*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

stssts

Established Member
15 November 2007
297
Θεσσαλονίκη
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα
Σήμερα πρόσεξα ότι στο my account
είναι λάθος το όνομα και το επίθετο στην πιστωτική κάρτα που έχω για την πάγια εντολή
Τα διόρθωσα μέσα στο my account όμως νομίζω ότι
δεν πήρε της αλλαγές.
Μπορείτε λίγο να το δείτε?
Τον προηγούμενο χρόνο πλήρωνα με την ίδια κάρτα
χωρίς κανένα πρόβλημα.
Εάν θέλετε μπορείτε να πάρετε το όνομα και το επίθετο από
το προηγούμενο πρόγραμμα που είχα.
Ευχαριστώ πολύ
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stssts,

Μπορείς να μας στείλεις ένα pm με το ονοματεπώνυμο όπως αναγράφεται στην πιστωτική σου;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

Asimov

New member
18 April 2009
10
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Είχα 12μηνη δέσμευση 3play+Novasports που έληγε στις 28/8. Πλήρωσα τον λογαριασμό που αφορούσε τον μήνα Αύγουστο στις 25/8 (ημερομηνία λήξης 28/8). Στις 28/8 ζήτησα τηλεφωνικά την διακοπή των Novasports+HD. Η διακοπή έγινε εντός λίγων ωρών. Στις 30/8 εκδόθηκε ο λογαριασμός μηνός Σεπτεμβρίου, ο οποίος, όπως μου εξήγησε η υπάλληλος που μίλησα στην εξυπηρέτηση πελατών, περιλαμβάνει τέλος πρόωρης διακοπής (!) 9,5 ευρώ περίπου (αφού πρώτα βέβαια μου ανέφερε παραπλανητικά ότι η δέσμευσή μου έληγε στις 14/9, το οποίο ανακάλεσε σε δεύτερο χρόνο). Μόνο μετά από δική μου πίεση και αίτημά μου να με συνδέσει με το λογιστήριο ή με κάποιον προϊστάμενοι, μου είπε ότι έστειλε το αίτημά μου (για πίστωση) στο λογιστήριο, αλλά 1) δεν δεσμεύτηκε για την έγκριση και β) δεν της έχω εμπιστοσύνη, λόγω της παραπλάνησης. Επίσης, σε αίτημά μου για ενημέρωση, μου ανέφερε ορθά-κοφτά ότι η εταιρεία δεν κάνει εξερχόμενες κλήσεις σε πελάτες, το οποίο θεωρώ απαράδεκτο, ιδιαίτερα στην περίπτωση που ευθύνεται για το μπέρδεμα. Τέλος μου ξεκαθάρισε ότι θα πρέπει να πληρώσω το σύνολο του λογαριασμού ως έχει και, αν εγκριθεί το αίτημα μου, να πιστωθεί το ποσό σε επόμενο λογαριασμό, που επίσης θεωρώ απαράδεκτο, εφόσον δεν ευθύνομαι. Θα ήθελα μια καθαρή απάντηση.

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Asimov,

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω των παραπάνω.

Ωστόσο για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να εξυπηρετήσουμε, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου μέσω προσωπικού μηνύματος.

Αλέξης, Forthnet Support
 

dimitrispm

Established Member
15 January 2010
122
Re: *** Nova official support ***

Έχω λογαριασμό στο myaccount με από τότε που είχα πακέτο σκέτη νόβα. Τώρα που πήγα σε 3play πρέπει να δημιουργήσω καινούριο λογαριασμό στο myaccount.forthnet.gr ?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimitrispm,

Η πρόσβαση στο My Account για την υπηρεσία σου, παραμένει στα ίδια στοιχεία πρόσβασης.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

kemmotar

Established Member
7 January 2010
155
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,
Αντιμετωπίζω πρόβλημα παράνομης ενεργοποίησης κ χρέωσης πακέτου υπηρεσίας nova. Τον Μάιο μου είχε γίνει τηλεφωνική προσφορά για αθλητικό περιεχόμενο ως παλιός συνδρομητής. Επειδή υπήρχε deadline για την προσφορά από τον εκπρόσωπο (3d party) μου είπε πως θα σημείωνε τα στοιχεία μου αλλά θα μπορούσα να καλεσω τηλεφωνικά κ με τα στοιχεία μου να πω πως εντέλει δεν ενδιαφέρομαι. Σημειωτέον στην νεα προσφορά θα είχα και δωρεάν εγκατάσταση κ τοποθέτηση μιας κ έχω μετακομίσει από την επαρχία (όταν ήμουν συνδρομητής) στην Αθήνα. Ολα αυτα πρεπει να ειναι καταγραφηθεντα. Αφού κάλεσα σχεδον αμεσα (πριν τθς 22/5) κ εντέλει αναφερα πως δεν ενδιαφέρομαι για να ξαναγινω συνδρομητής, ουδέποτε παρέλαβα τυχον νέο εξοπλισμό, κάρτα ή υπέγραψα νέο συμβόλαιο, όπως επίσης ουδέποτε μου ταχυδρομήθηκε λογαριασμός στην νέα διεύθυνση όπου θεωρητικά θα γίνονταν ή νέα συνδρομή κ δωρεάν εγκατασταση.

Το καλοκαίρι δέχτηκα την πρώτη ενόχληση από εκπρόσωπο της εταιρίας για χρεωστικο ανεξοφλητο υπόλοιπο προς τεράστια έκπληξη μου. Του εξηγησα κ μου είπε πως θα ενημέρωνε το λογιστήριο.

Σήμερα 9/9 δέχτηκα ενόχληση από εισπρακτική εταιρία για νέο υπόλοιπο της τάξης των 80,55 . Τους ξαναεξηγησα κ μου είπαν να καλεσω στο 18345.
Πραγματικά εκεί ή εκπρόσωπος σας κα @ξιωτη, σε τηλ.συνομιλία 27 λεπτών με ενημέρωσε πως έχω υπόλοιπο που αφορά τις περιόδους 22/5-30/6 και 1/7-31/7.

Ή "υποτιθέμενη" υπηρεσία μου ήταν ενεργοποιημένη σε διεύθυνση του 2010 στην Κεφαλονιά, ενώ εγώ στην παρούσα χρονική στιγμή διαμένω Αθήνα, όπου θα γίνονταν κ ή δωρεάν εγκατάσταση από συνεργείο σας του εξοπλισμού, κ όπου θα ήταν κ ή νέα διεύθυνση επίδοσης λογαριασμού.

1.Ουδέποτε παρέλαβα λογαριασμό,
2. υπέγραψα κάποια σύμβαση ή συμβόλαιο,
3. παρότι κάλεσα τηλεφωνικά τον μαιο, για την γνωστοποίηση ότι δεν θέλω να προχώρησει η εταιρια σας με ενεργοποίηση της οποιας υπηρεσιας,

Το αποτελεσμα ηταν, ερήμην μου χωρίς να δεχτώ τηλεφωνική ή ηλεκτρονική ενημέρωση (sms,email, κλήση) να ενεργοποιηθεί υπηρεσία χωρίς να έχει γίνει τίποτα από τα παραπάνω....


Παρακαλώ ενημερωστε με για τις οποίες ενέργειες πρέπει να γίνουν προς γρήγορη επίλυση του ζητήματος, χωρίς να εμπλακουν διαφοροι τρίτοι.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kemmotar,

Θα το ελέγξουμε και θα σε ενημερώσουμε.

Κώστας, Forthnet Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα !

Επειδη ειμαι εκτος της μονιμης κατοικιας μου μπορειτε να με ενημερωσετε αν εχει γινει οριστικη διακοπη της 3play υπηρεσιας μου με απωλεια τηλεφωνικου αριθμου?
Υπενθυμιζω οτι εχω υποβαλει αιτηση απο 28 αυγουστου , σημερα με την εκδοση του λογαριασμου πληρωσα το προβλεπομενο ποσο μου !
Ουδεποτε με εχει καλεσει καποιος συναδελφος σας , ουδεποτε εχω καποια επισημη ενημερωση και ο χρονος τρεχει..
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα dleyteris,

Θα το ελέγξουμε και θα σε ενημερώσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

Antony

Senior Member
12 January 2007
552
Χαϊδάρι
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, τα 4 κανάλια nova cinema δείχνουν μόνο ταινίες ή και ξένες σειρές κι αν όχι ποια κανάλια δείχνουν μόνο ξένες σειρές?

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Antony.

Τα κανάλια Novacinema, εκτός από ταινίες Α’ προβολής, προβάλουν και νέες σειρές σε νέους κύκλους επεισοδίων, λίγο μετά την προβολή τους στην Αμερική.
Το πρόγραμμα του Novalifε περιλαμβάνει αγαπημένες κινηματογραφικές ταινίες, ξένες σειρές που ξεχωρίζουν, και εκπέμπει καθημερινά από τις 7.30 π.μ μέχρι και τις 2.00 μετά τα μεσάνυχτα.
Το θεματικό κανάλι της FOX International Channels προσφέρει, 24 ώρες το 24ωρο, τις καλύτερες blockbuster σειρές του Hollywood.
Το Fox life προβάλει διεθνείς βραβευμένες σειρές σε πρώτη προβολή, σχεδόν ταυτόχρονα με την προβολή τους στην Αμερική. Αποκλειστική πρώτη μετάδοση των τελευταίων κύκλων γνωστών τηλεοπτικών σειρών, καθώς και βιογραφίες διάσημων σταρ, νέα και ειδήσεις από το παρασκήνιο του Hollywood.

Κώστας Forthnet Support
 

bianconero

New member
13 November 2009
4
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα και καλο φθινοπωρο. Εχω το προπληρωμενο πακετο novasports (299 euro 12 μηνες) το οποιο ληγει στις 15-10-2015.
Μετα τη ληξη θα διακοπει αυτοματα η θα συνεχιστει με την τρεχουσα χρεωση για το συγκεκριμενο πακετο? (52 ευρω περιπου το μηνα)
Υπαρχει περιπτωση η προσφορα των 299 ευρω για 1 ετος να συνεχιστει?
Ευχαριστω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα bianconero,

Στείλε μας ένα pm με τα στοιχεία της συνδρομής ώστε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε σχετικά.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

stssts

Established Member
15 November 2007
297
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,




Η ανανέωση εξοπλισμού είναι διαφορετική σαν έννοια από την ανανέωση του συμβολαίου. Η 12μηνη ανανέωση δεν θα προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα, απλώς θα την μεταφέρει. Στην περίπτωση σου εφόσον υπάρχει ανανέωση με 18μηνο, δεν θα υπάρξει καμία μεταβολή.



Εντός του επόμενου διαστήματος θα λάβεις κλήση ώστε να ενημερωθείς για την παραλαβή των εισητηρίων.

Παναγιώτης, Forthnet Support

Καλημέρα
Απλά σαν υπενθύμιση σας ενημερώνω ότι μέχρι και σήμερα
δεν έχω λάβει καμία κλήση σχετικά με τα εισιτήρια.
Και μία ερώτηση : μπορώ να αλλάξω την υπηρεσία μου σε VDSL και εάν ναι
πόσο θα πληρώνω συνολικά εάν βγει το 24Mbps και βάλω το VDSL?
Ευχαριστώ πολύ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stssts,

Αναφορικά με το ζήτημα των εισιτηρίων, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε φροντίσει για την επίσπευση ανάλογης επικοινωνίας.

Για το 2ο ερώτημά σου, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε οτι βασική προϋπόθεση για την παροχή της υπηρεσίας VDSL, είναι το μέγιστο μήκος βρόχου της γραμμής να μην ξεπερνά τα 800 μέτρα.

Σε μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε στη γραμμή σου, βλέπουμε ότι βρίσκεσαι πάνω από το όριο που η εταιρία έχει ορίσει ώστε να λειτουργεί απροβλημάτιστα η υπηρεσία (μήκος βρόχου 1200 μέτρα κατά προσέγγιση).

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

stssts

Established Member
15 November 2007
297
Θεσσαλονίκη
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Έκανα την ερώτηση γιατί συμπλήρωσα την φόρμα στο
http://www.forthnet.gr/iServices.aspx?a_id=4863
και μου εμφάνισε το παρακάτω μήνυμα
«Οι υπηρεσίες μας είναι διαθέσιμες στην περιοχή σου. Μπορείς να απολαύσεις την υπηρεσία σου:
• είτε με ταχύτητες ADSL έως 24Mbps
• είτε με ταχύτητες VDSL έως 50Mbps!»
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις.

Ωστόσο, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ο παραπάνω οδηγός λειτουργεί προσεγγιστικά βάσει γεωγραφικής περιοχής, ενώ σύμφωνα και με όσα αναφέραμε, κατόπιν σχετικού ελέγχου που πραγματοποιήσαμε στη γραμμή σου (καθώς είναι εφικτό με ανάλογες μετρήσεις, από τη στιγμή που είσαι ήδη κάτοχος υπηρεσιών μας), το μήκος βρόχου είναι πάνω από το όριο που η εταιρία έχει ορίσει ώστε να λειτουργεί απροβλημάτιστα η υπηρεσία VDSL.

Αλέξης, Forthnet Support