Vodafone TV

Μα δεν είναι καν σωστό 5.1 αυτό το εξαιρετικά σπάνιο να το βρεις στην υπηρεσία τους.

Αυτό που συμβαίνει είναι η Vodafone δεν ασχολείται με το να το διορθώσει γιατί δεν είναι κάτι που γνωρίζει κάτ' αρχάς.

Πώς να το πω αλλιώς. Είναι provider τηλεπικοινωνιών, όχι πάροχοι streaming υπηρεσιών.
Χρειάστηκε να ασχοληθούν μερικοί σχετικοί με το αντικείμενο για να φανεί το πρόβλημα. Είδες εδώ ακόμα και ο υπάλληλος της Vodafone που γράφει εδώ, δεν είχε ιδέα για το τι συμβαίνει.

Επίσης μην νομίζεις ότι ακόμα και εκείνοι που έχουν τον κατάλληλο εξοπλισμό, κατάλαβαν τι συμβαίνει. Κοιτάζουν απλά το σήμα που γράφει η οθόνη χωρίς να ασχοληθούν παραπάνω, ενώ πολλοί χρήστες που δεν έχουν πληροφόρηση για το σήμα, παίζει να στρημαρουν στέρεο σε καμία ηχομπάρα και να έχουν αυτόματο κάποιο upmix και να νομίζουν ότι όλα είναι ΟΚ.

Το λυπηρό είναι ότι αυτό δεν κοστίζει απολύτως τίποτε για να το διορθώσουν και δεν το κάνουν.
Επειδή φαίνεται ότι είσαι γνώστης του αντικειμένου διόρθωσε με αν το πω λανθασμένα. Στην ουσία ενώ φαίνεται στο τελικό αρχείο που έχει ανέβει στην πλατφόρμα ότι υπάρχουν τα κανάλια ήχου για 5.1 με συνέπεια να τα βλέπουν οι αποκωδικοποιητες και να εμφανίζουν την ένδειξη δεν υπάρχει πληροφορία ηχητική στα surround κανάλια άρα εν τέλει ο ήχος παραμένει stereo σωστά?

Από όλη την κουβέντα στην ουσία καταλαβαίνω ότι δεν είναι τόσο θέμα του box από τη στιγμή που δουλεύει σωστά μέσω disney+ και πιθανόν netflix αλλά είναι θέμα το πως έχει ανέβει το τελικό οπτικοακουστικό αρχείο στη βιβλιοθήκη του ondemand καταλόγου.
 
Πωϛ εισαι τοσο σιγουροϛ οτι ειναι υπαλληλοϛ απο τη στιγμη που ο ιδιοϛ το εχει αρνηθει? Εμενα πιο πολυ για τρελο φαν μποι τηϛ υπηρεσιαϛ και τρομερο πειραχτηρι μου κανει.

Άχου το μωλέ, δεν είναι. Απλά πειραχτήρι είναι. Ε, κι εμείς τον πειράζουμε τότε... .

Δεν τον έχω πάρει ποτέ στα σοβαρά. Στα σοβαρά παίρνω χρήστες της υπηρεσίας που γνωρίζουν δυο πραγματάκια για τον ήχο και έχουν τη δυνατότητα και κάνουν τις κατάλληλες δοκιμές για να δουν τι τους σερβίρουν και τι παίρνουν τελικά και να ενημερώσουν τους υπόλοιπους χρήστες.

Από όλο αυτό πάντως, βρήκαμε τι συμβαίνει. Και νομίζω ότι μάλλον είμαστε οι πρώτοι που το βρήκαμε ενώ σε όλη την υπόλοιπη επικράτεια δεν ξέρουν (ακόμα).

Ανακεφαλαιώνω. Περιορισμένη έως ανύπαρκτη διαθεσιμότητα ήχου 5.1 ο οποίος είναι Dolby Digital Plus 5.1 στον δέκτη της Vodafone και Dolby Digital 5.1 από το app του playstore σε άλλο box. Εαν σκάψετε βαθιά να βρειτε τέτοιο περιεχόμενο.
 
Κατι εντελως παραλογο και περιεργο...Εβαλα για ενα μηνα το app ωστε να τσεκαρω αν εχει αλλαξει κατι οσον αφορα εικονα/ηχο...Οπως εγραψα και εχθες ο ηχος ειναι στερεο...Ομως πατωντας το "οκ" στο remote του media player(fire tv max) εμφανιζει σε καποιες σειρες την επιλογη : " γλωσσα ηχου" οπου εκει σου δινει και μια δευτερη επιλογη η οποια αναβει το dd plus στον ενισχυτη(denon 2800) και ειναι οντως 5.1. Η επιλογη ομως αυτη εμφανιζεται μονο σε ελαχιστες και παλιες σειρες οπως πχ το big bang theory. Δοκιμασα σε αρκετες νεες σειρες(got,house of dragons κτλπ) και η επιλογη "γλωσσα ηχου" δεν υπαρχει. Το να εχεις 5.1 στο big bang theory ειναι φυσικα ανουσιο, αλλα μου εκανε εντυπωση για πιο λογο συμβαινει αυτο( εχω φυσικα καποιες σκεψεις). Σε ενα μηνα βγαινει η 2η season του The last of us...ελπιζω σε ευχαριστα νεα μεχρι τοτε. :)
Μάλλον το δουλεύουν. Μακάρι να προχωρήσει κανονικά, θα είναι μεγάλη αναβάθμιση για την πλατφόρμα.
Σε μένα προς το παρόν αναφέρει 5.1 (στο Android TV app σε Sony TV υπάρχει η επιλογή της γλώσσας ήχου) αλλά είναι stereo.
 
Επειδή φαίνεται ότι είσαι γνώστης του αντικειμένου διόρθωσε με αν το πω λανθασμένα. Στην ουσία ενώ φαίνεται στο τελικό αρχείο που έχει ανέβει στην πλατφόρμα ότι υπάρχουν τα κανάλια ήχου για 5.1 με συνέπεια να τα βλέπουν οι αποκωδικοποιητες και να εμφανίζουν την ένδειξη δεν υπάρχει πληροφορία ηχητική στα surround κανάλια άρα εν τέλει ο ήχος παραμένει stereo σωστά?

Από όλη την κουβέντα στην ουσία καταλαβαίνω ότι δεν είναι τόσο θέμα του box από τη στιγμή που δουλεύει σωστά μέσω disney+ και πιθανόν netflix αλλά είναι θέμα το πως έχει ανέβει το τελικό οπτικοακουστικό αρχείο στη βιβλιοθήκη του ondemand καταλόγου.

Υπάρχει ένα ελάχιστο περιεχόμενο με ήχο 5.1 που όμως είναι απαράδεκτο 5.1 και έχει διαφορά στο format το 5.1 στον δέκτη της Vodafone και σε τρίτο TV box.

Μέχρι πριν το ψάξω σήμερα σε μεγάλο βάθος, υπήρχε η πληροφορία ότι αν κατεβάσεις το app της Vodafone TV o ήχος είναι μόνο stereo. Αυτό είναι επί της ουσίας η μόνη αλλαγή στις πληροφορίες που έχουμε.

Το προβληματικό του δέκτη της Vodafone TV σχετικά με το flag στο σήμα που στέλνεται σε εξωτερικό αποκωδικοποιητή ήχου, όπως π.χ. σε έναν ενισχυτή AV, παραμένει. Δημιουργεί θέματα, όχι μόνο σε έναν χρήστη με εξοπλισμό αλλά σε πολλούς.

Θεωρώ πως για όλα αυτά τα προβλήματα ευθύνεται ο τρόπος με τον οποίο έχουν ενσωματώσει το HBO και το ΗΒΟ MAX στην υπηρεσία τους. Το box τους ως hardware δεν ευθύνεται αφού το Disney+ το παραδίδει όπως προβλέπεται.

Android TV 11 είναι το λειτουργικό του, για κάποιον που ρώτησε.
 
Παιζουν κανονικα οπως θα επρεπε να παιζουν...δηλαδη εντελως νεκρά και ενεργοποιουνται οταν πχ γελανε απο το κοινό. Ομως ειναι εντελως ανουσιο κατι τετοιο για τετοιου ειδους σειρες. Ουσιαστικα καλυτερα τις ακους με ενα surround mode.
Η επιλογη για αλλαγη ηχου βρισκεται στο μενου που εμφανιζεται οταν πατας το "οκ¨ ενω βλεπεις τη σειρα : " επανεκκινηση- καταργηση απο τα γαπημενα -γλωσσα ηχου- ηχητικη περιγραφη". Στη "γλωσσα ηχου" σου εμφανιζει 2 επιλογες "αγγλικα", πατωντας τη 2η ο ηχος γυριζει σε dd. Ομως αυτο μεχρι στιγμης το εχω δει μονο στο big bang theory ,two and a half men, friends. Και στη cosmote tv θυμαμαι οτι επρεπε να επιλλεξεις ηχο ενω ειχες ξεκινησει να βλεπεις μια σειρα/ταινια και αυτο επρεπε να το κανεις καθε φορα και σε καθε επεισοδιο. Το σιγουρο ειναι οτι κατι παιζει αλλα τι δε ξερω! χαχα!!!
Στην Cosmote TV υπάρχει universal / one time επιλογή στις ρυθμίσεις εντός του Android TV app.
Και στο Cinobo παίζει απευθείας πολυκάναλος by default.
 
Στην Cosmote TV υπάρχει universal / one time επιλογή στις ρυθμίσεις εντός του Android TV app.
Και στο Cinobo παίζει απευθείας πολυκάναλος by default.
Οταν είχα cosmote έπρεπε κάθε φορά να επιλέγω τον ήχο γιατί τον γύριζε αυτόματα σε στέρεο. Αν το διόρθωσαν μια χαρά!
 
  • Like
Reactions: kostthem
Υπάρχει ένα ελάχιστο περιεχόμενο με ήχο 5.1 που όμως είναι απαράδεκτο 5.1 και έχει διαφορά στο format το 5.1 στον δέκτη της Vodafone και σε τρίτο TV box.

Μέχρι πριν το ψάξω σήμερα σε μεγάλο βάθος, υπήρχε η πληροφορία ότι αν κατεβάσεις το app της Vodafone TV o ήχος είναι μόνο stereo. Αυτό είναι επί της ουσίας η μόνη αλλαγή στις πληροφορίες που έχουμε.

Το προβληματικό του δέκτη της Vodafone TV σχετικά με το flag στο σήμα που στέλνεται σε εξωτερικό αποκωδικοποιητή ήχου, όπως π.χ. σε έναν ενισχυτή AV, παραμένει. Δημιουργεί θέματα, όχι μόνο σε έναν χρήστη με εξοπλισμό αλλά σε πολλούς.

Θεωρώ πως για όλα αυτά τα προβλήματα ευθύνεται ο τρόπος με τον οποίο έχουν ενσωματώσει το HBO και το ΗΒΟ MAX στην υπηρεσία τους. Το box τους ως hardware δεν ευθύνεται αφού το Disney+ το παραδίδει όπως προβλέπεται.

Android TV 11 είναι το λειτουργικό του, για κάποιον που ρώτησε.
Είναι δηλαδή κακογραμμένη η εφαρμογή του Vodafone TV σε προγραμματιστικο κομμάτι με συνέπεια να δημιουργεί γενικότερα θέμα στην αναπαραγωγή περιεχομένου. Ακόμη δηλαδή και αν έχει ανέβει σωστά το περιεχόμενο στον κατάλογο του ondemand δεν γίνεται σωστή αναπαραγωγή.

Σίγουρα to box σαν hardware πιστεύω ότι είναι καλό γιατί πλέον όλες οι streaming υπηρεσίες παγκοσμίως έχουν πάνω κάτω τα ίδια spec στα κουτάκια τους.

Δύσκολο πάντως το βλέπω να διορθώνεται άμεσα αυτό γιατί θα έπρεπε να στηθεί η εφαρμογή από την αρχή και απαιτεί πολλά να γίνουν. Μακάρι να βγω λάθος και να το διορθώσουν.
 
  • Like
Reactions: angelalex
Μακάρι να βγω λάθος και να το διορθώσουν.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:. Στην Ελλάδα ζεις. Όπως όλοι μας! Ακόμη δεν έχεις καταλάβει τι παίζετε? Αρπαχτή και άγιος ο θεός. Όταν η ίδια υπηρεσία σε άλλες πιο "υποανάπτυκτες" χώρες είναι αυτή που πρέπει τι άλλο θες να δεις?
Τα λέει όλα ο @Pleo kai o @zapper
A) Επίσης μην νομίζεις ότι ακόμα και εκείνοι που έχουν τον κατάλληλο εξοπλισμό, κατάλαβαν τι συμβαίνει. Κοιτάζουν απλά το σήμα που γράφει η οθόνη χωρίς να ασχοληθούν παραπάνω, ενώ πολλοί χρήστες που δεν έχουν πληροφόρηση για το σήμα, παίζει να στρημαρουν στέρεο σε καμία ηχομπάρα και να έχουν αυτόματο κάποιο upmix και να νομίζουν ότι όλα είναι ΟΚ.

Το λυπηρό είναι ότι αυτό δεν κοστίζει απολύτως τίποτε για να το διορθώσουν και δεν το κάνουν.
B) Άρα έχουμε τους παρόχους που μας αξίζουν.

Εγώ δεν περιμένω να διορθωθεί τίποτε. Δεν τους ενδιαφέρει γιατί δεν είναι ούτε κάτι που ενδιαφέρει την πλειοψηφία των χρηστών της υπηρεσίας.
Αυτοί ποσότητες κοιτάνε, όχι ποιότητες.)

Όπως το βλέπω εγώ το πράγμα και η άλλη πλευρά, κάτι τέτοιο υπολογίζει, αφού δεν πιστεύω ούτε μία στο εκατομμύριο να τους ένοιαζε αν ,οριακά, διακωμωδείται η υπηρεσία τους μέσω της Vodafone και θα το άφηναν στο έλεος του κάθε golden boy. Ξεκάθαρα δεν πιστεύουν ούτε οι ίδιοι σε κάτι τέτοιο, δίνοντας ουσιαστικά το αυτόνομο Disney, και πλασάροντας άλλες δύο κουτσουρεμένες υπηρεσίες να ακολουθούν, με την μία εκ των δύο να είναι βασικός ανταγωνιστής του ΗΒΟ στην Ελλάδα (Disney) που υποτίθεται ήρθε νωρίτερα στην Ελλάδα και προφανώς θα λειτουργούσε το ένα απέναντι από το άλλο. Με αυτό τον τρόπο, δεν μπαίνουν καν στην ίδια φαρέτρα (όσο και να θέλουν κάποιοι να φανεί έτσι) αφού ουσιαστικά έχουμε ένα Disney ολόκληρο, αυτούσιο με όλους τους τίτλους διαθέσιμους και βασικά ΑΥΤΟΝΟΜΟ. Από την άλλη έχουμε ένα κουτσουρεμένο, ούτε καν μισό ΜΑΧ, με όλα τα προαναφερόμενα προβλήματα σε ήχο και εννοείται σε ποσότητα τίτλων, που μας το βάζουν και καλά μαζί με τo Disney. Όχι, δεν είναι μαζί με το Disney. Μόνο το Disney υπάρχει σαν βασική υπηρεσία.
Αν θέλατε να λέτε οτι είναι ίδιες οι υπηρεσίες και τις παρέχετε με την ίδια μηνιαία συνδρομή, θα έπρεπε και το ΜΑΧ να υπάρχει αυτόνομο. Όχι να πλασάρεται σαν φτωχός συγγενής, το αποκούμπι. Γιατί έτσι το κάνετε και φαίνεται. Και με αυτό τον τρόπο, αμαυρώνετε την εικόνα μίας τεράστιας πλατφόρμας, που τώρα που το σκέφτομαι έχει και αυτή τεράστιο μερίδιο ευθύνης αφού προφανώς και δεν την νοιάζει.
 
  • Like
Reactions: kostthem and Pleo
Το πιο εκνευριστικό σε όλα αυτά δεν είναι ότι έχουν κάνει ματσακωνιά.

Το πιο εκνευριστικό είναι ότι μας περνάνε και για βόδια από πάνω... . Θα φαινόταν αργά ή γρήγορα αυτό που έχουν κάνει γιατί το ψέμμα έχει κοντά ποδάρια. Αλλά το να επιμένουν ότι όλα είναι ΟΚ και να προμοτάρεται και να διαφημίζεται ως κάτι το ξεχωριστό και super wow, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό.

Αποδομήθηκε το αφήγημά τους. Το ελάχιστο που πρέπει να κάνουν είναι να διορθώσουν τον ήχο γιατί είναι άλλα αντί άλλων πραγματικά.
Δικό τους κώδικα και δικό τους Box χρησιμοποιούνε.
Ούτε καν μπορούν να επικαλεστούν ευθύνη τρίτου, που εν προκειμένω σε μηχάνημα τρίτου δουλεύει τουλάχιστον σωστά το όποιο flag στέλενεται σε εξωτερικό επεξεργαστή.

Αλλά τι κάθομαι και γράφω. Εδώ έχουν πει ότι δεν ευθύνεται η εταιρία για τη συνδεσμολογία... . Γελάει και το εμπριμέ κατσίκι... .

Εσείς έχετε ποτέ αγοράσει αυτοκίνητο και να σας πουνε μην το βγάλετε στο δρόμο γιατί δεν φέρνουμε καμία ευθύνη; Κάτι τέτοιο έχει γίνει εδώ.
 
  • Haha
Reactions: Bellerophontes
Σαν εφαρμογή τουλάχιστον η android που τρέχει σε τρίτες συσκευές γράφτηκε κάπως τσαπατσουλικα γιατί δουλεύω πάνω σε εφαρμογές και ξέρω (κατά κόρον web apps βέβαια) ότι έπρεπε είτε να γραφτεί με go (γλώσσα για android) και swift (για ios) είτε να γραφόταν σαν web app σε react, next.js (που παραδόξως η ιστοσελίδα της Vodafone αναβαθμίστηκε σε next) και να χρησιμοποιούσαν API και από κει να έβαζαν τη native μορφή και τη μεταγλώττιση και ταυτόχρονα κάποια κουμπιά για να δίνουν ήχο DD+ ή Atmos, vision. Τα εξηγώ πολύ περίπλοκα συγγνώμη 😂
 
  • Love
Reactions: kostthem
Σαν εφαρμογή τουλάχιστον η android που τρέχει σε τρίτες συσκευές γράφτηκε κάπως τσαπατσουλικα γιατί δουλεύω πάνω σε εφαρμογές και ξέρω (κατά κόρον web apps βέβαια) ότι έπρεπε είτε να γραφτεί με go (γλώσσα για android) και swift (για ios) είτε να γραφόταν σαν web app σε react, next.js (που παραδόξως η ιστοσελίδα της Vodafone αναβαθμίστηκε σε next) και να χρησιμοποιούσαν API και από κει να έβαζαν τη native μορφή και τη μεταγλώττιση και ταυτόχρονα κάποια κουμπιά για να δίνουν ήχο DD+ ή Atmos, vision. Τα εξηγώ πολύ περίπλοκα συγγνώμη 😂
Η εφαρμογή είναι για φορητές συσκευές, ταμπλετ, κινητά. Δεν γίνεται αυτό το πράγμα που έχουν να είναι εξαρχής σχεδιασμένο για τηλεόραση. Και ο πιο ανίκανος dev θα είχε φτιάξει καλύτερη εφαρμογή αν εξαρχής ήταν για tv
 
  • Like
Reactions: donk and angelalex
Η εφαρμογή είναι για φορητές συσκευές, ταμπλετ, κινητά. Δεν γίνεται αυτό το πράγμα που έχουν να είναι εξαρχής σχεδιασμένο για τηλεόραση. Και ο πιο ανίκανος dev θα είχε φτιάξει καλύτερη εφαρμογή αν εξαρχής ήταν για tv
Στο play store υπάρχουν 2 εφαρμογές: μία για κινητές συσκευές και μία για τηλεόραση-μποξάκι
 
Δεν έχει σημασία πόσες είναι. Αυτή για android tv δεν υπάρχει περίπτωση να έχει σχεδιαστεί εξαρχής για tv.
Συμφωνώ ότι είναι κάπως δύσχρηστη. Επιπλέον ρυθμίσεις στο μποξάκι, όπως πχ αγαπημένα, ποια σειρά βλέπω, προφανώς αποθηκεύονται τοπικά, αφού δεν εμφανίζονται στην εφαρμογή στο κινητό ή το τάμπλετ.
 
Οταν είχα cosmote έπρεπε κάθε φορά να επιλέγω τον ήχο γιατί τον γύριζε αυτόματα σε στέρεο. Αν το διόρθωσαν μια χαρά!
Όντως με κάποιο update είχε "χαλάσει" και ήθελε σε κάθε τίτλο "χεράτα" αλλά το έφτιαξαν 1-2 updates μετά.
 
  • Like
Reactions: Dion999
Για όσους ρωτάνε σχετικά με το Box.

Είναι αυτό:


και αυτό είναι το SoC που χρησιμοποιεί.

 
Εδώ και λίγες μέρες μου βγάζει σφάλμα όταν προσπαθώ να διαγράψω συσκευή από το λογαριασμό μου. Εστειλα στο chat, ψιλοαναγκαστικα, και μου είπε η εκπρόσωπος ότι μπορούν να το κάνουν αυτοί. Αφού σβηδαμε τη συσκευή που με ενδιέφερε, της ζήτησα να το επικοινωνήσει με το τεχνικό τμήμα. Πήρα την επική απάντηση πως δεν χρειάζεται, μπορούν να το κάνουν αυτοί, εναλλακτικά να μπω στο λογαριασμό μου και να τη σβήσω μόνος μου (αλήθεια; πως και δεν το σκέφτηκα και τις 8 φορές που μπήκα στο λογαριασμό μου να τη σβήσω).

Αφού της εξήγησα ότι αυτή τη διαδικασία έκανα και μου βγάζει σφάλμα, υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο σύστημα τους, πρέπει να ενημερωθούν οι τεχνικοι, δεν γίνεται κάθε φορά να πηγαίνω μέσω του tobi για να μιλήσω με άνθρωπο, μου είπε "σας έδωσα εναλλακτική να το κάνετε μόνος σας, δεν βρίσκω λόγο να ενημερώσω την τεχνική υποστήριξη..."

Και είς ανώτερα
 
Επισης θα μπορουσαν να βαλουν την επιλογη να μπορεις να διαγραψεις αποθηκευμενη καρτα απο το vodafone web οχι μονο να δινει την επιλογη για αλλαγη της ηδη υπαρχουσας. Αυτο το χουι το εχει και ο ant1+ που για να διαγραψεις πρεπει να τους στειλεις mail.