Vodafone TV

Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης, ειρωνείας κλπ αν γράψω ξανά για το σημερινό χάλι με το επεισόδιο του λαστ οφ ας θα είναι σποιλερ; οι τύποι είναι απαράδεκτοι! Τίποτα ακόμα ! Η εξυπηρέτηση πελατών λέει "σήμερα κάποια στιγμή", το μειλ που έχουν στα σοσιαλ απαντάει αθτοματοποιημένα λαό σε στέλνει στο τσατ την ίδια ώρα που παντού είναι διαθέσιμο το επεισόδιο ...από μεριάς μου ενημέρωσα το hbo γαι την κατάσταση.

Δεν θα πω ότι οδηγούν κόσμο στην πειρατεία αλλά ότι δεν τηρούν αυτά που υποτίθεται προσφέρουν και κατά δήλωσή τους σε σχόλιο τους σε προηγούμενη σχετική ανάρτηση στα σοσαιλ τους...

Υγ. Η εξυπηρέτηση πελατών είπε πως είναι και αργία σήμερα. Αλλού άραγε δεν ήταν; και έστω ότι αυτό ευθύνεται γιατί δεν έλεγαν εξ αρχής ότι θα είναι αύριο 9χ διαθέσιμο;
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ
Κατανοώ τον εκνευρισμό σου, παρόλα αυτά η εξυπηρέτηση πελατών που βρήκες σήμερα δεν μπορεί να κάνει κάτι. Αυτοί που μπορούν να κάνουν κάτι, μάλλον έχουν άδεια λόγω αργίας και γι'αυτό δεν ανέβηκε το επεισόδιο. Σωστό/λάθος, δεν θα πάρω θέση γιατί είναι πολυσύνθετο το θέμα (για κάθε "έπρεπε να μπει σήμερα, αφού βγήκε παντού", θα υπάρξει κι ένα "δεν θα πάθουμε κάτι να το δούμε μια μέρα αργότερα" - δεν σου τη λέω)

Ειλικρινής ερώτηση καθώς δεν γνωρίζω, έχουν ανακοινώσει οτι τα επεισόδια θα ανεβαίνουν την επομένη μέρα κάπου;
 
Κατανοώ τον εκνευρισμό σου, παρόλα αυτά η εξυπηρέτηση πελατών που βρήκες σήμερα δεν μπορεί να κάνει κάτι. Αυτοί που μπορούν να κάνουν κάτι, μάλλον έχουν άδεια λόγω αργίας και γι'αυτό δεν ανέβηκε το επεισόδιο. Σωστό/λάθος, δεν θα πάρω θέση γιατί είναι πολυσύνθετο το θέμα (για κάθε "έπρεπε να μπει σήμερα, αφού βγήκε παντού", θα υπάρξει κι ένα "δεν θα πάθουμε κάτι να το δούμε μια μέρα αργότερα" - δεν σου τη λέω)

Ειλικρινής ερώτηση καθώς δεν γνωρίζω, έχουν ανακοινώσει οτι τα επεισόδια θα ανεβαίνουν την επομένη μέρα κάπου;
Ξεκινάω με το βασικό! Συζήτηση κάνουμε και προφανώς δεν υπάρχει διάθεση παρεξήγησης...
Από κει και πέρα, στην εξυπηρέτηση πελατών πήρα α) για να δω τι ενημέρωση έχουν άρα και κατά πόσο σέβεται η εταιρεία τον καταναλωτή,β) για να καταγρεφει η κλήση και γ) γιατί με το τσατ δεν έβγαζα άκρη.
Πέραν αυτών και σχετικα νε αυτό που λες ότι δεν θα πάθουμε κάτι αν το δούμε μια μέρα πιο αργά. Πρακτικά δεν θα πάθουμε ωστόσο και χωρίς καν να πω οτι το έχουν οι υπόλοιπες χώρες διαθέσιμο, θα σου πω (απαντώντας και σε επόμενο ερώτημα σου) ότι γνωρίζοντας ότι υπερχει ταυτόχρονη προβολή ημεροχρονολογικα παντού θα μπορούσα να πουν ότι αυτή την φορά θα ανέβει πχ τρίτη 22/4 και β) να το αναφέρουν αυτό ακόμα και σε προηγούμενα επίσημα σχόλια τους στα σοσιαλ μίντια της ευφορίας που λένε ότι τα επεισόδια θα ανεβαίνουν κάθε Δευτέρα. Πέραν αυτών βεβαίως όπου αλλού ανέβηκε, που ανέβηκε σε όλον τον κόσμο, ανέβηκε εν μέσω αργιών κλπ και τέλος μια εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της, τις συμβάσεις και το προϊόν της φροντίζει να μην έχει τέτοια "προβλήματα" .
 
Ξεκινάω με το βασικό! Συζήτηση κάνουμε και προφανώς δεν υπάρχει διάθεση παρεξήγησης...
Από κει και πέρα, στην εξυπηρέτηση πελατών πήρα α) για να δω τι ενημέρωση έχουν άρα και κατά πόσο σέβεται η εταιρεία τον καταναλωτή,β) για να καταγρεφει η κλήση και γ) γιατί με το τσατ δεν έβγαζα άκρη.
Πέραν αυτών και σχετικα νε αυτό που λες ότι δεν θα πάθουμε κάτι αν το δούμε μια μέρα πιο αργά. Πρακτικά δεν θα πάθουμε ωστόσο και χωρίς καν να πω οτι το έχουν οι υπόλοιπες χώρες διαθέσιμο, θα σου πω (απαντώντας και σε επόμενο ερώτημα σου) ότι γνωρίζοντας ότι υπερχει ταυτόχρονη προβολή ημεροχρονολογικα παντού θα μπορούσα να πουν ότι αυτή την φορά θα ανέβει πχ τρίτη 22/4 και β) να το αναφέρουν αυτό ακόμα και σε προηγούμενα επίσημα σχόλια τους στα σοσιαλ μίντια της ευφορίας που λένε ότι τα επεισόδια θα ανεβαίνουν κάθε Δευτέρα. Πέραν αυτών βεβαίως όπου αλλού ανέβηκε, που ανέβηκε σε όλον τον κόσμο, ανέβηκε εν μέσω αργιών κλπ και τέλος μια εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της, τις συμβάσεις και το προϊόν της φροντίζει να μην έχει τέτοια "προβλήματα" .
Νομίζω ότι το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι στις χώρες που το Max είναι διαθέσιμο ως standalone υπηρεσία, η warner έχει τα αρχεία (προφανώς, ως κάτοχος της σειράς) και τα έχουν προγραμματίσει να εμφανιστούν από μέρες πριν. Οι υπότιτλοι γίνονται crowdsourced ας πούμε, και είναι διαθέσιμοι στο official app του max. Εδώ ίσως έλαβαν το επεισόδιο σήμερα και δεν υπάρχει κανένας να το ανεβάσει. Ή δεν τους το έχουν στείλει ακόμα. Ελπίζουμε για αύριο! Μου τελειώνουν τα επεισόδια και είμαι άρρωστος! Χαχα

(έχει φοβηθεί λίγο το μάτι μου στο συγκεκριμένο thread, γίνεται "βροντακηδες και φουρτουνακηδες" χωρίς λόγο πολλές φορές και δεν έχω καμία όρεξη να μαλώνω με ανθρώπους που δεν ξέρω, ειδικά τέτοιες μέρες, γι'αυτό και η διευκρίνιση "δεν σου τη λέω" στο προηγούμενο μου μήνυμα)
 
  • Like
Reactions: geovrettos
Νομίζω ότι το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι στις χώρες που το Max είναι διαθέσιμο ως standalone υπηρεσία, η warner έχει τα αρχεία (προφανώς, ως κάτοχος της σειράς) και τα έχουν προγραμματίσει να εμφανιστούν από μέρες πριν. Οι υπότιτλοι γίνονται crowdsourced ας πούμε, και είναι διαθέσιμοι στο official app του max. Εδώ ίσως έλαβαν το επεισόδιο σήμερα και δεν υπάρχει κανένας να το ανεβάσει. Ή δεν τους το έχουν στείλει ακόμα. Ελπίζουμε για αύριο! Μου τελειώνουν τα επεισόδια και είμαι άρρωστος! Χαχα

(έχει φοβηθεί λίγο το μάτι μου στο συγκεκριμένο thread, γίνεται "βροντακηδες και φουρτουνακηδες" χωρίς λόγο πολλές φορές και δεν έχω καμία όρεξη να μαλώνω με ανθρώπους που δεν ξέρω, ειδικά τέτοιες μέρες, γι'αυτό και η διευκρίνιση "δεν σου τη λέω" στο προηγούμενο μου μήνυμα)
Το πρώτο επεισόδιο ήταν διαθέσιμο από το πρωί της περασμένης Δευτέρας. Ως εκ τούτου εκτιμώ πως είναι απίθανο αν μην τους το έστειλαν. Από την άλλη εκτιμώ πως είναι πιθανό να μην υπάρχει κάποιος μα το ανεβάσει πράγμα που είτε θα έπρεπε να μην συμβεί είτε να έχει γνωστοποιηθεί...σε κάθε περίπτωση "πρέπει" πρώτα έτσι όπως τα χουν κάνει συνολικά στην πλατφόρμα τους να "κάψουν: τους υπότιτλους πάνω στο περιεχόμενο.... άλλο απαράδεκτο αυτό...και κάτι ακόμα. Παίζει σημαντικό ρόλο η συνολική εμπειρία της εφαρμογής στην αγανάκτηση που προκαλεί το σημερινό. Η συνολική εμπειρία και η συνολική αντιμετώπιση του πελάτη...
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Το πρώτο επεισόδιο ήταν διαθέσιμο από το πρωί της περασμένης Δευτέρας. Ως εκ τούτου εκτιμώ πως είναι απίθανο αν μην τους το έστειλαν. Από την άλλη εκτιμώ πως είναι πιθανό να μην υπάρχει κάποιος μα το ανεβάσει πράγμα που είτε θα έπρεπε να μην συμβεί είτε να έχει γνωστοποιηθεί...σε κάθε περίπτωση "πρέπει" πρώτα έτσι όπως τα χουν κάνει συνολικά στην πλατφόρμα τους να "κάψουν: τους υπότιτλους πάνω στο περιεχόμενο.... άλλο απαράδεκτο αυτό...και κάτι ακόμα. Παίζει σημαντικό ρόλο η συνολική εμπειρία της εφαρμογής στην αγανάκτηση που προκαλεί το σημερινό. Η συνολική εμπειρία και η συνολική αντιμετώπιση του πελάτη...
Αυτό με τους υπότιτλους μου θυμίζει όταν είχα πάρει dvd player που έπαιζε αρχεία divx και έπρεπε να καούν οι υπότιτλοι πάνω στο avi για να φαίνονται... Το κοντινό 2005 αν θυμάμαι καλά...

Για όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου, το χειρίζονται πολύ λάθος το θέμα της τηλεόρασης. Πριν έδειχνε στο EPG του vodafone now ότι παίζει το succession, και εδειχνε τα κλασσικά infomercials 😂

Που είσαι γνωστέ/αγνωστε λάτρη Της VTV να μας πεις it's not a bug, it's a feature!
 
  • Haha
Reactions: kostthem
Αυτό με τους υπότιτλους μου θυμίζει όταν είχα πάρει dvd player που έπαιζε αρχεία divx και έπρεπε να καούν οι υπότιτλοι πάνω στο avi για να φαίνονται... Το κοντινό 2005 αν θυμάμαι καλά...

Για όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου, το χειρίζονται πολύ λάθος το θέμα της τηλεόρασης. Πριν έδειχνε στο EPG του vodafone now ότι παίζει το succession, και εδειχνε τα κλασσικά infomercials 😂

Που είσαι γνωστέ/αγνωστε λάτρη Της VTV να μας πεις it's not a bug, it's a feature!
Για βάλε ξανά vtv now και ρίξε μια ματιά στους υπέρτιτλους. Μετά βάλε διαθέσιμο υλικό...άλλοι υπότιτλοι... όσο για το 2005 και τις τότε πατέντες/ τεχνοτροπίες εύχομαι απλά όταν αξιωθουν να ανεβάσουν το 2ο επεισόδιο να γίνει η δουλίτσα από κανένα πιο σύγχρονο υπολογιστή...
 
  • Like
Reactions: dimitrisp2
Απορώ που σας κάνει εντύπωση το οτιδήποτε πλέον. Στις υπόλοιπες πλατφόρμες (Cosmote/Nova) υπάρχουν κανάλια που παίζουν τις σειρές σε πρώτη προβολή συγκεκριμένη μέρα και ώρα και μετά τις βρίσκεις και στο on demand. Οπότε τρέχουν promo/διαφημισεις , κλπ καθώς μιλάμε για κανάλια με 24ωρο πρόγραμμα. Στην περίπτωση του Vodafone TV πέρα από το προμο περί «το σπίτι του HBO» , πρακτικά δεν έχει αλλάξει τίποτα. Κάποιο περιεχόμενο ανεβαίνει χωρίς να υπάρχει προηγούμενη ενημέρωση και χωρίς βέβαια να υπάρχει εγγύηση για τις ώρες διαθεσιμότητας. Εγώ δηλαδή δεν είδα πουθενά καμία δέσμευση για τίποτα.

Προσωπικά ένιωσα εξαπατημένος όσον αφορά το περιεχόμενο του discovery που δεν προστέθηκε ποτέ , ούτε το περιεχόμενο που έδειχναν τα διαφημιστικά έντυπα. Οπότε το να αργήσει να ανέβει κάποιο επεισόδιο είναι σταγόνα στον ωκεανό…
 
Απλά για να μην πει κάποιος ότι δεν είχαν πει για Δευτέρα κλπ
View attachment 250942View attachment 250943


Ε κι εσύ. Γράφουν 21/4 αλλά δεν γράφουν ποιας χρονιάς.

Κάνε το εξής. Μια και το S2E1 είναι σε 5.1, δες το 6 φορές και κάθε φορά να ακούς από διαφορετικό ηχείο. Αν καθυστερήσει κι άλλο περνάς στο plan B -> Έχε εύκαιρο ένα άδειο βαρέλι και μερικές τάπες... .



Χτες έκανα reset σε εργοστασιακές ρυθμίσεις σε ένα tvbox android και έβαλα άλλο λογαριασμό Google. Κατέβασα και το vodafone app και περιέργως δεν μου ζήτησε κωδικούς. Δεν ξέρω αν αναγνώρισε το ίδιο wifi, πάντως επειδή θα παίξει στο δεύτερο σπίτι και στο τρίτο ενίοτε, ελπίζω να μην μου κάνει τίποτε κουλά και δεν ανοίγει όταν θα πάει εκεί.
 
  • Haha
Reactions: donk
Απορώ που σας κάνει εντύπωση το οτιδήποτε πλέον. Στις υπόλοιπες πλατφόρμες (Cosmote/Nova) υπάρχουν κανάλια που παίζουν τις σειρές σε πρώτη προβολή συγκεκριμένη μέρα και ώρα και μετά τις βρίσκεις και στο on demand. Οπότε τρέχουν promo/διαφημισεις , κλπ καθώς μιλάμε για κανάλια με 24ωρο πρόγραμμα. Στην περίπτωση του Vodafone TV πέρα από το προμο περί «το σπίτι του HBO» , πρακτικά δεν έχει αλλάξει τίποτα. Κάποιο περιεχόμενο ανεβαίνει χωρίς να υπάρχει προηγούμενη ενημέρωση και χωρίς βέβαια να υπάρχει εγγύηση για τις ώρες διαθεσιμότητας. Εγώ δηλαδή δεν είδα πουθενά καμία δέσμευση για τίποτα.

Προσωπικά ένιωσα εξαπατημένος όσον αφορά το περιεχόμενο του discovery που δεν προστέθηκε ποτέ , ούτε το περιεχόμενο που έδειχναν τα διαφημιστικά έντυπα. Οπότε το να αργήσει να ανέβει κάποιο επεισόδιο είναι σταγόνα στον ωκεανό…
Έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις.
Προσωπικά έχω και γαλλικό max και vodafone tv start.
Όνειρο μου κάποια στιγμή είναι να μη χρειάζομαι και το γαλλικό, έχω μια προσωπική τρέλα με τη warner και θέλω το max στο σύνολο του οπωσδήποτε.
Είναι όμως σχιζοφρενικό να έχω το επεισόδιο με ελληνικούς υπότιτλους στο γαλλικό max και να μη το έχω στο ελληνικό max που λένε ότι είναι το σπίτι του.
Είναι παράνοια.
 
  • Like
Reactions: geovrettos
Εν τω μεταξύ γίνεται χαμός με το Ε2 στο the last of us.


Η vodafone μάλλον επέλεξε να ασχοληθεί από αύριο. Είχε και κίνηση στα διόδια...
 
  • Haha
Reactions: geovrettos
Ανέβηκε το 2ο επεισόδιο απ'ότι είδα!
Είναι σίγουρα το επεισόδιο ή γυρισε μπαούλο από το χωριό ο τεχνικός και ανέβασε το βίντεο με τις σούβλες και τους χορούς με το σόι;;
Προφανώς και κάνω χαβαλέ και χωρίς να ειρωνεύομαι κανέναν εργαζόμενο. Για όλο αυτό φταίει η εταιρεία και μόνο και η ενημέρωσή πυο συνειδητά παρέχει...
Κατά τα λοιπά, για μισό λεπτό που είδα, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ήχου αλλά και το γνωστό χάλι με τους υπότιτλους...
 
  • Haha
  • Like
Reactions: kostthem and voys
Υπάρχει στα περισσότερα. Νομίζω μόνο MTV και τα ειδησεογραφικα δεν έχουν (BBC, CNN, skynews)
Τα ειδησεογραφικά και τα μουσικά δεν έχουν.
Το CNN αν και ειδησεογραφικό έχει replay.
Replay επίσης δεν έχει το Mega. Τώρα που είπα mega, κάποτε ο φίλος μας είχε γράψει ότι συζητάνε να μπει και ο Skai.
Μην με αμφισβητήσει όταν με το καλό επιστρέψει, το θυμάμαι πολύ καλά και θα βρω το ποστ του απο το ιστορικό του αν με αμφισβητήσει.
Αλλά δυστυχώς δεν μπήκε.
 
Στη vodatv έχει Κ δυνατότητα εγγραφων σε όσα προγράμματα έχουν ήδη δυνατότητα replay, νομίζω μέχρι 120 ώρες, βέβαια το user interface της εφαρμογής δεν ειναι βοηθητικό σε αυτό το θέμα.
Μόνο η αξεπέραστη wind vision είχε αυθεντικό cloud recording μέχρι 180 ώρες και σε όλα τα κανάλια, όπως Κ replay χωρίς να κάνει διακρίσεις. Αλλά δυστυχώς είναι παρελθόν...
 
Παίδες τα φώτα σας.

Τον Iούλιο λήγει η συνδρομή μου στο Disney+ και σκέφτομαι να μετακομίσω στη βοντα στο πακέτο των 10 ευρώ αλλά εχω μπερδευτεί σχετικά με το πόσες συνθεάσεις επιτρέπονται,
Στο site τους μιλάνε για τον αποκωδικοποιητή συν 3 εξτρά συσκευές ( σύνολο 4) και από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν για τον αποκωδικοποιητή συν 2 εξτρά συσκευές τελικά ποιο από α δυο ισχύει?