Vodafone TV

Που το δίνει το ant1+ το Vodafone tv; Με ποιο τρόπο δηλαδή;

Να πω επίσης ότι συμφωνώ για το διαισθητικό του κεντρικού πλήκτρου του remote control. Σε μπερδεύει έτσι όπως το έχουν σχεδιάσει. Τι την ήθελαν την κουρμπα περιμετρικά; Όλο πάνω της πάει ο αντίχειρας.

Το box της Vodafone στην embedded εφαρμογή πάει γρήγορα πάντως. Καμία σχέση με την εφαρμογή που βάζεις σε άλλο boxακι.
Όμως να ξέρετε ότι ακόμα κι εκεί παίζει ρόλο πόσο καλό box έχεις.
Εγώ δηλαδή βλέπω διαφορά στο shield και το mi box που τρέχουν την εφαρμογή που κατεβάζεις.

Οι ρυθμίσεις για ήχο και εικόνα όμως στο box της Vodafone είναι λιγότερες ακόμα κι από εκείνες του mi box.
Μην περιμένει κανείς να μπορεί να αντικαταστήσει ένα τρίτο box σε όλες τις χρήσεις δηλαδή.
 
LOL...

Μου έστειλαν και δεύτερο δέκτη... :ROFLMAO::ROFLMAO:

Τιν' τούτοι ρε;

Τους κάλεσα αμέσως πίσω να τους ενημερώσω φυσικά. Αλλά κάπου έλεος λέμε!
Έχουν δει το κράξιμο που έχεις ρίξει και είπαν να σε καλοπιάσουν.
Μπες chat TOBi και ζήτα το ( ΑΝΤ1+). μπαμ μπαμ θα στο δώσουν.
 
Εκτός από την Nova (ίσως)!!!
Nova και Ant1 έχουν φτάσει στα δικαστήρια και δεν είναι μέσα στο μπουκέτο της Nova ούτε ο Ant1 ούτε το Mak TV.
Και ενώ μπήκε στη διαδικασία το Ant1+ να βάλει περιεχόμενο από τα Cosmote Sports δεν έκανε το ίδιο για τίποτα από τα novasports.
Αποκλείεται να έδωσε ή να δώσει η nova προωθητικό του Ant1+.
Προσφορές για ant1+ δίνουν μόνο η ΔΕΗ, η Vodafone και η Cosmote.
 
Εγώ αυτό που έχω να πω για όλες τις πλατφόρμες είναι ότι δεν βάζουν κανάλια. Κανάλια με περισσότερη μουσική, ψυχαγωγία, ταινίες και σειρές. Όλες οι πλατφόρμες θα μπορούσαν να έχουν περισσότερα κανάλια πχ όπως σε άλλες χώρες άμα δούμε την Vodafone tv, την ΕΟΝ, αλλά και την αντίστοιχη Cosmote tv (magenta tv) στο εξωτερικό. Εδώ είναι φτωχός ο κατάλογος, και αυτό ισχύει για όλες. Ναι μεν έχουν την εντύπωση ότι ι καταναλωτής ζητάει on demand περιεχόμενο για ετεροχρονισμένη θέαση αλλά το έχουν ισοπεδώσει το θέμα όλοι..
 
Έχουν δει το κράξιμο που έχεις ρίξει και είπαν να σε καλοπιάσουν.
Μπες chat TOBi και ζήτα το ( ΑΝΤ1+). μπαμ μπαμ θα στο δώσουν.

Φίλε μου, εγώ ένα wifi extender περίμενα και έστειλαν δεύτερο δέκτη TV3.

Έτσι εξηγείται που δεν ήταν ενεργοποιημένος ο λογαριασμός στον δέκτη που μου έστειλαν χτες και ευτυχώς τον έφερε τεχνικός και ζήτησε από το support την ενεργοποίηση αυτός.

Τους ενημέρωσα αμέσως για το ότι έστειλαν δεύτερο δέκτη αντί για το wifi extender.
Δεν θέλω τίποτε περισσότερο από αυτό που έχω πληρώσει, αλλά απαιτώ την πληρότητα του 100% σε αυτά που μου αντιστοιχούν.

Είναι προφανές ότι δεν θα κρατήσω τον δεύτερο δέκτη, ειδικά τώρα που ξέρω ότι υπάρχει έλλειψη. Γιατί να τον στερήσω από κάποιον άλλον που τον έχει ανάγκη;
Τους είπα ότι προτίθεμαι μάλιστα να τον πάω εγώ σε κοντινό κατάστημα, αλλά έλεος... φέρτε και το τελευταίο κομμάτι του πακέτου μου! Έχω μια βδομάδα ήδη που τους περιμένω να αποφασίσουν να αλλάξουν μια σωστή μπαλιά μεταξύ τους!
 
Ενεργοποιησα τους 3 μηνες απο το cu around. Εκανα απενεργοποιηση της αυτοματης ανανεωσης αλλα βλεπω στη διαχειριση καρτων δεν μπορει να αφαιρεθει η καρτα. Υπαρχει κανας τροπος η μετα την ληξη του 3μηνου γινεται?
 
Φίλε μου, εγώ ένα wifi extender περίμενα και έστειλαν δεύτερο δέκτη TV3.

Έτσι εξηγείται που δεν ήταν ενεργοποιημένος ο λογαριασμός στον δέκτη που μου έστειλαν χτες και ευτυχώς τον έφερε τεχνικός και ζήτησε από το support την ενεργοποίηση αυτός.

Τους ενημέρωσα αμέσως για το ότι έστειλαν δεύτερο δέκτη αντί για το wifi extender.
Δεν θέλω τίποτε περισσότερο από αυτό που έχω πληρώσει, αλλά απαιτώ την πληρότητα του 100% σε αυτά που μου αντιστοιχούν.

Είναι προφανές ότι δεν θα κρατήσω τον δεύτερο δέκτη, ειδικά τώρα που ξέρω ότι υπάρχει έλλειψη. Γιατί να τον στερήσω από κάποιον άλλον που τον έχει ανάγκη;
Τους είπα ότι προτίθεμαι μάλιστα να τον πάω εγώ σε κοντινό κατάστημα, αλλά έλεος... φέρτε και το τελευταίο κομμάτι του πακέτου μου! Έχω μια βδομάδα ήδη που τους περιμένω να αποφασίσουν να αλλάξουν μια σωστή μπαλιά μεταξύ τους!
Και μόνο που έστειλαν 2ον δέκτη για να εξυπηρετηθείς λέει πολλά. Δεν είναι τυχαίο που σαρώνει σε βραβεία εξυπηρέτησης πελατών
 
Εγώ αυτό που έχω να πω για όλες τις πλατφόρμες είναι ότι δεν βάζουν κανάλια. Κανάλια με περισσότερη μουσική, ψυχαγωγία, ταινίες και σειρές. Όλες οι πλατφόρμες θα μπορούσαν να έχουν περισσότερα κανάλια πχ όπως σε άλλες χώρες άμα δούμε την Vodafone tv, την ΕΟΝ, αλλά και την αντίστοιχη Cosmote tv (magenta tv) στο εξωτερικό. Εδώ είναι φτωχός ο κατάλογος, και αυτό ισχύει για όλες. Ναι μεν έχουν την εντύπωση ότι ι καταναλωτής ζητάει on demand περιεχόμενο για ετεροχρονισμένη θέαση αλλά το έχουν ισοπεδώσει το θέμα όλοι..
Το θέμα είναι ότι οι άλλοι εκτός από τα ελάχιστα κανάλια δεν έχουν και περιεχόμενο στο on demand, σαβούρες εντελώς. Εδώ τουλάχιστον υπάρχει TOP περιεχόμενο σε on demand, Disney+ και τα καλύτερα κανάλια ντοκυμαντερ
 
  • Haha
Reactions: kostthem
Ενεργοποιησα τους 3 μηνες απο το cu around. Εκανα απενεργοποιηση της αυτοματης ανανεωσης αλλα βλεπω στη διαχειριση καρτων δεν μπορει να αφαιρεθει η καρτα. Υπαρχει κανας τροπος η μετα την ληξη του 3μηνου γινεται?
Για αυτό προσωπικά όταν πρέπει να βάλω κάποια κάρτα υποχρεωτικά έχω φτιάξει μια προπληρωμένη και την βάζω στο σύστημά τους! Αστους να προσπαθούν!!!
 
Και μόνο που έστειλαν 2ον δέκτη για να εξυπηρετηθείς λέει πολλά. Δεν είναι τυχαίο που σαρώνει σε βραβεία εξυπηρέτησης πελατών

Το μόνο που λέει είναι ότι δεν έχουν διαδικασία επιστροφής και τον δεύτερο δέκτη τον έστειλαν κατά λάθος.
Αυτό το λένε αυτοί για να μην παρεξηγούναστε. Δεν το λέω εγώ. Μόνοι τους τα μαρτυρανε χωρίς τσίπουρο...
Άλλωστε και να ήθελα να τον χρησιμοποιήσω ως δεύτερο, δεν γίνεται. Είναι embedded οι κωδικοί σε ένα μηχάνημα που έχει το συγκεκριμένο app.

Το wifi extender που χρωστάνε όταν το φέρουν, τότε και μόνο θα μπορέσεις να επικαλεστείς εξυπηρέτηση. Μέχρι τότε παίρνουν μηδέν στην κλίμακα εξυπηρέτησης.

Χωρίς πλάκα, τους επανέλαβα ότι προτίθεμαι να το πάω εγώ σε κατάστημα, μου είπαν ότι δεν υπάρχει διαδικασία επιστροφής και να το κρατήσω για ανταλλακτικά.... .
 
Το μόνο που λέει είναι ότι δεν έχουν διαδικασία επιστροφής και τον δεύτερο δέκτη τον έστειλαν κατά λάθος.
Αυτό το λένε αυτοί για να μην παρεξηγούναστε. Δεν το λέω εγώ. Μόνοι τους τα μαρτυρανε χωρίς τσίπουρο...
Άλλωστε και να ήθελα να τον χρησιμοποιήσω ως δεύτερο, δεν γίνεται. Είναι embedded οι κωδικοί σε ένα μηχάνημα που έχει το συγκεκριμένο app.

Το wifi extender που χρωστάνε όταν το φέρουν, τότε και μόνο θα μπορέσεις να επικαλεστείς εξυπηρέτηση. Μέχρι τότε παίρνουν μηδέν στην κλίμακα εξυπηρέτησης.

Χωρίς πλάκα, τους επανέλαβα ότι προτίθεμαι να το πάω εγώ σε κατάστημα, μου είπαν ότι δεν υπάρχει διαδικασία επιστροφής και να το κρατήσω για ανταλλακτικά.... .
Τους τρέλανες ότι δεν έχεις παραλάβει και έστειλαν 2ο μην τυχόν και είχε χαθεί ή κολλήσει κάπου από τη μεταφορική. Φυσικά και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τους δύο. Κλείσε ένα ραντεβού με τη μεταφορική να έρθουν να το παραλάβουν. Δεν μπορείς να το πας σε κατάστημα
 
Τους τρέλανες ότι δεν έχεις παραλάβει και έστειλαν 2ο μην τυχόν και είχε χαθεί ή κολλήσει κάπου από τη μεταφορική. Φυσικά και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τους δύο. Κλείσε ένα ραντεβού με τη μεταφορική να έρθουν να το παραλάβουν. Δεν μπορείς να το πας σε κατάστημα

Ναι ε; Τι λες; Άργησες. Δεν υπάρχει διαδικασία επιστροφής με κανένα τρόπο. Μου είπαν κρατήστε το αν χαλάσει ο πρώτος.

Δεν πρόκειται να κάνω κάτι χωρίς να έχω το οκ από αυτούς πρώτα, ούτε δέχομαι "δωράκια". Το ίδιο είχα κάνει όταν στην αρχή μου πρότειναν απεριόριστα data μέχρι να διορθωθεί η προβληματική σύνδεση. Μόχλευση δεν... δίδω.

Ο δέκτης μένει εδώ διαθέσιμος προς επιστροφή εντός ευλόγου διαστήματος και εφόσον μου πουν οκ, τους τον επιστρέφω πάραυτα.
Λαβές επίσης δεν δίδω.

Το wifi extender να κοιτάξουν να στείλουν που χρωστάνε, άλλως πως ούτε δραχμάς δίδω... .
 
  • Haha
Reactions: Bellerophontes
Ας πω κι εγώ τις πρώτες μου σκέψεις...
Ξεκάθαρα καλύτερη η εφαρμογή του μποξ από το χαλί αυτής που εδιναν μέσω απ. Χαοτική διαφορά υπέρ του μποξ αλλά αυτό γίνεται κατά κύριο λόγο γιατί η εφαρμογή του απ είναι για τα σκουπίδια.
Θα πρέπει σίγουρα να δοθεί αυτή του μποξ ακι στο απ...
Ήχος όντως καλύτερος με μια πρόχειρη ματιά.
Εικόνα ας πούμε κτοι φτάνει το 1080...
σούμα: καλύτερη από την εφαρμογή η πλη εμπειρία. Θέλει προφανώς δουλειά ακόμα

Τα χειρότερα όλων:
Υπότιτλοι
Αυτό το ρημάδι το οκ που δεν λειτουργεί όπως λένε οι υπόλοιποι πιο πάνω
 
Το θέμα είναι ότι οι άλλοι εκτός από τα ελάχιστα κανάλια δεν έχουν και περιεχόμενο στο on demand, σαβούρες εντελώς. Εδώ τουλάχιστον υπάρχει TOP περιεχόμενο σε on demand, Disney+ και τα καλύτερα κανάλια ντοκυμαντερ
Έχει το λιγότερο περιεχόμενο στα live απ' τους άλλους ,όχι ότι οι άλλοι είναι καλύτεροι
 
Έχει το λιγότερο περιεχόμενο στα live απ' τους άλλους ,όχι ότι οι άλλοι είναι καλύτεροι
Θεωρώ ότι έχουν εστιάσει στην ποιότητα του περιεχομένου και όχι σε «σκουπίδια» κανάλια που κανείς δεν βλέπει
 
όχι ο ήχος δεν είναι στερεοφωνικός στο box. Ο Denon διαβάζει 5.1 απλά σε λίγα ως επι το πλείστον καινούρια πράγματα. Ναι η συντριπτική πλειοψηφία είναι στέρεο αλλά μην το ισοπεδώνουμε.
Στο καινούργιο box. Γιατί το παλιό είναι για κανά πανηγύρι. @Bellerophontes ακόμη δεν έχεις απαντήσει πως κάποιοι πήραν τον καινούργιο ενώ σε άλλους ζητάνε ανανέωση συμβολαίου??? Μόνο να γελάς ξέρεις??
 
Στο καινούργιο box. Γιατί το παλιό είναι για κανά πανηγύρι. @Bellerophontes ακόμη δεν έχεις απαντήσει πως κάποιοι πήραν τον καινούργιο ενώ σε άλλους ζητάνε ανανέωση συμβολαίου??? Μόνο να γελάς ξέρεις??
Κάνε ανανέωση, το σκέφτεσαι ακόμα;
 
Κάνε ανανέωση, το σκέφτεσαι ακόμα;
είσαι τρελός??? με χρέωση 6 ευρώ παραπάνω από ότι πληρώνω τώρα για να μου δώσουν το καινούργιο box??? Και για να πάρουν ανανέωση 9 μήνες πριν??? Κάτι δεν σου έχουν πει καλά!
Βάλε βύσμα να πάρω τον καινούργιο και άσε την παραμύθα!