NassosT
Supreme Member
- 17 June 2006
- 4,714
Re: Απάντηση: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ (budget max 1.800 euro)
Τα κιτ είναι επικίνδυνα για τον βασικό λόγο ότι τα πλαίσια ποδηλάτων πάνω στα οποία θα μπουν, δεν έχουν φτιαχτεί γι' αυτή τη χρήση και δεν έχουν αντοχές σε κρίσιμα σημεία (όπως πχ η μεσαία τριβή ή ο διαγώνιος ή τα ψαλίδια). Επιπλέον τα συμβατικά ποδήλατα δεν είναι φτιαγμένα για να αντέξουν το επιπλέον βάρος του conversion kit το οποίο φυσικά επηρεάζει και τη γεωμετρία του ποδηλάτου.
Μερικές ακόμα επισημάνσεις...
Η Haibike που αναφέρθηκε πιο πάνω είναι πράγματι πρωτοπόρος διεθνώς στα e-bikes και τα παιδιά στην ελληνική αντιπροσωπεία γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο, πιθανότατα καλύτερα από τον καθένα στην Ελλάδα, μια και βρίσκονται στην αγορά πριν τα ηλεκτρικά γίνουν "μόδα" και αρχίσουν να ασχολούνται με αυτά και άλλες εταιρίες-κατασκευαστές συμβατικών ποδηλάτων (σχεδόν όλες πλέον έχουν στην γκάμα τους και e-bikes).
Το θέμα των κλοπών είναι μείζον, ό,τι ποδήλατο και να έχεις, σε οποιαδήποτε χώρα κι αν βρίσκεσαι. Απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει κάλυψη από ασφαλιστικές.
Πάντως το θέμα της επιδότησης (τουλάχιστον για τα ποδήλατα) είναι ψιλομούφα, κατά τη γνώμη μου. Το 20% είναι ένα όφελος που μπορείς ίσως να το πλησιάσεις σε μια αγορά τρέχοντος μοντέλου τοις μετρητοίς και που σίγουρα το ξεπερνάς σε αγορά προηγούμενου μοντέλου με τις προσφορές που κατά καιρούς κυκλοφορούν.
Εγώ που δεν θέλω να κάνω πενταλι γιατί τα κιτ είναι επικίνδυνα;
Αν εννοείς αναξιόπιστα να το καταλάβω. Αλλά επικίνδυνα; Κιτ των 800 ευρώ;
Τα κιτ είναι επικίνδυνα για τον βασικό λόγο ότι τα πλαίσια ποδηλάτων πάνω στα οποία θα μπουν, δεν έχουν φτιαχτεί γι' αυτή τη χρήση και δεν έχουν αντοχές σε κρίσιμα σημεία (όπως πχ η μεσαία τριβή ή ο διαγώνιος ή τα ψαλίδια). Επιπλέον τα συμβατικά ποδήλατα δεν είναι φτιαγμένα για να αντέξουν το επιπλέον βάρος του conversion kit το οποίο φυσικά επηρεάζει και τη γεωμετρία του ποδηλάτου.
Μερικές ακόμα επισημάνσεις...
Η Haibike που αναφέρθηκε πιο πάνω είναι πράγματι πρωτοπόρος διεθνώς στα e-bikes και τα παιδιά στην ελληνική αντιπροσωπεία γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο, πιθανότατα καλύτερα από τον καθένα στην Ελλάδα, μια και βρίσκονται στην αγορά πριν τα ηλεκτρικά γίνουν "μόδα" και αρχίσουν να ασχολούνται με αυτά και άλλες εταιρίες-κατασκευαστές συμβατικών ποδηλάτων (σχεδόν όλες πλέον έχουν στην γκάμα τους και e-bikes).
Το θέμα των κλοπών είναι μείζον, ό,τι ποδήλατο και να έχεις, σε οποιαδήποτε χώρα κι αν βρίσκεσαι. Απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει κάλυψη από ασφαλιστικές.
Πάντως το θέμα της επιδότησης (τουλάχιστον για τα ποδήλατα) είναι ψιλομούφα, κατά τη γνώμη μου. Το 20% είναι ένα όφελος που μπορείς ίσως να το πλησιάσεις σε μια αγορά τρέχοντος μοντέλου τοις μετρητοίς και που σίγουρα το ξεπερνάς σε αγορά προηγούμενου μοντέλου με τις προσφορές που κατά καιρούς κυκλοφορούν.