχρι πολύ μεγάλα! Ευτυχώς (χωρίς αυτό να είναι μεγάλη παρηγοριά) έχει ένα μέτρια - καλό σύστημα service...

Η ClubSport σειρά της Fanatec είναι αυτή τη στιγμή η επιτομή της τεχνολογίας στο χώρο των χειριστηρίων προσομοίωσης (τιμονιέρες) στην εμπορική κατηγορία (γιατί υπάρχουν και επαγγελματικά συστήματα πολλών χιλιάδων που μπαίνουν σε άλλη κατηγορία), συγκεντρώνοντας τα καλύτερα χαρακτηριστικά συν ένα υπέροχο design. Είναι ακριβότερα προϊόντα αλλά προσφέρουν και περισσότερα από τον ανταγωνισμό (Thrustmaster T500).

Το μεγάλο ερώτημα είναι: αξίζουν τα τρελά λεφτά που ζητάνε για να τα αποκτήσεις? Η απάντηση είναι - με σιγουριά για το μεγαλύτερο μέρος των περιπτώσεων - ΟΧΙ!

Δεν θα σε κάνουν καλύτερο ούτε γρηγορότερο οδηγό, σχεδόν εξίσου καλές επιδώσεις θα έχεις και με την DFGT της Logitech αφού οι επιδώσεις είναι περισσότερο θέμα εξοικείωσης (και συνήθειας) με το χειριστήριο.

Θα νιώσεις όμως (επιτέλους) ότι δεν κρατάς ένα παιχνίδι στα χέρια σου αλλά ένα Hi Tech εργαλείο το οποίο είναι συν τις άλλοις και χάρμα οφθαλμών!

Αυτά όσων αφορούν το τιμόνι που καθαρά στο θέμα της απόδοσης (FF και αίσθηση) δεν φαίνεται να υπερτερεί ιδιαίτερα του μεγάλου του αντιπάλου T500.
Αν μιλήσουμε όμως για τα πετάλια και τον επιλογέα ταχυτήτων τότε ΝΑΙ, εκεί αξίζει όλο το αντίτιμο που ζητάνε για την απόκτησή τους καθώς και τα δύο αυτά "εργαλεία" με την ανώτερη κατασκευή τους και τον τρόπο λειτουργίας τους προσφέρουν πράγματι καλύτερες επιδώσεις και αίσθηση στην οδήγηση. Συγκεκριμένα για τον επιλογέα θα έλεγα ότι δίνει την αληθινή αίσθηση που έχεις όταν "κουμπώνεις" μια ταχύτητα... και σε συνδυασμό με νέο σύστημα που έχει εφοδιαστεί το πεντάλ του συμπλέκτη κάνει τη λειτουργία αλλαγής ταχυτήτων και πάλι πρακτική και επιτακτική και όχι μια φτηνή απομίμηση!

Από εκεί και πέρα είναι και θέμα πορτοφολιού και "τρέλας" που υπάρχουν στο φόρουμ μας μπόλικα όταν έχει να κάνει με το Hi-Fi:Banane0:
 
Last edited: