Vodafone TV

Φτιάχνεις πρώτα την εφαρμογή, προσθέτεις περιεχόμενο (φέρνεις και όλο το max), ανεβάζεις την ποιότητα και δεν την κατεβάζεις και μετά ζήτησε αύξηση.
Κανονικά έτσι θα έπρεπε να ήταν αυτά .
Πάντως με όσες συνδρομητικές συνεργάζεται η Disney το standard πακέτο δίνει εκτός κ αν έχει επιλογή και για άλλο.
Ήταν πάνω κάτω αναμενόμενο απ' την στιγμή που αύξησε τιμές η disney
Tωρα κάτω χαμηλά στο δελτίο τύπου γράφει το εξής:
θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται με νέο περιεχόμενο, παρέχοντας προσεχώς ακόμα περισσότερες επιλογές.
Ετοιμάζουν κάτι;λόγια του αέρα; ιδωμεν
 
3 ημέρες στον χρήστη donk για επανειλημμένο spam, παρά τις προειδοποιήσεις στο παρελθόν.

Να ξεκαθαρίσω κάπου εδώ πως κάθε καλοπροαίρετη κριτική είναι ευπρόσδεκτη, από την άλλη δεν είναι ανεκτές ούτε οι δημόσιες εκκλήσεις για μποϊκοτάζ όπως ούτε το ατέρμονο σπαμ για τα ίδια και τα ίδια.

Παρακαλώ κρατήστε υπό έλεγχο τα συναισθήματα σας, καλό Σ/Κ σε όλους/ες!
 
και με τα box τι γίνεται άραγε σε περίπτωση αναχώρησης? έχει γούστο να ζητήσουν εξόφληση lol!
Λογικα αυτο θα γινει αφου στην ουσια τα πληρωνουμε και δεν τα δινουν με χρησιδανειο για αυτο δεν ζητουν επιστροφη. Το θεμα ειναι το android μποξ που εχουμε τωρα να δουλευει μετα την αποχωρηση απο την υπηρεσια. Αν κλειδωνει θα ειναι τραγικο......
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Τελικά τη καλύτερη δουλειά έκανα που έβαλα το Vodafone TV Start και δεν έκανα όπως παλιά το λάθος να δεσμευτώ ξανά σε 2ετή συμβόλαια στους συγκεκριμένους.
Αν το πάνε στα 9 ευρώ με το περιορισμένο περιεχόμενο που έχει από το max και με τα γνωστά άλλα θέματα (ποιότητα εικόνας, υπότιτλοι κλπ) θα φάει κόψιμο.
Και κάτι για το Disney+ Και στο εξωτερικό η πολιτική της Disney είναι να δίνει το standard πακέτο στις πλατφόρμες.
Το θέμα είναι όμως άλλο. Δεν έχει πλέον κανένα νόημα να βάλει κάποιος 2ετές Vodafone TV.
Με 8 ευρώ το μήνα μπορείς να βάλεις το standard Disney+ απευθείας από τη Disney με δέσμευση 1 έτους.
Ποιος ο λόγος πια να δεσμευτείς για 2 χρόνια στη Vodafone και να το βάλεις μέσω αυτών;
 
Ποιος ο λόγος πια να δεσμευτείς για 2 χρόνια στη Vodafone και να το βάλεις μέσω αυτών;

Τώρα πια κανένας λόγος. Όσο υπήρχε το Disney+ premium μπορούσες να κάνεις τα στραβά μάτια για το HBO.
Είναι όμως και η συμπεριφορά που πειράζει. Εάν ήξερα ότι είχα να κάνω με τη μετενσάρκωση της East India Company, δεν θα επέλεγα αυτούς για το voucher, δηλαδή την επιδότηση.
Το ίδιο πιστεύω νιώθουν όλοι, και είναι πάρα πολλοί, όσοι διάλεξαν τη Vodafone για να πάρει ζεστό κρατικό χρήμα.

Συμφέρει πλέον να διακόψεις το Vodafone tv και να πας ξεχωριστά να πάρεις το Disney+ premium.
 
Tωρα κάτω χαμηλά στο δελτίο τύπου γράφει το εξής:
θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται με νέο περιεχόμενο, παρέχοντας προσεχώς ακόμα περισσότερες επιλογές.
Ετοιμάζουν κάτι;λόγια του αέρα; ιδωμεν
Κλασικά λόγια του αέρα... από μια πλατφόρμα που πέταξε έξω πόσα γραμμικά κανάλια και μας το παίζει ON Demand Πλατφόρμα με 1/4 του MAX, Viaplay και πλέον Stadalone Disney+...
 
  • Like
Reactions: voys and pepis
Τώρα πια κανένας λόγος. Όσο υπήρχε το Disney+ premium μπορούσες να κάνεις τα στραβά μάτια για το HBO.
Είναι όμως και η συμπεριφορά που πειράζει. Εάν ήξερα ότι είχα να κάνω με τη μετενσάρκωση της East India Company, δεν θα επέλεγα αυτούς για το voucher, δηλαδή την επιδότηση.
Το ίδιο πιστεύω νιώθουν όλοι, και είναι πάρα πολλοί, όσοι διάλεξαν τη Vodafone για να πάρει ζεστό κρατικό χρήμα.

Συμφέρει πλέον να διακόψεις το Vodafone tv και να πας ξεχωριστά να πάρεις το Disney+ premium.
Καλά η συμπεριφορά τους δεν με εκπλήσσει. Ακόμη θυμάμαι όταν είχα 2ετές vodafone tv τι τράβηξα.
Το box που είχαν τότε δεν με είχαν ενημερώσει ότι δεν υποστήριζε wifi. Το είχα παραλάβει και έψαχνα να βρω το wifi.
Τους είχα πάρει τηλέφωνο και που λένε απαθέστατα, να πάρετε powerline και να το συνδέσετε με ethernet.
Άντε 60 ευρώ για powerline και είναι κάτι που θα έπρεπε να μου το είχαν πει αν είχαν το στοιχειώδη σεβασμό προς τους πελάτες τους.
2 χρόνια με κορόιδευαν στο τηλέφωνο ότι θα βγάλουν και web έκδοση της υπηρεσίας. Με πήγαιναν από μήνα σε μήνα.
Τελικά την έβγαλαν όταν είχε τελειώσει το συμβόλαιο μου και το είχα κόψει.
Οπότε δεν με εκπλήσσει που έχουν το θράσος να κάνουν και υποβάθμιση της υπηρεσίας ΚΑΙ αύξηση της τιμής.
Αν είχαν το στοιχειώδη σεβασμό προς τους πελάτες τους, τουλάχιστον η υποβάθμιση του Disney+ δεν θα συνοδεύονταν ΚΑΙ με αύξηση της τιμής.
 
υποβάθμιση της υπηρεσίας ΚΑΙ αύξηση της τιμής.
Αν είχαν το στοιχειώδη σεβασμό προς τους πελάτες τους, τουλάχιστον η υποβάθμιση του Disney+ δεν θα συνοδεύονταν ΚΑΙ με αύξηση της τιμής.

Το αυτό. Θα την καταλάβαινα την αύξηση της τιμής, αλλά όχι την μείωση της ποιότητας, η οποία για μένα είναι κόκκινη γραμμή. Ή το ανάποδο, επίσης θα το καταλάβαινα. Μείωση της ποιότητας; Μικρότερη τιμή. Έστω μείωση της ποιότητας, ίδια τιμή.
Θα προτιμούσα εγώ διατήρηση της ποιότητας και έστω μεγαλύτερη τιμή. Εκεί δηλαδή που λες, ΟΚ, ακόμα θα έχω και το κουτσό MAX στην ίδια τιμή με το Disney+ premium, αντί της χαμηλότερης τιμής και για τα δύο αυτά. Τώρα όμως... απλώς θα πούνε, δεν θα φύγουν όλοι όσοι μαζέψαμε με συμβόλαια. Άρα πάλι στο + είναι ο προυπολογισμός μας... .

Ούτε είναι δικαιολογία το τι κάνει η Disney με τους παρόχους. Δεν ξέρω κι αν ισχύει κάτι τέτοιο, αφού όλα είναι προφανώς θέμα του πόσα λεφτά είσαι διατεθειμένος να δώσεις για να το παρέχεις το προϊόν.
 
Πάλι καλά ενώ το σκεφτόμουν σοβαρά να βάλω το πακέτο των 9.99€, δεν την πάτησα από τα διαφημιστικά τους κόλπα. Αυτό που έκαναν είναι προσβολή προς τον συνδρομητή και αποδεικνύει άλλη μια φορά πως μιλάμε για αρπαχτή, αν και με πολύ κόπο μερικοί προσπαθούσαν να μας πείσουν για το αντίθετο.
 
Για μένα είναι μάνα εξ ουρανού.

Μετά από 2 μήνες παραμονής στην υπηρεσία με τα 9.99 και 24μηνη δέσμευση μου δίνουν το δικαίωμα να αποχωρήσω ατελώς καθώς αλλαγή στην τιμή της υπηρεσίας μονομερώς είναι λόγος αποχώρησης χωρίς πέναλτι εξ ορισμού. Η μόνη αύξηση που δικαιολογείται στο συμβόλαιο είναι λόγω πληθωρισμού.

Χαρακτηρισμούς δε θα κάνω , πλέον είναι προφανές σε όλους πως το «τρέχουν» το μαγαζί τους…
 
Έχει κάποιος λινκ από την επίσημη ανακοίνωση και τα νέα πακέτα;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Κλειδώνεται το thread, μέχρι να διαγραφούν τα σχόλια που δημιουργούν σύγχυση στα μέλη σχετικά με το καθεστώς αποχώρησης μετά την αναπροσαρμογή της Vodafone TV.
 
Σβήστηκε σειρά σχόλιων που αφορούσε τη νομική διάσταση των πραγμάτων μετά την ανατιμολόγηση που επίκειται από την Vodafone, και τα οποία μπορούσαν να μπερδέψουν τα μέλη. Επίσης από ένα σημείο και έπειτα αποτελούσαν spamming.

Παρακαλώ όπως διατηρήσουμε το νήμα καθαρό, και να χρησιμοποιούμε επιχειρήματα (βάσει των όρων της υπηρεσίας, κτλ), αντί να υποθέτουμε για τόσο ευαίσθητα ζητήματα.

Ευχαριστώ για την κατανόηση, επαναλαμβανόμενο spamming πρόκειται να οδηγήσει σε ban.
 
  • Like
Reactions: angelalex
Καλησπέρα, όπως διαβάζω την ανακοίνωση, η εταιρεία αναφέρει πως ατελώς μπορούν να διακόψουν την τηλεόραση μόνο όσοι είναι σε προγράμματα double / triple play.
Προσωπικά διαφωνώ, καθώς η αύξηση αυτή δεν αφορά τον πληθωρισμό (αναμένω να κάνουν και αύξηση για τον πληθωρισμό πάνω στο χρόνο του συμβολαίου μου). Είμαι σε συνδυαστικό πρόγραμμα και αν τελικά αποχωρήσω (θα πρέπει να το συζητήσω με τον φίλο που μοιραζόμαστε τη συνδρομή) δεν θα έχω θέμα. Όσοι έχετε μεμονωμένο πρόγραμμα τηλεόρασης εκτιμώ πως θα συναντήσετε άρνηση, αν διαβάζω σωστά την επίσημη ανακοίνωση. Αυτό δεν σημαίνει φυσικά πως δεν θα πρέπει να το κυνηγήσετε εφόσον αποφασίσετε να διακόψετε.

Δεύτερον, παρατήρησα σήμερα πως όταν στέλνω με AirPlay "περνάει" και ο 5.1 ήχος. Θα δω μήπως από το προφίλ στο κινητό (προφίλ που δεν υπάρχει σε αποκωδικοποιητή και Android TV) κρατάει σωστά τον αριθμό του επεισοδίου που έχω μείνει στις σειρές που παρακολουθώ και αν αυτό ισχύει, μάλλον θα περάσω σε θέαση αποκλειστικά μέσω AirPlay.
 
Καλησπέρα, όπως διαβάζω την ανακοίνωση, η εταιρεία αναφέρει πως ατελώς μπορούν να διακόψουν την τηλεόραση μόνο όσοι είναι σε προγράμματα double / triple play.
Προσωπικά διαφωνώ, καθώς η αύξηση αυτή δεν αφορά τον πληθωρισμό (αναμένω να κάνουν και αύξηση για τον πληθωρισμό πάνω στο χρόνο του συμβολαίου μου). Είμαι σε συνδυαστικό πρόγραμμα και αν τελικά αποχωρήσω (θα πρέπει να το συζητήσω με τον φίλο που μοιραζόμαστε τη συνδρομή) δεν θα έχω θέμα. Όσοι έχετε μεμονωμένο πρόγραμμα τηλεόρασης εκτιμώ πως θα συναντήσετε άρνηση, αν διαβάζω σωστά την επίσημη ανακοίνωση. Αυτό δεν σημαίνει φυσικά πως δεν θα πρέπει να το κυνηγήσετε εφόσον αποφασίσετε να διακόψετε.

Δεύτερον, παρατήρησα σήμερα πως όταν στέλνω με AirPlay "περνάει" και ο 5.1 ήχος. Θα δω μήπως από το προφίλ στο κινητό (προφίλ που δεν υπάρχει σε αποκωδικοποιητή και Android TV) κρατάει σωστά τον αριθμό του επεισοδίου που έχω μείνει στις σειρές που παρακολουθώ και αν αυτό ισχύει, μάλλον θα περάσω σε θέαση αποκλειστικά μέσω AirPlay.

Έχεις δίκιο,

Οι συνδρομητές των ως άνω πακέτων έχουν τη δυνατότητα ατελούς μετάβασης σε άλλο πακέτο τηλεόρασης ή/και διατήρησης της υπηρεσίας Vodafone Home double play, σε περίπτωση διακοπής της υπηρεσίας Vodafone TV.

Καλά ξεμπερδέματα...