Το Φωτογραφικό chat

To έχω ξαναγράψει, αλλά......
Ειρηνική συνύπαρξη των δύο συστημάτων όπως στο παρελθόν οι τηλεμετρικές και οι reflex.
Και Leica M είχα και R και Nikon F απο πιτσιρίκος.
Υπήρχαν επαγγελματίες γάμων της εποχής που δούλευαν αποκλειστικά με τηλεμετρικές, συνήθως Leica σειράς Μ, oρκίζονταν σε αυτές και δεν άλλαζαν με τίποτα.
Το ίδιο πιστεύω ότι συμβαίνει και σήμερα.
Είναι το πως βολεύει και πως κάθεται καλύτερα στα χέρια του καθενός και πως αισθάνεται self confident.
Aμα είναι άξιος μπορεί να κάνει θαύματα με τον εξοπλισμό του.
Απο κεί και πέρα περι ορέξεως.....
 
Αυτό θέλω να πώ Τεο, ένας επαγγελματίας κρίνεται απο την δουλειά του.
Είναι αστείο να κρίνεται απο τον εξοπλισμό.

Αλήθεια ο Ντα Βίντσι με τι πινέλα ζωγράφιζε;:flipout:
 
Re: Απάντηση: Το Φωτογραφικό chat

Σωστός!

Αυτό θέλω να πώ Τεο, ένας επαγγελματίας κρίνεται απο την δουλειά του.
Είναι αστείο να κρίνεται απο τον εξοπλισμό.

Αλήθεια ο Ντα Βίντσι με τι πινέλα ζωγράφιζε;:flipout:
 
Προσωπική εμπειρία σε γάμο με mirrorless δεν έχω, αλλά έχω παίξει με διάφορες mirrorless πελατών μου σε διάφορες συνθήκες.

Προσωπικά στις περισσότερες mirrorless με χαλάει:

1) To lag ( delay ) του EVF
2) Οι επιδόσεις στο autofocus
3) Η μπαταρία
4) ποικιλία φακών και αξεσουάρ ( wireless flash systems, etc ).

Όλα τα παραπάνω για εμένα είναι dealbreakers.
 
Θεωρώ τα όσα γράφει η Βανέσσα αποτυχία και δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπω τέτοια "ρηχά" άρθρα σε καταξιομένα φωτογραφικά sites. Είναι τραγικό να λες ότι παίζει τόσο βασικό ρόλο το μέγεθος της κάμερας και δείχνει άγχος και αμφιβολία για το αν νοιώθεις καλός φωτογράφος, οπότε το πρόβλημα το δημιουργεί αυτή μη τη δουλειά της κι όχι με τον εξοπλισμό της. Αλλά πείτε μου, αν βάλετε σε μία Sony A7 το battery grip πόσο θα απέχει σε μέγεθος από μία κλασική dslr? Ειδικά η σειρά II θα είναι πάρα πολύ κοντά και κανείς δεν θα καταλάβει τη διαφορά.

Όσο για το αν οι ff ακάθρεφτες μπορούν να σταθούν σε έναν γάμο, συμφωνώ ότι ενδέχεται να υπάρξουν προβλήματα και κυρίως αυτά που ανέφερε ο Βασίλης πιο πριν. Είναι όμως μέγα λάθος να συνδέουμε υποχρεωτικά την επαγγελματική χρήση μόνο με γάμους, σπορ κλπ. Δηλαδή οι φωτογράφοι τοπίου ή πορτραίτου δεν ανήκουν στους επαγγελματίες; Όλα είναι σχετικά και όλα καταλήγουν στο τι θέλεις να κάνεις με τη μηχανή σου και το μόνο σίγουρο είναι ότι ακόμα δεν έχει υπάρξει η μηχανή που μπορεί να τα κάνει όλα τέλεια. Αν για κάποιους το EVF είναι κατάρα, για εμένα είναι σωτηρία και από προσωπική πείρα σας λέω ότι επειδή δουλεύω πολύ την Sony A7 με φακούς της Lensbaby οι οποίοι είναι μάλλον ό,τι πιο δύσκολο σε εστίαση, δεν θα είχα καμια ελπίδα για αξιόλογο αποτέλεσμα αν τους δούλευα με μία dslr. Σε στατικά θέματα οι ακάθρεφτες πλέον χτυπάνε άνετα και ξεπερνάνε τα καλύτερα μοντέλα των dslr. Σε κινούμενα θέματα έχουν ακόμα δρόμο εξέλιξης αλλά όχι μακρύ.

Μην ξεχνάτε, είναι λάθος να συγκρίνετε ένα σύστημα που κοντεύει να πάρει σύνταξη με ένα σύστημα βρέφος...
 
Re: Απάντηση: Το Φωτογραφικό chat

Αυτό θέλω να πώ Τεο, ένας επαγγελματίας κρίνεται απο την δουλειά του.
Είναι αστείο να κρίνεται απο τον εξοπλισμό.

Αλήθεια ο Ντα Βίντσι με τι πινέλα ζωγράφιζε;:flipout:

Βασίλη το χ, ψ, ω αποτέλεσμα δεν ενδιαφέρει κανέναν από τι μηχανές προήλθε. Συμφωνούμε όλοι σε αυτό (και η Βανέσα επίσης "Do I think photographers like Miguel Quiles that shoot with mirrorless cameras produce work that’s any less professional than others like Moshe Zusman who uses and teaches with DSLRs? No, absolutely not. They're both professionals producing beautiful imagery. It’s a personal business decision for me"). Πάει αυτό.

Χρησιμοποιεί δύο έννοιες που δεν έχουν καμμία σχέση ούτε με την "ποιότητα" των εικόνων, ούτε με τις δυνατότητες του εξοπλισμού, ούτε με τη χρηστικότητα. Τι σχέση έχει το evf, το af, οι μπαταρίες κοκ με αυτή τη συζήτηση;

Γράφει για perception και perspective. Και τα δύο έχουν να κάνουν με το πώς αντιμετωπίζουν οι ίδιοι οι πελάτες τον φωτογράφο την ημέρα του γάμου π.χ. και με το αν παίζει ρόλο σε αυτό η εικόνα του (όχι η δουλειά του), ένα κομμάτι της οποίας είναι και ο εξοπλισμός του. Δηλαδή βάζει στη συζήτηση έναν παράγοντα που αφορά αποκλειστικά επαγγελματίες φωτογράφους, και ειδικά αυτούς που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες τους (δεν κάνουν δηλαδή food photography ή τοπία λ.χ).

Γράφει: "Having a less-than-professional looking camera is the last thing I want, especially when side-by-side with guests who so often bring their own (D)SLRs. It's going to make me appear less credible as a photographer and potentially cause my client confidence to drop.". Φέρτε στο μυαλό σας γάμους μεγάλης χλιδής (στους οποίους στοχεύουν αυτοί οι φωτογράφοι) και πείτε μου αν διαφωνεί κανένας με αυτό.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Το Φωτογραφικό chat

Γράφει για perception και perspective. Και τα δύο έχουν να κάνουν με το πώς αντιμετωπίζουν οι ίδιοι οι πελάτες τον φωτογράφο την ημέρα του γάμου π.χ. και με το αν παίζει ρόλο σε αυτό η εικόνα του (όχι η δουλειά του), ένα κομμάτι της οποίας είναι και ο εξοπλισμός του. Δηλαδή βάζει στη συζήτηση έναν παράγοντα που αφορά αποκλειστικά επαγγελματίες φωτογράφους, και ειδικά αυτούς που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες τους (δεν κάνουν δηλαδή food photography ή τοπία λ.χ).

Την καταλαβαίνω, υπάρχουν θέματα απο το παρελθόν που συνάδουν σε αυτό..
Πχ, την εποχή του φίλμ ( ξέρω γίνομαι σπαστικός :grandpa: ) εάν είχες κάμερα σε έκδοση χρωμίου ήσουν ερασιτέχνης στα μάτια του κόσμου, των άσχετων γενικώς. Αντίθετα η μαύρη μηχανή ήταν επαγγελματική! Τέλος!
Δηλαδή εάν είχες την FM2 σε chrome έκδοση σε κοίταζαν περίεργα ,ήσουν ερασιτέχνης. Η ίδια μηχανή σε μαύρο χρώμα ήταν ok!:smash:
Tέτοιες σαχλαμάρες....
Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, έλα όμως που δεν είναι!:shot:
 
Οδηγίες για την σωστή-επαγγελματική εμφάνιση, του ίδιου του φωτογράφου, δίνει η Vanessa; Να είναι ψηλός, λεπτός, γαλανομάτης, κουστουμαρισμένος με γραβάτα, φρεσκοξυρισμένος και γενικά με εμφάνιση μοντέλου, ώστε να κάνει καλή εντύπωση στους πελάτες του; :flipout::music-smiley-005:
 
Καλώς ή κακώς ο εντυπωσιασμός μετράει. Μην ξεχνάμε πως οι φωτογραφικές μηχανές εκτός από εργαλεία δουλειάς είναι και φετίχ.
Το έχω ζήσει σε εκθέσεις παιδιά, το τι αηδίες έχω ακούσει...

πχ Α/Μ φωτογραφία 30χ40
Ερώτηση: Με τι μηχανή είναι βγαλμένη; ( το πρώτο πράγμα που ρώτησε ο ηλίθιος..)
Απάντηση : Με Leica R4 του απαντώ (παραμύθι, με Nikon FE2 ήταν...:flipout: )
Οπότε παίρνω την αποστομωτική ατάκα: Ααααααα!!! Αυτό το γράψιμο της Leica, η πλαστικότητα, οι γκρίζοι τόνοι.....
Και έφυγε ευχαριστημένος.
Με τον βλάκα δεν τα βάζεις ποτέ, θα σε νικήσει λόγω εμπειρίας.

Θέλω να πώ πως με το ψέμα, με την ψευδαίσθηση του ακριβού και του πολυτελούς οι περισσότεροι μασάνε.
Δεν κοιτούν την ουσία, κοιτούν τη βιτρίνα.
Και δυστυχώς είναι αλήθεια.
 
Εγώ επιμένω πως η κοπέλα έχει σοβαρό άγχος με το να εντυπωσιάσει τους πελάτες της. Επενδύει περισσότερα στο πως πουλάει τον εαυτό της, στο marketing της δουλειάς της, παρά στην ποιότητα του αποτελέσματος. Θα ήθελα πολύ να δω τι θα απαντούσε όταν έβλεπε μία mirrorless σε μέγεθος dslr (και ξαναλέω ότι μία Α7ii με το grip δεν διαφέρει από μία dslr). Αναφέρει και το εντελώς άκυρο ότι οι mirrorless δεν έχουν ήχο κλείστρου ("...There is something about the sound of that shutter click that so many photographers love. Not only do we love the sound of the shutter, but we can often identify it with a certain brand of camera. To take that away from me in a mirrorless camera is taking away a part of the fun for me.) Πόσο άσχετη μπορεί να είναι; Αναρωτιέμαι αν έχει δουλέψει ποτέ της με ακάθρεφτη. Προσωπικά, αν ένας φωτογράφος είχε τέτοιο προφίλ, δεν υπήρχε περίπτωση να τον επέλεγα. Θέλει να βαδίζει σε σίγουρα νερά, να ταΐζει εντυπωσιασμό σε εκείνους που έχουν τέτοια όρεξη και φυσικά είναι ακόλουθος της θρησκείας του size does matter. Δυστυχώς η τεχνολογία θα την ξεπεράσει πιο γρήγορα απ' ό,τι εκείνη θα ξεπεράσει τα κόμπλεξ της...
 
Οκ και εγώ κουφάθηκα από αυτά που λέει και σε κανένα γάμο δεν θα την ήθελα, αλλά για αυτό με το κλείστρο θεωρώ πως εννοεί τον ήχο του καθρέπτη.
Της έχω και άλλη εναλλακτική λοιπόν αφού θέλει καθρέπτη ντε και καλά...:flipout:
87ebc5ce6283254c5560cfbe2e596153.jpg
 
Μπα, τα έχει μπερδέψει. Ο καθρέφτης σαν ήχος δεν είναι κάτι το αξιόλογο. Κανείς δεν ασχολείται με τον ήχο του. Αντίθετα πολλοί μιλάνε για τους ήχους των κλείστρων και μάλιστα, μιας και το αναφέρει, η Α7 όχι μόνο έχει ήχο κλείστρου αλλά είναι και από τους πιο δυνατούς...
 
Εγω σε αγγελία τον είδα και 180 νομίζω απο Αθήνα... Αλλα πριν κανένα μήνα. Τωρα πάλι κοντά στα 300... Και σκέφτομαι και ενα να παρω εναν...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Και να πω την γνώμη μου. Σε φιλικη βάπτιση πηγα με την a6000 και τον 50 1.8 και έβγαλα οτι μου μπορούσα. Ο επαγγελματίας φωτογράφος με nikon ff (δεν θυμάμαι ακριβώς) και 24-70 και 70-200 μαζι με το φλας και τροφοδοτικό για το φλας.
Θα το πω ξεκάθαρα... Ειδα την δουλειά του και εφριξα.. Δεν γνωρίζω το γιατί. Τα καδρα του. Η στιγμές που έχασε. Ακομα και η στημενες μετα το μυστήριο αλλού για αλλού. Το ζευγάρι κρατησε ολα τα δικά μου αρχεία. Ειχα οντως αρκετές αξιολογες και μόλις παρω το οκ θα ανεβασω να δείτε.

Θελω να πω αυτο που λεμε και στο συνεργείο : τα εργαλεια κάνουν τον μάστορα αλλα τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.
 
Θα διαφωνήσω σε αυτό. Χωρίς τον απαραίτητο εξοπλισμό δουλειά δεν γίνεται.