Αν θες να πας κοντά στο film αντί για την A6000 πάρε μια X-T10.
Με το raw κανεις οτι θελεις κ οπως το θελεις... Απλα με την XT10 θα το κανεις sooc
Αν θες να πας κοντά στο film αντί για την A6000 πάρε μια X-T10.
Εδώ θα διαφωνήσω Θοδωρή.
Δεν είναι πανάκεια το Raw , επηρεάζουν πολλά στη λήψη που οφείλονται στη μηχανή και δεν έρχονται μετά εκεί που θες με επεξεργασία.
Μιλάω πάντα για φωτογραφίες που πλησιάζουν την πραγματικότητα και όχι για προϊόντα βαριάς επεξεργασίας.
Άνοιξα συζήτηση. :smile:
Ζαχαρώνω εδώ και καιρό μια Sony A6000 και είμαι στο τσακ να την πάρω.... Με το ζόρι κρατιέμαι....
Δεκτη η διαφωνιαΟμως απο την στιγμη που ειναι digital ολα τα jpg, ετσι κ τα jpg της fuji, ειναι in camera επεξεργασμενα raw, με συνταγη (αλγοριθμο) fuji κ τιποτα παραπανω... Αν εννοεις rendering χρωματων απο φακους οκ αλλα θα προτιμησω εναν vintage minolta, canon fd, X-FUJINON κτλ
Με το raw δεν ειναι υποχρεωτικο να κανεις βαρια επεξεργασια. Μπορεις να κανεις οπως ειπα οτι θελεις οπως το θελεις κ οσο κοντα ή μακρια απο την "πραγματικοτητα"
εδω τεο εισαι 1000% λαθος,
το φως που θα γραψει ο φακος (γωνια, φλερ κ.α) δεν στο δινει το ps να βαρας τον κ.... απο κατω
και γω που ημουν αρκετα φανατικος με το raw , με την xpro2 το 70% πλεον ειναι jpg
εδω τεο εισαι 1000% λαθος,
το φως που θα γραψει ο φακος (γωνια, φλερ κ.α) δεν στο δινει το ps να βαρας τον κ.... απο κατω
και γω που ημουν αρκετα φανατικος με το raw , με την xpro2 το 70% πλεον ειναι jpg
Αν θες να πας κοντά στο film αντί για την A6000 πάρε μια X-T10.
Με την D7200 τι ειναι αυτο που σε κανει να θελεις την Α6000; :hmmmm2:
τοτε γιατι τραβας φιλμ αφου εχει το dxo??
Προσπάθησα να δοκιμάσω εξωτερικό φλας με optical slave. Το ενσωματωμένο φλας της μηχανής ενεργοποιεί το εξωτερικό slave αλλά παίρνω μαύρο frame. Αργεί να δουλέψει το εξωτερικό φλας; Η μήπως ενεργοποιείται πολύ νωρίς από το pre flash;
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.