Tο Καφενείο των Μαστόρων.

Καταρχην Παυλο ευτυχως που δεν εγινε τιποτα ...κατα δευτερον καλα κανεις και ενημερωνεις να το εχουμε υποψιν μας γιατι οι καιροι και οι ανθρωποι εχουν γινει πολλοι δυσκολοι....

Μπραβο στην τραπεζα για την εγκυρη και σωστη κινηση προς οφελος σου.......
 
Άλλη απάτη ....σήμερα στο μηνιαίο λογαριασμό του ενός κινητού τηλεφώνου μου χρεώθηκαν 20,17 για 12 μηνύματα τα οποία ποτέ δεν στάλθηκαν. Σου στέλνουν μήνυμα (https://dimoco.eu/dimoco-greece/ ) και αφού το διαγράψεις χωρίς να κάνεις τίποτα άλλο αρχίζουν και χρεώνουν .....

https://www.newsit.gr/ellada/prosoxi-nea-apati-meso-sms-se-kinita-7/2834663/

https://www.white-pages.gr/arithmos/54003

Ενημερώθηκε η Vodafone αλλά κάνουν την πάπια....(πάρτε την ίδια την εταιρία που σας χρεώνει κλπ) τους είπα ότι θα τους πάρει και θα τους σηκώσει αν δεν με πιστώσουν.....
 
Άλλη απάτη ....σήμερα στο μηνιαίο λογαριασμό του ενός κινητού τηλεφώνου μου χρεώθηκαν 20,17 για 12 μηνύματα τα οποία ποτέ δεν στάλθηκαν. Σου στέλνουν μήνυμα (https://dimoco.eu/dimoco-greece/ ) και αφού το διαγράψεις χωρίς να κάνεις τίποτα άλλο αρχίζουν και χρεώνουν .....

https://www.newsit.gr/ellada/prosoxi-nea-apati-meso-sms-se-kinita-7/2834663/

https://www.white-pages.gr/arithmos/54003

Ενημερώθηκε η Vodafone αλλά κάνουν την πάπια....(πάρτε την ίδια την εταιρία που σας χρεώνει κλπ) τους είπα ότι θα τους πάρει και θα τους σηκώσει αν δεν με πιστώσουν.....

https://www.eett.gr/opencms/export/...tikes_apofaseis_eett/FEK1651-B-15-10-2010.pdf

καταγγελια στην ΕΕΤΤ, ΑΔΑΕ, http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

Σύμφωνα με τον Κωδικα δεοντολογιας, πρεπει η Dimoco να έχει, αποδεδειγμένα, την συγκατάθεση σου για την εγγραφή στην υπηρεσία.

Επίσης μπορείς να κάνεις καταγγελία στην ΑΠΔΠΧ (Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα) που είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή του GDPR, με την πρόφαση ότι δεν έχουν λάβει την ρητή σου συγκατάθεση για τα μηνύματα που σου στείλανε.

Στέλνεις επίσης mail στην DIMOCO και απαιτείς να σου στείλουν τα αρχεία καταγραφής όπου αποδεικνύεται ότι έχει δώσει την συγκατάθεση σου για τα μηνύματα και το κρατάς στο αρχείο σου.

Η Vodafone, συμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας είναι υποχρεωμένη να συλλέξει τα παραπάνω στοιχεία, οπότε δεν υπάρχει θέμα "Παπιας". Τους καλείς (αφου διαβάσεις τον κώδικα), τους ενημερώνεις τις υποχρεώσεις τους και ότι αν δεν λυθεί απο αυτούς, θα κινηθείς νομικα με καταγγελίες στις παραπάνω υπηρεσίες.

Εχε υπ' όψιν ότι οι παραπάνω υπηρεσίες θα το ψάξουν και ειδικά η ΑΔΑΕ και ΑΠΔΠΧ θα τους σκίσει με πρόστιμα..

Y.Γ. Ζητάς απο την Vodafone φραγή μηνυμάτων απο MT Χρεώσιμα πενταψήφια (όπως στο έγραψα)
 
Εμενα μου φαινεται απιστευτο πως τετοιες εταιρειες λαμογια που κινουνται εντελως στα ορια την νομιμοτητας, αν δεν τα ξεπερνανε ηδη, κανουν αυτα που κανουν με την ανοχη η/και την αδιαφορια της πολιτειας παρ'οτι ειναι ξεκαθαρο οτι ειναι ουσιαστικα απατεωνες.
 
Εμενα μου φαινεται απιστευτο πως τετοιες εταιρειες λαμογια που κινουνται εντελως στα ορια την νομιμοτητας, αν δεν τα ξεπερνανε ηδη, κανουν αυτα που κανουν με την ανοχη η/και την αδιαφορια της πολιτειας παρ'οτι ειναι ξεκαθαρο οτι ειναι ουσιαστικα απατεωνες.

Δυστυχώς είναι κοινό φαινόμενο και ποντάρουν στην άγνοια του κόσμου (όπου θα δει τις χρεώσεις αλλα δεν θα κάνει παραπάνω κινήσεις, όπως καταγγελία) αλλά και στις κινητές όπου σε αυτά τα παράπονα κάνουν τις πάπιες με αποτέλεσμα ενα πολύ μικρό ποσοστό να ασχολείται.
 
Ευχαριστώ παιδιά.
Χθες που βγήκε ο λογαριασμός και τον είδα έκανα φραγή πενταψήφιων. Περιμένω απάντηση από την Vodafon για την υπόθεση. Γενικά όμως είναι μια απάτη που τρέχει κανένα χρόνο τώρα από ότι είδα στις αναφορές στο ίντερνετ και σίγουρα θα έχουν γίνει καταγγελίες ...λογικά οι πάροχοι θα έπρεπε να το έχουν λύσει μέχρι τώρα. Θα δούμε πως θα εξελιχθεί το θέμα.
Μια πρώτη σκέψη είναι να καταργήσω την πάγια εξόφληση του λογαριασμού μου στην κάρτα από την vodafone και να τους πληρώσω τον λογαριασμό χωρίς τις έξτρα χρεώσεις και να τους πω ότι παίρνω όλα τα τηλέφωνα και τα πάω σε άλλο πάροχο για να τους αναγκάσω να ενδιαφερθούν για το θέμα
 
Ευχαριστώ παιδιά.
Χθες που βγήκε ο λογαριασμός και τον είδα έκανα φραγή πενταψήφιων. Περιμένω απάντηση από την Vodafon για την υπόθεση. Γενικά όμως είναι μια απάτη που τρέχει κανένα χρόνο τώρα από ότι είδα στις αναφορές στο ίντερνετ και σίγουρα θα έχουν γίνει καταγγελίες ...λογικά οι πάροχοι θα έπρεπε να το έχουν λύσει μέχρι τώρα. Θα δούμε πως θα εξελιχθεί το θέμα.
Μια πρώτη σκέψη είναι να καταργήσω την πάγια εξόφληση του λογαριασμού μου στην κάρτα από την vodafone και να τους πληρώσω τον λογαριασμό χωρίς τις έξτρα χρεώσεις και να τους πω ότι παίρνω όλα τα τηλέφωνα και τα πάω σε άλλο πάροχο για να τους αναγκάσω να ενδιαφερθούν για το θέμα

Έγω θα πρότεινα να κάνεις καταγγελία ή απειλή καταγγελίας στην Vodafone, διαφορετικά θα χρονοτριβήσουν.
 
Απάντηση: Re: Tο Καφενείο των Μαστόρων.

Ευχαριστώ παιδιά.
Χθες που βγήκε ο λογαριασμός και τον είδα έκανα φραγή πενταψήφιων. Περιμένω απάντηση από την Vodafon για την υπόθεση. Γενικά όμως είναι μια απάτη που τρέχει κανένα χρόνο τώρα από ότι είδα στις αναφορές στο ίντερνετ και σίγουρα θα έχουν γίνει καταγγελίες ...λογικά οι πάροχοι θα έπρεπε να το έχουν λύσει μέχρι τώρα. Θα δούμε πως θα εξελιχθεί το θέμα.
Μια πρώτη σκέψη είναι να καταργήσω την πάγια εξόφληση του λογαριασμού μου στην κάρτα από την vodafone και να τους πληρώσω τον λογαριασμό χωρίς τις έξτρα χρεώσεις και να τους πω ότι παίρνω όλα τα τηλέφωνα και τα πάω σε άλλο πάροχο για να τους αναγκάσω να ενδιαφερθούν για το θέμα

Δεν είναι πρόσφατη η περίπτωση της Dimoco, αλλά κάνει την ίδια απάτη από χρόνια. Είχα πέσει στα νύχια της με μια διαφήμιση του Lidl και όταν διαμαρτυρήθηκα τόλμησαν να μου πουν ότι είχαν αναλάβει τη διαφήμιση, αλλά βγήκε στον αέρα κατά λάθος. Φυσικά, μου επέστρεψαν τα χρήματα, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Δυστυχώς, συνεχίζεται η ίδια απάτη και από άλλες εταιρείες και μόνο η φραγή σώζει με ότι αυτό συνεπάγεται. Χρειάζεται καταγγελία προς την εταιρεία και τον πάροχο, τουλάχιστον, και σε όποιον άλλο φορέα νομίζει καθένας. Ο πάροχος είναι συνεργός γιατί γνωρίζει ότι πρόκειται για απάτη, αφού μέσω αυτού η εταιρεία εισπράττει τα αφαιρούμενα ποσά.

Σε όσους αντιδρούν επιστρέφουν τα χρήματα, αλλά δεν πρέπει να εφησυχάζουμε και να μην τους καταγγέλουμε, αφού μόνον έτσι υπάρχει ελπίδα να αντιδράσει κάποτε η ΕΕΤΤ και να νομοθετήσει για το θέμα αυτό.

Κυριάκο,
Μη νομίζεις ότι γλύτωσες πιστεύοντας ότι με τη φραγή ενός μόνον 5ψήφιου θα γλυτώσεις στο μέλλον. Αφενός κάθε εταιρεία χρησιμοποιεί περισσότερους από ένα 5ψήφιους αφετέρου υπάρχουν και άλλες εταιρείες που εφαρμόζουν την ίδια απάτη και χρησιμοποιούν περισσότερους από ένα 5ψήφιους.
 
Η φραγή που γίνεται από την εταιρία αφορά τα μηνύματα που σε χρεώνουν όταν τα παραλαμβάνεις (έτσι μου είπαν από την Vodafone)...άρα καλό είναι να την κάνουν όλοι. Τα μηνύματα της vodafone η αυτά που δεν έχουν χρέωση μπορείς να τα παραλαμβάνεις Κυριάκο.Δεν αρκεί η φραγή σε ένα νούμερο...πρέπει να ζητήσεις φραγή σε όλα τα μηνύματα που έχουν χρέωση.
Η καταγγελία στην ΕΕΤΤ απαιτεί αρκετή γραφειοκρατική διαδικασία.... πρέπει να προηγηθεί και να κατατεθεί έγγραφη καταγγελία στον πάροχο και η έγγραφη απάντηση του και διάφορα άλλα πράγμα που σημαίνει αρκετή απασχόληση και στενάχωρες ενέργειες ...εκεί ποντάρουν και οι μεν και οι δε ....οπότε πληρώνεις τα χαμισίατικα και κάνεις φραγή ....αυτοί εξακολουθούν να ψάχνουν για θύματα ....και χ@σε μέσα...

Εγώ τα έγραψα για να σας ενημερώσω ότι αν λάβετε τέτοιου είδους μήνυμα να ξέρετε ότι και να πατήσετε ή το διαγράψετε αυτοί θα το περάσουν σαν αποδοχή και θα αρχίσουν να σας χρεώνουν.
Και δεύτερο το σύστημα χρεώσεων στην πάροχο εταιρία σας βλέπει μετά από 1-2 μηνύματα την χρέωση και σας στέλνει ένα μήνυμα (απρόσωπο) που λέει ότι "πιθανώς να έχετε υποστεί χρεώσεις από sms" είναι όμως τόσο απλό και γενικό που δεν του δίνεις σημασία (αυτό έκανε και η γυναίκα μου) και το διαγράφεις . Μην αγνοείτε τέτοια μηνύματα από τον πάροχο γιατί έρχονται αυτόματα από το σύστημα ...και μάλλον είναι αληθινά.
 
Καλησπερα μαστορες ,

θα ηθελα τα "φωτα σας" για μαγαζια στην Αθηνα με ξυλουργικα εργαλεια χειρος καλης ποιοτητας,οπως ειναι ο Φραγκος στην οδο Αθηνας

Προτιμω μαγαζια για να τα βλεπω τα εργαλεια,παρα online.

Ευχαριστω εκ των προτερων!