Vodafone TV

Να μην τους αφήσεις για το θέμα του δέκτη καθώς σε όσους έκοψαν το TV αλλά παρέμειναν πελάτες σταθερής θα το αφαιρέσουν το υπόλοιπο πόσο του δεκτη κανονικά.

Ισχύει. Κατάργησα μόνο την τηλεόραση, παραμένοντας στην τηλεφωνία τους και μου αφαίρεσαν τις υπόλοιπες δόσεις (5 ακόμη απέμειναν) για τον δέκτη.
 
Είχα μέχρι τις 15 Δεκέμβρη ως γνωστόν περιθώριο για διακοπή συμβολαιου λόγω απώλειας των καναλιών Νόβα , επειδή περίμενα να έρθει μια άλλη γραμμή από Νόβα το έκανα προχθές τηλεφωνικά, άρχισαν κάτι περιεργα πρέπει να σας πάρουν από τις αποσυνδέσεις κλπ. και οτι οριακά προλαβαίνετε και πήγα σε κατάστημα και την έκανα ,

ξαναμιλησα μετά και μου είπαν οτι δεν το είχαν λάβει ακόμη, είχα φροντίσει και είχα πάρει αντίγραφο από το κατάστημα με σφραγίδα και τους το έστειλα με mail ξανά γιατι θα πουν οτι χάλασε το fax τους:) .

Μου είπαν επίσης οτι είναι ατελώς η διακοπή αλλά θα με χρεώσουν τα 2.5€ επι το υπόλοιπο του συμβολαίου για τον εξοπλισμό.

Εννοειται οτι αρνήθηκα την χρέωση και τηλεφωνικά όπως και στο μαιλ και τους είπα ο εξοπλισμός είναι στη διάθεση τους αν μου τον ζητήσουν και από τη στιγμη που υπαναχώρησαν στο συμβόλαιο που είχαμε δεν πληρωνω τίποτε εκτός από το υπόλοιπο των ημερών μου στον εκκαθαριστικό που θα έρθει.

Θα δούμε πως θα παεΙ , δεν πρόκειται να πληρώσω με τίποτε εξοπλισμο που δεν χρησιμοποιώ εξαιτίας τους
Σήμερα κάλεσα κι εγώ για να συνεννοηθώ για τον τελευταίο λογαριασμό και μου είπαν για χρέωση 2,5 * 12 για τους υπόλοιπους 10 μήνες (μου είπαν επίσης ότι διακόπηκα στις 10/12, ενώ από τις 07/12 έχω μεταφερθεί στη nova, ότι να'ναι). Εννοείται ότι δεν το δέχτηκα αλλα ψάχνω να βρω άκρη τί γίνεται. Άλλοι που φύγατε σας έχουν χρεώσει?
 
Σήμερα κάλεσα κι εγώ για να συνεννοηθώ για τον τελευταίο λογαριασμό και μου είπαν για χρέωση 2,5 * 12 για τους υπόλοιπους 10 μήνες (μου είπαν επίσης ότι διακόπηκα στις 10/12, ενώ από τις 07/12 έχω μεταφερθεί στη nova, ότι να'ναι). Εννοείται ότι δεν το δέχτηκα αλλα ψάχνω να βρω άκρη τί γίνεται. Άλλοι που φύγατε σας έχουν χρεώσει?

Μιλάμε για γύφτους ολκής και φιλοσοφία αρπαχτής (όποιος τσιμπήσει).
Από τη στιγμή που σταμάτησαν να δίνουν την υπηρεσία , τι να συζητάμε;
Τον εξοπλισμό ΤΙ να τον κάνει ο πελάτης που διακόπτει εξαιτίας τους;
 
  • Like
Reactions: dbokos
Σήμερα κάλεσα κι εγώ για να συνεννοηθώ για τον τελευταίο λογαριασμό και μου είπαν για χρέωση 2,5 * 12 για τους υπόλοιπους 10 μήνες (μου είπαν επίσης ότι διακόπηκα στις 10/12, ενώ από τις 07/12 έχω μεταφερθεί στη nova, ότι να'ναι). Εννοείται ότι δεν το δέχτηκα αλλα ψάχνω να βρω άκρη τί γίνεται. Άλλοι που φύγατε σας έχουν χρεώσει?
Δεν πληρώνεις τίποτα για τον εξοπλισμό. Μου το είπανε ξεκάθαρα στο τηλέφωνο.

Έχω ξανά αναφερθεί σε αυτό το θέμα και μερικές σελίδες ποιο πίσω.
 
Δεν πληρώνεις τίποτα για τον εξοπλισμό. Μου το είπανε ξεκάθαρα στο τηλέφωνο.

Έχω ξανά αναφερθεί σε αυτό το θέμα και μερικές σελίδες ποιο πίσω.
Τί εννοείς πότε στο είπανε? Εδώ μιλάμε έχει βγει λογαριασμός.
 
Σήμερα κάλεσα κι εγώ για να συνεννοηθώ για τον τελευταίο λογαριασμό και μου είπαν για χρέωση 2,5 * 12 για τους υπόλοιπους 10 μήνες (μου είπαν επίσης ότι διακόπηκα στις 10/12, ενώ από τις 07/12 έχω μεταφερθεί στη nova, ότι να'ναι). Εννοείται ότι δεν το δέχτηκα αλλα ψάχνω να βρω άκρη τί γίνεται. Άλλοι που φύγατε σας έχουν χρεώσει?
Εμένα μου έστειλαν λογαριασμό που λέει ότι τους χρωστάω τον μήνα ενώ του; ς έχω εξοφλήσει κανονικά 😂 πρέπει να έχει χαθεί η μπάλα εκεί πέρα...
 
  • Like
Reactions: Kirikosgeorgas
Δεν πληρώνεις τίποτα για τον εξοπλισμό. Μου το είπανε ξεκάθαρα στο τηλέφωνο.

Έχω ξανά αναφερθεί σε αυτό το θέμα και μερικές σελίδες ποιο πίσω.

Μήπως χρεώνουν όσους φεύγουν εντελώς από τη Vodafone; Και όσους κρατάνε την τηλεφωνία, δεν χρεώνουν τις υπόλοιπες δόσεις του tv box τους; Ανήκω στη 2η περίπτωση.
 
Μήπως χρεώνουν όσους φεύγουν εντελώς από τη Vodafone; Και όσους κρατάνε την τηλεφωνία, δεν χρεώνουν τις υπόλοιπες δόσεις του tv box τους; Ανήκω στη 2η περίπτωση.
Δεν νομίζω να έχει σχέση με την τηλεφωνία.
Στην μια γραμμή απλός έκοψα το vodafone tv και μου είπανε ότι δεν θα χρεωθω τους υπόλοιπους 5 μήνες του εξοπλισμού.

Που είναι απολύτως λογικό. Δεν μπορεί να σε χρεώνουνε για εξοπλισμό που δεν χρησιμοποιείς με ΔΙΚΗ τους υπαιτιότητα.
 
  • Like
Reactions: neksuper3
Υπάρχει χρόνια τώρα, απλώς δίνανε μόνο το πακέτο χωρίς παιδικά και αθλητικά σε πελάτες άλλων δικτύων. Πλέον το δίνουν σε όλους. Υπάρχει και το χωρίς αποκωδικοποιητή, χωρίς δεσμευση.
 
Αν κάνω αυτό το πακέτο χωρίς δέσμευση, θα μπορώ να το διακόψω πάνω στον μήνα ή ακόμη υπάρχει πρόβλημα με την διακοπή της παγιας εντολής;
 
Σήμερα κάλεσα κι εγώ για να συνεννοηθώ για τον τελευταίο λογαριασμό και μου είπαν για χρέωση 2,5 * 12 για τους υπόλοιπους 10 μήνες (μου είπαν επίσης ότι διακόπηκα στις 10/12, ενώ από τις 07/12 έχω μεταφερθεί στη nova, ότι να'ναι). Εννοείται ότι δεν το δέχτηκα αλλα ψάχνω να βρω άκρη τί γίνεται. Άλλοι που φύγατε σας έχουν χρεώσει?
Νεότερη ενημέρωση για όποιον αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. Μετά από κλήση στην εξυπηρετηση πελατών όπου μου είπαν τα ίδια με το τμήμα λογαριασμών (όμως ήταν πιο ευγενικοιί, άκουσαν τα παράπονά μου και έκανα αίτημα παραπόνου), μέσα σε 2 ώρες με πήραν τηλέφωνο από το τμήμα παραπόνων και μου είπαν ότι δεν ισχύει καμία χρέωση για τον εξοπλισμό και θα πιστωθούν στο λογαριασμό στην εκκαθάριση. Τους ανέφερα ότι στο τμήμα λογαριασμών επέμεναν να πληρώσω, μου είπαν ότι έχω δίκιο είναι λάθος και θα το αναφέρουν. Άντε να δούμε, πλήρης ασυνεννοησία
 
  • Like
Reactions: kostthem
Νεότερη ενημέρωση για όποιον αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. Μετά από κλήση στην εξυπηρετηση πελατών όπου μου είπαν τα ίδια με το τμήμα λογαριασμών (όμως ήταν πιο ευγενικοιί, άκουσαν τα παράπονά μου και έκανα αίτημα παραπόνου), μέσα σε 2 ώρες με πήραν τηλέφωνο από το τμήμα παραπόνων και μου είπαν ότι δεν ισχύει καμία χρέωση για τον εξοπλισμό και θα πιστωθούν στο λογαριασμό στην εκκαθάριση. Τους ανέφερα ότι στο τμήμα λογαριασμών επέμεναν να πληρώσω, μου είπαν ότι έχω δίκιο είναι λάθος και θα το αναφέρουν. Άντε να δούμε, πλήρης ασυνεννοησία
Στείλε και ενα mail στο [email protected] να υπάρχει γραπτό αιτημα, εγώ το εγραψα στο mail για καταργηση της γραμμης