Διόδια

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,852
Εξάρχεια
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

7. Τα τέλη χρήσης, συμπεριλαμβανομένων των διοικητικών
εξόδων, για όλες τις κατηγορίες οχηματων, καθορίζονται από το
ενδιαφερόμενο κράτος μέλος και δεν υπερβαίνουν τα μέγιστα όρια
που ορίζονται στο παράρτημα ΙΙ.

Την 1η Ιουλίου 2002 και ακολούθως ανά διετία, τα μέγιστα αυτά
όρια επανεξετάζονται. Στο βαθμό του αναγκαίου, η Επιτροπή υπο-
βάλλει προτάσεις για κατάλληλες αναπροσαρμογές και το Ευρω-
παϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο αποφασίζουν σχετικά,
σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στη συνθήκη.

Επί δύο έτη μετά τη θέση της οδηγίας σε ισχύ, τα κράτη μέλη που
επιβάλλουν τέλος χρήσης εφαρμόζουν μείωση του ποσού των
τελών χρήσης κατά 50 % για τα οχήματα που έχουν λάβει άδεια
κυκλοφορίας στην Ελλάδα, λόγω της γεωπολιτικής της θέσης. Η
Επιτροπή μπορεί να επιτρέψει την ανά έτος παράταση της μείωσης
αυτής από τα εν λόγω κράτη μέλη.
 

gordonas

Senior Member
10 April 2007
461
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Τα τελευταία άρθρα δεν προσθέτουν κάτι καινούριο. Όσο για τον ορισμό αυτοκινητόδρομος είναι σαφές και το ορίζει από την αρχή.

Αυτά που έχω με έντονα γράμματα στο προηγούμενο μήνυμα μου είναι οι εξαιρέσεις που επιτρέπονται.

Emilot δεν έχω κάποιο θέμα μαζί σου. Με αυτούς που φτιάχνουν ιστότοπους και κάνουν τους γνώστες, ενώ είναι απλά παπαγαλάκια, είναι το θέμα μου. Άσε που παπαγαλίζουν συνήθως κουταμάρες.

Την οδηγία για τα αυτοκίνητα θα προσπαθήσω να την βρω. Την συγκεκριμένη την βρήκα εύκολα γιατί αναφερόταν σε πολλούς "αντί-διόδια" ιστότοπους.

Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι η αφέλεια του κόσμου. Έστω ότι καταργούνται τα διόδια σε όλη την χώρα. Το κράτος θα πληρώσει τις κοινοπραξίες για ότι έχουν κατασκευάσει και δεν το έχουν πληρωθεί ακόμα μέσω τον διοδίων.

Αν το κράτος θέλει να κατασκευάσει μελλοντικά δρόμους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα πληρώσει κάποια χρήματα. Αυτά τα χρήματα αντιλαμβανόμαστε ότι ΠΑΛΙ από τους πολίτες θα τα βρει?

Γιατί όλοι αντιμετωπίζουν το κράτος σαν κάτι ΑΛΛΟ???!!!!

Εμείς χρηματοδοτούμε το κράτος. Δικά μας λεφτά χρησιμοποιεί. Αν δεν τα δώσουμε μέσω των διοδίων θα τα δώσουμε μέσω της εφορίας. Πόσο μυαλό χρειάζεται κάποιος για να το καταλάβει αυτό?

Συγγνώμη για τον τόνο αλλά έχω βαρεθεί τον λαϊκισμό και την κουταμάρα.

Τα λεφτά που πήγαν σε ρεμούλες στο μεγαλύτερο ποσοστό τους έχουν ΠΕΤΑΞΕΙ. Φυλακή μπορούμε (λέμε τώρα) να βάλουμε πολλούς αλλά τα λεφτά ΠΑΝΕ...Επομένως το πρόβλημα παραμένει. Τους δρόμους πρέπει να τους πληρώσουμε. Είτε έτσι είτε αλλιώς.

Το ΜΟΝΟ ζήτημα είναι το ΚΟΣΤΟΣ. Αν είναι ακριβά ή φθηνά τα διόδια. Εκεί μάλιστα να γίνει συζήτηση. Αλλά το επιχείρημα ότι "τους έχουμε πληρώσει" τους δρόμους είναι παιδικό...Οι κοινοπραξίες που δουλεύουν τώρα στα μεγάλα οδικά έργα δεν έχουν φάει τα λεφτά που έχουμε δώσει άρα ΤΙ??? Να τους πούμε να πληρώσουν τα έργα από την τσέπη τους γιατί έτσι γουστάρουμε ΝΑΟΥΜΕ???

Ε τότε να πάμε και στον μανάβη και να πάρουμε ότι γουστάρουμε και αν μας ζητήσει λεφτά να τον κάνουμε στην άκρη και να του πούμε ότι του έχουμε πληρώσει ακριβά τα σταφύλια στο παρελθόν........
 

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,852
Εξάρχεια
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Τα τελευταία άρθρα δεν προσθέτουν κάτι καινούριο. Όσο για τον ορισμό αυτοκινητόδρομος είναι σαφές και το ορίζει από την αρχή.

Αυτά που έχω με έντονα γράμματα στο προηγούμενο μήνυμα μου είναι οι εξαιρέσεις που επιτρέπονται.

Emilot δεν έχω κάποιο θέμα μαζί σου. Με αυτούς που φτιάχνουν ιστότοπους και κάνουν τους γνώστες, ενώ είναι απλά παπαγαλάκια, είναι το θέμα μου. Άσε που παπαγαλίζουν συνήθως κουταμάρες.

Την οδηγία για τα αυτοκίνητα θα προσπαθήσω να την βρω. Την συγκεκριμένη την βρήκα εύκολα γιατί αναφερόταν σε πολλούς "αντί-διόδια" ιστότοπους.

Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι η αφέλεια του κόσμου. Έστω ότι καταργούνται τα διόδια σε όλη την χώρα. Το κράτος θα πληρώσει τις κοινοπραξίες για ότι έχουν κατασκευάσει και δεν το έχουν πληρωθεί ακόμα μέσω τον διοδίων.

Αν το κράτος θέλει να κατασκευάσει μελλοντικά δρόμους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα πληρώσει κάποια χρήματα. Αυτά τα χρήματα αντιλαμβανόμαστε ότι ΠΑΛΙ από τους πολίτες θα τα βρει?

Γιατί όλοι αντιμετωπίζουν το κράτος σαν κάτι ΑΛΛΟ???!!!!

Εμείς χρηματοδοτούμε το κράτος. Δικά μας λεφτά χρησιμοποιεί. Αν δεν τα δώσουμε μέσω των διοδίων θα τα δώσουμε μέσω της εφορίας. Πόσο μυαλό χρειάζεται κάποιος για να το καταλάβει αυτό?

Συγγνώμη για τον τόνο αλλά έχω βαρεθεί τον λαϊκισμό και την κουταμάρα.

Τα λεφτά που πήγαν σε ρεμούλες στο μεγαλύτερο ποσοστό τους έχουν ΠΕΤΑΞΕΙ. Φυλακή μπορούμε (λέμε τώρα) να βάλουμε πολλούς αλλά τα λεφτά ΠΑΝΕ...Επομένως το πρόβλημα παραμένει. Τους δρόμους πρέπει να τους πληρώσουμε. Είτε έτσι είτε αλλιώς.

Το ΜΟΝΟ ζήτημα είναι το ΚΟΣΤΟΣ. Αν είναι ακριβά ή φθηνά τα διόδια. Εκεί μάλιστα να γίνει συζήτηση. Αλλά το επιχείρημα ότι "τους έχουμε πληρώσει" τους δρόμους είναι παιδικό...Οι κοινοπραξίες που δουλεύουν τώρα στα μεγάλα οδικά έργα δεν έχουν φάει τα λεφτά που έχουμε δώσει άρα ΤΙ??? Να τους πούμε να πληρώσουν τα έργα από την τσέπη τους γιατί έτσι γουστάρουμε ΝΑΟΥΜΕ???

Ε τότε να πάμε και στον μανάβη και να πάρουμε ότι γουστάρουμε και αν μας ζητήσει λεφτά να τον κάνουμε στην άκρη και να του πούμε ότι του έχουμε πληρώσει ακριβά τα σταφύλια στο παρελθόν........

Mα φίλε μου ούτε εγώ εχω κάτι μαζί σου και το είπα απο την αρχή...

Τώρα ποιός λαικίζει και ποιός όχι το αφήνω στην τελευταία σου παράγραφο...

Έβαλα κάποια άρθρα και κυρίως για το οικονομικό κομμάτι, που όπως και εσύ λές είναι ένα θέμα...

Ποτέ κανείς δεν είπε να μην πληρώσουμε τα διόδια των ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ τμημάτων και δρόμων....(εφόσον είναι μέσα στα πλαίσια της Ε.Ε(μικρό καλάθι).

Αν τα έχουμε πληρώσει 2-3 φορές τα ΠΑΛΑΙΑ τμήματα, κατά την δική μου άποψη ναι τα έχουμε πληρώσει...

Επειδή αναφέρεσαι και στο κράτος...

Όταν το κράτος και οι εκάστοτε ηγεσίες και μη, έτρωγαν τα διπλά και τριπλά ποιός τα πλήρωνε???
Όταν οι δρόμοι έχουν γίνει καρμανιόλες απο την "συντήρηση", ποιός φταίει??

Και επειδή αναφέρεσαι στις ρεμούλες και ότι τα λεφτά έχουν πετάξει, να με συγχωρείς τότε, αλλά όπως πέταξαν τα λεφτά του κοσμάκη, έτσι και εγώ δικαιούμαι να μην πληρώσω τα διόδια που δεν τηρούν κάποιους κανόνες(είτε λόγω οδικής κατάστασης, είτε λόγω μη τήρησης οικονομικών οδηγιών)....
 
Last edited:

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

To Θέμα είναι ότι απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου μικρό παιδί να πηγαίνω με τους γονείς μου στο χωριό ,και μιλάμε 25 χρόνια πρίν ,θυμάμαι να πληρώνουμε διόδια σε αυτόν το καταραμένο Αθηνών - Πατρών ,καράβια για να πάμε απέναντι. Σήμερα εξακολουθώ και πληρώνω διόδια και γέφυρα για να οδηγήσω στον ίδιο δρόμο ,ούτε ασφαλτοτάπητας δεν έχει αλλάξει.Εαν κάποιος πιστεύει ότι τόσα δις που έχουμε πληρώσει ορθώς τα πληρώσαμε και δεν γινόταν αλλιώς ,μάλλον είναι αφελής. Οχι άλλο,φτάνει!Το αν οι εργολάβοι θα πτωχευσουν ή το κράτος θα τα πάρει ξανά απο εμάς δεν σημαίνει ότι πρέπει σαν κοροιδα να πληρώνουμε για όλη μας τη ζωή χαράτσι σε δρόμους που δεν γίνονται ποτέ! Πληρώναμε επι 50 χρόνια φόρο στο εισητήριο των φερυ-μποτ ριου-αντιριου για την μελλοντική κατασκευή γέφυρας. Τι έγινε τελικά?την γέφυρα την έφτιαξε ιδιώτης ,Θα την ξεπληρώνουμε με διόδια για όλη μας την ζωή και τα λεφτά που πλήρωσα τόσα χρόνια μέσω φόρου στα
φερυ-μποτ τα φάγανε!

Τα διόδια είναι παράνομα ,σκόπός τους είναι το εύκολο και παράνομο κέρδος και όχι η κατασκευή εθνικού δικτύου ,τουλάχιστον αυτό μας εχουν αποδείξει τα τελευταία 40 χρόνια. Στο κάτω κάτω αν έτσι θέλει να λέει το κράτος τότε να σταματήσει να μου τα πέρνει με τελη κυκλοφορίας ,φορολογίες ,τέλη πινακίδων ,μεταβιβάσεων και όλα τα άλλα χαράτσια που υποτίθεται πληρώνουμε για την χρήση και συντήρηση του οδικού δικτύου. Φτάνει πια
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,145
Bratislava
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Συγγνώμη για τον τόνο αλλά έχω βαρεθεί τον λαϊκισμό και την κουταμάρα.

Τα λεφτά που πήγαν σε ρεμούλες στο μεγαλύτερο ποσοστό τους έχουν ΠΕΤΑΞΕΙ. Φυλακή μπορούμε (λέμε τώρα) να βάλουμε πολλούς αλλά τα λεφτά ΠΑΝΕ...Επομένως το πρόβλημα παραμένει. Τους δρόμους πρέπει να τους πληρώσουμε. Είτε έτσι είτε αλλιώς.


Και κερατας και δαρμενος δηλαδη... τι μας λες καλε...:furious3: Καλυτερα λαικισμος και κουταμαρα -που τα βαρεθηκες- παρα να μας παρεις και τον γαιδαρο απο κει που μας χρωστουσες...

Οσο για τα λεφτα που εχουν πεταξει οπως γραφεις, τι συμπτωση...:BDGBDGB53: και τα δικα μου που προοριζα για τα διοδια, το ιδιο εκαναν... πεταξαν....!
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ρε παιδιά. Ζούμε σε μια χώρα όπου:

Πληρώνουμε κάθε μήνα ΕΡΤ για να βλέπουμε χιλιοπαιγμένα ντοκυμαντέρ, κατευθυνόμενες ειδήσεις και... Eurovision

Πληρώνουμε κάθε μήνα στη ΔΕΗ επιδόματα των εφοριακών για να τους βλέπουμε να μας βρίζουν χαιρέκακα όταν τους ζητάμε να κάνουν τη δουλειά τους.

Πληρώνουμε ασφάλιση τρελά ποσά για να περιμένουμε έξω απ´τα νοσοκομεία σαν πρόσφυγες και να παρακαλάμε να μας περιποιηθούν

Πληρώνουμε τα ρούχα μας ακριβότερα από όλη την Ευρώπη και Αμερική

Πληρώνουμε τα είδη πρώτης ανάγκης ακριβότερα απ'όλη την Ευρώπη

Πληρώνουμε παράλογες φορολογίες στα αυτοκίνητα

Όλα τα παραπάνω τα κάνουμε χωρίς αντιρρήσεις και με μηδενικό αντίκρυσμα.

Κι απ'όλα τα παραπάνω, εμείς, φτιάξαμε "κίνημα" για να μην πληρώσουμε τα διόδια, διαλέγοντας ως χρονική συγκυρία τη στιγμή που λειτουργούνε σε όλη τη χώρα τα περισσότερα εργοτάξια που λειτουργούσαν ποτέ και παραδίδονται καθημερινά κομμάτια υπερσύγχρονου αυτοκινητοδρόμου. Διαμαρτυρόμαστε δηλαδή για το μόνο έξοδο μας που έχει αντίκρυσμα, που βλέπουμε πως εξαργυρώνεται..

Λάθος timing λοιπόν, και με λάθος αποδέκτη. Οι κοινοπραξίες δεν είναι κοινωνικό κράτος, εταιρείες είναι, που κοιτάνε να βγάλουν το κέρδος που υπολόγισαν όταν δέχτηκαν να κατασκευάσουν έργα υποδομής που θα απολαμβάνουμε όλοι μας. Δεν έχουν ευθύνη αυτές αν το κράτος είναι ανίκανο, και φυσικά ούτε αν οι συμβάσεις του παρελθόντος είχαν τρύπες.
 

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,852
Εξάρχεια
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Λάθος timing λοιπόν, και με λάθος αποδέκτη. Οι κοινοπραξίες δεν είναι κοινωνικό κράτος, εταιρείες είναι, που κοιτάνε να βγάλουν το κέρδος που υπολόγισαν όταν δέχτηκαν να κατασκευάσουν έργα υποδομής που θα απολαμβάνουμε όλοι μας. Δεν έχουν ευθύνη αυτές αν το κράτος είναι ανίκανο, και φυσικά ούτε αν οι συμβάσεις του παρελθόντος είχαν τρύπες.

Ρε Maestro μόνο σου το λές...

Οι κοινοπραξίες δεν είναι κοινωνικό κράτος, είναι εταιρίες....:afro:

Όταν λοιπόν αυτές οι "εταιρίες" φτιάχνουν ένα έργο που θα χρησιμοποιείται για κοινωνικό σκοπό, οφείλουν να καθοδηγούνται απο το κράτος και να τηρούν τα στάνταρ τα οποία έχουν να κάνουν με την προστασία του πολίτη και όχι μόνο να νοιάζονται για το κέρδος....
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,145
Bratislava
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν έχουν ευθύνη αυτές αν το κράτος είναι ανίκανο, και φυσικά ούτε αν οι συμβάσεις του παρελθόντος είχαν τρύπες.

Εχει μια διαφορα, να πληρωνεις νταβατζιλικι σε κατι κρατικο οπως η ΔΕΗ, η ασφαλιση ή η ΕΡΤ που αναφερεις, σε σχεση με κατι ιδιωτικο και κυριως μονοπωλιακο.

Επισης, ριχνεις το φταιξιμο σε αυτον που αφησε ανοιχτη την πορτα και οχι σε αυτον που μπηκε και εκλεψε, ασχετως αν γνωριζει οτι η ...κλοπη απαγορευεται...
 

gordonas

Senior Member
10 April 2007
461
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μάλλον οι συνομιλητές και ο κόσμος γενικότερα δεν αντιλαμβάνεται ότι αν σταματήσουμε να πληρώνουμε τα διόδια τότε θα σταματήσει και η κατασκευή του οδικού δικτύου ενώ το κράτος (δηλαδή εμείς) θα κληθεί να πληρώσει ΥΠΕΡΟΓΚΕΣ αποζημιώσεις στους κατασκευαστές...

Στα μηνύματά σας μπλέκετε άσχετα πράγματα μεταξύ τους.

Όταν υπογράφεται μια σύμβαση τότε τα δυο μέρη συμφωνούν. Αν κάποιος έχει αντίρρηση για την σύμβαση την καταγγέλλει. Υπάρχουν Ελληνικά και Ευρωπαϊκά δικαστήρια αρμόδια επί του θέματος. Δεν έχω δει κάποια καταδίκη μέχρι τώρα για τις "ληστρικές" συμβάσεις.

Πολύ σωστά λέει ο Maestro ότι διαμαρτύρεστε για ΛΑΘΟΣ πράγμα σε ΛΑΘΟΣ χρόνο...

Για πρώτη φορά στην ιστορία του τόπου τα λεφτά μας πάνε εκεί που πρέπει. Για πρώτη φορά.

Για την ΕΡΤ δεν μιλάει κανένας ενώ αποτελεί ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ περίπτωση που τα λεφτά μας πάνε στο πηγάδι. Πληρώνουμε κάθε χρόνο ΤΡΕΛΑ λεφτά στους τεμπέληδες (κατά πλειοψηφία) της ΕΡΤ.

Μην ξεχνάμε πως ξεκίνησε το κίνημα με τα διόδια:

1. Από πράσινο δήμαρχο της Αχαΐας που ήθελε να κάνει αντιπολίτευση επί Ν.Δ.

2. Από τους κατοίκους των υπερβόρειων προαστίων της Αττικής που χρησιμοποιούσαν Ε.Ο. δωρεάν και τώρα πρέπει να πληρώνουν διόδια.
 
Last edited:

gordonas

Senior Member
10 April 2007
461
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εχει μια διαφορα, να πληρωνεις νταβατζιλικι σε κατι κρατικο οπως η ΔΕΗ, η ασφαλιση ή η ΕΡΤ που αναφερεις, σε σχεση με κατι ιδιωτικο και κυριως μονοπωλιακο.

Ποιο είναι το νταβατζιλίκι στα διόδια ΣΗΜΕΡΑ? Πληρώνεις για κάτι που ο εργολάβος έχει πληρώσει από την τσέπη του και το καρπώνεσαι ΕΣΥ. Που είναι το νταβατζιλίκι?

Ποιο είναι το μονοπώλιο?

Μια τεχνική εταιρία έχουμε στην χώρα σε όλα τα μεγάλα οδικά έργα?

Μου φαίνεται ότι βρήκατε μια καραμέλα και την πιπιλάτε τρελά νομίζοντας ότι κάνετε επανάσταση ενώ κάνετε μια τρύπα στο νερό.

Συνεχίζετε να μιλάτε για παράνομα διόδια όταν κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Απλά κάποιος άσχετος ή κάποιος πωρωμένος αριστερός το έγραψε στο διαδίκτυο και αμέσως το παπαγαλίζουμε. Πολύ παλιότερα την είχα πατήσει και εγώ και είχα περάσει ελεύθερα μερικές φορές από τα ΤΕΟ PASS (τότε που δεν είχαν μπάρα) γιατί είχα διαβάσει την ίδια μπαρούφα. Μετά το έψαξα και άλλαξα τροπάριο.

Είναι πολύ ωφέλιμο να μην μένουμε στα λάθη μας και να προχωράμε.

Οι δρόμοι φτιάχνονται και τα λεφτά μας πάνε στην κατασκευή τους. Το μόνο πράγμα που προχωράει στην Ελλάδα σήμερα το πολεμάμε...
 
Last edited:

VaSiLiS-T

Supreme Member
10 January 2007
8,209
παλλληηηηηνιηηηη
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

gordonas @


είσαι άλλου αδερφάκι μου !!



μιλάμε για ξεπούλημα εθνικής περιουσίας !!!


με ρώτησε κανένας εμένα η εσένα να παραχωρήσουν μπιρ μπαρα δρόμο που τον έχω πληρώσει 100 φορές σε φόρους και διόδα στο κάθε τυχαρπαστο δήθεν επιχειρηματία ῞
 
Last edited:

gordonas

Senior Member
10 April 2007
461
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εθνική περιουσία είναι ο δρόμος που δεν έχει φτιαχτεί????!!!!

Α καλααααααα...

Να πάρουμε μια συγκεκριμένη περίπτωση, γιατί βλέπω ότι μιλώντας γενικά χάνεται η μπάλα.

Κορίνθου-Πατρών
Στήθηκε ΠΟΤΕ εργοτάξιο εκεί? Εισέπραξε κάποιος εργολάβος διόδια για αυτόν τον δρόμο και τα ΕΦΑΓΕ???? Το κράτος τα έπαιρνε τα λεφτά και μετά τα ΕΤΡΩΓΕ. ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ??????

Για πρώτη φορά αυτός ο δρόμος ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ και σε 12-18 μήνες τελειώνει μέχρι την Πάτρα. Θα είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση + ΛΕΑ.

Τώρα λοιπόν που κατασκευάζεται, ΤΩΡΑ δεν θέλετε να πληρώσετε τα διόδια ενώ τόσα χρόνια που δεν κατασκευαζόταν ΤΙΠΟΤΑ τα πληρώνατε ΜΙΑ ΧΑΡΑ...

Το ΚΡΑΤΟΣ ΕΦΑΓΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ, ΟΧΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ...

Ο ιδιώτης κατασκευάζει, βάζει από την τσέπη του και μετά τα παίρνει από τα διόδια μαζί με το επιχειρηματικό κέρδος. Μόνο στην Ουγκάντα που λέγεται Ελλάδα είναι περίεργο αυτό.

Δείτε τα λεφτά που έχει ΦΑΕΙ Ο ΟΣΕ που είναι του δημοσίου και δεν έχει ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ τα τελευταία 10-20 χρόνια παρά ένα ΑΘΛΙΟ INTERCITY.
 

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,852
Εξάρχεια
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δείτε τα λεφτά που έχει ΦΑΕΙ Ο ΟΣΕ που είναι του δημοσίου και δεν έχει ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ τα τελευταία 10-20 χρόνια παρά ένα ΑΘΛΙΟ INTERCITY.


Nα τολμήσω να υποθέσω ότι σε ΙΔΙΩΤΙΚΑ χέρια θα γίνει υπερσύγχρονος και αποδοτικός......ε??

Δεν έχει σχέση ο ιδιώτης ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ που πήρε τα διπλά και τριπλά και έφτιαξε καρμανιόλα???

Θα τρελαθούμε...
 

sTeLiTo

AVClub Enthusiast
10 November 2007
797
Thessaloniki
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

@gordonas: Σωστα αυτα που λες, αλλα σου φαινεται λογικο στην Ε.Ο. Θεσσαλονικης-Αθηνας να πληρωνεις μεσα σε 30χλμ. 4 διοδια (συν ακομα ενα που ειναι 15 λεπτα απο τα μαλγαρα) ?
 

VaSiLiS-T

Supreme Member
10 January 2007
8,209
παλλληηηηηνιηηηη
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

NAI NAI είδαμε τις αποικοιοκρατικές συμβάσεις από την Αττική οδό


οι κακομοίρηδες ιδιώτες ....

ο άγιος μπομπολας ....


Ποιοι είναι η Κοινοπραξία «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ» ;

ΕΤΑΙΡΊΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟ
Vinci Concessions SA γαλλική πολυεθνική 36%
Hochtief PPP Solutions γερμανική πολυεθνική 25%
ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις Α.Ε συμφερόντων Μπόμπολα 18%
J&P Άβαξ ΑΕ συμφερόντων Ιωάννου-Παρασκευαΐδη 18%
ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ διάφοροι μεγαλοεργολάβοι 3%

Η σύμβαση προβλέπει την κατασκευή λειτουργία και εκμετάλλευση της εθνικής οδού από τον κόμβο της Ελευσίνας μέχρι την Τσακώνα δηλαδή αυτοκινητόδρομου μήκους 365 χλμ. Από αυτά θα κατασκευαστούν πλήρως τα 283 χλμ.
Τα 63 χλμ Ελευσίνα - Αρχαία Κόρινθος και ο περιφερειακός της Πάτρας (18 χλμ) έχουν ήδη κατασκευαστεί και θα χρειαστούν μόνο μικρές παρεμβάσεις.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ - ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ;
Σύνολο προϋπολογισμού έργου: 2.8 δισεκατομμύρια Ευρώ χωρίς ΦΠΑ

ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΣΟ (σε εκατομμ. Ευρώ) ΠΟΣΟΣΤΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ 550 29%
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ 200 11%
ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ 204 11,5%
ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ 936 50%

Από τα παραπάνω φαίνεται ξεκάθαρα ότι το μάρμαρο το πληρώνει πάλι ο λαός, μιας και μόνο το 11% είναι τα χρήματα που βάζει η κοινοπραξία. Το υπόλοιπο 89% , είναι κεφάλαια, που άμεσα (Δημόσιο, Διόδια) ή έμμεσα (τραπεζικά δάνεια- ας θυμηθούμε τα 28 δις που μας έχουν πάρει και τα έδωσαν στις τράπεζες) τα βάζουν από την τσέπη τους οι κάτοικοι, οι πολίτες και οι εργαζόμενοι αυτής της χώρας.
Αξίζει να σημειωθεί, όπως έχει καταγγελθεί, ότι στην Ελλάδα, ένα χιλιόμετρο εθνικής οδού στοιχίζει στον πολίτη 60 εκατομμύρια ευρώ, ενώ στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης τρεις φορές λιγότερο, δηλαδή 20 εκατομμύρια ευρώ !!
Η σύμβαση επικυρώθηκε με νόμο τον Νοέμβριο του 2007 από την βουλή.
Τα πρώτα συννεφάκια φάνηκαν , με την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ να μην ξεκινά το έργο παρά μόνο αφού ζήτησε και πήρε επιπλέον 90 εκ ευρώ με το πρόσχημα ότι το έργο δεν ήταν δυνατόν να κατασκευαστεί, από τεχνικής άποψης, σύμφωνα με την αρχική μελέτη δημοπράτησης..
http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/02/blog-post_21.html
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,145
Bratislava
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ο ιδιώτης κατασκευάζει, βάζει από την τσέπη του και μετά τα παίρνει από τα διόδια μαζί με το επιχειρηματικό κέρδος. Μόνο στην Ουγκάντα που λέγεται Ελλάδα είναι περίεργο αυτό.

Μαζι σου... ολως περιεργως, εχω κατι φραγκακια στην ακρη.. και λεω να βοηθησω την ερμη τη χωρα μου να αναπτυχθει...

...λεω να παρω την αποκλειστικη διαχειριση του εναεριου χωρου... να εκσυγχρονισω αυτα τα παλιοκομπιουτερ της ΥΠΑ, που χαλανε τωρα τελευταια συχνα....

...ισως να παρω τις ΕΥΔΑΠ καλυτερα... να καθαρισω τα υδατα απο το μολυβδο και το χρωμιο να πινει κρυσταλλινο νερο ο κοσμακης...μονο απο μενα ομως...

...σκεφτηκα την υγεια και την παιδεια, αλλα με προλαβαν αλλοι...

...επισης την αμυνα και την αστυνομευση, αλλα εχει ηδη πιο ετοιμους απο μενα, κατι σεκιουριταδες...

...λιμανια, παραλιες πανε και αυτα... ααα να παρω τα σκουπιδια, να τα κανω οπως στην ευρωπη... τελη αποκομιδης με τη σακουλα... ασε, βρωμανε αυτα...

...κοιτα να δεις που σε λιγο θα μας τελειωσουν και οι ιδιωτες... οχι λογω ελλειψης ασημικων... αλλα λογω ελλειψης πελατων... αλλωστε και οι κατασκευαστικες καταχρεωμενες ειναι ηδη... (οχι οι μετοχοι φυσικα)...

...καλυτερα ουγκαντα....????:fahne90:
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

NAI NAI είδαμε τις αποικοιοκρατικές συμβάσεις από την Αττική οδό


οι κακομοίρηδες ιδιώτες ....

ο άγιος μπομπολας ....


Ποιοι είναι η Κοινοπραξία «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ» ;

ΕΤΑΙΡΊΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟ
Vinci Concessions SA γαλλική πολυεθνική 36%
Hochtief PPP Solutions γερμανική πολυεθνική 25%
ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις Α.Ε συμφερόντων Μπόμπολα 18%
J&P Άβαξ ΑΕ συμφερόντων Ιωάννου-Παρασκευαΐδη 18%
ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ διάφοροι μεγαλοεργολάβοι 3%

Η σύμβαση προβλέπει την κατασκευή λειτουργία και εκμετάλλευση της εθνικής οδού από τον κόμβο της Ελευσίνας μέχρι την Τσακώνα δηλαδή αυτοκινητόδρομου μήκους 365 χλμ. Από αυτά θα κατασκευαστούν πλήρως τα 283 χλμ.
Τα 63 χλμ Ελευσίνα - Αρχαία Κόρινθος και ο περιφερειακός της Πάτρας (18 χλμ) έχουν ήδη κατασκευαστεί και θα χρειαστούν μόνο μικρές παρεμβάσεις.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ - ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ;
Σύνολο προϋπολογισμού έργου: 2.8 δισεκατομμύρια Ευρώ χωρίς ΦΠΑ

ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΣΟ (σε εκατομμ. Ευρώ) ΠΟΣΟΣΤΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ 550 29%
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ 200 11%
ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ 204 11,5%
ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ 936 50%

Από τα παραπάνω φαίνεται ξεκάθαρα ότι το μάρμαρο το πληρώνει πάλι ο λαός, μιας και μόνο το 11% είναι τα χρήματα που βάζει η κοινοπραξία. Το υπόλοιπο 89% , είναι κεφάλαια, που άμεσα (Δημόσιο, Διόδια) ή έμμεσα (τραπεζικά δάνεια- ας θυμηθούμε τα 28 δις που μας έχουν πάρει και τα έδωσαν στις τράπεζες) τα βάζουν από την τσέπη τους οι κάτοικοι, οι πολίτες και οι εργαζόμενοι αυτής της χώρας.
Αξίζει να σημειωθεί, όπως έχει καταγγελθεί, ότι στην Ελλάδα, ένα χιλιόμετρο εθνικής οδού στοιχίζει στον πολίτη 60 εκατομμύρια ευρώ, ενώ στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης τρεις φορές λιγότερο, δηλαδή 20 εκατομμύρια ευρώ !!
Η σύμβαση επικυρώθηκε με νόμο τον Νοέμβριο του 2007 από την βουλή.
Τα πρώτα συννεφάκια φάνηκαν , με την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ να μην ξεκινά το έργο παρά μόνο αφού ζήτησε και πήρε επιπλέον 90 εκ ευρώ με το πρόσχημα ότι το έργο δεν ήταν δυνατόν να κατασκευαστεί, από τεχνικής άποψης, σύμφωνα με την αρχική μελέτη δημοπράτησης..
http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/02/blog-post_21.html

Άρα, σε περίπτωση που το κειμενάκι αυτό είναι αληθινό και όχι αρβύλα κάποιου... blogger, και πάλι μου λες ότι τα διόδια που πληρώνουμε πληρώνονται για να καλύψουν έξοδα του οδικού δικτύου που κατασκευάζεται μπροστά στα μάτια μας (936 εκατομμύρια ευρώ), το κομμάτι που έχει πληρώσει το κράτος (550 εκατομμύρια ευρώ), ενώ έχει δωθεί προσωρινή εκμετάλλευση στην "Ολυμπία οδό" των διοδίων αφού αυτά πρέπει να τους κάνουν απόσβεση (και κέρδος φυσικά) στα 200 εκατομμύρια που πλήρωσαν απ'την τσέπη τους, όπως και στα 204 εκατομμύρια που χρωστάνε σαν κοινοπραξία στην τράπεζα.

Αν δεχτούμε ότι σε μια μέρα αιχμής περνάνε 100 χιλιάδες αυτοκίνητα, με 2 ευρώ διόδια έχουν έσοδα 200 χιλάδες ευρώ. Άρα για να καλύψουν τα 400 εκατομμύρια χρειάζονται να παρέλθουν 200 μέρες αιχμής. Με 5-6 τέτοιες το χρόνο (2 χριστούγεννα, 2 πασχα , 2 15αυγουστο) χρειαζόμαστε σχεδόν 40 χρόνια. Προφανώς βέβαια μετράει και η κίνηση τις καθημερινές που είναι αμελητέα σε σχέση με τις μέρες αιχμής, αλλά επίσης προφανώς στη σύμβαση προβλέπεται και κάποιο σεβαστό κέρδος, νομίζω ούτε εγώ ούτε εσύ θα βάζαμε σε ρίσκο 200 μύρια απ'την τσέπη μας και θα δανειζόμασταν άλλα 200 χωρίς να προβλέπεται κέρδος.

Όσο για το έξτρα κόστος των 90 εκατομμυρίων, σίγουρα θα έχεις κάποιον γνωστό μηχανικό, ρώτησέ τον πόσο αξιόπιστη είναι η προμελέτη στο 90% των περιπτώσεων. Όχι επειδή θέλουν να κλέψουν, αλλά επειδή το έδαφος είναι ένα τεράστιο κέρατο, για το οποίο πριν σκάψεις έχεις μόνο κάποιες προβλέψεις, ποτέ την αλήθεια. Όταν σηκώνεις μεζονέτα, αυτό δε σε ενοχλεί. Όταν σηκώνεις γέφυρα, μπορεί να σου τινάξει το κόστος και στο 200% πολύ εύκολα, απλά επειδή δε γίνεται αλλιώς.

Άρα εξαιρετικά λογικά όλα αυτά, οπότε πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μην πληρώσουμε ένα αγαθό που μας προσφέρεται όσο το πληρώνουμε. Ας ξεκινήσουμε από τόσα άλλα που τα πληρώνουμε χωρίς να απολαμβάνουμε τίποτα, ούτε καν σαν υπόσχεση για το μέλλον.
 

gordonas

Senior Member
10 April 2007
461
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Λεπτομέρειες για την σύμβαση αργότερα.
 
Last edited:

gordonas

Senior Member
10 April 2007
461
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Τα ποσοστά συμμετοχής δεν είναι ακριβώς όπως περιγράφονται παραπάνω.

Όπως και να έχει όμως τα τραπεζικά δάνεια τα επιβαρύνεται η κοινοπραξία οπότε και σε αυτή πρέπει να υπολογίζονται τα χρήματα του τραπεζικού δανεισμού.

Ακόμα σημαντικότερο είναι ότι το δημόσιο έχει μερίδιο στα έσοδα από τα διόδια. Τα πρώτα χρόνια μηδενικό το οποίο σταδιακά θα αυξάνεται. Μέχρι το τέλος της παραχώρησης το μερίδιο του δημοσίου είναι σημαντικό.

Αν βάλουμε αυτά τα δυο στην εξίσωση θα δούμε ότι δεν είναι ακριβώς όπως παρουσιάζεται ότι οι ιδιώτες παίρνουν κάτι με ελάχιστα χρήματα και θησαυρίζουν.

Ήδη σε δυο κοινοπραξίες έχουν ενδιαφερθεί εταιρίες να αποχωρήσουν γιατί φοβούνται μήπως μπουν μέσα. Πρόσφατα μερίδιο εταιρίας που συμμετέχει στην Αττικό Οδό πουλήθηκε σε Τράπεζα για συμψηφισμό οφειλών ενώ οι άλλες δύο εταιρίες που συμμετέχουν στην κοινοπραξία τελικά αποσύρθηκαν από την αγορά του.

Στην Αττική Οδό η κίνηση των οχημάτων έχει μειωθεί και αυτό προβλέπεται να συνεχιστεί και τα επόμενα δυο χρόνια τουλάχιστον. Αυτό έχει άμεση συνέπεια στα έσοδα από τα διόδια όπως είναι προφανές.

Κανείς δεν έχει αναφέρει ότι τα έργα κοστίζουν περισσότερο από τον μ.ο. Κάποιοι έχουν συγκρίνει κατασκευή πεδινών αυτοκινητοδρόμων με ορεινά κομμάτια εδώ. Αυτό φυσικά είναι παράλογο. Δείτε πόσα χιλιόμετρα τούνελ και γέφυρες κατασκευάζονται μόνο από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα. Στο Κόρινθος-Τρίπολη λειτουργούν αυτή την στιγμή σήραγγες συνολικού μήκους 3 χιλιομέτρων ανά κατεύθυνση.

Υπάρχει ένας παραλογισμός όσο αφορά την κατασκευή του οδικού δικτύου. Για να κατανοήσει κάποιος την πραγματικότητα χρειάζεται σοβαρή ενασχόληση και στην Ελληνική πραγματικότητα όπου η ενημέρωση της μάζας διαμορφώνεται από blogs της πλάκας αυτό φαντάζει ουτοπικό.

Την μέρα που θα σταματήσουν να λειτουργούν τα διόδια, την επομένη θα σταματήσει και η κατασκευή των νέων αυτοκινητόδρομων. Οι εταιρίες θα αποζημιωθούν καθώς αυτό προβλέπεται από τις συμβάσεις και ο μόνος χαμένος θα είναι ο οδηγός των Ελληνικών δρόμων που δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ σύγχρονοι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι.

Ο λόγος είναι απλός. Οι δρόμοι και τα έργα γίνονται με λεφτά και όχι με πορδές...
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Καλοί είναι οι δρόμοι και τα δημόσια έργα,όταν χρειάζονται κι είναι σωστά προυπολογισμένα.κι εκτελούνται με διαφάνεια και στενό έλεγχο.

Ωστόσο η προτεραιότητα της χώρας-ειδικά τώρα-είναι να δημιουργηθούν αναπτυξιακές υποδομές,εργοστάσια,εταιρείες....Εκεί πρέπει να πάνε τα λεφτά,που όντως υπάρχουν κι όχι στους μεγαλοεργολάβους,που έχουν ρημάξει την χώρα,σε αγαστή συνεργασία με τους εκάστοτε κυβερνώντες.

Αν δεν γίνει τώρα ο δρόμος θα ζήσουμε...Αν δεν υπάρξει άμεσα ανάπτυξη θα χαθούμε.