H Bethesda δεν είναι ότι ναναι studio...
Τι τους έφτιαξες ρε MS μία ημέρα πριν ξεκινήσουν οι προπαραγγελίες...Η Bethesda Softworks είναι publisher και μάλιστα μια από τις πιο μεγάλες εκδότριες εταιρείες, ενώ στις ομάδες ανάπτυξής της, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνεται η Bethesda Game Studios (Fallout, The Elder Scrolls). Μάλλον είναι πρώτη φορά που συμβαίνει απορρόφηση τέτοιου μεγέθους στην ιστορία της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών. 7.5 δισεκατομμύρια δολάρια κόστισε η απόκτηση στη Microsoft, ενώ τα Deathloop και Ghostwire: Tokyo παραμένουν PlayStation 5 timed exclusives. Για τα μελλοντικά παιχνίδια θα λαμβάνεται απόφαση (διάθεσης/διανομής σε πλατφόρμες) ανά περίπτωση.
https://twitter.com/dinabass/status/1308069800883621891
Ούτε καν Γιάννη ...Δεν συγκρίνεται με το το hardware του Xbox one X που είναι native 4K.Θα το άλλαζες με το επερχόμενο Xbox series S ;
Sent from my HD1913 using Tapatalk
Επισης να σημειωθει ότι το series S μετριάζει την χασουρα από το κόστος κατασκευής του hardware . Όσες gpu δεν κρίνονται κατάλληλες για το x πηγαίνουν κομμένες στο s . Πολυτέλεια που δεν την έχει η sony και αυτό επιρρεαζει και το κόστος αλλά και την διαθεσιμότητα κονσολών .
Εχεις κάποιο link για αυτό που γράφεις?
Η MS δεν παράγει gpu, παραγγέλνει.
Οχι. Το συγκεριμενο chip σχεδιαστηκε με καποιες προδιαγραφες. Οσα δεν αντεχουν συγκεκριμενες προδιαγραφες τα "κοβουν" ωστε να μην εχουν προβλημα. Ειναι συνηθες. Στις καρτες γραφικων τα "μεσαια" μοντελα παντα ηταν κομμενες εκδοσεις των high μοντελων. Υποχρονισμενα , με λιγοτερα ενεργα Pipelines κλπ. Αυτο το "κοψιμο" εχει αντικτυπο στις επιδοσεις αλλα κερδιζεις σε θερμικη συμπεριφορα καθως το chip ενω σχεδιαστηκε για υψηλοτερες θερμοκρασιες τωρα δουλευει σε χαμηλοτερες και αξιοπιστα. Καποιοι αγοραζαν μεσαιες καρτες γραφικων και με custom firmware ξεκλειδωναν το κομμενο hardware. Με οτι συνεπαγεται αυτο σε επιδοσεις αλλα και αξιοπιστια.Δηλαδή το S θα έχει σκάρτο υλικό;
Ειναι η αποψη ολων μετα την διαρροη οτι η sony αντιμετωπιζει μεχρι και 50% fail στο soc . Αυτο καθυστερει την παραγωγη.
https://www.bloombergquint.com/busi...ut-ps5-forecast-by-4-million-due-to-chip-woes
Και το αναφερει και ο Austin Evans
https://youtu.be/cotyH4N1_Aw?t=340
στο 5.40 και το αναλυει γιατι μπορει να υπαρχει τοσο ηψηλο fail.
Αδιαφορο αν η MS δεν κατασκευαζει. Οσα κανουν fail για την sony πηγαινουν στα σκουπιδια, ενω στην ms στο series S. Ετσι γινεται παντα με τις Gpu. εδω και δεκαετιες. Δεν ειναι περιεργο που το S παρουσιαστηκε τοσο αργοπορημενα.
O Austin δεν μου λεει απολύτως τιποτα.
Τον εχει βαλει η MS να προωθήσει το XBOX και καλα κάνει (χωρις καμμια υπονοια σχετικη με αμεροληψία).
Η καθε MS και SONY πλησίασαν την AMD και εκαναν την παραγγελία τους με βάση τα προιοντα που ηθελαν να κυκλοφορήσουν.
Το τι κανει ο κατασκευαστής δεν τις αφορά ιδιαίτερα.
Η MS πχ ζητησε μια υποδεέστερη, απο το Χ, gpu για να βγαλει την οικονομική της κονσόλα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Τιποτα περισσότερο, τιποτα λιγοτερο.
Αυτο που περιγράφεις αφορά συνήθως Nvidia και AMD στις dedicated καρτες γραφικών τους. ΠΧ δεν κανει μια για 2080Τι και την βγαζουν 2070super.
Τετοιο σκηνικό δεν μπορώ να φανταστω τι νοημα εχει να υπάρχει στις next gen κονσόλες που συζητάμε.
Εκτος αν υποννοείς οτι η MS ηθελε να βγαλει μονο Series X, και της ειπε η AMD "εχω και κατι κουτσουρεμένες, τις θελετε για να φτιαξετε καμμια αλλ κονσόλα?". Κατι που θεωρω ασόβαρο για τις εταιρείες αυτες.
Αυτα που λεει ο Austin εχουν μεγαλυτερη βαρυτητα απο αυτα που λεμε εγω και εσυ παντως και δεν προωθει κανενα xbox . Μπορεις να δεις τι λεει και για το xbox s/x στο αναλογο Video.
Η Ms και καθε εταιρεια σχεδιαζει αυτες τις κονσολες χρονια οχι την τελευταια στιγμη. Η "αδυναμη" S θα εβγαινε ετσι κι αλλιως. Αυτο που κανει ομως ειναι να μειωνει το κοστος βαζοντας στο S οσα soc δεν πληρουν τις προδιαγραφες για το X. Τι κερδιζει με αυτο; Κοστος και διαθεσιμοτητα. Κατι που δεν εχει χωρο να το κανει το ps5. Για αυτο και το S παρουσιαστηκε μετα.. Πρωτο ξεκινησε την παραγωγη το X και μετα το S . Συμφερει οικονομικα και την ms και την amd να βαλουν το "κομμενο" soc. Δεν λεω οτι θα μπουν μονο κομμενα soc , λεω οτι τιποτα δεν παει χαμμενο απο την παραγωγη του X . Η ms μας εχει δειξει το εσωτερικο και απο τις δυο κονσολες της και μιλαμε για το ιδιο hardware. Υπαρχουν σχετικες αναλυσεις των μητρικων στο ιντερνετ που δειχνουν το ιδιο hardware με διαφοροποιησεις κυριως στην ποσοτητα μνημης. Η ms ηταν πολυ ανοικτη σε αυτο απο την πρωτη στιγμη. Αλλοι δεν ειχαν ανακοινωσει ουτε τις διαστασεις της συσκευης , οχι το εσωτερικο της...
Οχι μονο δεν περιοριζει την παραγωγη του S αλλα του δινει και πλεονεκτημα διαθεσιμοτητας....Παλι τα ιδια θα λεμε?
Αυτο ελειπε η MS να μην εχει πλανο του τι θελει να κυλοφορήσει.
Εγω απλά αμφιβάλλω εντονα τα περι "κομμένων" και μείωσης κόστους. Αυτο θα περιοριζε την διαθεσιμοτητα του S σε απροσδιοριστο βαθμό. Δεν παιζει για τετοιες εταιρείες.
Οι μητρικές ειναι λογικό να είναι παρεμφερείς. Στην ιδια πλατφόρμα στηριζονται εχοντας την ιδια CPU.
ΥΓ. Ο Austin ηταν ο πρωτος που εδωσε στοιχεια για τα νεα XBOX. Τον προσεγγισε η MS και καλά εκανε. Απο εκει και περα οτι φιλτράρει ο καθε ενας μας.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.