Re: Απάντηση: *** Nova official support ***
Καλησπέρα σας,
πριν απο λιγο πηγα να μπω στο nova go αλλα γραφει εχω φτασει στο οριο κλπ,αλλα ειμαι μεσα στο μηνα δεv εχω περασει τον μηνα για να μην μπορω να δω τι συμβαινει εχω ενεργω novago
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
επισης στο nova myaccount ειμαι ενεργος χρηστης του novago???τι συμβαινει παρακαλω πεστε μου...
Για τo NovaGO ισχύει πολιτική ορθής χρήσης με μια επιτρεπόμενη συσκευή και δυνατότητα ανανέωσης συσκευών κάθε 30 ημέρες.
Αν στην συσκευή πραγματοποιηθεί format, ενδέχεται να παρουσιαστεί ενημερωτικό μήνυμα σχετικά με το όριο του αριθμού των επιτρεπόμενων συσκευών σου.
Σας χαιρετω
Μερικους μηνες πριν σας ειχα γραψει για ενα προβλημα που αντμετωπισα στον 831 μετα την αλλαγη στο λογισμικο του μετα δηλαδη την αναβαθμιση του firmware του. Ενω πριν αβαθμιστει μπορουσα να στειλω σηματα τηλεχειρισμου σε αλλο δωματιο με video sender μετα τιποτα. 100% σιγουρος οτι εφταιγε το λογισμικο διοτι ημουν μπροστα κατα την αναβαθμιση. Αμεσως μετα την επανεκκινηση δεν μπορουσε πλεον το σημα τηλεχειρισμου μεσω video sender να δουλεψει τον 831. Πηρα τηλεφωνα τεχνικους κανεις δεν το παραδεχοταν. Ουτε καιοι δικοι σας εκτος απο εναν ο οποιος το θεωρησε σαν πιθανοτητα.
Ψαξαμε τα παντα δεν εγινε τιποτα. Ετσι σταματησα να βλεπω nova στο δωματιο μου (μου εκοψε τα ποδια η αδυναμια αυτη) και επρεπε να καθομαι στο σαλονι οπου ηταν η κυρια τηλεοραση και ο 831 ωστε να τηλεχειριζομαι απευθειας το δεκτη.
Τωρα θα μου πειτε γιατι σας τα λεω ολα αυτα ξανα μετα απο μερικους μηνες?
Διοτι σημερα αγορασα τον 865 και τον εβαλα στη θεση του 831. Για μαντεψτε. Επειδη ακριβως φοραει το προηγουμενο λογισμικο τα σηματα τηλεχειρισμου απο το video sender τον οδηγουν μια χαρα οπως και πριν την αναβαιμιση τον 831.
Οπως καταλαβαινετε τωρα που ξαναβρηκα τη βολη μου με ζωνουν τα φιδια διοτιι φοβαμαι οτι οταν αναβαθμιστει με νεο λογισμικο ο 865 θα μουλαρωσει και δεν θα δεχεται σηματα τηλεχειρισμου ακρινως οπως την πατησα δηλαδη με τον 831.
Με το τεχνικο τμημα που μιλησα σημερα οταν τους ανεφερα τους φοβους μου μου ειπαν οτι σημειωσαν την παρατηρηση ωστοσο ειπα να το αναφερω κι εδω διοτι αρκετα παιδια ειχαν αν οχι το ιδιο με μενα προβλημα κοληματα και καθηστερησεις στον τηλεχειρισμο του 831 μετα την αναβαθμιση.
Παρεπιπτοντως να σημειωσω εδω οτι ο υπαλληλος στη forthnet μου ειπε οτι ειναι δυνατον να γινει αυτο που αναφερω γιατι λεει το νεο λογισμικο περιεχει νεους κωδικες τηλεχιρισμου.
Δεν μπορω να ξερω αν ειναι αληθεια κατι τετοιο αλλα μπορω να καταθεσω αυτο που βλεπουν τα ματακια μου.
Αν και δεν υπαρχει ενημερωση οπως μου ειπαν στο τεχνικο τμημα για το ποτε η αν θα ερθει γρηγορα το νεο λογισμικο για τον 865 εντουτοις θα σας παρακαλουσα να ελεγξετε με καθε δυνατη μεθοδο το λογισμικο αυτο να ειναι συμβατο με video senders ετσι να μην ξανα δημιουργηθει το ιδιο προβλημα.
Θα σας παρακαλουσα επειδη ειμαι καμενος να με κρατατε ενημερο οσον αφορα το συγκεκριμενο θεμα.
Ευχαριστω,
Νικος
Σε ευχαριστούμε για την παρατήρηση. Λαμβάνουμε σοβαρά υπ' όψιν κάθε όλα όσα μας αναφέρονται.
Αναφορικά με την διάθεσή της νέας αναβάθμισης θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση μέσα από τις σελίδες μας.
Ωστόσο με γνώμονα την ανάγκη για πολλαπλή θέαση υπάρχει δυνατότητα παροχής Multiview για την οποία πληροφορίες, μπορείς να βρεις
εδώ.
Καλησπέρα,
Πέρυσι είχα ενεργοποιήσει το πακέτο για φιλάθλους μέσω κάποιας ΠΑΕ, θα ήθελα να μάθω πότε λήγει και τι χρειάζεται για να διακόψω την ανανέωση του, αφού φέτος δεν υπάρχει κάποια ανάλογη προσφορά.
Επλιπλέον θα ήθελα να μάθω πότε λήγει γενικά το συμβόλαιο μου και μπορώ να πάω στον ΟΤΕ χωρίς να πληρώσω κάποια ποινή.
(για τα παραπάνω θα ήθελα συγκεκριμένο εύρος ημερομηνιών)
Τα στοιχεία της συνδρομής τα έχετε απο προηγούμενη συνομιλία μας.
Ευχαριστώ
Η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σου αλλά και τις προσφοράς που έχεις λάβεις είναι 1/10/2015.
Για την μεταφορά του συνόλου των υπηρεσιών που λαμβάνεις σε άλλο πάροχο, θα πρέπει να απευθυνθείς σε αυτόν με το ανάλογο αίτημα φορητότητας μετά τη 1/10. Σε περίπτωση που απλά θέλεις μόνο την διακοπή υπηρεσιών Nova και όχι τηλεφωνίας και internet, θα πρέπει να απευθυνθείς σε ένα από τα καταστήματά μας.
Ωστόσο εάν επιθυμείς μπορούμε να ενημερώσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει για όλα τα πακέτα και τις υπηρεσίες μας.
Κώστας, Forthnet Support