*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: *** Nova official support ***

@ Forthnet.Nova.Rep1

Νίκο καλημέρα και από αυτό το forum.

Είσαι ενήμερος για το θέμα που αντιμετωπίζω εδώ και 1,5 μήνα με τις εσφαλμένες χρεώσεις στη μία από τις 3 γραμμές που είμαι συνδρομητής στην εταιρεία και, ειδικά, σ' αυτήν που άλλαξα τον ΙΟΥΝ πακέτο από 2play eco σε 3play με 29,90 ευρώ.
Είναι γνωστές οι ανωμαλίες που προκύπτουν από το λογιστήριο στις χρεώσεις, ειδικά, στο 3play.
Δεν θα μπω στις λεπτομέρειες που γνωρίζεις αλλά περιορίζομαι να επαναλάβω ότι ζήτησα και εξακολουθώ να ζητώ μια ΣΩΣΤΗ εκκαθάριση στους λογαριασμούς της συγκεκριμένης γραμμής, μετά την αλλαγή πακέτου, σε συνδυασμό με τις πληρωμές που έχω κάνει και τα παραστατικά που έχω στείλει στην εταιρεία. Όσοι ασχολήθηκαν μέχρι τώρα, διαπίστωσαν τις ανωμαλίες αλλά το θέμα δεν έχει λυθεί και απειλούμαι με φραγή.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ makfil

δεν πρόκειται να γίνει φραγή. Το θέμα σου είναι προς επίλυση και θα φροντίσουμε να ενημερωθείς τηλεφωνικά και γραπτά γι' αυτό.

Νίκος, Nova support
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση και, κυρίως, γιατί μου έδιωξες το άγχος της φραγής, και μάλιστα οταν δεν ευθύνεται ο συνδρομητής γι' αυτό.
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Απάντηση: *** Nova official support ***

Δεν ξερω αν εχει απαντηθει το θεμα, θα ηθελα να ρωτησω αν οι συνδρομητες της επίγειας NOVA θα μπορουν να εχουν την υπηρεσια Nova Go
Ευχαριστώ

PS Πριν λιγο καιρο που το δοκιιμασα δεν κατεστη δυνατη η εγγραφη στην

Νικος
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ ilise

καλησπέρα. Ναι, έχει απαντηθεί εδώ

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 

blizard

Banned
11 March 2007
1,001
Re: *** Nova official support ***

Γράφω κυρίως για να πω μπράβο στην νοβα και το Φόρουμ για αυτή τη δυνατότητα επικοινωνίας και επίλυσης ίσως και προβλημάτων... μαγκιά ;)

Με την ευκαιρία ,παρόμοιο πρόβλημα έχω και εγώ με προηγούμενες αναφορές , όταν άλλαξα πακέτο και λόγο αδυναμίας μεταφοράς !!! των χρημάτων που είχα προπληρώσει στο παλιό , έπρεπε να μου επιστραφούν αρκετά.
"Απλήρωτοι" λογαριασμοί σε αναμονή μια λύσης , μπέρδεμα , διακοπή προσωρινά, και τώρα 5 μήνες σχεδόν μετά έχει κολλήσει 1 μήνα το θέμα στην μεταφορά σε τράπεζα μου των παλιών που μου χρωστάτε - ενώ πληρώνω πλέον κανονικά τα νέα.

Άλλο ανάλογο πρόβλημα λόγο του μπάχαλου με τα πακέτα , είναι λάθη στους λογαριασμούς ... έχω δει περίπτωση που ανακαλύψατε λάθος 4 χρόνων , και ζητήσατε πληρωμή... το ίδιο θα γίνει και σε εμένα φοβάμαι αφού λόγο λάθους σας έχω χαμηλότερη χρέωση που κάποια στιγμή θα πρέπει να πληρώσω μαζεμένη .

ΥΓ
Μην σας απασχολώ με το δεύτερο θα τα καταφέρω, προταιρεότητα να φτιάξετε την μεταφορά των υπολοίπων με τις αλλαγές πακέτων που κάθε φορά έχουμε, με μεγαλύτερη ευελιξία ταχύτητα και λογική , κάνετε προσπάθειες αλλά παραμένει μεγάλο πρόβλημα χωρίς λόγο.
Ευχαριστώ ...
 
Last edited:

aggelos29

AVClub Enthusiast
22 October 2011
761
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα κ απο μενα!μια ερωτηση να κανω τι χρειαζεται για να περασει ο λογαριασμος 3play που ειναι στο ονομα της πρωην συζυγου μου στο δικο μου ονομα?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@blizard
καλημέρα. Σε παρακαλούμε στείλε μας κάποιο στοιχείο σου με pm για να βοηθήσουμε να τελειώσει ο γολγοθάς που αντιμετώπισες.


@aggelos29
ουσιαστικά αναφέρεστε σε αλλαγή κατόχου τηλεφωνικής γραμμής. Θα χρειαστεί να υπογράψετε και οι δύο μια αίτηση μεταβίβασης γραμμής. Μπορείτε να το κάνετε σε ένα κατάστημα Forthnet.


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θέλω να ευχαριστήσω και δημόσια το Νίκο (Forthnet.Nova.Rep1) για την παρέμβασή του στο θέμα των μπλεγμένων λογαριασμών που είχα λάβει από τον ΙΟΥΝ που άλλαξα από 2 play eco σε 3play με 29,90 ευρώ. Η απόφαση της συγκεριμένης εταιρείας να ανοίξει αυτό το δίαυλο επικοινωνίας με τους συνδρομητές αποδεικνύεται πολύ χρήσμος για τους τελευταίους και μακάρι να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο και οι άλλες εταιρείες.

Αφενός οι χρεώσεις σε κάθε λογαριασμό και οι αναγραφόμενες "Προηγούμενες οφειλές" δεν είχαν καμία σύνδεση μεταξύ των λογαριασμών αφετέρου ο τρόπος πίστωσης των πληρωμών μου και των εσφαλμένων χρεώσεων δεν είναι δυνατόν να τον κατανοήσει ο πιο καλοπροαίρετος συνδρομητής και φαντάζεται κανείς πως θα αντιδρούσε ένας κακοπροαίρετος.

Τελικά, με τη διαρκή και σχεδόν καθημερινή, επικοινωνία με ένα ευγενέστατο αρμόδιο για το θέμα μου, για 10 μέρες περίπου, μπορέσαμε να ξεκαθαρίσουμε το θέμα και να καταλήξουμε στο ποσό που πρέπει να καταβληθεί στην εταιρεία.
 

makisnet

New member
5 May 2008
7
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα! 'Εχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία 3play από 4/11 μαζί με το cinema pack αλλά δεν είναι ενεργά τα hd κανάλια.
 

tsarm

Senior Member
19 September 2011
372
Re: *** Nova official support ***

Θα ηθελα να ρωτήσω εάν ειναι στα ΑΜΕΣΑ σχέδια σας η αναβάθμιση του application NOVAGO για iPad έτσι ώστε να ειναι συμβατό με το Apple TV????? Νομιζω οτι ειναι κατι που εχει άμεση χρησιμότητα και ενδιαφέρει πολλούς. Τι λέτε λοιπον;;;
Περιμένω ΑΚΟΜΑ μια απάντηση σας.
 

mitsikelis

Established Member
20 June 2010
128
Re: *** Nova official support ***

Με αφορμή την παραπάνω ερώτηση θα ήθελα να ρωτήσω αν στα σχέδια σας είναι η προσθήκη του Novago σε κάποια πλατφόρμα SmartTV, όπως της Panasonic ή της Samsung.
 

jimmis74

Established Member
5 September 2013
183
Απάντηση: *** Nova official support ***

Εγώ θα ήθελα να κάνω μια-δυο ερωτήσεις σχετικά με το NovaGo και να διαμαρτυρηθώ σχετικά με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών NOVA.
Κατ’ αρχάς θα ήθελα να ρωτήσω για πιο λόγο να μη μπορώ να διαχειριστώ ο ίδιος των αριθμό των συνδεδεμένων συσκευών μου στην υπηρεσία, κάνοντας λόγου χάριν reset των συσκευών μου με τη συμπλήρωση διμήνου και πρέπει να ζητήσω από τεχνικό της εταιρίας να κάνει τη διαδικασία και μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις με αρκετή καθυστέρηση;
Ακόμη, για πιο λόγο δεν αναγράφεται στις ερωτώ-απαντήσεις της υπηρεσίας στο site ότι πρέπει να στείλουμε e-mail για τη δουλειά αυτή και πρέπει πρώτα να πάρω τηλέφωνο στο 13845, όπως λέει στο site, να περιμένω αρκετά, έως πάρα πολλά λεπτά στην αναμονή, για να μου πούνε εν’ τέλει ότι δε γίνεται τηλεφωνικά αλλά ότι πρέπει να στείλω e-mail;
Τέλος να διαμαρτυρηθώ για κάτι που έχω διαβάσει στο forum, ότι αν είσαι συνδρομητής Forthnet η παραπάνω ενέργεια του reset γίνετε τηλεφωνικώς και άμεσα, ενώ εγώ που δεν είμαι συνδρομητής Forthnet, πληρώνω όμως σχεδόν 62 το μήνα, θεωρούμαι “παρακατιανός” και πρέπει να στείλω e-mail για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο το θεωρώ απαράδεκτο!
Να σημειώσω, πως αφορμή να σας γράψω στάθηκε το γεγονός ότι τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση και μετά από αρκετή αναμονή μου είπαν να στείλω e-mail!
Με εκτίμηση, για τη προσπάθεια σας για την εξυπηρέτηση μας μέσω του forum,
Δημήτρης.
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα! 'Εχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία 3play από 4/11 μαζί με το cinema pack αλλά δεν είναι ενεργά τα hd κανάλια.

Καλημέρα. Μπορείτε σας παρακαλούμε να μας στείλετε με pm κάποιο στοιχείο της συνδρομής σας για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε;

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support

Θα ηθελα να ρωτήσω εάν ειναι στα ΑΜΕΣΑ σχέδια σας η αναβάθμιση του application NOVAGO για iPad έτσι ώστε να ειναι συμβατό με το Apple TV????? Νομιζω οτι ειναι κατι που εχει άμεση χρησιμότητα και ενδιαφέρει πολλούς. Τι λέτε λοιπον;;;

Με αφορμή την παραπάνω ερώτηση θα ήθελα να ρωτήσω αν στα σχέδια σας είναι η προσθήκη του Novago σε κάποια πλατφόρμα SmartTV, όπως της Panasonic ή της Samsung.


Όπως αναφέρεται στους όρους χρήσης της υπηρεσίας λόγω δικαιωμάτων η υπηρεσία προορίζεται για χρήση αποκλειστικά και μόνο από τις υποστηριζόμενες συσκευές (Laptops με Win7 και άνω, iPads & iPhones με iOS 5.x και άνω).
Σκοπός του Nova GO όμως παραμένει η διάθεση του περιεχομένου που ήδη απολαμβάνετε, όπου και όποτε εσείς το επιθυμείτε, συνεπώς εξετάζουμε ήδη την υποστήριξή του σε ακόμα περισσότερες συσκευές. Όταν αυτό συμβεί θα υπάρξει επίσημη ενημέρωση.


Εγώ θα ήθελα να κάνω μια-δυο ερωτήσεις σχετικά με το NovaGo και να διαμαρτυρηθώ σχετικά με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών NOVA.
Κατ’ αρχάς θα ήθελα να ρωτήσω για πιο λόγο να μη μπορώ να διαχειριστώ ο ίδιος των αριθμό των συνδεδεμένων συσκευών μου στην υπηρεσία, κάνοντας λόγου χάριν reset των συσκευών μου με τη συμπλήρωση διμήνου και πρέπει να ζητήσω από τεχνικό της εταιρίας να κάνει τη διαδικασία και μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις με αρκετή καθυστέρηση;
Ακόμη, για πιο λόγο δεν αναγράφεται στις ερωτώ-απαντήσεις της υπηρεσίας στο site ότι πρέπει να στείλουμε e-mail για τη δουλειά αυτή και πρέπει πρώτα να πάρω τηλέφωνο στο 13845, όπως λέει στο site, να περιμένω αρκετά, έως πάρα πολλά λεπτά στην αναμονή, για να μου πούνε εν’ τέλει ότι δε γίνεται τηλεφωνικά αλλά ότι πρέπει να στείλω e-mail;

Η υπηρεσία και συνεπώς οι διαδικασίες που την διέπουν βρίσκεται σε πιλοτικό στάδιο. Στόχος αυτής της φάσης είναι η καταγραφή των πιθανών προβλημάτων και η βελτίωση της εμπειρίας χρήσης με απώτερο σκοπό την διάθεση μιας ολοκληρωμένης λύσης που θα επιτρέπει στους συνδρομητές μας να έχουν απρόσκοπτα την Nova μαζί τους όπου και αν βρίσκονται. Οι διαδικασίες που αναφέρετε είναι στις προτεραιότητες μας.


Τέλος να διαμαρτυρηθώ για κάτι που έχω διαβάσει στο forum, ότι αν είσαι συνδρομητής Forthnet η παραπάνω ενέργεια του reset γίνετε τηλεφωνικώς και άμεσα, ενώ εγώ που δεν είμαι συνδρομητής Forthnet, πληρώνω όμως σχεδόν 62 το μήνα, θεωρούμαι “παρακατιανός” και πρέπει να στείλω e-mail για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο το θεωρώ απαράδεκτο!

Σας ευχαριστούμε που μοιράζεστε την εμπειρία σας μαζί μας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Αναγνωρίζουμε όμως ότι ορισμένες από τις διαδικασίες που τώρα διαμορφώνουμε επιδέχονται βελτίωσης και σας ευχαριστούμε για την συμβολή σας σε αυτό μέσω των σχολίων σας.

Επίσης θα σας παρακαλούσαμε να μας στείλετε με pm ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για να σας βοηθήσουμε αν δεν έχετε εξυπηρετηθεί ακόμη.



ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Last edited by a moderator:

theox

AVClub Enthusiast
11 June 2007
713
Westeros
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
Κατ'αρχήν ένα ευχαριστώ κι από μένα για την κίνηση υποστήριξης μέσω του avclub.
Θα ήθελα να αναφέρω ένα πρόβλημα που έχω με τη λήψη των καναλιών Eurosport. Συγκεκριμένα, Το Eurosport HD μου το εμφανίζει με διακοπές ή και καθόλου (μήνυμα "ελέγξτε το καλώδιο" κλπ), ενώ τα Eurosport 1 και 2 δεν τα εμφανίζει καθόλου στη λίστα με τα κανάλια. Κάποιες φορές, κυρίως αργά το βράδυ, το Eurosport HD μου το εμφανίζει με λίγες ή καθόλου διακοπές. Με τα υπόλοιπα κανάλια δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα, έχοντας ακρίβεια σήματος 90-100% και στάθμη περίπου 80% και στους 2 δέκτες (ο δέκτης μου είναι ο pace 865).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Θοδωρής.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ theox

θα μας στείλετε σας παρακαλούμε με pm ένα στοιχείο σας (πχ τηλέφωνο ή αριθμό συνδρομητή) για να ζητήσουμε να σας καλέσουν από το τεχνικό μας τμήμα;
 

Conan the barbarian

New member
26 May 2011
36
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλους. Λοιπόν, αν θυμάστε είχα ένα πρόβλημα με τον λογαριασμό μου. Επικοινώνησα μαζί σας με την υπόσχεση που μου δώσατε ότι θα διορθωθεί και όλα θα είναι εντάξει. Δυστυχώς όμως, είμαι στην δυσάρεστη θέση να σας ενημερώσω ότι τίποτα δεν έχει γίνει ακόμη, ούτε διορθώθηκε κάτι στον ηλεκτρονικό μου λογαριασμό αλλά επίσης καταγγέλω ότι ενώ έχω προπληρώσει για τον μήνα Οκτώβριο και τον μήνα Νοέμβριο (και έδωσα όσα εσείς μου είπατε) κανονικά και μάλιστα μου είπατε απλά ότι θα έχω μια αύξηση μικρή για τον επομένο μήνα και μετά θα είναι όλα οκ...στην τιμή που έχουμε συμφωνήσει για το πακέτο...τότε, σύμφωνα με τα παραπάνω...γιατί μου στείλατε μήνυμα ότι έχω ανεξόφλητο υπόλοιπο 39.18ευρώ..; Γιατί στον My account δεν έχει εμφανιστεί η τελευταία μου πληρωμή ακόμη; Εγώ έχω τις αποδείξεις και θα τις ποστάρω σύντομα. Από που προκύπτει κάτι τέτοιο ενώ για χρήση δύο μηνών έχω ήδη δύο αποδείξεις πληρωμής σε κατάστημα σας; Αν μπορείτε να μου εξηγήσετε τι συμβαίνει επιτέλους, έχει καταντήσει αηδία αυτό το πράγμα...στο τέλος θα αναγκαστώ να διακόψω. Κύριοι της Νόβα, θεωρώ ότι είστε μια εταιρεία με μεγάλη εμπειρία, επί πολλά χρόνια ήμουν συνδρομητής σας χωρίς κανένα πρόβλημα, απαιτώ να διορθωθεί άμεσα το πρόβλημα με τον λογαριασμό μου...
 

Στυλιανός

New member
11 November 2013
3
Καβάλα
Καλησπερα.

Δυστυχως από τις 27 Αυγούστου και μετα από άπειρα τηλέφωνα και παράπονα ακόμη δεν έχω λαβει τα συμφωνηθέντα, αλλα πληρωνω τα συμφωνηθέντα. Εχει ενεργοποιηθεί το μισό πακετο αλλα εγω καλουμε να πληρωσω τα 44,90 .

Εχω ζητησει να κουστεί η ηχογραφηση και ακόμη ηχογραφηση δε βρεθηκε... αν ελεγα να φύγω και να καταγγείλω τη συμβαση, πολύ απλα θα μου ζητουσαν τις ρήτρες... Ενω τωρα που το δίκιο είναι με το μερος μου, 3 μηνες δε μπορουμε να βρουμε άκρη...

Η δυσαρέσκεια μου μεγαλη και αν υπαρχει καποιος που μπορει να βοηθησει, ευχαρίστως να τον ακουσω...

Ευχαριστω για την κατανόηση...
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ Στυλιανός

καλημέρα, μπορείτε σας παρακαλούμε να μας στείλετε με pm ένα στοιχείο (πχ τηλέφωνο ή αριθμό συνδρομητή) για να βρούμε το θέμα σας και να εξυπηρετήσουμε;


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 

jimmis74

Established Member
5 September 2013
183
Απάντηση: *** Nova official support ***

@Νίκος, Nova support. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την άμεση επίλυση του θέματος μου.