Ζητείται βοήθεια, το παρελθόν με καταδιώκει :-p

δεν σε κατάλαβα.. έχεις λύσει το πικάπ ;;
Όχι, εννοούσα πως δεν είμαι προετοιμασμενος να το κάνω κομμάτια και να το ξαναβάλω πίσω.
Ακόμα ψάχνω να δω που θα βρω αυτό το μυτοτσίμπιδο και το γράσσο.

Μετά που διάβασα το προηγούμενο πόστ σου, διαπίστωσα πως και το κολονάκι με το λεντάκι έχει θέμα, βγαίνει μονοκοπανιάς πάνω!

Η παλιά βελόνα και κεφαλή έχει πολλά θέματα, δοκιμάσαμε ένα καινούριο δίσκο με το βαρίδι στο τρια, το antiskating στο 2 και κάνει πάλι γλυστρίματα προς το εσωτερικό. Επίσης κολλάει η βελόνα, επανειλημμένως. Καινούριος δίσκος, μόλις βγήκε απο την ζελατίνα.
 
ας κάνουμε το πιο απλό τότε..
βγάλε τον βραχίονα και στείλε τον σε μένα να τον φτιάξω.
την συσκευασία του να προσέξεις πολύ γιατί στις μεταφορικές υπάρχουν πολλοί κάφροι.
το ιδανικό θα ήταν να βρεις ξύλινο κουτί και να βάλεις κάποιο αφρολέξ για προστασία.
δεν χρειάζεται να βάλεις μέσα το αντίβαρο, όμως αν θες στείλε το headshell με την stanton για να της ρίξω μια ματιά..
φυσικά μπορείς να στείλεις και την νέα κεφαλή για να την σετάρω στο hs

επίσης μπορείς να βάλεις μέσα στο κουτί και το target light αν αυτό "χτυπάει" απότομα προς τα πάνω όταν πιέσεις το μικρό κουμπί του,
δεν θα ήταν κακή ιδέα να στείλεις ΚΑΙ τον άξονα για να τον λύσω/καθαρίσω/λαδώσω.

όλα τα πράγματα τυλιγμένα και προστατευμένα για να μην χτυπήσουν μεταξύ τους και μείνουν σημάδια....

ξέχασα τα πόδια του..
αν δεις "ραγάδες" και σκασίματα στο λάστιχο, στείλε τα για να τους περάσω μια 3Μ από πάνω

βασικά το μόνο που ΔΕΝ θα στείλεις , θα είναι (από κάτω προς τα πάνω) :

η λαστιχένια βάση του,
ο ενδιάμεσος συνθετικός πλίνθος
και το face plate με τα ηλεκτρονικά και τον Μ/Σ, αφού όμως αποσυνδέσεις την μεγάλη πλακέτα για να βγάλεις τον άξονα.
Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σου, όμως αν και ήμουν προετοιμασμένος να ανοίξω τον μηχανισμό, έχω μια φρίκη στην σκέψη της ολικής αποσυναρμολόγησης.
Το target light, όπως το λες, έχει κι αυτό τα θέματα του και δεν το είχα καταλάβει! (ούτε κι αυτό).

ΥΓ
Γράφω αυτό το κείμενο αφού είδα
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
και πιστεύω ότι δεν μπορώ να το κάνω όλο αυτό
Στην καλύτερη να καταφέρω να ανοίξω τον μηχανισμό (αφού βρω ότι χρειάζομαι) να το καθαρίσω και να το ξαναβάλω πίσω.

Το να ακουμπήσω από την μεριά του πλατώ μου προκαλεί φρίκη, δεν θα το καταφέρω, μόνο που το κοιτάζω ιδρώνω!

Οπότε έχω τις εξής επιλογές 1)κανω την δουλειά μόνο του βραχίονα 2) σου στέλνω τον μηχανισμό του βραχίονα και το target light 3) βρίσκω (ισως και αν) κάποιο να το κάνει service εδώ στο Ηράκλειο

Θα δω απόψε τι θα βρώ απο ενα κοντινό κατάστημα (αν και Τετάρτη απόγευμα) και θα σας πω απο αυριο που το φτασα
 
....

Η παλιά βελόνα και κεφαλή έχει πολλά θέματα, δοκιμάσαμε ένα καινούριο δίσκο με το βαρίδι στο τρια, το antiskating στο 2 και κάνει πάλι γλυστρίματα προς το εσωτερικό. Επίσης κολλάει η βελόνα, επανειλημμένως. Καινούριος δίσκος, μόλις βγήκε απο την ζελατίνα.

Έχεις κάνει την διαδικασία ρύθμισης του βάρους ανάγνωσης και antiscating (#6) ή γυρνάς απλά το βαρίδι μέχρι την ένδειξη βάρους που θες να δοκιμάσεις?
 
Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σου, όμως αν και ήμουν προετοιμασμένος να ανοίξω τον μηχανισμό, έχω μια φρίκη στην σκέψη της ολικής αποσυναρμολόγησης.
Το target light, όπως το λες, έχει κι αυτό τα θέματα του και δεν το είχα καταλάβει! (ούτε κι αυτό).

ΥΓ
Γράφω αυτό το κείμενο αφού είδα
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
και πιστεύω ότι δεν μπορώ να το κάνω όλο αυτό
Στην καλύτερη να καταφέρω να ανοίξω τον μηχανισμό (αφού βρω ότι χρειάζομαι) να το καθαρίσω και να το ξαναβάλω πίσω.
να ανοίξεις τον μηχανισμό του βραχίονα;;
Όχι , μην το κάνεις!!
το εύκολο είναι να κάνεις το πικάπ 4 κομμάτια (face plate, ενδιάμεσος πλίνθος, λαστιχένια βάση και βραχίονας) , το δύσκολο να λύσεις τον ίδιο τον βραχίονα.
άσε που και η ταχύτητα του βραχίονα στο "πάνω κάτω" είμαι σίγουρος ότι έχει θέμα πια..
Το να ακουμπήσω από την μεριά του πλατώ μου προκαλεί φρίκη, δεν θα το καταφέρω, μόνο που το κοιτάζω ιδρώνω!
η πάνω μεριά δεν είναι κάτι το δύσκολο, αλλά αν φοβάσαι να τραβήξεις το πλατώ έξω θα έλεγα να μην κάνεις τίποτα.
όμως κακώς φοβάσαι και στο βίντεο ο γάλλος κάνει ολική αποσυναρμολόγηση που εσύ δεν θες.
Οπότε έχω τις εξής επιλογές 1)κανω την δουλειά μόνο του βραχίονα
μόνος σου δεν θα μπορέσεις πιστεύω..
τι θα κάνεις αν κάποιο ρουλεμάν έχει πρόβλημα;;
μπορείς να κάνεις τεστ για να ελέγξεις την λειτουργία των ρουλεμάν επί τόπου;;
2) σου στέλνω τον μηχανισμό του βραχίονα και το target light
αν είναι να στείλεις κάτι θα είναι ολόκληρο τμήμα και όχι λυμένο.
είναι πολύ πιο εύκολο για σένα.
3) βρίσκω (ισως και αν) κάποιο να το κάνει service εδώ στο Ηράκλειο
έτσι λύνεις το πρόβλημά σου χωρίς μεταφορικές κλπ...
αν δεν βρεις κάποιον, ρώτα καμιά κούριερ τι κοστίζει να στείλεις όλο το πικάπ Αθήνα.
τώρα το πως θα το ασφαλίσεις για ζημιές, τι να σου πω....
Θα δω απόψε τι θα βρώ απο ενα κοντινό κατάστημα (αν και Τετάρτη απόγευμα) και θα σας πω απο αυριο που το φτασα
να σου γράψω τα βήματα που πρέπει να κάνεις και διάβασε προσεκτικά.

1) βγάζεις το αντίβαρο από την ουρά, βγάζεις το headshell με την κεφαλή και τα ακουμπάς κάπου..
τραβάς και βγάζεις το πλατώ.. το βάζεις στην άκρη, προσοχή μην χτυπήσεις τον στρογγυλό μαγνήτη από κάτω.

2) γυρνάς το πικάπ ανάποδα και ή το ακουμπάς στο καπάκι του όπως ο γάλλος στο βίντεο, ή βρίσκεις άλλον δικό σου καλύτερο τρόπο.
λύνεις τα πόδια, λύνεις τις βίδες της λαστιχένιας βάσης.. 3ων ειδών βίδες, δεν υπάρχει περίπτωση να τις μπερδέψεις στο δέσιμο.

3) άλλες 5 βίδες για τον εσωτερικό πλίνθο, όταν φτάσεις εκεί θα στείλεις φωτογραφία για να στις χρωματίσω , ούτως ώστε να μην ξεβιδώσεις άλλες που δεν χρειάζεται..
τον βγάζεις στην άκρη και αυτόν..

4) 3 βίδες για τον βραχίονα για να λύσει από το αλουμινένιο face plate και τραβάς τον βραχίονα έξω μαζί με το rca καλώδιο του.
(ο βραχίονας δεν βγαίνει αν δεν βγάλεις τον ενδιάμεσο πλίνθο. κρίβει τις βίδες που τον δένουν στο face plate)
άλλες 2 βίδες κρατάνε το target light , όμως το καλώδιό του πάει και κουμπώνει στην κεντρική πλακέτα την οποία δεν έχεις δει ακόμα..
μπορείς να το αφήσεις για μετά, όταν θα λύσεις την πάνω μεριά του πικάπ

έχεις λοιπόν στα χέρια σου τον βραχίονα ολόκληρο, έτοιμο για συσκευασία και αποστολή


5) ξαναβάζεις τον εσωτερικό πλίνθο στην θέση του, δεν είναι ανάγκη να μπουν όλες οι βίδες, το ίδιο κάνεις και με την λαστιχένια βάση

6) γυρνάς το πικάπ στην φυσιολογική του θέση και ξεβιδώνεις άλλες 5 βίδες από το μαύρο πλαστικό καπάκι που καλύπτει τα πάντα στην πάνω μεριά..

7) λύνεις τις 2 βίδες που κρατάνε το τρανζίστορ που είναι μόνο του και το αφήνεις στον αέρα.. τραβάς και βγάζεις όλους τους κονέκτορες της μεγάλης πλακέτας.. θα δεις έναν μικρό με 2 καλώδια τα οποία περνάνε κάτω από την πλακέτα, στην μεριά του τρανζίστορ.. αυτός είναι του target light..
λύνεις τις 3 βίδες που κρατάνε την μεγάλη πλακέτα.. λύνεις και τις 3 μακριές στο πλαστικό εξάρτημα γύρω από τον άξονα.. τις βγάζεις και τραβάς το εξάρτημα.. θα ακούσεις ένα "κλακ" από το ξεκούμπωμα του εξαρτήματος.
σηκώνεις την πλακέτα και βγάζεις τον άξονα.
θα δεις ότι ο άξονας έχει "οδηγό" και δεν υπάρχει περίπτωση να τον βάλεις σε λάθος θέση μετά.

τα καλώδια που συνδέουν την μεγάλη πλακέτα με το τροφοδοτικό δεν τα πειράζεις, όπως δεν πειράζεις και τίποτα άλλο

θα κάνεις ξανά τον κόπο να γυρίσεις το πικάπ ανάποδα για να λύσεις τις 2 βίδες που κρατάνε το target light

έχεις λοιπόν "χύμα" στα χέρια σου τον βραχίονα, τον άξονα, το target light και τα πόδια του πικάπ.. ότι θέλει σέρβις δλδ

προσεκτική συσκευασία και αποστολή......


φωτός με το κινητό σου σε κάθε βήμα θα σε βοηθήσουν αργότερα (κυρίως να μην μπερδέψεις βίδες)

άδειο αλλά γερό χαρτόκουτο θα σε βοηθήσει στις "ανάποδες" δουλειές στο πικάπ , καθώς δεν θα πιέζεις τον άξονα και δεν θα "χτυπάς" τον βραχίονα

αν θυμηθώ κάτι άλλο θα σου πω....
 
αν δεν βρεις κάποιον, ρώτα καμιά κούριερ τι κοστίζει να στείλεις όλο το πικάπ Αθήνα.
τώρα το πως θα το ασφαλίσεις για ζημιές, τι να σου πω....
Αν το οργανωσετε σωστα, ισως να ειναι η καλυτερη λυση.
 
  • Like
Reactions: vlad66
να ανοίξεις τον μηχανισμό του βραχίονα;;
Όχι , μην το κάνεις!!
το εύκολο είναι να κάνεις το πικάπ 4 κομμάτια (face plate, ενδιάμεσος πλίνθος, λαστιχένια βάση και βραχίονας) , το δύσκολο να λύσεις τον ίδιο τον βραχίονα.
άσε που και η ταχύτητα του βραχίονα στο "πάνω κάτω" είμαι σίγουρος ότι έχει θέμα πια..

η πάνω μεριά δεν είναι κάτι το δύσκολο, αλλά αν φοβάσαι να τραβήξεις το πλατώ έξω θα έλεγα να μην κάνεις τίποτα.
όμως κακώς φοβάσαι και στο βίντεο ο γάλλος κάνει ολική αποσυναρμολόγηση που εσύ δεν θες.

μόνος σου δεν θα μπορέσεις πιστεύω..
τι θα κάνεις αν κάποιο ρουλεμάν έχει πρόβλημα;;
μπορείς να κάνεις τεστ για να ελέγξεις την λειτουργία των ρουλεμάν επί τόπου;;

αν είναι να στείλεις κάτι θα είναι ολόκληρο τμήμα και όχι λυμένο.
είναι πολύ πιο εύκολο για σένα.

έτσι λύνεις το πρόβλημά σου χωρίς μεταφορικές κλπ...
αν δεν βρεις κάποιον, ρώτα καμιά κούριερ τι κοστίζει να στείλεις όλο το πικάπ Αθήνα.
τώρα το πως θα το ασφαλίσεις για ζημιές, τι να σου πω....

να σου γράψω τα βήματα που πρέπει να κάνεις και διάβασε προσεκτικά.

1) βγάζεις το αντίβαρο από την ουρά, βγάζεις το headshell με την κεφαλή και τα ακουμπάς κάπου..
τραβάς και βγάζεις το πλατώ.. το βάζεις στην άκρη, προσοχή μην χτυπήσεις τον στρογγυλό μαγνήτη από κάτω.

2) γυρνάς το πικάπ ανάποδα και ή το ακουμπάς στο καπάκι του όπως ο γάλλος στο βίντεο, ή βρίσκεις άλλον δικό σου καλύτερο τρόπο.
λύνεις τα πόδια, λύνεις τις βίδες της λαστιχένιας βάσης.. 3ων ειδών βίδες, δεν υπάρχει περίπτωση να τις μπερδέψεις στο δέσιμο.

3) άλλες 5 βίδες για τον εσωτερικό πλίνθο, όταν φτάσεις εκεί θα στείλεις φωτογραφία για να στις χρωματίσω , ούτως ώστε να μην ξεβιδώσεις άλλες που δεν χρειάζεται..
τον βγάζεις στην άκρη και αυτόν..

4) 3 βίδες για τον βραχίονα για να λύσει από το αλουμινένιο face plate και τραβάς τον βραχίονα έξω μαζί με το rca καλώδιο του.
(ο βραχίονας δεν βγαίνει αν δεν βγάλεις τον ενδιάμεσο πλίνθο. κρίβει τις βίδες που τον δένουν στο face plate)
άλλες 2 βίδες κρατάνε το target light , όμως το καλώδιό του πάει και κουμπώνει στην κεντρική πλακέτα την οποία δεν έχεις δει ακόμα..
μπορείς να το αφήσεις για μετά, όταν θα λύσεις την πάνω μεριά του πικάπ

έχεις λοιπόν στα χέρια σου τον βραχίονα ολόκληρο, έτοιμο για συσκευασία και αποστολή


5) ξαναβάζεις τον εσωτερικό πλίνθο στην θέση του, δεν είναι ανάγκη να μπουν όλες οι βίδες, το ίδιο κάνεις και με την λαστιχένια βάση

6) γυρνάς το πικάπ στην φυσιολογική του θέση και ξεβιδώνεις άλλες 5 βίδες από το μαύρο πλαστικό καπάκι που καλύπτει τα πάντα στην πάνω μεριά..

7) λύνεις τις 2 βίδες που κρατάνε το τρανζίστορ που είναι μόνο του και το αφήνεις στον αέρα.. τραβάς και βγάζεις όλους τους κονέκτορες της μεγάλης πλακέτας.. θα δεις έναν μικρό με 2 καλώδια τα οποία περνάνε κάτω από την πλακέτα, στην μεριά του τρανζίστορ.. αυτός είναι του target light..
λύνεις τις 3 βίδες που κρατάνε την μεγάλη πλακέτα.. λύνεις και τις 3 μακριές στο πλαστικό εξάρτημα γύρω από τον άξονα.. τις βγάζεις και τραβάς το εξάρτημα.. θα ακούσεις ένα "κλακ" από το ξεκούμπωμα του εξαρτήματος.
σηκώνεις την πλακέτα και βγάζεις τον άξονα.
θα δεις ότι ο άξονας έχει "οδηγό" και δεν υπάρχει περίπτωση να τον βάλεις σε λάθος θέση μετά.

τα καλώδια που συνδέουν την μεγάλη πλακέτα με το τροφοδοτικό δεν τα πειράζεις, όπως δεν πειράζεις και τίποτα άλλο

θα κάνεις ξανά τον κόπο να γυρίσεις το πικάπ ανάποδα για να λύσεις τις 2 βίδες που κρατάνε το target light

έχεις λοιπόν "χύμα" στα χέρια σου τον βραχίονα, τον άξονα, το target light και τα πόδια του πικάπ.. ότι θέλει σέρβις δλδ

προσεκτική συσκευασία και αποστολή......


φωτός με το κινητό σου σε κάθε βήμα θα σε βοηθήσουν αργότερα (κυρίως να μην μπερδέψεις βίδες)

άδειο αλλά γερό χαρτόκουτο θα σε βοηθήσει στις "ανάποδες" δουλειές στο πικάπ , καθώς δεν θα πιέζεις τον άξονα και δεν θα "χτυπάς" τον βραχίονα

αν θυμηθώ κάτι άλλο θα σου πω....
ΟΚ,
θα το κάνω έτσι, θα προχωρήσω με βήματα, πιστεύω απόψε να αρχίσω να ξηλώνω ή έστω να τα βάλω σε χώρο μακριά απο τους άμαχους και να ετοιμαστω.
Δεν νομίζω να το κάνουμε και να προλάβω να το στείλω αύριο οπότε το πιο λογικό είναι να φύγουν απο εμένα Δεύτερα. Πράγμα που μου δίνει χαλαρό χρόνο.

Επανέρχομαι
 
βάλε αγγελία για αγορά κούτας SL-1200
:LOL::D:ROFLMAO:

ή έστω βραχυπρόθεσμης ενοικίασης (κάτι σαν Hi-Fi airbnb).
:LOL::D:ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: viagras
ΟΚ,
θα το κάνω έτσι, θα προχωρήσω με βήματα, πιστεύω απόψε να αρχίσω να ξηλώνω ή έστω να τα βάλω σε χώρο μακριά απο τους άμαχους και να ετοιμαστω.
Δεν νομίζω να το κάνουμε και να προλάβω να το στείλω αύριο οπότε το πιο λογικό είναι να φύγουν απο εμένα Δεύτερα. Πράγμα που μου δίνει χαλαρό χρόνο.

Επανέρχομαι
Εν Χριστώ αδελφοί,
με την βοήθεια σας και την παρότρυνση σας έφτασα μέχρι εδώ (φώτο).
Ψιλοίδρωσα... να σας πω την αλήθεια.

Έκανα ένα διάλειμμα για να μελετήσω τις επόμενες οδηγίες.

Ακούω συμβουλές
9aeaa4165cbf0f128aec23262f6a40ba.jpg
d8674200e39a49062703417fcd4a50ff.jpg
4b049e9fff523fff24554495f0e7bf43.jpg
68530de1fe0e3ea69005906f2887c6e4.jpg


Sent from my SM-A556E using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: vlad66
Εν Χριστώ αδελφοί,
με την βοήθεια σας και την παρότρυνση σας έφτασα μέχρι εδώ (φώτο).
Ψιλοίδρωσα... να σας πω την αλήθεια.

Έκανα ένα διάλειμμα για να μελετήσω τις επόμενες οδηγίες.

Ακούω συμβουλές
9aeaa4165cbf0f128aec23262f6a40ba.jpg
d8674200e39a49062703417fcd4a50ff.jpg
4b049e9fff523fff24554495f0e7bf43.jpg
68530de1fe0e3ea69005906f2887c6e4.jpg


Sent from my SM-A556E using Tapatalk
Παραλίγο να ξηλώσω τα καλώδια της τροφοδοσίας αλλά τελικά κατάλαβα ότι ο άξονας ήταν ξεχωριστό κομμάτι.
Ιδού ο περιβόητος άξονας ψι, ψι τόνος!

Επίσης, τα πόδια δεν φαίνονται να έχουν κάτι.

Αρκετές συγκινήσεις πήρα σήμερα.
ae5590871741e40dda4300a0ad331174.jpg
2035794a56ce664a6a61092b5235d065.jpg


Sent from my SM-A556E using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: vlad66
Τα πόδια του Sl mk2 έχουν θέματα αν κουνήσεις το μεταλλικό μέρος θα παρατηρήσεις ότι το λάστιχο έχει ραγάδες ,φαίνεται και από τις φωτογραφίες που έχεις ανεβάσει .

Βάλε DuPont MOLYKOTE® 33 Medium.

Ο Άξονας θέλει λίπανση και καθαρισμό που δυστυχώς δεν το κάνουν όλοι .

Θα έλεγα να το πας στον συντονιστή της κατηγορίας που γνωρίζει που θα παρέμβει αν κάτι δεν δουλεύει σωστά .
https://youtu.be/urgeu9ItyR4?si=xIn_I_xo9I1aMvFy
 
  • Like
Reactions: viagras
Άξιος!!

πίεσε με το δάκτυλο το σπείρωμα σε κάθε πόδι και κοίτα αν το λάστιχο διατηρεί την υφή που βλέπουμε ή αν κάνει "ραγάδες"
αν δεν κάνουν ραγάδες είναι μια χαρά και τα αφήνουμε ήσυχα..
μέχρι να γράψω το πόστ διάβασα την συμβουλή του Μάκη για τα πόδια και συμφωνώ 100%
 
  • Like
Reactions: viagras
Τα πόδια του Sl mk2 έχουν θέματα αν κουνήσεις το μεταλλικό μέρος θα παρατηρήσεις ότι το λάστιχο έχει ραγάδες ,φαίνεται και από τις φωτογραφίες που έχεις ανεβάσει .

Βάλε DuPont MOLYKOTE 33 Medium.

Ο Άξονας θέλει λίπανση και καθαρισμό που δυστυχώς δεν το κάνουν όλοι .

Θα έλεγα να το πας στον συντονιστή της κατηγορίας που γνωρίζει που θα παρέμβει αν κάτι δεν δουλεύει σωστά .
https://youtu.be/urgeu9ItyR4?si=xIn_I_xo9I1aMvFy
Βρε παιδιά, είναι αυτό που λένε "άλλο τα μάτια του λαγού, άλλα της κουκουβάγιας"

Sent from my SM-A556E using Tapatalk
 
Τελικά με 6 βίδες στηρίζεται ο μέσα πλίνθος ή έβγαλες μια που δεν χρειάζεται;;

Screenshot_20240704-203352.png

Δεν τρέχει τίποτα φυσικά..
Αν όντως έβγαλες μία παραπάνω, αυτή θα είναι από κάποια βάση που κρατάει το καπάκι.
Αλλιώς εγώ δεν θυμόμουν καλά..
 
  • Like
Reactions: viagras
Τελικά με 6 βίδες στηρίζεται ο μέσα πλίνθος ή έβγαλες μια που δεν χρειάζεται;;

View attachment 235765

Δεν τρέχει τίποτα φυσικά..
Αν όντως έβγαλες μία παραπάνω, αυτή θα είναι από κάποια βάση που κρατάει το καπάκι.
Αλλιώς εγώ δεν θυμόμουν καλά..
Είπα να μην το αναφέρω από σεβασμό αλλά δεν σου ξέφυγε! Έχει έξι βίδες το πως το λένε και από ένα ζευγάρι η κάθε βάση για το καπάκι.
Σε δύο σημεία τα χρειάστηκα,
πρώτα όταν έβγαλα το τρίτο είδος βίδας από το κάτω καπάκι, που είναι πιο κοντές από τις άλλες οπότε σκέφτηκα ότι πάει έκοψε η παλιοβίδα και
δεύτερο, όταν δεν μπορούσα να δω την τελευταία βίδα της πλακέτας και ετοιμαζόμουν να βάλω χέρι στα καλώδια της τροφοδοσίας!
Κατά τα άλλα, ήταν τυφλοσούρτης!
 
  • Like
Reactions: vlad66
Όταν θα δένεις την λαστιχένια κάτω βάση πρόσεχε τις 4 μακριές με το κοντό σπείρωμα που πιάνουν τις άκρες του αλουμινένιου face plate.
Κλωτσάνε εύκολα.
Απαλά θα τις γυρίζεις αριστερόστροφα μέχρι να ακούσεις το "τακ" της βόλτας..
Μετά βίδωμα και όχι "κάργα"

Αν νιώθεις ότι είσαι σε θέση να λύσεις και να επισκευάσεις τον βραχίονα, προχώρα!
 
  • Like
Reactions: viagras
Όταν θα δένεις την λαστιχένια κάτω βάση πρόσεχε τις 4 μακριές με το κοντό σπείρωμα που πιάνουν τις άκρες του αλουμινένιου face plate.
Κλωτσάνε εύκολα.
Απαλά θα τις γυρίζεις αριστερόστροφα μέχρι να ακούσεις το "τακ" της βόλτας..
Μετά βίδωμα και όχι "κάργα"

Αν νιώθεις ότι είσαι σε θέση να λύσεις και να επισκευάσεις τον βραχίονα, προχώρα!
Έχω φάει το χωριό μου, κατάφερα να βρω μόνο ένα μυτοτσίμπιδο, γράσσο θα πρέπει να παραγγείλω από κανένα σκρούτζ.
Κι αυτά για το μηχανισμό, για τα υπόλοιπα δεν έχω ιδέα τι να κάνω και πως να το κάνω ή τι θα χρειαστώ.

Έχω αρχίσει να ψάχνω για ένα ωραίο, κινέζικο, ξύλινο κουτάκι και να στα στείλω με μια κόκκινη κορδελίτσα!
Μάλλον θα πρέπει να αρχίσουμε τα ΠΜ
;):p
 
  • Like
Reactions: vlad66