athlon6401
AVClub Enthusiast
- 12 December 2018
- 858
H Redmi είναι της Xiaomi, οπότε είμαστε κομπλέ..Ωραία, αυτοκινητα xiaomi ,έχουμε, αυτοκίνητα Χαβάη έχουμε, ποιος έμεινε; Η Redmi
το mg4 ειναι κινεζικο, πωλειται ηδη και εχω δει και αρκετα στο δρομο. Για να μην μιλησω για τα βολβο που επισης ειναι "κινεζικα"Έχει κάποιο ρεαλισμό η συζήτηση αγοράς κινέζικου ηλεκτρικού αμαξιού τουλάχιστον πριν το 2030
που αναλύετε τις τιμές?
δεν ειναι μονο αυτο, αλλα εχουν και διαφορετικα (χαμηλοτερα) ορια στα κρας τεστ στην κινα. Διαβαζα για το byd seagull οτι στην ευρωπη θα ερθει αρκετα διαφορετικη εκδοση απο αυτην που κυκλοφορει στην κινα με δομικες αλλαγες. Προφανως θα ειναι ακριβοτερη.Γιατί όμως να έχει 25000 στην Κίνα και πάνω από 45000 στην Ευρώπη; Ας αναλύσουμε λίγο τα κόστη
1. Κόστος μεταφοράς από Κίνα στην Ευρώπη: 2500 ευρώ κατά μέσο όρο, φτάνει και 3500 ευρώ κατά περιόδους
2. 10% δασμός
3. 20% ΦΠΑ (24 στην Ελλάδα)
4. Κατ' ελάχιστο 30% κέρδος δικτύου μεταπωλητών.
Οπότε 25000+2500=27500+10%=30250+20%=36300 + 30 % = 47190
Θα μου πεις δεν έχουν κέρδος δικτύου μεταπωλητών στη Κίνα; Δεν έχουν ΦΠΑ στη Κίνα; Όχι και όχι. Δεν υπάρχουν αντιπροσωπείες στη Κίνα, υπάρχουν λίγα σημεία πώλησης αναλογικά με το μέγεθος της χώρας και η κάθε εταιρεία πουλάει κατ' ευθείαν στον τελικό πελάτη. Όπως κάνει και η Tesla. Και όχι δεν έχουν ΦΠΑ τα ηλεκτρικά στη Κίνα, είναι στην ουσία η επιδότησή τους ο μηδενικός ΦΠΑ. Κάτι που βέβαια σύντομα θα αλλάξει και εκεί.
Κι εγώ γι αυτο δεν παίρνω Lamborghini, γιατί είναι VW.....ντροπή .το mg4 ειναι κινεζικο, πωλειται ηδη και εχω δει και αρκετα στο δρομο. Για να μην μιλησω για τα βολβο που επισης ειναι "κινεζικα"
Για κάποια πιο μικρά αυτοκίνητα σαν το seagull μπορεί να ισχύει αυτό, για αυτοκίνητα σαν το EH3 ή το BYD Seal όχι. Δε συμφέρει να έχεις δύο γραμμές παραγωγής. Τέτοια διαφοροποίηση ίσως υπάρξει όταν θα φτιάξουν και εργοστάσιο επί ευρωπαϊκού εδάφους.δεν ειναι μονο αυτο, αλλα εχουν και διαφορετικα (χαμηλοτερα) ορια στα κρας τεστ στην κινα. Διαβαζα για το byd seagull οτι στην ευρωπη θα ερθει αρκετα διαφορετικη εκδοση απο αυτην που κυκλοφορει στην κινα με δομικες αλλαγες. Προφανως θα ειναι ακριβοτερη.
Κι εγώ γι αυτο δεν παίρνω Lamborghini, γιατί είναι VW.....ντροπή .
Υπάρχουν κινέζικα που είναι στην αιχμή της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης. Αν έρχονταν στην Ευρώπη με το μοντέλο πώλησης της Κίνας (και της Tesla) και όχι με τις "αντιπροσωπείες" θα ήταν και αρκετά φθηνότερα. Να πληρώνω 30-40% παραπάνω επειδή θα έχω "αντιπροσωπεία" στη πόλη που μένω; Είναι ένα μοντέλο πώλησης που κάποια στιγμή θα τελειώσει, η Tesla έχει δείξει το δρόμο. Και μη μου πείτε για χρόνους προμήθειας ανταλλακτικών, είδα και την VW που έχει τόσες αντιπροσωπείες, περίμενα 15 μέρες για ένα δοχείο διαστολής. Το μέλλον θα είναι direct πωλήσεις και συνεργασία με εξειδικευμένα συνεργεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές που έχουν μάθει αλλιώς είναι καταδικασμένοι.Έχει κάποιο ρεαλισμό η συζήτηση αγοράς κινέζικου ηλεκτρικού αμαξιού τουλάχιστον πριν το 2030
που αναλύετε τις τιμές?
Το μέλλον θα είναι direct πωλήσεις και συνεργασία με εξειδικευμένα συνεργεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές που έχουν μάθει αλλιώς είναι καταδικασμένοι.
Tην θερμοκρασία του καπετάνιου έπρεπε να μετρήσει....Σχεδόν όλα τα Sentry events που έχω είναι από ανθρώπους που παίζουν με τα πόμολα στις πόρτες.
Είναι κάτι διαφορετικό και τραβάει την προσοχή..
Το ότι ο υπάλληλος μετράει θερμοκρασίες στο καπό και στο πόρτ μπαγκάζ δεν το σχολιάζω καν..
το mg4 ειναι κινεζικο, πωλειται ηδη και εχω δει και αρκετα στο δρομο. Για να μην μιλησω για τα βολβο που επισης ειναι "κινεζικα"
που είναι το παράξενο να υπάρχουν διακόπτες ή αισθητήρες ή "λουριά" ή ότι άλλο, κοινό με τα κοινά αυτοκίνητα;;
α. τα περι βολβο τα εγραψα υπερβαλλοντας για να δειξω την αντιθεση στην θεση περι κινεζικωνΗ Volvo έχει ιδιοκτήτες κινέζους, τη Geely, όταν τη πούλησε η Ford. Ούτε αμερικάνικα ήταν προηγουμένως ούτε τώρα κινέζικα. Θα ήταν η αναλογία του να πούμε πως επειδή τη Jaguar την αγόρασε η Tata, έγινε Ινδική.
Σε κάθε περίπτωση, τα Volvo δεν έχουν καμία σχέση με τα κινέζικα που προήλθαν από παρθενογένεση, ξαφνικά επειδή έφυγε το complexity του κινητήρα όλοι αποφάσισαν να βγάλουν και από ένα. Στην εποχή των ηλεκτρικών, το μόνο εύκολο είναι να κάνει 0-100 σε 3sec. Το πρόβλημα είναι πως όλα τα υπόλοιπα είναι υποεκτελεσμένα.