Ζήτημα τιμονιέρας!!!

ολοι οι καλοι οδηγοι να περασουν απο εδω

Πήγα χτές στον διαγωνισμό THRUSTMASTER GT5 - την τιμονιέρα δεν την κέρδισα - βρέθηκε κάποιος γρηγορότερος:grinning-smiley-043.

Η τιμονιέρα έχει καλή αίσθηση όσον αφορά την δύναμη ανάδρασης, αλλά χάνει (για μένα) στο γεγονός ότι τα πετάλια αλλαγής σειριακών ταχυτήτων βρίσκονται πιασμένα πάνω στο σώμα της τιμονιέρας και όχι πάνω στην στεφάνη του τιμονιού, με αποτέλεσμα αυτές να μην ακολουθούν κατά την περιστροφή της και μένουν σταθερές. Αυτός ήταν και ο λόγος που έβγαζα κάτι λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από αυτό που χρειαζόταν για να την κερδίσω...:bigcry:

Επίσης και η τιμή δεν δικαιολογήται με τίποτα...:grandpa:
 
Πήγα χτές στον διαγωνισμό THRUSTMASTER GT5 - την τιμονιέρα δεν την κέρδισα - βρέθηκε κάποιος γρηγορότερος:grinning-smiley-043.

Η τιμονιέρα έχει καλή αίσθηση όσον αφορά την δύναμη ανάδρασης, αλλά χάνει (για μένα) στο γεγονός ότι τα πετάλια αλλαγής σειριακών ταχυτήτων βρίσκονται πιασμένα πάνω στο σώμα της τιμονιέρας και όχι πάνω στην στεφάνη του τιμονιού, με αποτέλεσμα αυτές να μην ακολουθούν κατά την περιστροφή της και μένουν σταθερές. Αυτός ήταν και ο λόγος που έβγαζα κάτι λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από αυτό που χρειαζόταν για να την κερδίσω...:bigcry:

Επίσης και η τιμή δεν δικαιολογήται με τίποτα...:grandpa:


:tdown: πρεπει να ηταν εντελως αβολευτη ε;
ποια ειναι η τιμη της;

EDIT: ΜΟΝΟ... Thrustmaster T500 RS
 
Last edited:
Εδω και 2 μερες παιδευομαι για να λειτουργησει σωστα η Fanatec, αλλα τιποτα.
Ειμαι σε σημειο που σκεφτομαι να την πουλησω.Εξηγουμαι:
Καταρχας, επ ουδενι δεν συνεισφερει στην ρεαλιστικοτητα του παιχνιδιου.Στη δυσκολια (οτι το κανει δυσκολο χωρις λογο) ναι, αλλα στην ρεαλιστικοτητα σε καμια περιπτωση.Τα αναποδα ειναι αργα σε βαθμο αηδιας, εκνευριστικα νευρικο turn in και καμια αισθηση γενικοτερα.Εκτος αυτου το τιμονι εχει πολυ αργη επαναφορα και μεγαλη αντισταση το οποιο διορθωνεται μονο αν βαλεις σε λειτουργια το drift mode το οποιο μειωνει την αντισταση αλλα διορθωνει το τιμονι απο μονο του.Αυτο σημαινει οτι ακομα και σε αλλαγη λωριδας το τιμονι εχει την ταση να σε επαναφερει στην ευθεια πραγμα το οποιο δεν ξερω κατα ποσο ειναι καλο για τα μοτερ.Δεν ξερω αν ετσι ειναι ολα τα τιμονια (καθως ειναι το πρωτο μου) παντως δεν με ικανοποιει με τιποτα.Εφτασα σε σημειο να την αποσυνδεσω και να παιξω με το DS3 με το οποιο ευχαριστηθηκα οδηγηση (ακουσον ακουσον ).
ARIS στειλε με πμ τις ρυθμισεις (και κανα χαπι για τα νευρα) που εχεις μηπως και βελτιωθει τιποτα.

ΥΓ.Ναι κατεβασα το μανιουαλ, ναι το διαβασα, ναι καταλαβα τι κανουν οι ρυθμισεις, ναι πειραματιζομαι με αυτες εδω και 2 μερες.Ευχαριστω.
 
Εδω και 2 μερες παιδευομαι για να λειτουργησει σωστα η Fanatec, αλλα τιποτα.
Ειμαι σε σημειο που σκεφτομαι να την πουλησω.Εξηγουμαι:
Καταρχας, επ ουδενι δεν συνεισφερει στην ρεαλιστικοτητα του παιχνιδιου.Στη δυσκολια (οτι το κανει δυσκολο χωρις λογο) ναι, αλλα στην ρεαλιστικοτητα σε καμια περιπτωση.Τα αναποδα ειναι αργα σε βαθμο αηδιας, εκνευριστικα νευρικο turn in και καμια αισθηση γενικοτερα.Εκτος αυτου το τιμονι εχει πολυ αργη επαναφορα και μεγαλη αντισταση το οποιο διορθωνεται μονο αν βαλεις σε λειτουργια το drift mode το οποιο μειωνει την αντισταση αλλα διορθωνει το τιμονι απο μονο του.Αυτο σημαινει οτι ακομα και σε αλλαγη λωριδας το τιμονι εχει την ταση να σε επαναφερει στην ευθεια πραγμα το οποιο δεν ξερω κατα ποσο ειναι καλο για τα μοτερ.Δεν ξερω αν ετσι ειναι ολα τα τιμονια (καθως ειναι το πρωτο μου) παντως δεν με ικανοποιει με τιποτα.Εφτασα σε σημειο να την αποσυνδεσω και να παιξω με το DS3 με το οποιο ευχαριστηθηκα οδηγηση (ακουσον ακουσον ).
ARIS στειλε με πμ τις ρυθμισεις (και κανα χαπι για τα νευρα) που εχεις μηπως και βελτιωθει τιποτα.

ΥΓ.Ναι κατεβασα το μανιουαλ, ναι το διαβασα, ναι καταλαβα τι κανουν οι ρυθμισεις, ναι πειραματιζομαι με αυτες εδω και 2 μερες.Ευχαριστω.

Έχω την DFGT. Το θέμα των ανάποδων το έχω κι εγώ, άν υπερστρέψει 9 στις 10 το έχω χασει και έχω δει τον κώλο μου να με προσπερνάει.
Παίζω με χειριστήριο από το GT1 και όπως καταλαβαίνεις μου έχει γίνει 2η φύση ο έλεγχος με αυτό, σε αντίθεση με την τιμονιέρα που την χρησιμοποιώ δυο χρόνια.
Στο GT4 ήμουν σταθερά πιο γρήγορος με το DS3 αλλά τώρα στο GT5 έχω πέσει σε περιπτώσεις - συνήθως δυνατών και κεντρομήχανων αυτοκινήτων - που είμαι πιο γρήγορος με την τιμονιέρα. Αν όμως κάνω λάθος με την τιμονιέρα συνήθως είναι και μεγάλο οπότε χάνω τον αγώνα, αποτυγχάνω στο δίπλωμα κτλ. κτλ.

Αυτό που θέλω να σου πω κάνε λιγο υπομονή με το τιμόνι. Το πλεονέκτημά σου δεν είναι αυτό (το τιμόνι) αλλά ό έλεγχος που σου παρέχει η πεταλιέρα, το ρυθμίσιμο γκάζι και φρένο.
 
... ακομα και σε αλλαγη λωριδας το τιμονι εχει την ταση να σε επαναφερει στην ευθεια πραγμα το οποιο δεν ξερω κατα ποσο ειναι καλο για τα μοτερ...

Μήπως έχεις reverse feedback?

[edit] Φαντάζομαι το update του παιχνιδιού για να "δει" την τιμονιέρα το έχεις κάνει.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Ζήτημα τιμονιέρας!!!

Επίσης και η τιμή δεν δικαιολογήται με τίποτα...:grandpa:

Αρη ειχε μεγαλη διαφορα απο την G25 στην δυναμη και την ταχυτητα?
Ειχα την g25 την πουλησα και ημουν ετοιμος να την χτυπησω αλλα με τον λεβιε(αν βγει πασχα και βαλε) η τιμη παει στα 750-800 ...:idea: και τελικα πηρα την g27.
 
Last edited by a moderator:
Μήπως έχεις reverse feedback?

[edit] Φαντάζομαι το update του παιχνιδιού για να "δει" την τιμονιέρα το έχεις κάνει.

Οχι....Η τιμονιερα δεν ειναι καποια που υποστηριζεται επισημα και δεν διαβασα καπου για update.Στο μανιουαλ λεει να πατας 2 κουμπια καθε φορα που ξεκινα το παιχνιδι για να μπαινει η τιμονιερα σε ps3 mode.Αυτο κανω και εγω..
Το reverse feedback τι ειναι?
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ζήτημα τιμονιέρας!!!


Αρη ειχε μεγαλη διαφορα απο την G25 στην δυναμη και την ταχυτητα?
Ειχα την g25 την πουλησα και ημουν ετοιμος να την χτυπησω αλλα με τον λεβιε(αν βγει πασχα και βαλε) η τιμη παει στα 750-800 ...:idea: και τελικα πηρα την g27.


Και καλά έκανες, άν την δίναν στην τιμή της G27 τότε οκ. Αλλά 600 ? Δεν υπάρχει λόγος.

Το έχω ξαναπεί, ακόμα και η DFGT, ιδίος τότε που έκανε 60 , είναι μία άριστη τιμονιέρα. Ότι παραπάνω δώσεις θα είναι για λεπτομέρειες...

ARIS στειλε με πμ τις ρυθμισεις (και κανα χαπι για τα νευρα) που εχεις μηπως και βελτιωθει τιποτα.

Μην αγχώνεσαι, είναι φυσιολογικότατο το ότι δυσκολεύεσαι να οδηγήσεις με την τιμονιέρα, πρώτη φορά. 'Ολοι όσοι το δοκιμάζουν μετά από χρόνια συνήθειας στο απλό χειριστήριο νιώθουν το ίδιο. Δεν είσαι ο μόνος...
Δυστυχώς όλες οι τιμονιέρες "απέχουν" από το "πραγματικό"... Παρ' όλα αυτά σε φέρνουν πολύ ποιο κοντά σ' αυτό.

Αν θα βρεις την υπομονή να επενδύσεις "λίγο" ακόμα χρόνο στο να συνηθίσεις, θα ανταμειφτείς, είναι η γνώμη μου. Αν πάλι ο σκοπός που την αγόρασες ήταν να καλυτερεύσεις τους χρόνους σου, τότε το "λίγο" μπορεί να πάρει και μήνες, μπορεί να μην γίνει και ποτέ!

Εγώ δεν έχω οδηγήσει ποτέ με χειριστήριο (εκτός από πέρσι για μια εβδομάδα όταν είχα σπάσει τον ώμο μου), έχω αλλάξει 6 τιμονιέρες μέχρι τώρα και δεν μπορώ να φανταστώ αλλιώς τον οποιοδήποτε εξομοιωτή οδήγησης!

Οι ρυθμίσεις που χρησιμοποιώ εγώ, είναι: γύρω στις 700 μοίρες στροφής, drift 0 ή 10, lin 0, dead zone 0 10 ή 20 το πολύ και FF στο φουλ 100.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ζήτημα τιμονιέρας!!!

Και καλά έκανες, άν την δίναν στην τιμή της G27 τότε οκ. Αλλά 600 ? Δεν υπάρχει λόγος.

Το έχω ξαναπεί, ακόμα και η DFGT, ιδίος τότε που έκανε 60 , είναι μία άριστη τιμονιέρα. Ότι παραπάνω δώσεις θα είναι για λεπτομέρειες...



Μην αγχώνεσαι, είναι φυσιολογικότατο το ότι δυσκολεύεσαι να οδηγήσεις με την τιμονιέρα, πρώτη φορά. 'Ολοι όσοι το δοκιμάζουν μετά από χρόνια συνήθειας στο απλό χειριστήριο νιώθουν το ίδιο. Δεν είσαι ο μόνος...
Δυστυχώς όλες οι τιμονιέρες "απέχουν" από το "πραγματικό"... Παρ' όλα αυτά σε φέρνουν πολύ ποιο κοντά σ' αυτό.

Αν θα βρεις την υπομονή να επενδύσεις "λίγο" ακόμα χρόνο στο να συνηθίσεις, θα ανταμειφτείς, είναι η γνώμη μου. Αν πάλι ο σκοπός που την αγόρασες ήταν να καλυτερεύσεις τους χρόνους σου, τότε το "λίγο" μπορεί να πάρει και μήνες, μπορεί να μην γίνει και ποτέ!

Εγώ δεν έχω οδηγήσει ποτέ με χειριστήριο (εκτός από πέρσι για μια εβδομάδα όταν είχα σπάσει τον ώμο μου), έχω αλλάξει 6 τιμονιέρες μέχρι τώρα και δεν μπορώ να φανταστώ αλλιώς τον οποιοδήποτε εξομοιωτή οδήγησης!

Οι ρυθμίσεις που χρησιμοποιώ εγώ, είναι: γύρω στις 700 μοίρες στροφής, drift 0 ή 10, lin 0, dead zone 0 10 ή 20 το πολύ και FF στο φουλ 100.

Aυτος ακριβως ηταν ο σκοπος μου.Να καλυτερευσω τους χρονους μου, να μπορω να εχω σταθερη γωνια τιμονιου στις στροφες, να μπορω να πλασαρω το αμαξι και να βγω με τους τροχους ευθεια κλπ.Πραγματα που κουτσα-στραβα τα εκανα και με το χειριστηριο απλως πιστευα οτι με την τιμονιερα θα τα εκανα πιο ευκολα και πιο καλα.Θα δοκιμασω και τις ρυθμισεις σου και θα σου πω.Απογοητευτηκα παντως...
 
Οχι....Η τιμονιερα δεν ειναι καποια που υποστηριζεται επισημα και δεν διαβασα καπου για update.Στο μανιουαλ λεει να πατας 2 κουμπια καθε φορα που ξεκινα το παιχνιδι για να μπαινει η τιμονιερα σε ps3 mode.Αυτο κανω και εγω..
Το reverse feedback τι ειναι?

Κοιταξε, την προηγουμενη του διαγωνισμου ηταν ενας τυπος της sony που μου ελεγε ακριβως το ιδιο. Αφου του ειπα οτι υπαρχει update του gt5 το εκανε και η τιμονιερα αλλαξε προς το καλυτερο. Δοκιμασε στα settings του παιχνιδιου να δεις αν στη λιστα με τα τιμονια (τερμα δεξια) ειναι διαθεσιμη η thrustmaster. Αν οχι τρεξε τα updates του gt5
 
Εννοεις το 1.05. Ναι το εχω κανει, φαινεται και η Τ500 RS.
Βελτιωθηκε λιγο η κατασταση, παντως το απαραδεκτο θεμα με τα αναποδα παραμενει.Ακου εκει χασιμο με 80.......
 
Απάντηση: Re: Ζήτημα τιμονιέρας!!!

Εννοεις το 1.05. Ναι το εχω κανει, φαινεται και η Τ500 RS.
Βελτιωθηκε λιγο η κατασταση, παντως το απαραδεκτο θεμα με τα αναποδα παραμενει.Ακου εκει χασιμο με 80.......

Η μόνη τιμονιέρα που απ' αυτά που γράφουν φαίνεται να λύνει το θέμα σου (γρήγορη επαναφορά) είναι η καινούργιαThrustmaster T500 RS. Εγώ πάντως στα 3 λεπτά επαφής που είχα μαζί της δεν αισθάνθηκα μεγάλη διαφορά.
 
Σε σχεση με αυτη που εχεις τωρα εννοεις.Ειδα καποια βιντεο με την GT2 η οποια φαινεται να εχει σωστη και γρηγορη επαναφορα.Φανταζομαι και η δικια σου GT3 ετσι θα ειναι.Ειναι θεμα ιμαντα? Διπλων μοτερ αντι του ενα που εχω εγω?
Οπως και να χει, φαινονται -και ειναι- γρηγοροτερες..
 
Απάντηση: Re: Ζήτημα τιμονιέρας!!!

Σε σχεση με αυτη που εχεις τωρα εννοεις.Ειδα καποια βιντεο με την GT2 η οποια φαινεται να εχει σωστη και γρηγορη επαναφορα.Φανταζομαι και η δικια σου GT3 ετσι θα ειναι.Ειναι θεμα ιμαντα? Διπλων μοτερ αντι του ενα που εχω εγω?
Οπως και να χει, φαινονται -και ειναι- γρηγοροτερες..

Απ' ότι ξέρω ένα μοτέρ έχει η δικιά μου, το δεύτερο είναι για την προσομοίωση των κραδασμών της μηχανής.
 
Θα έλεγα να μην βασιστείς στις δικές μου ρυθμίσεις, γιατί το πιθανότερο είναι η δικιά σου να φοράει νεότερο firmware.

Ρίξε μια μελέτη εδώ, όλο και κάτι θα αναφέρουν για ρυθμίσεις.

Επίσης στο Βίντεο μετά το 25' 10" λεπτό, δες αν μιλάνε για τις ρυθμίσεις.

http://www.youtube.com/watch?v=8n8z5v6QtjQ&feature=player_embedded#!