*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

petros n

AVClub Enthusiast
16 April 2008
987
Re: *** Nova official support ***

το συμβολαιο μου λιγει 09/10/2015 επειδη μεχρι σημερα δεν με οικανοποιουν οι προσφορες σας ....αν φυγω τωρα εχω πεναλτι
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα μπαινοντας στο myaccount ειδα οτι οφειλω 54.24 για την περιοδο 21/08 με 7/10 ενω πληρωνω 39.90 και εχωντας κανει εξοφληση τον προηγουμενο λογαριασμο απο 8/8 με 7/9 Γιατι ξαναχρεωνεται η ιδια περιοδος;

Καλησπέρα stergiozse,

Ελέγχουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.


το συμβολαιο μου λιγει 09/10/2015 επειδη μεχρι σημερα δεν με οικανοποιουν οι προσφορες σας ....αν φυγω τωρα εχω πεναλτι

Καλησπέρα petros n,

Εφόσον πραγματοποιηθεί διακοπή των υπηρεσιών μας, για συνδρομή εντός δέσμευσης, αντίστοιχα υπάρχει χρέωση του ανάλογου penalty διακοπής.


Ευχαριστώ πολύ.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.


Δημήτρης, Forthnet Support
 

thagkol

New member
8 April 2010
85
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα thagkol,

Ελέγχουμε το ζήτημα που αναφέρεις σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα και για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support

Καλημέρα.

Υπάρχει κάτι νεότερο; Έχει αλλάξει το ποσό στο My Account από 0 σε -12,45, αλλά δε φαίνεται η ανάλυση. Επίσης πώς μπορώ να το εισπράξω εφόσον δεν είμαι πια συνδρομητής για να αντιλογιστεί με επόμενους λογαριασμούς; Πάω σε κατάστημα forthnet και μου δίνουν μετρητά; Μπορώ να το κάνω και σήμερα ή πρέπει να περιμένω να φανεί η ανάλυση του λογαριασμού;
 

jpil

Supreme Member
13 March 2010
4,003
Πειραιάς - Αιγάλεω
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας.

Είμαι συνδρομητής nova 3play και είχα βάλει πέρυσι και το αθλητικό πακέτο μέσο των παε που υπήρχε τότε.

Είχα πληρώσει στις 12/09/2014 (170 ευρώ περίπου) και είχα μιλήσει αρχές Αυγούστου για το πότε λήγει η συνδρομή μου για να ζητήσω προσφορά και να μην χρεωθώ κάτι παραπάνω από τα 29,90 ευρώ που πλήρωνα κάθε μήνα.

Η κοπέλα μου είχε πει ότι λήγει 6/11 η συνδρομή μου και της είχα πει ότι είχα πληρώσει 12/09/2014 πως λήγει τότε; Επέμενε και την πίστεψα αλλά σήμερα ήρθε ο λογαριασμός μου 54,91 ευρώ και ζήτησα μέσω τηλεφώνου να ακούσουνε την συνομιλία μου μαζί της διότι ξέρω ότι έχω δίκιο αλλά δεν το βρίσκω και μου είπε να το ζητήσω αυτό μέσω mail και μόνο, έτσι απευθύνομαι σε εσάς.

Παρακαλώ να ακούσετε την συνομιλία μου με την κοπέλα στην εξυπηρέτηση σας διότι δεν είμαι πρόθυμος από λάθος της να πληρώσω 54,91 ευρώ αντί για 29,90 ευρώ που θα έπρεπε να πληρώσω.

Επίσης σας παρακαλώ να μου κάνετε προσφορά για το πακέτο που έχω τώρα για να δω αν θα το κρατήσω ή αν με συμφέρει να πάω στον οτε.

Δεν έχω πρόβλημα να προπληρώσω όλο το ποσό για 12 μήνες ή να πληρώνω με πιστωτική κάρτα αν θα έχω καλύτερη τιμή.

Έχετε πμ με τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας

Καλημέρα.

Υπάρχει κάτι νεότερο; Έχει αλλάξει το ποσό στο My Account από 0 σε -12,45, αλλά δε φαίνεται η ανάλυση. Επίσης πώς μπορώ να το εισπράξω εφόσον δεν είμαι πια συνδρομητής για να αντιλογιστεί με επόμενους λογαριασμούς; Πάω σε κατάστημα forthnet και μου δίνουν μετρητά; Μπορώ να το κάνω και σήμερα ή πρέπει να περιμένω να φανεί η ανάλυση του λογαριασμού;

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για να επιστραφεί το πιστωτικό ποσό που έχει εκδοθεί για την υπηρεσία θα χρειαστεί να μας αποστείλεις μέσω fax στο 2119559399 ή εναλλακτικά μέσω pm τα στοιχεία του τραπεζικού σου λογαριασμού καθώς και να μας αποστείλεις φωτοτυπία ταυτότητας ώστε να δρομολογηθούν οι απαραίτητες ενέργειες.



Καλημέρα σας.

Είμαι συνδρομητής nova 3play και είχα βάλει πέρυσι και το αθλητικό πακέτο μέσο των παε που υπήρχε τότε.

Είχα πληρώσει στις 12/09/2014 (170 ευρώ περίπου) και είχα μιλήσει αρχές Αυγούστου για το πότε λήγει η συνδρομή μου για να ζητήσω προσφορά και να μην χρεωθώ κάτι παραπάνω από τα 29,90 ευρώ που πλήρωνα κάθε μήνα.

Η κοπέλα μου είχε πει ότι λήγει 6/11 η συνδρομή μου και της είχα πει ότι είχα πληρώσει 12/09/2014 πως λήγει τότε; Επέμενε και την πίστεψα αλλά σήμερα ήρθε ο λογαριασμός μου 54,91 ευρώ και ζήτησα μέσω τηλεφώνου να ακούσουνε την συνομιλία μου μαζί της διότι ξέρω ότι έχω δίκιο αλλά δεν το βρίσκω και μου είπε να το ζητήσω αυτό μέσω mail και μόνο, έτσι απευθύνομαι σε εσάς.

Παρακαλώ να ακούσετε την συνομιλία μου με την κοπέλα στην εξυπηρέτηση σας διότι δεν είμαι πρόθυμος από λάθος της να πληρώσω 54,91 ευρώ αντί για 29,90 ευρώ που θα έπρεπε να πληρώσω.

Επίσης σας παρακαλώ να μου κάνετε προσφορά για το πακέτο που έχω τώρα για να δω αν θα το κρατήσω ή αν με συμφέρει να πάω στον οτε.

Δεν έχω πρόβλημα να προπληρώσω όλο το ποσό για 12 μήνες ή να πληρώνω με πιστωτική κάρτα αν θα έχω καλύτερη τιμή.

Έχετε πμ με τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σε ευχαριστούμε για τα στοιχεία.

Έχουμε λάβει το σχετικό pm και έχουμε ήδη απαντήσει.


Παραμένουμε στη διάθεση σας,

Γιώτα, Forthnet Support
 

petros45

New member
14 July 2014
42
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.Αυτο που με βγαζει στην ενοτητα (Κατάσταση Αίτησης Ενεργοποίησης στο σαιτ σας....23/09/2015 13:05:53 To αίτημά σας προωθήθηκε για υλοποίηση
23/09/2015 13:05:53 Ολοκληρώθηκε η διαδικασία δέσμευσης καλωδίωσης
24/09/2015 17:33:59 Η αίτησή σας επαναπροωθήθηκε στον ΟΤΕ
25/09/2015 09:05:15 To αίτημά σας επαναπροωθήθηκε για υλοποίηση.) τι σημαινει????Ότι δεν το δεχεται ο οτε?? η κατι άλλο??Σε ευχαριστω..
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα.Αυτο που με βγαζει στην ενοτητα (Κατάσταση Αίτησης Ενεργοποίησης στο σαιτ σας....23/09/2015 13:05:53 To αίτημά σας προωθήθηκε για υλοποίηση
23/09/2015 13:05:53 Ολοκληρώθηκε η διαδικασία δέσμευσης καλωδίωσης
24/09/2015 17:33:59 Η αίτησή σας επαναπροωθήθηκε στον ΟΤΕ
25/09/2015 09:05:15 To αίτημά σας επαναπροωθήθηκε για υλοποίηση.) τι σημαινει????Ότι δεν το δεχεται ο οτε?? η κατι άλλο??Σε ευχαριστω..

Θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία που έχεις υποβάλει στην αίτηση, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε αναλυτικά.

Υπαρχει κατι νεοτερο με το θεμα μου;

Έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες και με την ολοκλήρωσή τους, θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: *** Nova official support ***

πριν απο λιγο πηγα να μπω στο nova go αλλα γραφει εχω φτασει στο οριο κλπ,αλλα ειμαι μεσα στο μηνα δεv εχω περασει τον μηνα για να μην μπορω να δω τι συμβαινει εχω ενεργω novago

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

επισης στο nova myaccount ειμαι ενεργος χρηστης του novago???τι συμβαινει παρακαλω πεστε μου...
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Σας χαιρετω
Μερικους μηνες πριν σας ειχα γραψει για ενα προβλημα που αντμετωπισα στον 831 μετα την αλλαγη στο λογισμικο του μετα δηλαδη την αναβαθμιση του firmware του. Ενω πριν αβαθμιστει μπορουσα να στειλω σηματα τηλεχειρισμου σε αλλο δωματιο με video sender μετα τιποτα. 100% σιγουρος οτι εφταιγε το λογισμικο διοτι ημουν μπροστα κατα την αναβαθμιση. Αμεσως μετα την επανεκκινηση δεν μπορουσε πλεον το σημα τηλεχειρισμου μεσω video sender να δουλεψει τον 831. Πηρα τηλεφωνα τεχνικους κανεις δεν το παραδεχοταν. Ουτε καιοι δικοι σας εκτος απο εναν ο οποιος το θεωρησε σαν πιθανοτητα.
Ψαξαμε τα παντα δεν εγινε τιποτα. Ετσι σταματησα να βλεπω nova στο δωματιο μου (μου εκοψε τα ποδια η αδυναμια αυτη) και επρεπε να καθομαι στο σαλονι οπου ηταν η κυρια τηλεοραση και ο 831 ωστε να τηλεχειριζομαι απευθειας το δεκτη.
Τωρα θα μου πειτε γιατι σας τα λεω ολα αυτα ξανα μετα απο μερικους μηνες?
Διοτι σημερα αγορασα τον 865 και τον εβαλα στη θεση του 831. Για μαντεψτε. Επειδη ακριβως φοραει το προηγουμενο λογισμικο τα σηματα τηλεχειρισμου απο το video sender τον οδηγουν μια χαρα οπως και πριν την αναβαιμιση τον 831.
Οπως καταλαβαινετε τωρα που ξαναβρηκα τη βολη μου με ζωνουν τα φιδια διοτιι φοβαμαι οτι οταν αναβαθμιστει με νεο λογισμικο ο 865 θα μουλαρωσει και δεν θα δεχεται σηματα τηλεχειρισμου ακρινως οπως την πατησα δηλαδη με τον 831.
Με το τεχνικο τμημα που μιλησα σημερα οταν τους ανεφερα τους φοβους μου μου ειπαν οτι σημειωσαν την παρατηρηση ωστοσο ειπα να το αναφερω κι εδω διοτι αρκετα παιδια ειχαν αν οχι το ιδιο με μενα προβλημα κοληματα και καθηστερησεις στον τηλεχειρισμο του 831 μετα την αναβαθμιση.
Παρεπιπτοντως να σημειωσω εδω οτι ο υπαλληλος στη forthnet μου ειπε οτι ειναι δυνατον να γινει αυτο που αναφερω γιατι λεει το νεο λογισμικο περιεχει νεους κωδικες τηλεχιρισμου.
Δεν μπορω να ξερω αν ειναι αληθεια κατι τετοιο αλλα μπορω να καταθεσω αυτο που βλεπουν τα ματακια μου.
Αν και δεν υπαρχει ενημερωση οπως μου ειπαν στο τεχνικο τμημα για το ποτε η αν θα ερθει γρηγορα το νεο λογισμικο για τον 865 εντουτοις θα σας παρακαλουσα να ελεγξετε με καθε δυνατη μεθοδο το λογισμικο αυτο να ειναι συμβατο με video senders ετσι να μην ξανα δημιουργηθει το ιδιο προβλημα.
Θα σας παρακαλουσα επειδη ειμαι καμενος να με κρατατε ενημερο οσον αφορα το συγκεκριμενο θεμα.
Ευχαριστω,
Νικος
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Πέρυσι είχα ενεργοποιήσει το πακέτο για φιλάθλους μέσω κάποιας ΠΑΕ, θα ήθελα να μάθω πότε λήγει και τι χρειάζεται για να διακόψω την ανανέωση του, αφού φέτος δεν υπάρχει κάποια ανάλογη προσφορά.

Επλιπλέον θα ήθελα να μάθω πότε λήγει γενικά το συμβόλαιο μου και μπορώ να πάω στον ΟΤΕ χωρίς να πληρώσω κάποια ποινή.

(για τα παραπάνω θα ήθελα συγκεκριμένο εύρος ημερομηνιών)

Τα στοιχεία της συνδρομής τα έχετε απο προηγούμενη συνομιλία μας.

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

πριν απο λιγο πηγα να μπω στο nova go αλλα γραφει εχω φτασει στο οριο κλπ,αλλα ειμαι μεσα στο μηνα δεv εχω περασει τον μηνα για να μην μπορω να δω τι συμβαινει εχω ενεργω novago

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

επισης στο nova myaccount ειμαι ενεργος χρηστης του novago???τι συμβαινει παρακαλω πεστε μου...

Για τo NovaGO ισχύει πολιτική ορθής χρήσης με μια επιτρεπόμενη συσκευή και δυνατότητα ανανέωσης συσκευών κάθε 30 ημέρες.
Αν στην συσκευή πραγματοποιηθεί format, ενδέχεται να παρουσιαστεί ενημερωτικό μήνυμα σχετικά με το όριο του αριθμού των επιτρεπόμενων συσκευών σου.

Σας χαιρετω
Μερικους μηνες πριν σας ειχα γραψει για ενα προβλημα που αντμετωπισα στον 831 μετα την αλλαγη στο λογισμικο του μετα δηλαδη την αναβαθμιση του firmware του. Ενω πριν αβαθμιστει μπορουσα να στειλω σηματα τηλεχειρισμου σε αλλο δωματιο με video sender μετα τιποτα. 100% σιγουρος οτι εφταιγε το λογισμικο διοτι ημουν μπροστα κατα την αναβαθμιση. Αμεσως μετα την επανεκκινηση δεν μπορουσε πλεον το σημα τηλεχειρισμου μεσω video sender να δουλεψει τον 831. Πηρα τηλεφωνα τεχνικους κανεις δεν το παραδεχοταν. Ουτε καιοι δικοι σας εκτος απο εναν ο οποιος το θεωρησε σαν πιθανοτητα.
Ψαξαμε τα παντα δεν εγινε τιποτα. Ετσι σταματησα να βλεπω nova στο δωματιο μου (μου εκοψε τα ποδια η αδυναμια αυτη) και επρεπε να καθομαι στο σαλονι οπου ηταν η κυρια τηλεοραση και ο 831 ωστε να τηλεχειριζομαι απευθειας το δεκτη.
Τωρα θα μου πειτε γιατι σας τα λεω ολα αυτα ξανα μετα απο μερικους μηνες?
Διοτι σημερα αγορασα τον 865 και τον εβαλα στη θεση του 831. Για μαντεψτε. Επειδη ακριβως φοραει το προηγουμενο λογισμικο τα σηματα τηλεχειρισμου απο το video sender τον οδηγουν μια χαρα οπως και πριν την αναβαιμιση τον 831.
Οπως καταλαβαινετε τωρα που ξαναβρηκα τη βολη μου με ζωνουν τα φιδια διοτιι φοβαμαι οτι οταν αναβαθμιστει με νεο λογισμικο ο 865 θα μουλαρωσει και δεν θα δεχεται σηματα τηλεχειρισμου ακρινως οπως την πατησα δηλαδη με τον 831.
Με το τεχνικο τμημα που μιλησα σημερα οταν τους ανεφερα τους φοβους μου μου ειπαν οτι σημειωσαν την παρατηρηση ωστοσο ειπα να το αναφερω κι εδω διοτι αρκετα παιδια ειχαν αν οχι το ιδιο με μενα προβλημα κοληματα και καθηστερησεις στον τηλεχειρισμο του 831 μετα την αναβαθμιση.
Παρεπιπτοντως να σημειωσω εδω οτι ο υπαλληλος στη forthnet μου ειπε οτι ειναι δυνατον να γινει αυτο που αναφερω γιατι λεει το νεο λογισμικο περιεχει νεους κωδικες τηλεχιρισμου.
Δεν μπορω να ξερω αν ειναι αληθεια κατι τετοιο αλλα μπορω να καταθεσω αυτο που βλεπουν τα ματακια μου.
Αν και δεν υπαρχει ενημερωση οπως μου ειπαν στο τεχνικο τμημα για το ποτε η αν θα ερθει γρηγορα το νεο λογισμικο για τον 865 εντουτοις θα σας παρακαλουσα να ελεγξετε με καθε δυνατη μεθοδο το λογισμικο αυτο να ειναι συμβατο με video senders ετσι να μην ξανα δημιουργηθει το ιδιο προβλημα.
Θα σας παρακαλουσα επειδη ειμαι καμενος να με κρατατε ενημερο οσον αφορα το συγκεκριμενο θεμα.
Ευχαριστω,
Νικος

Σε ευχαριστούμε για την παρατήρηση. Λαμβάνουμε σοβαρά υπ' όψιν κάθε όλα όσα μας αναφέρονται.
Αναφορικά με την διάθεσή της νέας αναβάθμισης θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση μέσα από τις σελίδες μας.
Ωστόσο με γνώμονα την ανάγκη για πολλαπλή θέαση υπάρχει δυνατότητα παροχής Multiview για την οποία πληροφορίες, μπορείς να βρεις εδώ.

Καλησπέρα,

Πέρυσι είχα ενεργοποιήσει το πακέτο για φιλάθλους μέσω κάποιας ΠΑΕ, θα ήθελα να μάθω πότε λήγει και τι χρειάζεται για να διακόψω την ανανέωση του, αφού φέτος δεν υπάρχει κάποια ανάλογη προσφορά.

Επλιπλέον θα ήθελα να μάθω πότε λήγει γενικά το συμβόλαιο μου και μπορώ να πάω στον ΟΤΕ χωρίς να πληρώσω κάποια ποινή.

(για τα παραπάνω θα ήθελα συγκεκριμένο εύρος ημερομηνιών)

Τα στοιχεία της συνδρομής τα έχετε απο προηγούμενη συνομιλία μας.

Ευχαριστώ


Η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σου αλλά και τις προσφοράς που έχεις λάβεις είναι 1/10/2015.
Για την μεταφορά του συνόλου των υπηρεσιών που λαμβάνεις σε άλλο πάροχο, θα πρέπει να απευθυνθείς σε αυτόν με το ανάλογο αίτημα φορητότητας μετά τη 1/10. Σε περίπτωση που απλά θέλεις μόνο την διακοπή υπηρεσιών Nova και όχι τηλεφωνίας και internet, θα πρέπει να απευθυνθείς σε ένα από τα καταστήματά μας.
Ωστόσο εάν επιθυμείς μπορούμε να ενημερώσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει για όλα τα πακέτα και τις υπηρεσίες μας.

Κώστας, Forthnet Support
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Ευχαριστω για την απαντηση αν και πολυ γενικη. Η παρατηρηση μου ειναι εξαιρετικα ειδικη.
Δεν χρειαζομαι υπηρεσια multiview. Δεν με ενδιαφερει η δευτερη τηλεοραση να παιζει αλλο προγραμμα απο αυτο της πρωτης.
Χρειαζομαι οτι βλεπω στην πρωτη να βλεπω στη δευτερη η και τριτη τηλεοραση αναλογα με το σε ποιο δωματιο βρισκομαι.
Ολες οι τηλεορασεις εινμαι συνδεδεμενες με HDMI μεσω AV ενισχυτη και εχουν σημα HD.
To προβλημα των σηματων τηλεχειρισμου το ελυσα με video senders (αποστολη μονο σηματων τηλεχειρισμου και οχι εικονας) και ενα video receiver που μεσω οπτιοκης ινας οδηγει το σημα τηλεχειρισμου στο ματακι της συσλευης που θελω να στειλω το σημα.
Ολα λειτουργουσαν τελεια στον 831 μεχρι που στειλατε tην αναβαθμιση και μου σακατεψατε την αποστολη σηματων τηλεχειρισμου.
Οπως τωρα επισης λειτουργουν τελεια στον 865 με το παλιο λογισμικο και επαναλαμβανω με ζωνουν τα φιδια για το τι θα συμβει οταν στειλετε το νεο λογισμικο και σ αυτον.
Γι αυτο σας παρακαλω να ειστε πολυ προσεκτικοι στον κωδικα του νεου λογισμικου μην εχουμε τα ιδια.
Επισης σας παρακαλω οταν ζητω λυση σε συγκεκριμενομ προβλημα να μη μου δινετε λυση για αλλο που δεν μου χρειαζεται (πχ multiview) η/και δεν εχει καμμια σχεση με το ποοβλημα που ανεφερα.
Για να μην πω οτι δεν εχω καμμια διαθεση να εχω και τον 831 σε λειτουργια ουτε καμμια καψα να εχω ακομα ενα καλωδιο RF να κοβει βολτες μεσα στο σπιτι.
Ηδη μου εχει βγει ο πατος να τακτοποιησω ατελειωτα μετρα μεσα στο σπιτι με καλωδια HDMI με τους αντιστοιχους ενισχυτες γραμμης,
Ευχαριστω και παλι.
Νικος
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις. Ωστόσο ο παραπάνω τρόπος σύνδεσης δεν είναι αντικείμενο της τεχνικής μας υποστήριξης, όπως άλλωστε κάτι τέτοιο δεν περιλαμβάνεται στο kit του εξοπλισμού/εγκατάστασης που παρέχουμε στους συνδρομητές μας.

Λαμβάνουμε σοβαρά υπ'όψιν τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις όλων τον συνδρομητών μας και μη, και φροντίζουμε να τις μεταφέρουμε στους αρμόδιους αποδέκτες.

Κώστας, Forthnet Support
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Re: *** Nova official support ***

Αγαπητά μου Κώστα μπορεί ο τρόπος σύνδεσης μου να μην αποτελεί αντικείμενο της υποστήριξης σας και το καταλαβαίνω αλλα το δικό σας λογισμικό μου τίναξε την συνδεσιμότητα στον αέρα γι αυτο και απευθύνομαι σε σας και όχι στην εταιρία που κατασκεύασε το σετ video sender - receiver
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Re: *** Nova official support ***

Στο τεχνικο τμημα που μιλησα χτες δεν εχουν ιδεα. Δεν εχουν καν ενημερωση για το ποτε και αν,
Μαλσιτα ο τεχνικος ψελισε κατι για ενα προβλημα που τους ταλαιπωρει και εχει να κανει με την διαγραφη ολου του δισκου αν εγαρμοστει το νεο λογισμικο.
Τους ειπα οτι τα λογισμικα δεν εχουν τεχνητη νοημοσυνη αλλα εξαρτωνται απο αυτους που τα φτιαχνουν.
Δεν πηρα απαντηση.
 

vpafi

Established Member
21 February 2008
125
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα. Παρατηρώ σε αρκετούς γνωστούς που έχουμε τον ίδιο αποκωδικοποιητή HD 831, πως έχει αλλάξει το μενού τους προφανώς με κάποια αναβάθμιση. Δεν γνωρίζω αν περιλαμβάνει και άλλες αλλαγές. Ψάχνω και εγώ στον δικό μου αλλά τίποτα. Ψάχνω από τον λογαριασμό μου και πάλι δεν βλέπω κάτι. Έχει γίνει πράγματι αναβάθμιση; και αν ναι δεν γίνετε σε όλες τις συσκευές ιδίου τυπου;