To καλύτερο μπάσο

Απάντηση: Re: To καλύτερο μπάσο

Ο φωνογραφος δεν μπορει να φτασει ποτε την ψηφιακη τεχνολογια στα μπασα, αλλα εδω μιλαμε για κατω των 20Hz αν θελουμε να πιστεψουμε βεβαια οτι υπαρχει πληροφορια σε αυτην την περιοχη σε δισκους βινυλιου.
Οτιδηποτε ομως πανω απο 20 κυκλους θα πρεπει να μπορει να αποδωθει σε σωστη σταθμη, μηπως η RIAA σου θελει μια εξεταση αν ειναι σωστη?
Μια αποκλιση του 1.5dB προς την λαθος κατευθυνση ομως μπορει να κανει τα μπασα αδυνατα.
- Θα αστειεύεσαι σίγουρα...
- Η RIAA είναι διαδικασία προ και αποέμφασης που εφαρμόζεται στο ίδιο το σήμα με φυσικό τρόπο(equalizer). Αντιθέτως στο cd τα πάντα είναι θέμα 'μετάφρασης´του αλγόριθμου κωδικοποίησης.Άσε που κανείς δε μιλάει για το oversampling που στην ουσία παίρνει το ΚΑΚΟ ΔΕΙΓΜΑ 44.1 και το ξαναψηφιοποιεί.Το Fraunhofer Instintute απεφάνθη ότι το cd για να φθάσει την ανάλυση του lp (στα εσωτερικά αυλάκια του δίσκου) θα έπρεπε να δειγματίζεται στο .... 1 ghz και στα 24 τουλάχιστον bits!!! Όταν όμως το ανακάλυψαν ήταν αργά.Το cd είχε καθιερωθεί και οι εταιρίες έπρεπε να πουλήσουν.
Μήν ξεχνάτε πως το cd σαν τεχνολογία εφευρέθηκε τότε που η ψηφιακή τεχνολογία και οι υπολογιστές ήταν ατελέστατα μηχανάκια και στη αρχή τους.Γι αυτό και σήμερα πασχίζουν με το sacd, hdcd κλπ να τα μπαλώσουν...:guitarist:
 
Last edited:
Δεν αστειευομαι καθολου, αλλα ειμαι πραγματιστης.
Ισως να μην καταλαβες την ουσια του μηνυματος μου.
Το οτι δεν εχει μπασο ο φωνογραφος του ισως ωφειλεται σε καποια ατελεια της RIAA του η σε καποια μηχανικη ατελεια στον βραχειωνα, το υψος του πχ και το οποιο καθωριζει και την καθετη γωνια, καπου στις 22 περιπου μοιρες αν θυμαμαι καλα.Μεχρι εδω δεν θα πρεπει να εχεις αντιρηση.
Εχει δικιο το ινστιντουτο, αλλα αυτο ειναι αρκετα θεωρητικο, η αναλυση του αναλογικου εξαφανιζεται αρκετα νωρις στον θορυβο και τις αλλες παραμορφωσεις λογω μηχανικων ατελειων, ΑΝΑΠΟΦΕΧΤΑ, οι αριθμοι μιλανε μονοι τους.
Οχι οτι το ψηφιακο κανει ευκολο αγωνισμα, αλλα δεν εχει τα μηχανικα προβληματα που ειναι και ασυνεπη και δυσκολα και πολυ ακριβα στο να ξεπεραστουν.
Για να γυρισουμε στους κατω απο τους 20 κυκλους ξανα, δεν νομιζω οτι υπαρχει μηχανικος κοπης δισκων που να βαζει τετοιους τονους σε ενα βινυλιο, μαλλον κοβονται πολυ ποιο μπροστα, αλλοιως εχεις το προβλημα με την αναγνωση τους και την μεγαλη "καταναλωση" που θα προκαλεσει στον δισκο.(μεγαλη μετατωπιση του αυλακιου).
Δεν εχω την καμπυλη RIAA ευκερη μπροστα μου τωρα, αλλα νομιζω οτι δεν υποστηριζει την αποκριση κατω απο 20 κυκλους.
Αν θελεις να ακουσεις εκκλησιαστικο οργανο απο τον καθεδρικο του Εδιμβουργου η απο καποιο αλλο μεγαλο οργανο, θα πρεπει να βγαλεις το εφεδρικο σου Walkman και αυτο θα σε βγαλει ασπροπροσωπο. Το ιδιο πρεπει να κανεις και για να αποδωσεις ενα απλοιοκο συντ.Αν ο παιχτης του θελει να παιξει κατω απο 20 κυκλους.
 
Δεν αστειευομαι καθολου, αλλα ειμαι πραγματιστης.
Ισως να μην καταλαβες την ουσια του μηνυματος μου.
Το οτι δεν εχει μπασο ο φωνογραφος του ισως ωφειλεται σε καποια ατελεια της RIAA του η σε καποια μηχανικη ατελεια στον βραχειωνα, το υψος του πχ και το οποιο καθωριζει και την καθετη γωνια, καπου στις 22 περιπου μοιρες αν θυμαμαι καλα.Μεχρι εδω δεν θα πρεπει να εχεις αντιρηση.
Εχει δικιο το ινστιντουτο, αλλα αυτο ειναι αρκετα θεωρητικο, η αναλυση του αναλογικου εξαφανιζεται αρκετα νωρις στον θορυβο και τις αλλες παραμορφωσεις λογω μηχανικων ατελειων, ΑΝΑΠΟΦΕΧΤΑ, οι αριθμοι μιλανε μονοι τους.
Οχι οτι το ψηφιακο κανει ευκολο αγωνισμα, αλλα δεν εχει τα μηχανικα προβληματα που ειναι και ασυνεπη και δυσκολα και πολυ ακριβα στο να ξεπεραστουν.
Για να γυρισουμε στους κατω απο τους 20 κυκλους ξανα, δεν νομιζω οτι υπαρχει μηχανικος κοπης δισκων που να βαζει τετοιους τονους σε ενα βινυλιο, μαλλον κοβονται πολυ ποιο μπροστα, αλλοιως εχεις το προβλημα με την αναγνωση τους και την μεγαλη "καταναλωση" που θα προκαλεσει στον δισκο.(μεγαλη μετατωπιση του αυλακιου).
Δεν εχω την καμπυλη RIAA ευκερη μπροστα μου τωρα, αλλα νομιζω οτι δεν υποστηριζει την αποκριση κατω απο 20 κυκλους.
Αν θελεις να ακουσεις εκκλησιαστικο οργανο απο τον καθεδρικο του Εδιμβουργου η απο καποιο αλλο μεγαλο οργανο, θα πρεπει να βγαλεις το εφεδρικο σου Walkman και αυτο θα σε βγαλει ασπροπροσωπο. Το ιδιο πρεπει να κανεις και για να αποδωσεις ενα απλοιοκο συντ.Αν ο παιχτης του θελει να παιξει κατω απο 20 κυκλους.
Exactly.
 
Απάντηση: Re: To καλύτερο μπάσο

Δεν αστειευομαι καθολου, αλλα ειμαι πραγματιστης.
Ισως να μην καταλαβες την ουσια του μηνυματος μου.
Το οτι δεν εχει μπασο ο φωνογραφος του ισως ωφειλεται σε καποια ατελεια της RIAA του η σε καποια μηχανικη ατελεια στον βραχειωνα, το υψος του πχ και το οποιο καθωριζει και την καθετη γωνια, καπου στις 22 περιπου μοιρες αν θυμαμαι καλα.Μεχρι εδω δεν θα πρεπει να εχεις αντιρηση.
Εχει δικιο το ινστιντουτο, αλλα αυτο ειναι αρκετα θεωρητικο, η αναλυση του αναλογικου εξαφανιζεται αρκετα νωρις στον θορυβο και τις αλλες παραμορφωσεις λογω μηχανικων ατελειων, ΑΝΑΠΟΦΕΧΤΑ, οι αριθμοι μιλανε μονοι τους.
Οχι οτι το ψηφιακο κανει ευκολο αγωνισμα, αλλα δεν εχει τα μηχανικα προβληματα που ειναι και ασυνεπη και δυσκολα και πολυ ακριβα στο να ξεπεραστουν.
Για να γυρισουμε στους κατω απο τους 20 κυκλους ξανα, δεν νομιζω οτι υπαρχει μηχανικος κοπης δισκων που να βαζει τετοιους τονους σε ενα βινυλιο, μαλλον κοβονται πολυ ποιο μπροστα, αλλοιως εχεις το προβλημα με την αναγνωση τους και την μεγαλη "καταναλωση" που θα προκαλεσει στον δισκο.(μεγαλη μετατωπιση του αυλακιου).
Δεν εχω την καμπυλη RIAA ευκερη μπροστα μου τωρα, αλλα νομιζω οτι δεν υποστηριζει την αποκριση κατω απο 20 κυκλους.
Αν θελεις να ακουσεις εκκλησιαστικο οργανο απο τον καθεδρικο του Εδιμβουργου η απο καποιο αλλο μεγαλο οργανο, θα πρεπει να βγαλεις το εφεδρικο σου Walkman και αυτο θα σε βγαλει ασπροπροσωπο. Το ιδιο πρεπει να κανεις και για να αποδωσεις ενα απλοιοκο συντ.Αν ο παιχτης του θελει να παιξει κατω απο 20 κυκλους.
-Κατ' αρχήν οι 20 κύκλοι δεν είναι μπάσσο.Είναι υπόηχοι.Το μπάσσο νοείται από τους 36 ως τους 150 περίπου κύκλους.Δεν υπάρχει μουσική πληροφορία κάτω από τους 20 κύκλους.Δεν υπάρχει μικρόφωνο που να μπορεί να τους ηχογραφήσει σωστά ούτε αυτί που να μπορεί να τους ακούσει.Υπάρχουν μόνο cinema effects παραγόμενα από synthies με κάτι γκοτζίλες, σεισμούς, εκρήξεις και τέτοιες αηδίες που χρησιμοποιούν οι σκηνοθέτες για να εντυπωσιάσουν τους homecinemaδες και να αγοράζουν τα 7 + 1 και τα 15 + 2 συστήματα...(Θα τα έχεις δει αυτά τα εφφέ στις εκθέσεις σίγουρα)...Ξαφνικά όλοι ανακάλυψαν ότι τους αρέσει το cinema...χμ...Άσχετο...
-Ναί στο δικό μου σύστημα (υπάρχει στο profile μου) το πικάπ παίζει πολύ καλύτερα το μπάσσο.Και όχι μόνο.Έχει πολύ καλύτερη στερεοφωνική εικόνα παρόλο που η shelter 501 II έχει διαχωρισμό 50 db κατώτερο απο το dac !!!!!
 
Ongaku μάλλον διαβάζεις επιφανειακά και προτρέχεις. Διάβασε καλά τα μηνύματα και προσπάθησε να απαντήσεις με πραγματικές γνώσεις και όχι με παραπληροφόρηση. Αν ανοίξεις κανένα βιβλίο φυσικής θα δείς ότι οι υπόηχοι αρχιζουν απο τα 16ΗΖ και κάτω. Το πατιτούρα είναι πατιτούρα και όχι παρτιτούρα, αν δεν την ξέρεις την λέξη ρώτα να μάθεις δεν είναι κακό.
Δυστυχώς υπάρχει πληροφορία και κάτω απο τους 20 κύλους (πάρα πολλές αρμονικές) το εκκλησιαστικό όργανο και ο άνθρωπος καταλαβαίνει και υπόηχους αλλά με το ηλιακό πλέγμα. Μην ξεχνάς πολλά phono έχουν υποηχητικό φίλτρο στα 20ΗΖ για τα παράγωγα της κεφαλής εκεί κάτω. Η ιστορία της χαμηλής περιοχής κρατάει εδώ κα πολλά χρόνια και κατασκευάζονταν sub απο το 60 αλλά ήταν σαν ντουλάπες, απο όσο ξέρω τότε home cinema διαδεδομένο δεν υπήρχε παρά μόνο κάποιες προσπάθειες.
Προσπάθησε να εξηγήσεις τι σημαίνει πραγματικό γεγονός, εγγραφή-αποθήκευση, αναπαραγωγή.
Μέχρι στιγμής δεν ξέρω κανέναν που ακούει εγγραφές απο το Μέγαρο Αθηνών να έχει σπίτι σαν το μέγαρο, δεν ξέρω ο Κακαλιός τι σπίτι έχει γιατί αυτός ακούει πολύ "Πασπαλά στο Μέγαρο". Αντε να βάλω 18 ιντσο να ακουσω steve ray, για να ακούσω εκκλησιαστικό όργανο τι πρέπει να βάλλω;
 
Last edited:
Απάντηση: Re: To καλύτερο μπάσο

Μέχρι στιγμής δεν ξέρω κανέναν που ακούει εγγραφές απο το Μέγαρο Αθηνών να έχει σπίτι σαν το μέγαρο, δεν ξέρω ο Κακαλιός τι σπίτι έχει γιατί αυτός ακούει πολύ "Πασπαλά στο Μέγαρο". Αντε να βάλω 18 ιντσο να ακουσω steve ray, για να ακούσω εκκλησιαστικό όργανο τι πρέπει να βάλλω;

Πασπαλά? ποια είναι αυτή? Καινούργια τραγουδίστρια? Καλή?

Για να ακούσετε εκκλησιαστικό όργανο να πηγαίνετε που και που στην εκκλησία, Άθεοι χαϊεντάδες! :BDGBGDB55:
 
Ongaku μάλλον διαβάζεις επιφανειακά και προτρέχεις. Διάβασε καλά τα μηνύματα και προσπάθησε να απαντήσεις με πραγματικές γνώσεις και όχι με παραπληροφόρηση. Αν ανοίξεις κανένα βιβλίο φυσικής θα δείς ότι οι υπόηχοι αρχιζουν απο τα 16ΗΖ και κάτω. Το πατιτούρα είναι πατιτούρα και όχι παρτιτούρα, αν δεν την ξέρεις την λέξη ρώτα να μάθεις δεν είναι κακό.
Δυστυχώς υπάρχει πληροφορία και κάτω απο τους 20 κύλους (πάρα πολλές αρμονικές) το εκκλησιαστικό όργανο και ο άνθρωπος καταλαβαίνει και υπόηχους αλλά με το ηλιακό πλέγμα. Μην ξεχνάς πολλά phono έχουν υποηχητικό φίλτρο στα 20ΗΖ για τα παράγωγα της κεφαλής εκεί κάτω. Η ιστορία της χαμηλής περιοχής κρατάει εδώ κα πολλά χρόνια και κατασκευάζονταν sub απο το 60 αλλά ήταν σαν ντουλάπες, απο όσο ξέρω τότε home cinema διαδεδομένο δεν υπήρχε παρά μόνο κάποιες προσπάθειες.
Προσπάθησε να εξηγήσεις τι σημαίνει πραγματικό γεγονός, εγγραφή-αποθήκευση, αναπαραγωγή.
Μέχρι στιγμής δεν ξέρω κανέναν που ακούει εγγραφές απο το Μέγαρο Αθηνών να έχει σπίτι σαν το μέγαρο, δεν ξέρω ο Κακαλιός τι σπίτι έχει γιατί αυτός ακούει πολύ "Πασπαλά στο Μέγαρο". Αντε να βάλω 18 ιντσο να ακουσω steve ray, για να ακούσω εκκλησιαστικό όργανο τι πρέπει να βάλλω;
Τώρα θα μαλώσουμε για 4 κύκλους??? Από τους 20 στους 16??? Εκεί δηλαδή είναι όλη η ουσία και το περιεχόμενο της μουσικής ??? Η θές να μου πείς ότι μέχρι το 1995 που κόβονταν βινύλια οι μηχανικοί έκοβαν στους 20 και τώρα τους αφήνουν στα cd ??? Η ακόμα ότι μπάσσο είναι μόνο οι μεγάλοι αυλοί του εκκλησιαστκού οργάνου??? Όταν λέμε μπάσσο εννοούμε το χαμηλό συχνοτικό φάσμα που στη ΜΟΥΣΙΚΗ μεταφράζεται από 40 ως 150 (περίπου) κύκλους.Γιαυτό όλοι οι κορυφαίοι κατασκευαστές ηχείων κόβουν τα χαμηλά στο crossover εκεί.Όχι μόνο στα phono stages !!! Μη ξεχνάς ότι αν θες να ακούσεις σωστά χαμηλά δέν χρειάζεσαι μόνο sub με μεγάλο woofer αλλά και τρομερά ενισχυτικά για να το αποδώσουν....Απλά όλοι κάνουμε 'συμβιβασμούς'...
-Όσο για την πατιτούρα εντάξει νομίζω πως πρέπει να έχουμε και την αίσθηση του χιούμορ κάπου κάπου.Το έγραψα όπως λέμε 'μη μπερδεύεις την βούρτσα με την ....'...Έτσαι για πλάκα..οκ
 
4 κυκλοι ειναι πολυ σοβαρη υποθεση, δεν ειναι μονο τα εκκλησιαστικα οργανα, αλλα και ενα σωρο αλλα οργανα που κατεβαινουν χαμηλωτερα απο 20 κυκλους. Εμενα μου αρεσει η μπαςμαριμπα αλλα δεν μπορω να την ακουσω 100% σπιτι μου.
Οπως ειπαμε, δυσκολα να γραφτει πληροφορια σε βινυλιο οχι κατω απο 20 αλλα και ισως απο 25 η και παραπανω ακομα. Μην μου αναφερεις μερικους δισκους που προωριζονται για επιδειξη συστηματων, μιλαω για δισκους που αγοραζεις σε ενα μαγαζι με κανονικη μουσικη ειτε κλασσικη ειτε αλλου ειδους.Τους λογους τους ανεφερα πριν μερικα μηνυματα μου.
Ειναι αληθεια οτι για να ηχογραφισεις 8 κυκλους χρειαζεσαι ειδικα μικροφωνα, αλλα για 16 κυκλους αρκουν κανονικα μικροφωνα, αλλα καλης ποιοτητος, ειναι αυτονοητο.
Η ευαισθησια ενος μεγαφωνου καθοριζει και ποση ηλεκτρικη ισχυ χρειαζεται για να αποδωσει μια συγκεκριμενη ακουστικη ισχυ, ο ιδιος νομος ισχυει και για τα sub υπαρχουν κορνες που εχουν 104dB/1W SPL και μια τετοια δεν χρειαζεται τρομερα ενισχυτικα, αλλα ενισχυτικα που να κατεβαινουν τοσο χαμηλα σε συχνοτητα, πολυ ευκολο σημερα.
 
Διαβάζοντας έχω την εντύπωση πως μπερδεύουμε το χαμηλό (μπάσο?) με την ατάκα, δηλαδή το "attack" δηλαδή πόσο επιθετικό είναι το μπάσο *κλωτσές, γροθιές κ.τ.λ).
Φυσικά για να είναι επιθετικό πρέπει να έχει και ακαριαία ταχύτητα, άρα μεγάλες διαμέτρους κώνων που εκτελούν μικρές (άρα μικρές και σε διάρκεια, δηλ. γρήγορες) διαδρομές!
Ένας λόγος που δεν αναπαράγεται το "ζωντανό" είναι επειδή τα ηλεκτρονικά είναι πολύ αργά σε σχέση με το φυσικό όργανο (ακόμα και ηλεκτρικό)
Φυσικά ο χώρος έχει σχέση με την έκταση αλλά όσο μεγαλύτερος είναι τόσο γίνεται προβληματική η ατάκα.
Έτσι καταφεύγουμε σε μεγάλα ηχεία αναπαραγωγής χαμηλού.
Δηλαδή για να έχουμε καλύτερη ατάκα και όχι ντε και καλά μόνο έκταση.

Συνέχισα κάποια πειράματα με την τοποθέτηση ηχείων χαμηλού.
Η τοποθέτηση στην εσωτερική ή στην εξωτερική των κύριων ηχείων, βρίσκεται σε άμεση συνέργεια με την συχνότητα αποκοπής τους.
Δηλαδή:
Αν κόβουμε χαμηλά τα μπάσα (μέχρι 150Hz) είναι καλά να τα έχουμε στην εξωτερική.
Αν κόψουμε πάνω από τα 150Ηz, είναι καλύτερα στην εσωτερική.
 
Απάντηση: Re: To καλύτερο μπάσο

Δεν εχω την καμπυλη RIAA ευκερη μπροστα μου τωρα, αλλα νομιζω οτι δεν υποστηριζει την αποκριση κατω απο 20 κυκλους.

Όπως φαίνεται και εδώ, η καμπύλη φωνογραφικής ισοστάθμισης RIAA αντιστοιχεί σε βαθυπερατό φίλτρο. Δεν ασχολείται με συχνότητες μικρότερες των 20Hz, τις οποίες και δεν εξασθενεί καθόλου. Αυτές είναι υπόθεση του μηχανικού κοπής αν θα τις αφήσει να περάσουν. Νομίζω όμως πως όλοι έχουν συναντήσει δίσκους με υποηχητικό σήμα στ' αυλάκια, αυτό το ενοχλητικό που κάνει τους κώνους των γούφερς να πηγαινοέρχονται.

Η απόδοση του βινυλίου στις χαμηλές συχνότητες ήταν ανέκαθεν πολύ καλή. Ακόμη και στην αποκορύφωση της cd-μανίας στα τέλη της δεκαετίας του '80 η απόκριση ενός καλορυθμισμένου πικάπ στα χαμηλά, ξεπερνούσε με σχετική άνεση τα cd της εποχής. Κάτι τέτοιο θυμάμαι είχε παραδεχτεί κι ο Σπίνουλας, σε ένα παλιότερο Hitech.
 
Last edited:
Εγώ θα σου έλεγα να το ακούσεις. Εκτός αν στο σύστημά σου το βινύλιο παίζει καλυτέρα χαμηλά από το Cd.

Στα 10 Hz δεν γνωρίζω… αλλά στο ακουστό από τον άνθρωπο φάσμα των χαμηλών συχνοτήτων, μάλλον ΝΑΙ.

Και για να μη λέμε λόγια, έλα σπίτι (αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο καλά στημένο αναλογικό…) και με ΔΙΚΗ σου μουσική γραμμένη και σε CD και σε βινύλιο για να σου/μας λυθούν οι απορίες…
 
Φίλε Δαμιανέ και φίλε Christo εδώ απ' ότι έχω καταλάβει τα παιδιά είναι πολύ της θεωρίας.Αμφιβάλω αν κανείς τους έχει ακούσει κάποιο σοβαρό και καλοστημένο αναλογικό σύστημα.Όλο παρλάτα και θεωρία.Και όλο η ιστορία με τη RIAA και το εκκλησιαστικό όργανο του αγίου Βαρθολομαίου (βοήθειά μας). Η πρόταση της ακρόασης ισχύει και από μένα για κόντρα LP-CD (Αν και το θεωρώ λίγο άκομψο) anyway κερνάω και ρακί. Απλά παιδιά μετά μή με κατηγορήσετε μετά ότι σας έβαλα σε έξοδα και στο λούκι του analog... -Now Listening to 'Chet Baker with fifty Italian Strings' Vinyl Original Classics ... Μαγεία...
 
Και για να καταλάβετε τις συχνότητες γύρω στα 20 hz κατεβάστε αυτό το αρχειάκι γράψτε το σε ένα cd και παίξτε το στο στερεοφονικό σας σας.Και τα ξαναλέμε.(Άμα ακούσετε τίποτα γράφτε μου).
Είναι 4 συχνότητες 16,18,20,22 hz στα 0 db διάρκειας 1.25 '' η καθεμιά από τη γεννήτρια του wavelab ημιτονοειδούς μορφής σαν κι αυτήν που παράγουν δηλαδή οι αυλοί.
http://www.snapdrive.net/files/360655/16_18_20_22_hz.wav
 
Και εγω ακουω ενα κονσερτο απο την Saint-Sulpice καποιου .....Charles-Marie Vidor και ενα απο τα ποιο καταπληκτικα οργανα ... καποιου ........ Aristide Cavaille-Colle.
Για να μην ξεχνιομαστε, σαν εχτες, 12 Μαρτιου του 1937, πριν 60 ακριβως χρονια μας αφησε ο κυριος Vidor.
Ειναι μια εκπομπη απο τα FM, μην ρωτατε λεπτομερειες, δεν ειναι απο Ελλαντα.
ONGAKU(παραξενο ονομα εχεις, Γιαπωνεζος εισαι?) δεν ειμαι θεωρητικος, αλλα αυτα ειναι στοιχειωδη.
Και ηρεμησε, εκκλησιαστικο οργανο δεν ακουγεται απο αναλογικο συστημα, αν θελεις να εισαι σωστος.
Αν και εγω ακουω αναλογικα, μπορω να ακουσω πολλα λαθη σε αυτο το συστημα, μονο ο θορυβος απο την βελονα και η λαθος φαση, ειδικα προς το τελος του δισκου ακουγεται ενοχλητικα.Ασε και την χαμηλη δυναμικη...
Ευχαριστω για την προσκληση, αλλα ειμαι μερικες χιλιαδες χιλιομετρα μακρυα σου.Εξαλλου δεν χανω και τιποτα το σημαντικο αν δεν ακουσω το συστημα σου.
Και η εκκλησια μου λεγεται Αγιος Πετρος και τιποτα αλλο.
Και το οργανο της ειναι ενα θαυμασιο Markussen
Kαλα, θα το γραψω το δισκακι και θα παω σε εναν φιλο σε μερικες εβδομδες που εχει ενα συστημα που μπορει να παιξει 16 κυκλους, αλλα ουτε εναν παρακατω, πολυ αυστηρο αυτο το τελευταιο.
 
....Και ηρεμησε, εκκλησιαστικο οργανο δεν ακουγεται απο αναλογικο συστημα, αν θελεις να εισαι σωστος....

Μάλλον μας δουλεύεις φίλε Giannis!!!

Saint-Saens_SymphonyNo3.jpg


Κρίμα που είσαι μακριά...
 
Επιμενω....
Επειδη ειμαι περφεξιονιστας και εχω ακουσει ζωντανα σε ολη μου την ζωη, γιαυτο το γραφω αυτο. Τα φασικα σφαλματα ενος φωνογραφου ειναι μεγαλα για τα γερικα αλλα πολυ εκπεδευμενα αυτια μου.
Δεν χανω απολυτως τιποτα αν δεν ακουσω το συστημα σου, απλα κουτια ειναι.
Εξαλλου δεν εχεις ουτε ενα 30αρι.
 
Re: Απάντηση: Re: To καλύτερο μπάσο

η καμπύλη φωνογραφικής ισοστάθμισης RIAA αντιστοιχεί σε βαθυπερατό φίλτρο. Δεν ασχολείται με συχνότητες μικρότερες των 20Hz, τις οποίες και δεν εξασθενεί καθόλου.
Η RIAA προβλέπει και φίλτρο υποήχων. Είναι η καμπύλη IEC που έχει και το link poυ μας έδωσες. Είναι στη διάθεση του τεχνικού να το υλοποιήσει ή όχι. Αντίθετα με ότι λέει το λινκ, νομίζω ότι οι περισσότεροι το εφαρμόζουν για να είναι σίγουροι ότι θα κόψουν τις ιδιοσυχνότητες ταλάντωσης του συστήματος βραχίονα-κεφαλής. Εκτός αν μιλάμε για πολύ ακριβά phono stage.
 
Last edited:
Ακούς άλλα πράγματα (αν δεν είσαι βέβαια κουφός...)

Εννοείται ότι αν η ποιότητα των βινυλίων είναι καλή και το σύστημα και ο χώρος δεν παρουσιάζουν προβλήματα, το φίλτρο των χαμηλών στο phono stage πρέπει να ειναι off.

Ακούς άλλα πράγματα (αν δεν είσαι βέβαια κουφός λόγω βαθέως γήρατος...)
 
χμμμμ
ακουω τις μηχανικες και ηλεκτρικες ατελειες του φωνογραφικου συστηματος.
Στα ιδια συστηματα, τα ψηφιακα ειναι αξεπεραστα.
Αν εχεις ακουσει σε πραγματικα δυναμικα συστηματα και το ενα και το αλλο, τοτε θα καταλαβεις. Αλλα χρειαζεται πρωτα να εχεις πολλες ζωντανες εικονες στο ακουστικο μυαλο σου. Δηλαδη, να εχεις φαει τα νειατα σου στις εκκλησιες.