Αυτοκινητιστικά νέα

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
862
Το EH3 θα έχει 25000 ευρώ στη Κίνα. Όχι στην Ευρώπη. Στην Ευρώπη ΟΤΑΝ έρθει θα κάνει πάνω από 45000, μιλάμε για αυτοκίνητο με 450+ άλογα, 0-100 σε 3,3 sec, 800V platform και 100 KWh μπαταρία CATL LFP.
 
  • Like
Reactions: avpap

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
862
Γιατί όμως να έχει 25000 στην Κίνα και πάνω από 45000 στην Ευρώπη; Ας αναλύσουμε λίγο τα κόστη
1. Κόστος μεταφοράς από Κίνα στην Ευρώπη: 2500 ευρώ κατά μέσο όρο, φτάνει και 3500 ευρώ κατά περιόδους
2. 10% δασμός
3. 20% ΦΠΑ (24 στην Ελλάδα)
4. Κατ' ελάχιστο 30% κέρδος δικτύου μεταπωλητών.

Οπότε 25000+2500=27500+10%=30250+20%=36300 + 30 % = 47190

Θα μου πεις δεν έχουν κέρδος δικτύου μεταπωλητών στη Κίνα; Δεν έχουν ΦΠΑ στη Κίνα; Όχι και όχι. Δεν υπάρχουν αντιπροσωπείες στη Κίνα, υπάρχουν λίγα σημεία πώλησης αναλογικά με το μέγεθος της χώρας και η κάθε εταιρεία πουλάει κατ' ευθείαν στον τελικό πελάτη. Όπως κάνει και η Tesla. Και όχι δεν έχουν ΦΠΑ τα ηλεκτρικά στη Κίνα, είναι στην ουσία η επιδότησή τους ο μηδενικός ΦΠΑ. Κάτι που βέβαια σύντομα θα αλλάξει και εκεί.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Έχει κάποιο ρεαλισμό η συζήτηση αγοράς κινέζικου ηλεκτρικού αμαξιού τουλάχιστον πριν το 2030
που αναλύετε τις τιμές? :sneaky:
το mg4 ειναι κινεζικο, πωλειται ηδη και εχω δει και αρκετα στο δρομο. Για να μην μιλησω για τα βολβο που επισης ειναι "κινεζικα" :)
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Γιατί όμως να έχει 25000 στην Κίνα και πάνω από 45000 στην Ευρώπη; Ας αναλύσουμε λίγο τα κόστη
1. Κόστος μεταφοράς από Κίνα στην Ευρώπη: 2500 ευρώ κατά μέσο όρο, φτάνει και 3500 ευρώ κατά περιόδους
2. 10% δασμός
3. 20% ΦΠΑ (24 στην Ελλάδα)
4. Κατ' ελάχιστο 30% κέρδος δικτύου μεταπωλητών.

Οπότε 25000+2500=27500+10%=30250+20%=36300 + 30 % = 47190

Θα μου πεις δεν έχουν κέρδος δικτύου μεταπωλητών στη Κίνα; Δεν έχουν ΦΠΑ στη Κίνα; Όχι και όχι. Δεν υπάρχουν αντιπροσωπείες στη Κίνα, υπάρχουν λίγα σημεία πώλησης αναλογικά με το μέγεθος της χώρας και η κάθε εταιρεία πουλάει κατ' ευθείαν στον τελικό πελάτη. Όπως κάνει και η Tesla. Και όχι δεν έχουν ΦΠΑ τα ηλεκτρικά στη Κίνα, είναι στην ουσία η επιδότησή τους ο μηδενικός ΦΠΑ. Κάτι που βέβαια σύντομα θα αλλάξει και εκεί.
δεν ειναι μονο αυτο, αλλα εχουν και διαφορετικα (χαμηλοτερα) ορια στα κρας τεστ στην κινα. Διαβαζα για το byd seagull οτι στην ευρωπη θα ερθει αρκετα διαφορετικη εκδοση απο αυτην που κυκλοφορει στην κινα με δομικες αλλαγες. Προφανως θα ειναι ακριβοτερη.
 
17 June 2006
23,870
Αθήνα
το mg4 ειναι κινεζικο, πωλειται ηδη και εχω δει και αρκετα στο δρομο. Για να μην μιλησω για τα βολβο που επισης ειναι "κινεζικα" :)
Κι εγώ γι αυτο δεν παίρνω Lamborghini, γιατί είναι VW.....ντροπή .😁😁
 

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
862
δεν ειναι μονο αυτο, αλλα εχουν και διαφορετικα (χαμηλοτερα) ορια στα κρας τεστ στην κινα. Διαβαζα για το byd seagull οτι στην ευρωπη θα ερθει αρκετα διαφορετικη εκδοση απο αυτην που κυκλοφορει στην κινα με δομικες αλλαγες. Προφανως θα ειναι ακριβοτερη.
Για κάποια πιο μικρά αυτοκίνητα σαν το seagull μπορεί να ισχύει αυτό, για αυτοκίνητα σαν το EH3 ή το BYD Seal όχι. Δε συμφέρει να έχεις δύο γραμμές παραγωγής. Τέτοια διαφοροποίηση ίσως υπάρξει όταν θα φτιάξουν και εργοστάσιο επί ευρωπαϊκού εδάφους.
 
Last edited:

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
862
Έχει κάποιο ρεαλισμό η συζήτηση αγοράς κινέζικου ηλεκτρικού αμαξιού τουλάχιστον πριν το 2030
που αναλύετε τις τιμές? :sneaky:
Υπάρχουν κινέζικα που είναι στην αιχμή της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης. Αν έρχονταν στην Ευρώπη με το μοντέλο πώλησης της Κίνας (και της Tesla) και όχι με τις "αντιπροσωπείες" θα ήταν και αρκετά φθηνότερα. Να πληρώνω 30-40% παραπάνω επειδή θα έχω "αντιπροσωπεία" στη πόλη που μένω; Είναι ένα μοντέλο πώλησης που κάποια στιγμή θα τελειώσει, η Tesla έχει δείξει το δρόμο. Και μη μου πείτε για χρόνους προμήθειας ανταλλακτικών, είδα και την VW που έχει τόσες αντιπροσωπείες, περίμενα 15 μέρες για ένα δοχείο διαστολής. Το μέλλον θα είναι direct πωλήσεις και συνεργασία με εξειδικευμένα συνεργεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές που έχουν μάθει αλλιώς είναι καταδικασμένοι.

Αν λοιπόν η BYD ερχόταν στην Ευρώπη με direct to customer sales και το BYD Seal έκανε 30% κάτω έκανε δηλαδή 35000 αντί για 46000, φυσικά και θα το σκεφτόμουν.
 

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,122
Το μέλλον θα είναι direct πωλήσεις και συνεργασία με εξειδικευμένα συνεργεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές που έχουν μάθει αλλιώς είναι καταδικασμένοι.

Αυτό ακριβώς. Πριν 10 χρόνια θεωρούσαμε ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να ψωνίσουμε από το διαδίκτυο. Τώρα αγοράζεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ και με δικαίωμα πολλών αλλαγών. Και δεν αναφέρομαι καν σε καταστάσεις Amazon που το στέλνεις πίσω χωρίς μα και μου. Γιατί να μην αλλάξει και στην αυτικινητοβιομηχανία αυτό;

Τα αυτοκίνητα είναι υπολογιστές. Ξέρουν σε μεγάλο βαθμό το τι βλάβη πιθανόν να υπάρχει. Παραγγέλνεις απ' ευθείας το σωστό ανταλλακτικό και έρχεται στην πόρτα σου. Δεν περιμένεις αν και πότε τον κάθε ένα να κάνει μαζική παραγγελία για να του έρθει πιο φτηνά η μεταφορική.
 

Portioli

Supreme Member
3 June 2007
3,927
Dystopia
Τα αυτοκίνητα δεν είναι ούτε κινητά ούτε λάπτοπ. Δεν είναι όλα νούμερα. Θα βάλεις το παιδί σου μέσα.
Υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά θέματα όπως η ενεργητική και η παθητική ασφάλεια, το αμάξωμα, οι αναρτήσεις κτλ.

Επίσης και τα ποσά που λέτε 35Κ δεν είναι και λίγα. Πέρνεις B-Class, Civic, RAV4, Sportage, Golf, A4

Ας περάσουν 5-6 χρόνια και μιλάμε για ηλεκτρικά αμάξια xiaomi και huawei ...
 
Last edited:

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
5,859
Αττικό βουνό
Οι τιμές που κοστολογείτε απλά δεν υπάρχουν.

Σαν εισαγωγείς κ πολυεθνικές αγοράζουμε με πολύ χαμηλές τιμές από αυτές που αναφέρετε σαν λιανικές ...

Ένα ΜG HS πχ είναι πιο φτηνό στην Ελλάδα αφού έκανε ειδική συμφωνία (πάντα λόγο δασμών) . Έτσι γίνεται με όλες τις μάρκες εδώ.

Ειδατε τιμή το νέο Renault Clio ? πιο φτηνό εδώ ;)

Ο Σφακιανάκης δέσμευσε ότι θα πουλήσει τόσα αυτοκίνητα μόνο αν του τα δώσουν σε τιμή που θα συμφωνήσουν αλλιώς bye bye .

Την BYD δεν την ενδιαφέρουν τα 1.000 αυτοκίνητα (αν θα τα πουλήσει) διότι τα κάνει 1 dealer της σε 1 μήνα αλλού .Απλά θέλει να πατήσει πόδι παντού.

Όπως στη Γερμανία έγιναν αποδεκτά τα κινέζικα , έτσι θα γίνουν κι εδώ με τη γνωστή χρονοκαθυστέρηση. Το αγοραστικό κοινό αλλάζει .
 
Σχεδόν όλα τα Sentry events που έχω είναι από ανθρώπους που παίζουν με τα πόμολα στις πόρτες.
Είναι κάτι διαφορετικό και τραβάει την προσοχή..

Το ότι ο υπάλληλος μετράει θερμοκρασίες στο καπό και στο πόρτ μπαγκάζ δεν το σχολιάζω καν..
 
  • Haha
Reactions: vlad66
17 June 2006
9,828
Πάντως από φίλους στην Αγγλία που έχουν κανονικά αντιπροσωπείες αυτοκινήτων οι περισσότεροι αγοράζουν μέσω internet τα αυτοκίνητά τους μιας και υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των dealers ποιος θα δώσει κάτι πάραπάνω (από εξοπλισμό, έκπτωση ή σέρβις). Και ναι δεν είναι ίδιες οι τιμές σε όλους τους επίσημους αντιπροσώπους της ίδιας μάρκας.
Άρα δεν μιλάμε για κάτι μακρινό και στην Ευρώπη το άμεσο μέσω internet.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,264
Αγιοι Αναργυροι
Σχεδόν όλα τα Sentry events που έχω είναι από ανθρώπους που παίζουν με τα πόμολα στις πόρτες.
Είναι κάτι διαφορετικό και τραβάει την προσοχή..

Το ότι ο υπάλληλος μετράει θερμοκρασίες στο καπό και στο πόρτ μπαγκάζ δεν το σχολιάζω καν..
Tην θερμοκρασία του καπετάνιου έπρεπε να μετρήσει.... :ROFLMAO:
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,370
Αθήνα...
το mg4 ειναι κινεζικο, πωλειται ηδη και εχω δει και αρκετα στο δρομο. Για να μην μιλησω για τα βολβο που επισης ειναι "κινεζικα" :)

Η Volvo έχει ιδιοκτήτες κινέζους, τη Geely, όταν τη πούλησε η Ford. Ούτε αμερικάνικα ήταν προηγουμένως ούτε τώρα κινέζικα. Θα ήταν η αναλογία του να πούμε πως επειδή τη Jaguar την αγόρασε η Tata, έγινε Ινδική.

Σε κάθε περίπτωση, τα Volvo δεν έχουν καμία σχέση με τα κινέζικα που προήλθαν από παρθενογένεση, ξαφνικά επειδή έφυγε το complexity του κινητήρα όλοι αποφάσισαν να βγάλουν και από ένα. Στην εποχή των ηλεκτρικών, το μόνο εύκολο είναι να κάνει 0-100 σε 3sec. Το πρόβλημα είναι πως όλα τα υπόλοιπα είναι υποεκτελεσμένα.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,264
Αγιοι Αναργυροι
που είναι το παράξενο να υπάρχουν διακόπτες ή αισθητήρες ή "λουριά" ή ότι άλλο, κοινό με τα κοινά αυτοκίνητα;;
τι είναι τα super cars δλδ ;;;
μήπως θα έπρεπε να μην εφαρμόζουν το μετρικό ή τις ίντσες στις βίδες τους για να ξεχωρίσουν ;;;
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Η Volvo έχει ιδιοκτήτες κινέζους, τη Geely, όταν τη πούλησε η Ford. Ούτε αμερικάνικα ήταν προηγουμένως ούτε τώρα κινέζικα. Θα ήταν η αναλογία του να πούμε πως επειδή τη Jaguar την αγόρασε η Tata, έγινε Ινδική.

Σε κάθε περίπτωση, τα Volvo δεν έχουν καμία σχέση με τα κινέζικα που προήλθαν από παρθενογένεση, ξαφνικά επειδή έφυγε το complexity του κινητήρα όλοι αποφάσισαν να βγάλουν και από ένα. Στην εποχή των ηλεκτρικών, το μόνο εύκολο είναι να κάνει 0-100 σε 3sec. Το πρόβλημα είναι πως όλα τα υπόλοιπα είναι υποεκτελεσμένα.
α. τα περι βολβο τα εγραψα υπερβαλλοντας για να δειξω την αντιθεση στην θεση περι κινεζικων
β. η mg, εστω και με την παρουσα μορφη, κυκλοφορει αυτοκινητα τουλαχιστον απο το 2016 (με το mg zs, που νομιζω ειναι το πρωτο που παρουσιασε με την νεα μορφη της εταιρειας). Κυκλοφορουν χρονια στην ευρωπη, τους εχουν γινει reviews και εχουν αποφανθει αρκετοι οτι ειναι vfm προιοντα. Σιγουρα εχουν τα θεματακια τους, αλλα συγχωρουνται λογω τιμης. Προσωπικα, θερμικο mg δεν θα ακουμπουσα, ακριβως επειδη υπαρχει η πολυπλοκοτητα στους ΚΕΚ, οπου δεν με εχουν πεισει οι κινεζοι οτι το εχουν κατακτησει το συγκεκριμενο θεμα.
 
  • Like
Reactions: koupa