Πέτρος Μακρής said:
και γιατι οι δεκαδες μεγαλες-γνωστες εταιριες δε βγαζουν ΚΑΙ καποια ενεργα ηχεια? ο λογος πως οι πελατες τους θα επρεπε να πεταξουν τους μονομπλοκ τους δεν απαντα σε αυτο το ερωτημα.
Τα ενεργά ηχεία χαλούν την πιάτσα.
Πουλάω Apogge, πουλάς Krell.
Πουλάω Wilson, πουλάς Levinson
Πουλάω Avalon, πουλάς Spectral
Πουλάω B&W, πουλάς Classe
Aν πουλάς ενεργά ηχεία, τότε τι μένει για εμένα ?
Με βάση την προσωπική μου εμπειρία τα ενεργά ηχεία ( π.χ. ATC ) απευθύνονται σε ανθρώπους που δέν αρέσκονται σε συχνές αλλαγές και "αναβαθμίσεις" του συστήματός τους.
Απευθύνονται κυρίως σε - μπρρ ούτε την λέξη δέν μπορώ να προφέρω -
μουσικόφιλους παρά σε χομπίστες-μουσικόφιλους
Αν και θεωρώ τα ενεργά ηχεία την σωστότερη προσέγγιση σε σχέση κόστους πρός απόδοση - θέλω το ηχείο με ενεργό ενίσχυση και δυνατότητα παραμετρικής ισοστάθμισης στα μπάσα ο-π-ω-σ-δ-ή-π-ο-τ-ε -
συνειδητά δεν θα το αγοράσω διότι μου στερεί την χαρά της ενδεχόμενης αναβάθμισης, ουσιαστικής ή μή. Επιπρόσθετα πωλώντας το ενεργό ηχείο ( δύσκολη περίπτωση ) ψάχνεις ΚΑΙ για ηχείο αλλά ΚΑΙ για τελικό ενισχυτή.
Η σταδιακή καθιέρωση των ψηφιακών ενισχυτών - μικροί σε μέγεθος, υψηλός συντελεστής απόδοσης - στην αγορά ίσως βάλει σε πονηρές σκέψεις κάποιους σοβαρούς κατασκευαστές.
Δέν θα έλεγα όχι σε μία ειδική έκδοση του Β&W 802D με ενεργό τριενίσχυση..
Οσον αφορά την πολιτική τιμολόγησης των Wilson, σε μία εκ των εξαιρετικά καλόγουστων διαφημίσεων στα περιοδικά Strereophile και Absolute Sound αναφέρεται ότι δέν τιμολογούν με βάση αυτό που είναι διατεθιμένος να πληρώσει ο καταναλωτής, αλλά πάνω στό κόστος βάζουν ένα "λογικό" κέρδος.