Ειχα προσπαθησει να ξεθολωσω το ενα φαναρι του αυτοκινητου με μια κρεμα και ειχε γινει μετριο. Ειχα ρωτησει, λοιπον, εδω και ειχα παρει καλες οδηγιες (νομιζω απο τον Κυριακοεντουρα), αλλα μηνες τωρα δεν ειχα αδειασει να κανω το αλλο.
Σημερα βρηκα λιγο χρονο και ξεκινησα, αλλα-προφανως- ειχα ξεχασει τις οδηγιες. Αρχισα, λοιπον, με 300αρι γυαλοχαρτο (ηδη αυτο ηταν μαλλον λιγο χοντρυτερο απο οτι επρεπε). Αλλα θολωνε πολυ περισσοτερο. Εκανα με 500αρι αλλα ακομα θολωνε πολυ. Ξεκινησα λιγο με 1000αρι, δεν ειδα αμεσως προκοπη και, καπου εκει, αρχισα να πανικοβαλλομαι οτι το χαλασα.
Ολοκληρωσα, λοιπον, την πατατα, γυρνωντας σε 220 και μετα 180αρι, νομιζοντας οτι αυτο ειναι το προβλημα.
Αφου εγινε πολυ χειροτερο, εκατσα με ηρεμια και το εψαξα λιγο.
Ξανα εκανα με 500αρι, μετα με 1000, μετα με 2000, μετα με 3000 και τελος με 5000. Ηδη ειχε γινει αρκετα καλυτερο και με την κρεμα στο τελος (εδω ηταν, φυσικα, η βλακεια μου εξαρχης, οτι δεν επεμενα σε μεγαλυτερα νουμερα, εχοντας στο μυαλο οτι με την κρεμα θα γυαλισει τελικα) ηρθε και εγινε πολυ καλο.
Βεβαια, απο την πατατα με το 180, εχουν μεινει καποιες χαρακιες. Αλλα και παλι ειναι πολυ καλυτερο απο το αλλο που το ειχα κανει μονο με την κρεμα.
Το ερωτημα, βεβαια, τωρα ειναι αν πρεπει (και αξιζει) να το ξανακανω απο την αρχη με 180-220 οοοοολο σιγα σιγα, ουσιαστικα να το "χαραξω" ολο, και και μετα να ανεβω σταδιακα, ωστε τελικα να ειναι το ιδιο με τωρα, αλλα χωρις τις χαρακιες.