Vodafone TV

Έχεις δίκιο,

Οι συνδρομητές των ως άνω πακέτων έχουν τη δυνατότητα ατελούς μετάβασης σε άλλο πακέτο τηλεόρασης ή/και διατήρησης της υπηρεσίας Vodafone Home double play, σε περίπτωση διακοπής της υπηρεσίας Vodafone TV.

Καλά ξεμπερδέματα...

Καλά ξεμπερδέματα, δεν λες τίποτε. Εδώ η σύμβαση γράφει στην πρώτη σελίδα (το κοιτούσα χτες το συμβόλαιο) ότι είναι triple play και κάνει και περιγραφή της υπηρεσίας, δηλαδή τηλεόραση, internet, σταθερή και για αυτούς είναι σαν να μην υπάρχει... :ROFLMAO:

Τίποτε. Πλέον εδώ χρειάζεται νομική συμβουλή και μέτρα αλλά ως γνωστόν αυτά κοστίζουν περισσότερο αν τους κυνηγήσεις. Βρίσκουν και τα κάνουν δυστυχώς.

Εάν μπεις στα παπούτσια τους και τα βάλεις κάτω, λες: μου κοστίζει το Disney+ πλέον ακριβότερα λόγω αναδιάρθρωσης της οικονομικής πολιτικής του, τι επιλογές έχω; Πρώτον θα κοιτάξω να χάσω όσο λιγότερους μπορώ. Πως; Με μικρή αύξηση της τιμής. Δεν φτάνει όμως αυτό. Πρέπει η αύξηση της τιμής να καλύψει το Disney+ premium, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι θα είναι μεγαλύτερη. Άρα τι κάνω; Οι περισσότεροι δεν έχουν Dolby Atmos, στο Disney+ standard ο ήχος είναι 5.1 απλό και για την ανάλυση.... oh well, τι 1080 τι 4Κ, θα βλέπουν upscaled όσοι έχουν 4Κ τηλεόραση, η οποίες στην πλεοψηφία των νοικοκυριών δεν είναι και τίποτε το τρομερό ως τηλεοράσεις. Έτσι μένει η αύξηση σε επίπεδα που μάλλον δεν θα ενοχληθούν πάρα πολλοί και παραμένει το Disney+ στο χαμηλότερο όμως tier πια.


Με λίγα λόγια, είμαστε πολύ λίγοι σε αριθμό εμείς που βάζουμε ως προτεραιότητα την ποιότητα σε ήχο και εικόνα, για να μας λάβουν υπ' όψη. Προφανώς θα προτιμούσαμε να πληρώνουμε και παραπάνω καπέλο από το 1,90€ για να διατηρηθεί η ποιότητα στο Disney+, αλλά δεν φτάνουμε για να καλύψουμε τον προυπολογισμό.
 
Last edited:
Δεν μού είναι ξεκάθαρο...δεν υπάρχει τρόπος να κρατήσει κάποιος το Disney 4k?? Η στάνταρ η τίποτα?
 
Δεν μού είναι ξεκάθαρο...δεν υπάρχει τρόπος να κρατήσει κάποιος το Disney 4k?? Η στάνταρ η τίποτα?

Έτσι όπως λέει η ανακοίνωση, όχι. Από 8/7 τέλος. Για να σκεφτούν άλλο, πιο ακριβό πακέτο που θα το περιέχει, δεν τους κόβω να το κάνουν. Είναι της αφαίρεσης και όχι της σύνθεσης όπως μας έχουν δείξει μέχρι στιγμής και με το HBO.
 
Κλειδώνει ξανά το thread μιας και δυστυχώς παρά το χθεσινό ξεκαθάρισμα, συνεχίζεται το ίδιο μοτίβο.
 
  • Haha
Reactions: Dion999
Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, στο AVClub έχετε όλοι λόγο, να γράψετε την άποψη σας επί οποιουδήποτε προϊόντος, θετική ή αρνητική, να κάνετε τη κριτική σας σε οποιαδήποτε απόφαση εταιρίας, όσο όλα αυτά εκφράζονται με ευπρέπεια και σεβασμό προς τους συγγραφόμενους.

Αυτό που είναι προβληματικό, είναι με βεβαιότητα να προτείνονται λύσεις που δυνητικά μπορεί να έχουν βλαπτικές συνέπειες σε μέλη που τυχόν τις υιοθετήσουν. Όχι το να μοιραστείτε την εμπειρία σας σχετικά με τα αποτελέσματα της όποιας διαπραγμάτευσης, λύσης σύμβασης ή ότι άλλο πράξατε.

Το νήμα ανοίγει, ένας χρήστης είναι εκτός για κάποιες ημέρες. Σας παρακαλούμε θερμά, κάντε μια προσπάθεια να μείνετε εντός πλαισίου.
 
Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, στο AVClub έχετε όλοι λόγο, να γράψετε την άποψη σας επί οποιουδήποτε προϊόντος, θετική ή αρνητική, να κάνετε τη κριτική σας σε οποιαδήποτε απόφαση εταιρίας, όσο όλα αυτά εκφράζονται με ευπρέπεια και σεβασμό προς τους συγγραφόμενους.

Αυτό που είναι προβληματικό, είναι με βεβαιότητα να προτείνονται λύσεις που δυνητικά μπορεί να έχουν βλαπτικές συνέπειες σε μέλη που τυχόν τις υιοθετήσουν. Όχι το να μοιραστείτε την εμπειρία σας σχετικά με τα αποτελέσματα της όποιας διαπραγμάτευσης, λύσης σύμβασης ή ότι άλλο πράξατε.

Το νήμα ανοίγει, ένας χρήστης είναι εκτός για κάποιες ημέρες. Σας παρακαλούμε θερμά, κάντε μια προσπάθεια να μείνετε εντός πλαισίου.
O. T... Κατανοητό και σεβαστό όλο αυτό πού λές αλλά από την άλλη δεν είναι σωστό να κλείσει το thread με κάθε ευκαιρία. Όπως πολλές φορές λέτε σε εμάς (τούς χρήστες) να ανταλλάξουμε P.M για να ισοπεδώνουμε την κάθε παρεξήγηση, ακριβώς το ίδιο μπορείτε να κάνετε και εσείς με συγκεκριμένους χρήστες πού νομίζετε ότι δημιουργούν πρόβλημα. Το να κλείσει το thread πρέπει να έχει δημιουργηθεί τεράστιο πρόβλημα διότι από την φύση του το forum είναι ένα χώρο για όλους και δεν είναι τσιφλίκι κανενόςΕυχαριστώ για την κατανόηση . τέλος το O. T
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Πολλές φορές, χρειάζεται ένα ολιγόωρο κλείδωμα προκειμένου να καθαριστεί το εκάστοτε νήμα.
Αυτό, εάν για κάποιο λόγο διαρκέσει περισσότερο, έχει να κάνει με τον χρόνο που μπορεί να διαθέσει η διαχειριστική ομάδα άμεσα. Δεδομένου του ότι αυτή απαρτίζεται από εθελοντές, παρακαλούμε την κατανόηση σας.

Συνεχίζουμε στα του θέματος.
 
Καλά ξεμπερδέματα, δεν λες τίποτε. Εδώ η σύμβαση γράφει στην πρώτη σελίδα (το κοιτούσα χτες το συμβόλαιο) ότι είναι triple play και κάνει και περιγραφή της υπηρεσίας, δηλαδή τηλεόραση, internet, σταθερή και για αυτούς είναι σαν να μην υπάρχει... :ROFLMAO:

Τίποτε. Πλέον εδώ χρειάζεται νομική συμβουλή και μέτρα αλλά ως γνωστόν αυτά κοστίζουν περισσότερο αν τους κυνηγήσεις. Βρίσκουν και τα κάνουν δυστυχώς.

Εάν μπεις στα παπούτσια τους και τα βάλεις κάτω, λες: μου κοστίζει το Disney+ πλέον ακριβότερα λόγω αναδιάρθρωσης της οικονομικής πολιτικής του, τι επιλογές έχω; Πρώτον θα κοιτάξω να χάσω όσο λιγότερους μπορώ. Πως; Με μικρή αύξηση της τιμής. Δεν φτάνει όμως αυτό. Πρέπει η αύξηση της τιμής να καλύψει το Disney+ premium, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι θα είναι μεγαλύτερη. Άρα τι κάνω; Οι περισσότεροι δεν έχουν Dolby Atmos, στο Disney+ standard ο ήχος είναι 5.1 απλό και για την ανάλυση.... oh well, τι 1080 τι 4Κ, θα βλέπουν upscaled όσοι έχουν 4Κ τηλεόραση, η οποίες στην πλεοψηφία των νοικοκυριών δεν είναι και τίποτε το τρομερό ως τηλεοράσεις. Έτσι μένει η αύξηση σε επίπεδα που μάλλον δεν θα ενοχληθούν πάρα πολλοί και παραμένει το Disney+ στο χαμηλότερο όμως tier πια.


Με λίγα λόγια, είμαστε πολύ λίγοι σε αριθμό εμείς που βάζουμε ως προτεραιότητα την ποιότητα σε ήχο και εικόνα, για να μας λάβουν υπ' όψη. Προφανώς θα προτιμούσαμε να πληρώνουμε και παραπάνω καπέλο από το 1,90€ για να διατηρηθεί η ποιότητα στο Disney+, αλλά δεν φτάνουμε για να καλύψουμε τον προυπολογισμό.
θυμάμαι κάπου είχες ανεβάσει ένα screenshot με το συμβόλαιο σού (δεν το βρίσκω τώρα, μάλλον το έχουν διαγράψει). Έχω και εγώ ακριβώς το ίδιο συμβόλαιο. Το triple play. Δεν ξέρω αν κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι σε αυτήν την περίπτωση είμαστε εγκλωβισμένοι και δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Από τι κατάλαβα η Vodafone σού επιτρέπει να ακυρώσεις την Vodafone tv για να περάσεις σε double play. Δεν έχω επικοινωνήσει με την vodafone αλλά έχω τήν εντύπωση ότι σε αυτή την περίπτωση χάνουμε την έκπτωση πού κάνουν για όλο το πακέτο. Στην ουσία θα έχουμε το double play αλλα Θα πληρώσουμε παραπάνω. Είμαι κάπου λάθος??? (Τονίζω ότι αυτή είναι δικιά μου σκέψη, για να μην προκαλεί εντύπωση σε κάποια άλλο μέλος πού μπορεί να διαβάζει το thread. )
 

Η Vodafone TV Τσεχίας λανσάρει τα δικά της γραμμικά κινηματογραφικά κανάλια!​

Και ενώ η Ελληνική Vodafone TV ανακοινώνει καλοκαιρινή αύξηση σε όλους τους συνδυασμούς πακέτων τηλεόρασης, αντίθετα η “Vodafone TV Τσεχίας” λανσάρει τα δικά της γραμμικά κινηματογραφικά κανάλια ως νέες υπηρεσίες “Vodafone Family, Vodafone Comedy και Vodafone CZ/SK”!

 
  • Like
Reactions: kostthem
θυμάμαι κάπου είχες ανεβάσει ένα screenshot με το συμβόλαιο σού (δεν το βρίσκω τώρα, μάλλον το έχουν διαγράψει). Έχω και εγώ ακριβώς το ίδιο συμβόλαιο. Το triple play. Δεν ξέρω αν κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι σε αυτήν την περίπτωση είμαστε εγκλωβισμένοι και δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Από τι κατάλαβα η Vodafone σού επιτρέπει να ακυρώσεις την Vodafone tv για να περάσεις σε double play. Δεν έχω επικοινωνήσει με την vodafone αλλά έχω τήν εντύπωση ότι σε αυτή την περίπτωση χάνουμε την έκπτωση πού κάνουν για όλο το πακέτο. Στην ουσία θα έχουμε το double play αλλα Θα πληρώσουμε παραπάνω. Είμαι κάπου λάθος??? (Τονίζω ότι αυτή είναι δικιά μου σκέψη, για να μην προκαλεί εντύπωση σε κάποια άλλο μέλος πού μπορεί να διαβάζει το thread. )

Πράγματι στην ανακοίνωση για τη μετάβαση στο double play, οι τιμοκατάλογοι στους οποίους δίνει σύνδεσμο η ανακοίνωση (Ιούνιος 2025 ο τελευταίος) δεν περιέχουν την τιμή με την έκπτωση του πακέτου.

Όσα ξέρεις, ξέρω. Όπως βλέπεις, ο λόγος τόσο της αναφοράς του voucher, όσο και της σύμβασης (συμβόλαιο) ήταν ακριβώς αυτός. Και τα δύο έχουν να κάνουν με έκπτωση όταν επιλέξεις το προϊόν ως πακέτο, δηλαδή ως αυθύπαρκτο προϊόν.

Μόνον από τη vodafone μπορούμε να μάθουμε αν ισχύουν οι εκπτώσεις πια και τους νέους αποικιοκρατικούς όρους.
 
  • Like
Reactions: eri77

Η Vodafone TV Τσεχίας λανσάρει τα δικά της γραμμικά κινηματογραφικά κανάλια!​

Και ενώ η Ελληνική Vodafone TV ανακοινώνει καλοκαιρινή αύξηση σε όλους τους συνδυασμούς πακέτων τηλεόρασης, αντίθετα η “Vodafone TV Τσεχίας” λανσάρει τα δικά της γραμμικά κινηματογραφικά κανάλια ως νέες υπηρεσίες “Vodafone Family, Vodafone Comedy και Vodafone CZ/SK”!

Της Τσεχίας μου φαίνεται πολυτέλεια μπροστά στην δική μας 😂
 
Της Τσεχίας μου φαίνεται πολυτέλεια μπροστά στην δική μας 😂

Της Τσεχίας είναι όπως οφείλει να είναι το 2025 μια υπηρεσία από πάροχο. Δεν είναι πολυτέλεια, είναι αυτονόητο.

Τι Dolby Atmos και 4K γράφουν ότι προσφέρουν οι Τσέχοι; Μα τι κορόιδα θε μου.... τσ τσ τσ τσ... . Δεν ξέρουν τη νέα πολιτική της Ντίσνευ αυτοί; Δεν θα την ξέρουν μάλλον. 🤡
 
Προς πληροφόρησή σας σε ερώτηση που έκανα σε κατάστημα της VODAFONE ΜΟΥ ΕΊΠΑΝ ότι μπορώ να το διακόψω (το VODAFONE TV) χωρίς πέναλτυ μέχρι της 7/7/25 αφού ακριβαίνει την υπηρεσία η vodafone και μειώνει την ποιότητα στο DISNEY+.
 
Προς πληροφόρησή σας σε ερώτηση που έκανα σε κατάστημα της VODAFONE ΜΟΥ ΕΊΠΑΝ ότι μπορώ να το διακόψω (το VODAFONE TV) χωρίς πέναλτυ μέχρι της 7/7/25 αφού ακριβαίνει την υπηρεσία η vodafone και μειώνει την ποιότητα στο DISNEY+.

Ναι αλλά θα ισχύουν οι εκπτώσεις όμως; Γιατί σύμφωνα με τον τιμοκατάλογό που έχουν, το double play είναι πιο ακριβό από το triple play που έχουμε.
 
Έκανα αίτηση μέσω chat να μου πει τηλεφωνικά το τμήμα συμβολαίων την τιμή του double play αν κόψω το Vodafone tv, μου είπαν ότι σε τρεις ημέρες θα μου απαντήσουν, η κυρία στο chat δεν μπορούσε να μου πει τιμή.

Θα ενημερώσω αν με καλέσουν.
 
Καλέστε στο 2104276862. Πείτε τούς ότι σκέφτεστε να διακοψετε μετά από τις αλλαγές που έγιναν στην υπηρεσία και αν μπορούν να σας κάνουν κάτι καλύτερο κ.λ.π.
Λογικά θα σας κάνουν καλές προσφορές.
 
  • Like
Reactions: belial
Εγώ έχω μόνο VODAFONE TV, τα υπόλοιπα είναι αλλού.

Είναι θέμα κοροϊδίας. Ο γιός θα το κόψει , μάλλον και εγώ. Μας θεωρούν φελλούς. Ολόκληρη NOVA & COSMOTE με τους τριπλάσιους συνδρομητές και δεν έχουν κάνει τέτοια. Μου φαίνεται μόνοι τους θα τα βλέπουν.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Προς πληροφόρησή σας σε ερώτηση που έκανα σε κατάστημα της VODAFONE ΜΟΥ ΕΊΠΑΝ ότι μπορώ να το διακόψω (το VODAFONE TV) χωρίς πέναλτυ μέχρι της 7/7/25 αφού ακριβαίνει την υπηρεσία η vodafone και μειώνει την ποιότητα στο DISNEY+.
εμένα μου είπαν το αντίθετο.
μπορεί να κοπεί αζημίως το vodafone tv έως 2 μήνες μετά την εφαρμογή της νέας τιμολογιακής πολιτικής (8/7-8/9).