speedtouch
New member
- 15 June 2012
- 74
Μίλησα πάνω από 5-6 φορές στο chat και άλλες δύο φορές με το 13830.
Το σύστημα έλεγε ότι υπάρχει πρόβλημα ταχύτητας με το ρούτερ ενώ εγώ κλειδώνω στα 16-17 στάνταρ και μου είπαν θα με καλέσουν να μου το γυρίσουν σε 2play. Μίλησα με έναν τσακαλο τεχνικό στο 13830 και μου λεει μια χαρά είναι η γραμμή απλά κόλλησε το αίτημα σας και θα πρέπει να το ξεκολλήσουν χειροκίνητα. Μου λέει από εμένα δίνω το οκ. Με σύνδεσε μετά με άλλον της σταθερής τηλεφωνίας του εξήγησα και μου λέει άστο κατάλαβα τι φταίει. Κάτι έγραφε από ότι κατάλαβα και μου είπε από Δευτέρα θα έχω νεότερα. Μπήκα μετά από λίγο στην εξέλιξη / πορεία αίτησης και μου έβγαλε ότι έχει ξεκινήσει η αποστολή του δέκτη... Μόλις τον λάβω να τον συνδέσω.
Καλά που ενδιαφέρθηκα από μόνος μου δηλαδή κ πήρα τηλ και έπεσα φυσικά και σε σωστά άτομα στην εξυπηρέτηση.
Το σύστημα έλεγε ότι υπάρχει πρόβλημα ταχύτητας με το ρούτερ ενώ εγώ κλειδώνω στα 16-17 στάνταρ και μου είπαν θα με καλέσουν να μου το γυρίσουν σε 2play. Μίλησα με έναν τσακαλο τεχνικό στο 13830 και μου λεει μια χαρά είναι η γραμμή απλά κόλλησε το αίτημα σας και θα πρέπει να το ξεκολλήσουν χειροκίνητα. Μου λέει από εμένα δίνω το οκ. Με σύνδεσε μετά με άλλον της σταθερής τηλεφωνίας του εξήγησα και μου λέει άστο κατάλαβα τι φταίει. Κάτι έγραφε από ότι κατάλαβα και μου είπε από Δευτέρα θα έχω νεότερα. Μπήκα μετά από λίγο στην εξέλιξη / πορεία αίτησης και μου έβγαλε ότι έχει ξεκινήσει η αποστολή του δέκτη... Μόλις τον λάβω να τον συνδέσω.
Καλά που ενδιαφέρθηκα από μόνος μου δηλαδή κ πήρα τηλ και έπεσα φυσικά και σε σωστά άτομα στην εξυπηρέτηση.