David Wilson

Guest

Established Member
18 June 2006
276
Αυτός βρε Morfeas είναι μηχανάκιας... :p

p.s. Καλά τα γύρω γύρω αλλά εκείνο το dCS είναι πολύ σλούρπ... :grinning-smiley-043
 

kostiska

New member
6 September 2006
95
Θεσσαλονίκη
Αγαπητοί συμφορουμίτες , θα ήθελα να σημειώσω την ταπεινή αποψη μου
1. Θέμα τιμής προς απόδοση : καθορίζεται απο το business plan της εταιρείας ανάλογα με το market share που επιδιώκεται. Συνεπώς το high end (ως ορισμός) προκύπτει απο την ταξινόμηση των προϊοντων κατά αξία κτησης. Ο Wilson βγαινει στο πλανο κερδοφόρος με αυτό το μαρκαπ . Η τιμή προφανώς δεν σχετίζεται με την αξία χρήσης προϊόντος και προφανώς δεν αιτιολογείται ετσι. Επειδή όμως υπάρχει το ψυχοσωματικό βουντού και χρειάζεται μία μικρή θεολογική σκουντιά ο καλοαναθρεμένος upmarker consumer αυτο το αναλαμβάνει το μαρκετινκ (πχ ο Wilson δίνει την εμφαση στην ποιότητα , design υλικό κτλ). Προφανώς τα ηχεία είναι εξαιρετικά (προσωπικά δεν τα έχω ακούσει , και οχι ότι είμαι ενας καλός κριτής αλλά δεν έχω ίδια γνώμη).
Μπορώ να μιλήσω μόνο για μένα και να πώ ότι με ενδιαφέρει απολύτως το value for money (και απο ιδεολογικής πλευράς) ποτέ δεν θα επέτρεπα στον ευατό μου να έχει οποιοδήποτε φετίχ τρελού κόστους ακόμη και αν μου έπεφτε το λαχείο. Σαν μηχανικός θα έλεγα ότι προφανώς πρόκειται για τρελλό overengineering που δεν ανταποκρίνεται στα χρηματα του.
Ομως τι ανταποκρίνεται στα χρήματα του ;

Αυτό νομίζω είναι το απόλυτα ενδιαφέρον να συζητήσουμε στο φορουμ (απο οπου έμαθα τους μπερυ που δεν θα τους έβρισκα πουθενά review
2. Αντικειμενικότητα ή Υποκειμενικότητα (ή περί Ηλεκτρακουστικής Επιστήμης και Μουσικής ή Κολοκυθόπιτας) Νομίζω ότι όπως στο μετράει καλά παίζει καλά η κατάληξη είνια ότι είναι απαραίτητες οι αξιοπρεπείς μετρήσεις απο πλευράς ηλεκτρακουστικής (με το δωμάτιο μέσα) και κατόπιν περί ορέξεως . Διότι η καψερή ηλεκτρακουστική μπορεί να μιλήσει με όρους σηματικών διαφορών και μόνον αλλά στην πράξη για ποιές διαφορές ομιλούμε ; Μόνο οι μουσικοί εχουν την μουσική μνήμη (αυτο που θα λεγαμε αυτί) μετά απο μεγάλη εμπειρία συναυλιών ακουστικών και μόνο οργάνων να συγκρίνουν
Τα ροκ ειναι ηλεκτρικά απο την μάνα τους και η παραμόρφωση επιβάλεται (χώρια οι λάθος εντάσεις κτλ ας το ξεχάσουμε). Αν το καλοσκεφθεί κανείς το σύνολο της μουσικής που σχεδόν ακούμε πλέον είναι σήμα που έχει υποστεί επεξεργασία (κονσόλα κτλ) Αρα λοιπόν ας αφήσουμε τον θετικισμό της ηλεκτρακουστικής (που άλλωστε έχει πεθάνει εν γένει ώς ρεύμα) και αφού ξορκίσαμε το βουντού στην παρατήρηση 1 ας πάρουμε το καλύτερο αποτέλεσμα που μας αρέσει στο χαμηλότερο κόστος . Εχει κανείς να με συμβουλέψει κάτι προς τα εκεί ; ας το κάνει να βρω και γω λοιπόν τον δρόμο μου
κουαρτέτων και συμφωνικών
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
και γιατι οι δεκαδες μεγαλες-γνωστες εταιριες δε βγαζουν ΚΑΙ καποια ενεργα ηχεια? ο λογος πως οι πελατες τους θα επρεπε να πεταξουν τους μονομπλοκ τους δεν απαντα σε αυτο το ερωτημα. αλλωστε, παντα θα υπαρχουν και καποιοι που ξεκινουν απο το μηδεν ωστε να φτιαξουν ενα ηχοσυστημα, ειτε επειδη δεν ειχαν καθολου, ειτε για καποιο αλλο σπιτι τους ειτε για καποιο αλλο λογο. συνεπως, αυτοι οι πελατες δε θα μπορουσαν να αγορασουν ενεργα Wilson? Kαι δεν ειναι μονο αυτη η εταιρια, ετσι?
 
Πέτρος Μακρής said:
και γιατι οι δεκαδες μεγαλες-γνωστες εταιριες δε βγαζουν ΚΑΙ καποια ενεργα ηχεια? ο λογος πως οι πελατες τους θα επρεπε να πεταξουν τους μονομπλοκ τους δεν απαντα σε αυτο το ερωτημα.

Τα ενεργά ηχεία χαλούν την πιάτσα.

Πουλάω Apogge, πουλάς Krell.
Πουλάω Wilson, πουλάς Levinson
Πουλάω Avalon, πουλάς Spectral
Πουλάω B&W, πουλάς Classe

Aν πουλάς ενεργά ηχεία, τότε τι μένει για εμένα ?

Με βάση την προσωπική μου εμπειρία τα ενεργά ηχεία ( π.χ. ATC ) απευθύνονται σε ανθρώπους που δέν αρέσκονται σε συχνές αλλαγές και "αναβαθμίσεις" του συστήματός τους.

Απευθύνονται κυρίως σε - μπρρ ούτε την λέξη δέν μπορώ να προφέρω - μουσικόφιλους παρά σε χομπίστες-μουσικόφιλους

Αν και θεωρώ τα ενεργά ηχεία την σωστότερη προσέγγιση σε σχέση κόστους πρός απόδοση - θέλω το ηχείο με ενεργό ενίσχυση και δυνατότητα παραμετρικής ισοστάθμισης στα μπάσα ο-π-ω-σ-δ-ή-π-ο-τ-ε - συνειδητά δεν θα το αγοράσω διότι μου στερεί την χαρά της ενδεχόμενης αναβάθμισης, ουσιαστικής ή μή. Επιπρόσθετα πωλώντας το ενεργό ηχείο ( δύσκολη περίπτωση ) ψάχνεις ΚΑΙ για ηχείο αλλά ΚΑΙ για τελικό ενισχυτή.

Η σταδιακή καθιέρωση των ψηφιακών ενισχυτών - μικροί σε μέγεθος, υψηλός συντελεστής απόδοσης - στην αγορά ίσως βάλει σε πονηρές σκέψεις κάποιους σοβαρούς κατασκευαστές.

Δέν θα έλεγα όχι σε μία ειδική έκδοση του Β&W 802D με ενεργό τριενίσχυση..

Οσον αφορά την πολιτική τιμολόγησης των Wilson, σε μία εκ των εξαιρετικά καλόγουστων διαφημίσεων στα περιοδικά Strereophile και Absolute Sound αναφέρεται ότι δέν τιμολογούν με βάση αυτό που είναι διατεθιμένος να πληρώσει ο καταναλωτής, αλλά πάνω στό κόστος βάζουν ένα "λογικό" κέρδος.
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
Χουρμουζιάδης Βασίλης said:
Τα ενεργά ηχεία χαλούν την πιάτσα.

Πουλάω Apogge, πουλάς Krell.
Πουλάω Wilson, πουλάς Levinson
Πουλάω Avalon, πουλάς Spectral
Πουλάω B&W, πουλάς Classe

Aν πουλάς ενεργά ηχεία, τότε τι μένει για εμένα ?

H Classe δεν ανοικει πλεον στην B&W?
Οι τελικοι ενισχυτες που θα τοποθετηθουν μεσα στα ενεργα ηχεια δε θα πρεπει να εχουν αγοραστει απο καπου? Αν θελει/μπορει ο καθε Wilson να κατασκευασει δικους του τελικους ωστε να τους τοποθετησει μεσα στα ηχεια του, θα το κανει ετσι κι αλλιως.

Επισης, ας υποθεσουμε πως βγαινει στην αγορα ενα ενεργο WATT PUPPY 8 για το οποιο η Wilson θα μας ελεγε πως παιζει οπως θα ηθελαν να παιζει το παθητικο WATT PUPPY 8 αν ο κατοχος του τα ειχε συνδιασει με τον "σωστο" τελικο. Αν η τιμη του ηταν περιπου ιση με τα παθητικα WATT PUPPY 8 συν την τιμη των τελικων, δε θα τα προτιμουσε το κοινο? Γιατι οχι? Αλλωστε, ολοι ψαχνουν το σωστο ματσαρισμα.



Οσον αφορά την πολιτική τιμολόγησης των Wilson, σε μία εκ των εξαιρετικά καλόγουστων διαφημίσεων στα περιοδικά Strereophile και Absolute Sound αναφέρεται ότι δέν τιμολογούν με βάση αυτό που είναι διατεθιμένος να πληρώσει ο καταναλωτής, αλλά πάνω στό κόστος βάζουν ένα "λογικό" κέρδος.

Πραγματι, ολες οι διαφημισεις της Wilson σε αυτα τα περιοδικα ειναι εκπληκτικες.
...
 
"Επισης, ας υποθεσουμε πως βγαινει στην αγορα ενα ενεργο WATT PUPPY 8 για το οποιο η Wilson θα μας ελεγε πως παιζει οπως θα ηθελαν να παιζει το παθητικο WATT PUPPY 8 αν ο κατοχος του τα ειχε συνδιασει με τον "σωστο" τελικο. Αν η τιμη του ηταν περιπου ιση με τα παθητικα WATT PUPPY 8 συν την τιμη των τελικων, δε θα τα προτιμουσε το κοινο? Γιατι οχι? Αλλωστε, ολοι ψαχνουν το σωστο ματσαρισμα."

Τότε η Wilson Audio θα δήλωνε εμέσως πλήν σαφώς ότι τα λοιπά ενισχυτικά της αγοράς δέν είναι τα καταλληλότερα για τα ηχεία της και θα δυσαρεστούσε πολλούς με αρνητικές επιπτώσεις για την ίδια την Wilson. Πιστεύεις ότι οι κατασκευαστές ενισχυτικών θα συνιστούσαν Wilson ή θα τα χρησιμοποιούσαν ώς ηχεία επίδειξης στις εκθέσεις ?

Το ενεργό ηχείο είναι δύσκολο προϊόν και στην πώληση και στην μεταπώληση είτε μας αρέσει είτε όχι.

Με βάση τις επικρατούσες συνθήκες στην παγκόσμια αγορά του Hi-End, αυτή η θέση η "περιθωριακή" πού έχει το ενεργό ηχείο, καλώς ή κακώς, αυτή του αξίζει.

Αυτή είναι η νομοτέλεια της αγοράς.
 
Last edited:

πανκροκ

AVClub Enthusiast
17 June 2006
783
ΠΑΤΡΙΔΑΑ!!!!!
ερωτησης:
αφου εχουμε καταλληξει και παραδεχθει οτι παρα πολλοι κατασκευαστες δεν κανουν καλες επιλογες στα ηχεια τους (λαθος σε μοναδες,λαθος σε καμπινα, λαθος στο φιλτρο κλπ)
γιατι δεχομαστε οτι δε θα κανουν λαθος στην επιλογη ενισχυτων για τα ενεργα τους?
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Ωραία. Για ποιούς λόγους θα μπορούσε ένας ενισχυτής να είναι λανθασμένη επιλογή για την οδήγηση ενός μεγαφώνου, ή ενός ολοκληρωμένου παθητικού ηχείου; Πάντα είχα αυτή την απορία.
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
Απάντηση: Re: David Wilson

Costas Coyias said:
Ωραία. Για ποιούς λόγους θα μπορούσε ένας ενισχυτής να είναι λανθασμένη επιλογή για την οδήγηση ενός μεγαφώνου, ή ενός ολοκληρωμένου παθητικού ηχείου; Πάντα είχα αυτή την απορία.

μηπως το "ματσαρισμα" ειναι ενας απο τους λογους?:chinscratch:
 
Ρε Κώτσο, άμα ναούμε βάζανε και ενισχυτές μέσα στα ηχεία, γιατί να μη βάζανε και προενισχυτές?
Και πηγές?

Μετά όμως με τι θα ασχολούντανε ο χαϊεντάς ρε φιλαράκ? Και όχι μόνο ο χαϊεντάς, αλλά και ο ταλαίπωρος που έβαλε 34234234 δόσεις για την τελευταία έκδοση του σούπερ-ντούπερ-γουάουζερ σιντιού πλέϊερ το οποίο εκ θαύματος είναι ΝΟΝΟS?
Τι θα τραμπάριζε ο άνθρωπας? όλο το πακέτο? Και πως θα καταλάβαινε τη διαφορά από τα τελευταία-μοντέλα-καλώδια ηχείωνε?

Είχε βγάλει η Meridian νομίζω ένα ηχείο ενεργό που έπαιρνε...ψηφιακή είσοδο, αλλά δε πολυπερπάτησε. Και δε νομίζω να έφταιγε το κόστος ή η απόδοσή του.

Κώτσο, κάτσε καλά ρε, χαλάς την πιάτσα.
 

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Λοιπόν , με αφορμή την σχετική εύστοχη αναφορά του κ.Κ.Κ ( πολύ μου αρέσει να το γράφω έτσι αν μου επιτρέπεις ) στον Τζάκσον Πόλλοκ σε ένα θρεντ για ηχεία , θα ήθελα να παρατηρήσω ότι υπάρχουν μεγάλες και εντυπωσιακές ομοιότητες μεταξύ των έργων ζωγραφικής και των ηχείων στον σημερινό , απελευθερωμένο οικονομικά κόσμο , τόσον όσο αφορά την σχέση τιμής/απόδοσης και την οικονομική τους αξία γενικώς , όσο και την παρείσφρηση του υποκειμενικού στοιχείου του γούστου σε αμφότερες τις περιπτώσεις .
Διαβάζω λοιπόν από τις εφημερίδες ότι ο πίνακας του Πόλλοκ με τίτλο "Εργο Νο5, 1948 " επωλήθη έναντι του αστρονομικού ποσού των 109,75 εκ δολλαρίων , που είναι μάλλον το υψηλότερο τίμημα που έχει καταβληθεί έως σήμερα για αγορά πίνακος ζωγραφικής .
Και ερωτώ ( όπως και γιά ένα ηχείο εξωφρενικής τιμής ) :
1. Γιατί κοστίζει τόσο ; ( Αν περιοριστούμε στα υλικά κατασκευής αποκλείεται οι μπογιές και ο καμβάς να του στοίχισαν πάνω από 200 $ - έχει όμως νόημα μιά τέτοια παρατήρηση; )
2. Αξίζει τα λεφτά του ;
3. Υπάρχει απάντηση σε αυτό το ερώτημα ;
Εγώ π.χ. ( υποκειμενικό στοιχείο ) δεν θα πλήρωνα ποτέ αυτό το ποσό για ένα Πόλλοκ , διότι κατά την υποκειμενική μου άποψη ένας Μπέϊκον θα έπρεπε να κοστίζει τουλάχιστον τα διπλά . Εχει κάποιο νόημα η άποψη μου ; Ομοίως έχει κάποιο νόημα η άποψη ότι αυτό το ηχείο που τιμάται 178.000 ευρώ αξίζει τα λεφτά του ;

Υ.Γ. Και το τραγικό είναι ότι ο Πόλλοκ σε αντίθεση με τον Γουίλσον , μάλλον δεν καρπώθηκε ούτε το 1/1000στό από αυτά τα υπέρογκα ποσά .
" He was the leading artist of the NY school / he was the action painter who rebelled against the rules ./ Jackson Pollock threw his canvas down and laid it on the floor./ And then he threw his brush away./ He didn't need it any more." Red Crayola , στο " A Portrait of V.I. Lenin in the style of Jackson Pollock"
 

Dimosthenis

Supreme Member
17 June 2006
3,277
To ΗΙ-ΕΝD στην τέχνη ή αναλογια ΗΙ-END ΤΕΧΝΗΣ?
Προσωπικη μου αποψη το ΗΙ-ΕΝD ΔΕΝ ειναι ΤΕΧΝΗ!
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Re: Απάντηση: David Wilson

Δημήτριος Ντοκατζής said:
...
Διαβάζω λοιπόν από τις εφημερίδες ότι ο πίνακας του Πόλλοκ με τίτλο "Εργο Νο5, 1948 " επωλήθη έναντι του αστρονομικού ποσού των 109,75 εκ δολλαρίων , που είναι μάλλον το υψηλότερο τίμημα που έχει καταβληθεί έως σήμερα για αγορά πίνακος ζωγραφικής .
Και ερωτώ ( όπως και γιά ένα ηχείο εξωφρενικής τιμής ) :
1. Γιατί κοστίζει τόσο ; ( Αν περιοριστούμε στα υλικά κατασκευής αποκλείεται οι μπογιές και ο καμβάς να του στοίχισαν πάνω από 200 $ - έχει όμως νόημα μιά τέτοια παρατήρηση; )
2. Αξίζει τα λεφτά του ;
3. Υπάρχει απάντηση σε αυτό το ερώτημα ;

Νομίζω πως η απάντηση έγκειται στη διαφορά τέχνης και τεχνολογίας.

(Το Κ.Κ. ήταν το πρώτο μου nickname στο πάλαι ποτέ avforum :D)


sophia_hall_sans_art-o.jpg


Και, εντάξει, ας αφήσουμε τα ενεργά προς στιγμήν κατά μέρος. Πείτε μου ρε παιδιά, ΤΙ ΕΙΝΑΙ το ματσάρισμα του τελικού με το ηχείο; Πώς ορίζεται; Σε ποιούς παράγοντες βασίζεται και -κυρίως- ποιά είναι η ασφαλής (ελληνιστί foolproof) μέθοδος υλοποίησής του; Και για να έχουμε και ένα χειροπιαστό παράδειγμα, ας πούμε ότι έχουμε στα χέρια μας ένα ζεύγος Sophia. Πώς θα το ματσάρουμε με έναν ενισχυτή;
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
Δημήτριος Ντοκατζής said:
1. Γιατί κοστίζει τόσο ; ( Αν περιοριστούμε στα υλικά κατασκευής αποκλείεται οι μπογιές και ο καμβάς να του στοίχισαν πάνω από 200 $ - έχει όμως νόημα μιά τέτοια παρατήρηση; )
2. Αξίζει τα λεφτά του ;
3. Υπάρχει απάντηση σε αυτό το ερώτημα ;
Εγώ π.χ. ( υποκειμενικό στοιχείο ) δεν θα πλήρωνα ποτέ αυτό το ποσό για ένα Πόλλοκ , διότι κατά την υποκειμενική μου άποψη ένας Μπέϊκον θα έπρεπε να κοστίζει τουλάχιστον τα διπλά . Εχει κάποιο νόημα η άποψη μου ; Ομοίως έχει κάποιο νόημα η άποψη ότι αυτό το ηχείο που τιμάται 178.000 ευρώ αξίζει τα λεφτά του ;

Σε τετοιου ειδους εργα τεχνης παιζει αποφασιστικο ρολο ο παράγοντας επένδυση. Ο αγοραστης ισως να προσδοκα σε επαναπωληση του σε ακομα πιο υψηλό τιμημα, ή μπορει να ξεπλενει χρημα με αυτον τον τροπο ή αν αγοραστηκε απο καποιο μουσειο τοτε παλι ο λογος της αποκτησης του ειναι εμπορικος. Φυσικα και κανεις δεν δινει τοσα χρηματα για να βλεπει απλως εναν πινακα, εκτος και αν ειναι κανενας πετρελαιας που δεν εχει τι αλλο να κανει τα λεφτα του.
 
27 July 2006
1,926
Πολυ συζητηση ρε παιδια για τον ορισμο του τι εστι hi-end. Ειναι απλα τα πραγματα κατα την γνωμη μου.Λεμε για παραδειγμα για τα ηχεια της wilson οτι ειναι υπερτιμημενα.Οκ εστω οτι ειναι.Αφου λοιπον εμεις οι εξυπνοι θεωρουμε οτι μας κλεβουν γιατι δεν προσπαθουμε να φτιαξουμε ενα δικο μας ηχειο με τα ιδια υλικα με αυτα της wilson (σιγα μην τα βρουμε) με κοστος το ενα εικοστο του wilson και να τα βαλουμε διπλα να παιξουν?Εαν παιζουν ιδια που πολυ μα παρα πολυ αμφιβαλω ειμαστε μαγκες.Γιατι δεν κανουμε το ιδιο με ολες τις συσκευες που απαρτιζουν το συστημα μας? Μα εδω μιλαμε για hi end για μηχανηματα που δεν εχουν οριο αξιας - εμφανισης κι οχι για diy οχι για hi-fi.Για τους περισσοτερους απο εμας ειναι απλησιαστες οι τιμες τους σαν μοναδες και μονο κι οχι για να στησουμε ενα συστημα απο εξωτικες συσκευες.Θελετε να μου πειτε καποιοι οτι εαν σας χαριζαν ενα πανακριβο και εξωτικο ηχειο και εναν ενισχυτη εκατομυριων δεν θα τα ανταλασατε με τον μπερυ σας και τα ηχεια των χιλιων ευρω?Αφου λιγο πολυ ολοι μας θα θελαμε να ειχαμε ενα super duper hi end συστημα γιατι καθομαστε και λεμε για τις τιμες τους? Γιατι δεν μπορουμε να τα αγορασουμε και απλα οτι δεν φτανει η αλεπου...(Μιλησα για τα wilson επειδη προσπαθησα να κατασκευασω ενα watt&puppy αλλα δυστυχως δεν συγκρινεται με το original.Τι να κανουμε ας μπορουσα να το αγοραζα το original)
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Χα, χα, χα...

Την ίδια σοφιστεία μου είχε πασάρει προ ετών και γνωστός "reviewer" του χώρου. Λοιπόν, δέχομαι αυτό που λες, υπό την προϋπόθεση ότι από τον επόμενο Σεπτέμβριο θα κλείσουν όλα τα σχολεία και τα πανεπιστήμια της χώρας, και το επόμενο αυτοκίνητό σου στο διαλέξει ο πρόεδρος μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, το επόμενο ατμοσίδερό σου στο διαλέξει ο πρόεδρος μιας βιομηχανίας ηλεκτρικών συσκευών, και τα επόμενα παπούτσια σου στα διαλέξει η πεθερά σου. Μ;

Άντε βρε, με το καλό να γίνουμε όλοι άβουλοι κι αμόρφωτοι, να διαλέγουν για μας οι κάθε είδους πεφωτισμένοι... :flipout: :flipout: :flipout: