Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.
7. Τα τέλη χρήσης, συμπεριλαμβανομένων των διοικητικών
εξόδων, για όλες τις κατηγορίες οχηματων, καθορίζονται από το
ενδιαφερόμενο κράτος μέλος και δεν υπερβαίνουν τα μέγιστα όρια
που ορίζονται στο παράρτημα ΙΙ.
Την 1η Ιουλίου 2002 και ακολούθως ανά διετία, τα μέγιστα αυτά
όρια επανεξετάζονται. Στο βαθμό του αναγκαίου, η Επιτροπή υπο-
βάλλει προτάσεις για κατάλληλες αναπροσαρμογές και το Ευρω-
παϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο αποφασίζουν σχετικά,
σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στη συνθήκη.
Επί δύο έτη μετά τη θέση της οδηγίας σε ισχύ, τα κράτη μέλη που
επιβάλλουν τέλος χρήσης εφαρμόζουν μείωση του ποσού των
τελών χρήσης κατά 50 % για τα οχήματα που έχουν λάβει άδεια
κυκλοφορίας στην Ελλάδα, λόγω της γεωπολιτικής της θέσης. Η
Επιτροπή μπορεί να επιτρέψει την ανά έτος παράταση της μείωσης
αυτής από τα εν λόγω κράτη μέλη.
7. Τα τέλη χρήσης, συμπεριλαμβανομένων των διοικητικών
εξόδων, για όλες τις κατηγορίες οχηματων, καθορίζονται από το
ενδιαφερόμενο κράτος μέλος και δεν υπερβαίνουν τα μέγιστα όρια
που ορίζονται στο παράρτημα ΙΙ.
Την 1η Ιουλίου 2002 και ακολούθως ανά διετία, τα μέγιστα αυτά
όρια επανεξετάζονται. Στο βαθμό του αναγκαίου, η Επιτροπή υπο-
βάλλει προτάσεις για κατάλληλες αναπροσαρμογές και το Ευρω-
παϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο αποφασίζουν σχετικά,
σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στη συνθήκη.
Επί δύο έτη μετά τη θέση της οδηγίας σε ισχύ, τα κράτη μέλη που
επιβάλλουν τέλος χρήσης εφαρμόζουν μείωση του ποσού των
τελών χρήσης κατά 50 % για τα οχήματα που έχουν λάβει άδεια
κυκλοφορίας στην Ελλάδα, λόγω της γεωπολιτικής της θέσης. Η
Επιτροπή μπορεί να επιτρέψει την ανά έτος παράταση της μείωσης
αυτής από τα εν λόγω κράτη μέλη.