makfil
Supreme Member
Απάντηση: *** Nova official support ***
@ Forthnet.Nova.Rep1
Νίκο καλημέρα και από αυτό το forum.
Είσαι ενήμερος για το θέμα που αντιμετωπίζω εδώ και 1,5 μήνα με τις εσφαλμένες χρεώσεις στη μία από τις 3 γραμμές που είμαι συνδρομητής στην εταιρεία και, ειδικά, σ' αυτήν που άλλαξα τον ΙΟΥΝ πακέτο από 2play eco σε 3play με 29,90 ευρώ.
Είναι γνωστές οι ανωμαλίες που προκύπτουν από το λογιστήριο στις χρεώσεις, ειδικά, στο 3play.
Δεν θα μπω στις λεπτομέρειες που γνωρίζεις αλλά περιορίζομαι να επαναλάβω ότι ζήτησα και εξακολουθώ να ζητώ μια ΣΩΣΤΗ εκκαθάριση στους λογαριασμούς της συγκεκριμένης γραμμής, μετά την αλλαγή πακέτου, σε συνδυασμό με τις πληρωμές που έχω κάνει και τα παραστατικά που έχω στείλει στην εταιρεία. Όσοι ασχολήθηκαν μέχρι τώρα, διαπίστωσαν τις ανωμαλίες αλλά το θέμα δεν έχει λυθεί και απειλούμαι με φραγή.
@ Forthnet.Nova.Rep1
Νίκο καλημέρα και από αυτό το forum.
Είσαι ενήμερος για το θέμα που αντιμετωπίζω εδώ και 1,5 μήνα με τις εσφαλμένες χρεώσεις στη μία από τις 3 γραμμές που είμαι συνδρομητής στην εταιρεία και, ειδικά, σ' αυτήν που άλλαξα τον ΙΟΥΝ πακέτο από 2play eco σε 3play με 29,90 ευρώ.
Είναι γνωστές οι ανωμαλίες που προκύπτουν από το λογιστήριο στις χρεώσεις, ειδικά, στο 3play.
Δεν θα μπω στις λεπτομέρειες που γνωρίζεις αλλά περιορίζομαι να επαναλάβω ότι ζήτησα και εξακολουθώ να ζητώ μια ΣΩΣΤΗ εκκαθάριση στους λογαριασμούς της συγκεκριμένης γραμμής, μετά την αλλαγή πακέτου, σε συνδυασμό με τις πληρωμές που έχω κάνει και τα παραστατικά που έχω στείλει στην εταιρεία. Όσοι ασχολήθηκαν μέχρι τώρα, διαπίστωσαν τις ανωμαλίες αλλά το θέμα δεν έχει λυθεί και απειλούμαι με φραγή.