Εχω παραγγειλει δυο ενισχυτες.
Τον 2*100w TK2050 TP2050 Tripath Class-T AMP Board Upgraded και τον New MKIII Tripath TA2020 PCB 25watt Class-T amplifier
Aπο οτι καταλαβα ο πρωτος θελει 24V (και εως και 27V) για να αποδωσει την μεγιστη ισχυ.
Δεχεται ομως και 14V (ταση κυκλωματος αυτοκινητου) μια χαρα (πιστευω). Αν και θα χρειαστει ρυθμιση του DC offset για λειτουργια στα 14V (ειναι προ-ρυθμισμενο για 24V).
Εχει και ρυθμιση της ευαισθησιας εισοδου (gain).
Μια χαρα μου φαινεται. Να δουμε πως θα ακουγεται.
Ο δευτερος με την προσθηκη της γεφυρας ανορθωσης δεχεται μεχρι και 15V max. Ενω ολοι οι αλλοι (που δεν εχουν γεφυρα αλλά δεχονται μονο DC) αναφερουν μεχρι 14V, που τοσο λεει και το datasheet της Tripath (που ομως αναφερει οτι πανω απο 13.5V και μεχρι και 14V χρειαζεται ειδικη σχεδιαση για να μην καιγεται, αρα το κανονικο max ειναι 13.5V).
Οποτε και αυτος θα παιζει μια χαρα και σε αυτοκινητο.
H γεφυρα (διοδος) λογικα θα παρουσιαζει μια πτωση τασης της ταξης των 0.7V, οποτε πεφτουμε απο τα 14.0 εως 14.1V που βγαζει το αυτοκινητο (τα παλια βγαζουν απο 14.4 εως 14.5) στα 13.4V
Ομως δεν ρυθμιζεται το gain.
Δεν αναφερει την ευαισθησια αλλά λογικα ειναι στα 750mV.
Απο την αλλη πλευρα τοσο ο Λε-Πα(ϊ) οσο και οι Muse/HLLY/και οτι αλλο στο ιδιο μοτιβο, εχουν ευαισθησια μολις 200mV...
Κατι που τους κανει ακαταλληλους για line level συνδεση.
Μολις υπερφορτωθει η εισοδος και κλιπαρει θα φλιπαρει το τσιπακι. Ενα πουφ και μουγκα.
Θα μου πεις εχει το volume control. Eλα που ολο και καποιος θα το ανοιξει τερμα νομιζοντας πως αυτο ειναι το πραγματικο τερμα του αλλά στην ουσια θα του δινει ξυλο...
Οποτε μαλλον πρεπει να το ψαξετε περισσοτερο το θεμα.
Σε αυτα τα δυο πρεπει να οφειλεται το καψιμο των μικρων (TA2024 & TA 2020) tripath. Ταση και gain.
και ισως και σε ενα τριτο. Στην λειτουργια του ενισχυτη χωρις φορτιο (χωρις να ειναι συνδεμενα τα ηχεια).
ΥΓ. Οσο για την αγορα ενος ενισχυτη + τροφοδοτικου με τελικο κοστος περι τα 100 μαλλον το θεωρω ασυμφορη αγορα.
Σπιτι εχω ενα 13.8V 6Α regulated τροφοδοτικο... μια χαρα θα τους κατσει.
Τον 2*100w TK2050 TP2050 Tripath Class-T AMP Board Upgraded και τον New MKIII Tripath TA2020 PCB 25watt Class-T amplifier
Aπο οτι καταλαβα ο πρωτος θελει 24V (και εως και 27V) για να αποδωσει την μεγιστη ισχυ.
Δεχεται ομως και 14V (ταση κυκλωματος αυτοκινητου) μια χαρα (πιστευω). Αν και θα χρειαστει ρυθμιση του DC offset για λειτουργια στα 14V (ειναι προ-ρυθμισμενο για 24V).
Εχει και ρυθμιση της ευαισθησιας εισοδου (gain).
Μια χαρα μου φαινεται. Να δουμε πως θα ακουγεται.
Ο δευτερος με την προσθηκη της γεφυρας ανορθωσης δεχεται μεχρι και 15V max. Ενω ολοι οι αλλοι (που δεν εχουν γεφυρα αλλά δεχονται μονο DC) αναφερουν μεχρι 14V, που τοσο λεει και το datasheet της Tripath (που ομως αναφερει οτι πανω απο 13.5V και μεχρι και 14V χρειαζεται ειδικη σχεδιαση για να μην καιγεται, αρα το κανονικο max ειναι 13.5V).
Οποτε και αυτος θα παιζει μια χαρα και σε αυτοκινητο.
H γεφυρα (διοδος) λογικα θα παρουσιαζει μια πτωση τασης της ταξης των 0.7V, οποτε πεφτουμε απο τα 14.0 εως 14.1V που βγαζει το αυτοκινητο (τα παλια βγαζουν απο 14.4 εως 14.5) στα 13.4V
Ομως δεν ρυθμιζεται το gain.
Δεν αναφερει την ευαισθησια αλλά λογικα ειναι στα 750mV.
Απο την αλλη πλευρα τοσο ο Λε-Πα(ϊ) οσο και οι Muse/HLLY/και οτι αλλο στο ιδιο μοτιβο, εχουν ευαισθησια μολις 200mV...
Κατι που τους κανει ακαταλληλους για line level συνδεση.
Μολις υπερφορτωθει η εισοδος και κλιπαρει θα φλιπαρει το τσιπακι. Ενα πουφ και μουγκα.
Θα μου πεις εχει το volume control. Eλα που ολο και καποιος θα το ανοιξει τερμα νομιζοντας πως αυτο ειναι το πραγματικο τερμα του αλλά στην ουσια θα του δινει ξυλο...
Οποτε μαλλον πρεπει να το ψαξετε περισσοτερο το θεμα.
Σε αυτα τα δυο πρεπει να οφειλεται το καψιμο των μικρων (TA2024 & TA 2020) tripath. Ταση και gain.
και ισως και σε ενα τριτο. Στην λειτουργια του ενισχυτη χωρις φορτιο (χωρις να ειναι συνδεμενα τα ηχεια).
ΥΓ. Οσο για την αγορα ενος ενισχυτη + τροφοδοτικου με τελικο κοστος περι τα 100 μαλλον το θεωρω ασυμφορη αγορα.
Σπιτι εχω ενα 13.8V 6Α regulated τροφοδοτικο... μια χαρα θα τους κατσει.
Last edited: