Καλημέρα. Μέχρι τώρα είχα έκπτωση κάθε χρόνο λόγω πληρωμής με πιστωτική κάρτα. Φέτος αυτή η έκπτωση δεν έγινε. Εχει μήπως καταργηθεί η συγκεκριμένη έκπτωση ή θα πρέπει να ελέγξετε την συνδρομή μου; Ευχαριστώ.
Καλησπέρα Pgate4.
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;
Λιάνα, Nova Support
Καλησπέρα,σας έστειλα σχετικό μήνυμα
Ευχαριστώ
Sent from my iPad using Tapatalk
στο 2ο αποκωδικοποιητή θα υπαρχει καθυστέρηση στην εικονα σε σχεση με τον 1ο και κύριο αποκωδικοποιητή αν βλεπουμε το ιδιο καναλι;μιλαω για το multiview
Καλησπερα.
Ειμαι συνδρομητης Triple Play Cinema και αντιμετωπιζω προβλημα με την λειτουργια του Nova On Demand.
Την τελευταια εβδομαδα οταν προσπαθω να μπω στο αντιστοιχο μενου του δεκτη 831, λαμβανω το μηνυμα Χ002.
Εχω κανει αρκετες επανεκκινησεις τοσο στον δεκτη οσο και στο router χωρις αποτελεσμα.
Μεχρι πριν λιγες μερες ειχα κανονικα προσβαση.
..........Καλησπέρα καλαμακομαχος,
Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία τη υπηρεσίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;
Κώστας, Nova Support
Να ευχαριστησω δημοσια τα παιδια απο το support, που με βοηθησαν με διαδοχικα μηνυματα και ελυσαν το προβλημα προσβασης που ειχα στο On Demand.
:ernaehrung004:
Μπορείτε να μου πείτε πότε λήγουν τα συμβόλαιά που έχω, ώστε να μπορώ να διακόψω αν ('όπως ακούγεται) πάρει την εταιρεία σας ο Μαρινάκης;
(σας στέλνω pm με τα στοιχεία μου) Ευχαριστώ...
Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.
Λιάνα, Nova Support
Καλησπέρα mitsoskappa.
Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.
Λιάνα, Nova Support
Να ευχαριστησω δημοσια τα παιδια απο το support, που με βοηθησαν με διαδοχικα μηνυματα και ελυσαν το προβλημα προσβασης που ειχα στο On Demand.
:ernaehrung004: