Λάμπες, τρανζίστορ, MOSFET, κλπ. Απορίες...

kontr

AVClub Addicted Member
31 August 2008
1,889
Μελισσια
Και ο mini crescendo και ο crescendo δούλευαν σωστά και σταθερά στο δικό μου σύστημα, και σε ακόμη ένα που σύνδεσα τον πρώτο, με άριστο ποιοτικό αποτέλεσμα.

Το αποτέλεσμα ήταν όντως τρομερό .αλλά σε συνθήκες εργαστηρίου πολύ εύκολα τον έκανες να ταλαντώσει .όταν τον έκανες να μην ταλαντώνει ήταν όντως καλύτερος.
 

kontr

AVClub Addicted Member
31 August 2008
1,889
Μελισσια
Μανώλη, τις ευχαριστίες μου! Αν και μου το είχες εξηγήσει (με άλλο παράδειγμα) και όταν βρεθήκαμε, καλό είναι να υπάρχει και σε γραπτή μορφή.

Συνεπώς, ένα γραμμικό τρανζίστορ που λειτουργεί σε πλήρη τάξη Α, είναι ό,τι πιο κοντά στον SET ή κάνω λάθος;

Δυστυχώς τίποτα δεν μπορεί να είναι κοντά στο SEΤ σε γραμμικότητα .θέλει ανάδραση για να γίνει κάτι τέτοιο .
Νομίζω το MOSFET είναι ποιο κοντά στο SEΤ λόγω μεγαλύτερης γραμμικής περιοχής στις καμπύλες του αλλά και πάλι είναι μακριά.
 

tonal

Moderator
Staff member
29 September 2006
2,886
Η γραμμικότητα στην οποία αναφέρεστε για τις τριόδους, αφορά την έξοδο μετά το μετασχηματιστή;
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,455
SE vs PP, βασικες νομιζω, θεωρητικες διαφορες:

1. Μ/Τ εξοδου κρισιμο και βασικο κομματι , πιθανον το κυριωτερο:
SE , DC στο πρωτευων, πραγμα το οποιο μεταφραζεται, σε καλοσχεδιασμενο εννοειται μετασχηματιστη, σε πρακτικα καθολου υστερηση.
PP, αντιθετα πληρεις βρογχοι υστερησης, με οτι αυτο πιθανον συνεπαγεται ηχητικα.

2.
PP = συμμετρικο σταδιο, του οποιου το διαγραμμα THD, θα περιλαμβανει τριτη και ολες τις υπολοιπες περιττες αρμονικες
SE = μη συμμετρικο, εντονη παρουσια δευτερης αρμονικης
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Ελπίζω να είναι χρήσιμα τα παρακάτω και να βοηθήσουν το θέμα. Προσωπικά δεν έχω τεχνικές γνώσεις.There is a debate about the relative merits of Single-Ended amplifiers vs. Push-Pull. Single-Ended amplifiers owe their 'magical' properties to the way the output transformer is used and to the use of zero feedback (we won't cover the zero feedback issue here). There is only a single power tube in a Single-Ended amp, which is connected to the output transformer. As it draws DC power through the transformer, it sets up a magnetic field in the transformer. This current (and field) is at one half of the total current possible when the amp is at rest. At no time does the magnetic field in the output transformer have to reverse polarity- it merely changes in strength.

It takes a small amount of energy to reverse the polarity of a magnetic field in an output transformer; this energy loss is known as 'hysteresis loss'. The energy to reverse the field comes from the signal. If you never reverse the field, this problem goes away. Thus in Single-Ended amplifiers it is relatively easy to make small changes in the current through the transformer. This accounts for the fine inner detail that Single Ended amplifiers are known for.

Push-pull amps by contrast have more bandwidth and power, as the dual power tubes produce opposing magnetic fields in the transformer (while the amp is idling), resulting in no magnetic field. This increases the amount of power and bandwidth the transformer is capable of, but at a price: low level detail. The major issues for small signals occur at the zero crossings: when the signal goes from negative to positive and back again. It takes energy to reverse the field (however small) in the transformer, and this energy requirement results in increased distortion. Thus push pull amplifiers lack the low level detail that Single-Ended amps have in spades.

Eliminating the transformer eliminates this issue and any arguments for single ended operation.

Removal of the transformer from the signal path also reduces other degradations of the signal. There is distributed capacitance in the windings (loading the tubes), series inductance (which can contribute to distortion), hysterysis loss (meaning that anywhere up to 20-25% of the amplifier power is used to create heat) and resistive loss in the windings as well.

These issues cause the transformer to inhibit bass, dynamics, and bandwidth. Detail is lost and tone colors are obscured. In larger output transformers it is almost impossible to get both the bass and the treble right at the same time due to these issues.

OTL technology allows this to be corrected. The lack of a transformer means that the amplifier can deliver the signal with the same speed as a transistor amplifier, but with the sonic benefit typical of tube amplifiers.

OTLs have suffered their own issues over the years, primarily due to the earlier efforts of Julius Futterman and the later failings of New York Audio Labs (Harvey Rosenburg). The Futterman circuit was for many years the most publicly visible OTL, and was prone to stability issues (caused by positive feedback nested within a global negative feedback loop). When in oscillation, (which could be caused by overload, component failure or even layout problems), the amp had a tendency to destroy itself. For many years the public has associated the weaknesses of the Futterman circuit with OTLs in general. Fortunately modern OTLs have solved the earlier problems of the Futterman by (for the most part) using entirely different circuitry.

In fact, every manufacturer who has ever attempted to produce a Futterman amplifier has failed. The public is very demanding of reliability. The 'Futterman legacy' is the largest marketing issue any OTL manufacturer has had to face.

At this point no accurate history of OTLs can ignore Atma-Sphere Music Systems. Founded in August of 1977, Atma-Sphere was created around its radical new approach to OTL technology and the [now attainable] principle of striving only for State of the Art in audio amplification.

Atma-Sphere's biggest claim to fame is that we developed and introduced the world's first reliable and practical OTL. This was accomplished by using a fully symmetrical output circuit (known as the Circlotron; first devised in 1954 by Cecil Hall), which resulted in low distortion. The low distortion meant that little or no feedback was required, resulting in a very stable amplifier. Atma-Sphere is also the first to offer an OTL amplifier in a fully balanced (differential) configuration, allowing for balanced and single-ended inputs. A further innovation was the first use of a fully symmetrical drive circuit for the output section.

The design has been quite successful; Atma-Sphere is now the largest and oldest manufacturer of OTLs worldwide.

There have been only three patents issued to OTL manufacturers since the 1950s; two of them belong to Atma-Sphere.

Our new OTL designs can drive a wider range of speakers than had been previously possible. Eight-ohm speakers can be easily used (and in the case of our larger amplifiers, 4 ohm speakers too), with far greater performance hen other technologies. OTLs are now a very practical choice for discerning audiophiles.



Home | Papers
"Dragging high end audio (kicking and screaming) into the future for over 3 decades..."
 

In My Humble

Banned
2 September 2008
732
Malmo, Sverige
Ποιος τα γραφει τα παραπανω? Ειναι σαν διαφημιση.
παντως εγω ειχα φιαξει πριν 15 χρονια ενα OTL με 6080 οπως διδεται στο Audio Anthologie και δεν ειχα ορατη ταλαντωση στον παλμογραφο μου, μεχρι τους 20ΜΗΖ που ηταν το οριο του. Ακουγοταν καλα, τοτε ειχα τα Altec coaxial 604-8E ειχε καποιον τρανσιστορατο χαρακτηρα ομως.
 

kontr

AVClub Addicted Member
31 August 2008
1,889
Μελισσια
Τα χιτατσι που φόραγαν οι παλιοί δεν υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια .έτσι ο μιλενιουμ έβαλε τα τοσιμπα 2σκ1530 και j201 (αν θυμάμαι καλά )αυτά είναι audio και είναι ποιο γραμμικά και ποιο καλοτεριασμενα σαν ζευγάρι .
Η miler είναι εξωτερικό δικτυομα αντιστάθμισης –ανάδρασης ,οι χωρητικότητες που λέμε εδώ είναι παράσιτες χωρητικότητες του ίδιου του εξαρτήματος και είναι και το πρόβλημα που έχουν τα μοσφετ .παλιότερα επειδή θεωρούσαν ότι τα μοσφετ οδηγούνται από τάση και όχι από ρεύμα δεν φτιάχνανε βαθμίδες με ικανότητα παροχής ρεύματος για οδήγηση και εκεί ηταν ολο το πρόβλημα .
Η χωρητικότητα αυτή <τραβαει > μεγάλο ρεύμα στις υψηλές και έτσι δημιουργούνται διαφορές φάσης που κάνουν τον ενισχυτή ταλαντωτή.
Και ο ίδιος ο elektor αναφέρονταν εκτενώς στα θέματα αστάθειας αφού ήξερε το πρόβλημα .εγώ είχα φτιάξει πάρα πολλούς και το πρόβλημα γινόταν ποιο έντονο όταν ανέβαζες τάση τροφοδοσίας πράγμα που έκανα..
Φοβερός τελικός .έχω ανθρώπους που τον έχουν πάνω από 20 χρόνια και δεν τον αλλάζουν με τίποτα .
 
3 November 2007
618
ΡΑΦΗΝΑ
Απάντηση: Re: Λάμπες, τρανζίστορ, MOSFET, κλπ. Απορίες...

Τα χιτατσι που φόραγαν οι παλιοί δεν υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια .έτσι ο μιλενιουμ έβαλε τα τοσιμπα 2σκ1530 και j201 (αν θυμάμαι καλά )αυτά είναι audio και είναι ποιο γραμμικά και ποιο καλοτεριασμενα σαν ζευγάρι .
Η miler είναι εξωτερικό δικτυομα αντιστάθμισης –ανάδρασης ,οι χωρητικότητες που λέμε εδώ είναι παράσιτες χωρητικότητες του ίδιου του εξαρτήματος και είναι και το πρόβλημα που έχουν τα μοσφετ .παλιότερα επειδή θεωρούσαν ότι τα μοσφετ οδηγούνται από τάση και όχι από ρεύμα δεν φτιάχνανε βαθμίδες με ικανότητα παροχής ρεύματος για οδήγηση και εκεί ηταν ολο το πρόβλημα .
Η χωρητικότητα αυτή <τραβαει > μεγάλο ρεύμα στις υψηλές και έτσι δημιουργούνται διαφορές φάσης που κάνουν τον ενισχυτή ταλαντωτή.
Και ο ίδιος ο elektor αναφέρονταν εκτενώς στα θέματα αστάθειας αφού ήξερε το πρόβλημα .εγώ είχα φτιάξει πάρα πολλούς και το πρόβλημα γινόταν ποιο έντονο όταν ανέβαζες τάση τροφοδοσίας πράγμα που έκανα..
Φοβερός τελικός .έχω ανθρώπους που τον έχουν πάνω από 20 χρόνια και δεν τον αλλάζουν με τίποτα .
Εχω φτιάξει τον μεγάλο crescesndo σε 2 monoblock και στην αρχή ταλάντωνε επειτα απο μια επίσκεψη στον Ιωνά αλλάξαμε το πηνίο zobel (βάλαμε συρμα με μόνωση) καθως και κάποια καλώδια και σταματησε να ταλαντώνει τα mosfet είναι της sml (Goldmund) ο ενισχυτής είναι απίστευτος!!!
 

kontr

AVClub Addicted Member
31 August 2008
1,889
Μελισσια
Τα μοσφετ ηταν της hitachi 2sk 135 2sj50 απλώς τα χρησιμοποιούσαν κάποιοι όπως μάλλον και η goldmund μάλιστα δεν έμπαιναν άλλα TO3 γιατί είχαν ανάποδα το d-s όλα αυτά περί καλωδίων κλπ αυξάνουν ίσως τη χωρητικότητα αλλά δεν νομίζω ότι αλλάζουν τη σταθερότητα .μάλλον τίποτα ρεύματα ηρεμίας άλλαξε και διορθώθηκε το πρόβλημα και τα άλλα ήταν επικουρικά. Το zobel προφανώς θέλει πηνιοσυρμα και όχι απλό σύρμα όπως όλα τα πηνία άλλωστε . φαντάζομαι τον έχεις ακόμα και δεν τον αλλάζεις με τίποτα έτσι .
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,455
Ελπίζω να είναι χρήσιμα τα παρακάτω και να βοηθήσουν το θέμα. Προσωπικά δεν έχω τεχνικές γνώσεις.There is a debate about the relative merits of Single-Ended amplifiers vs. Push-Pull. Single-Ended amplifiers owe their 'magical' properties to the way the output transformer is used and to the use of zero feedback (we won't cover the zero feedback issue here). There is only a single power tube in a Single-Ended amp, which is connected to the output transformer. As it draws DC power through the transformer, it sets up a magnetic field in the transformer. This current (and field) is at one half of the total current possible when the amp is at rest. At no time does the magnetic field in the output transformer have to reverse polarity- it merely changes in strength.

It takes a small amount of energy to reverse the polarity of a magnetic field in an output transformer; this energy loss is known as 'hysteresis loss'. The energy to reverse the field comes from the signal. If you never reverse the field, this problem goes away. Thus in Single-Ended amplifiers it is relatively easy to make small changes in the current through the transformer. This accounts for the fine inner detail that Single Ended amplifiers are known for.

Push-pull amps by contrast have more bandwidth and power, as the dual power tubes produce opposing magnetic fields in the transformer (while the amp is idling), resulting in no magnetic field. This increases the amount of power and bandwidth the transformer is capable of, but at a price: low level detail. The major issues for small signals occur at the zero crossings: when the signal goes from negative to positive and back again. It takes energy to reverse the field (however small) in the transformer, and this energy requirement results in increased distortion. Thus push pull amplifiers lack the low level detail that Single-Ended amps have in spades.

Νομιζω οτι το παραπανω κειμενο εστιαζει ακριβως στο θεμα και τελικα,
αν θα θελαμε να δωσουμε με τρεις γραμμες την διαφορα SE , PP θα λεγαμε:
"low level detail" , οπως αναφερεται.

Κατα τ αλλα, καλοι και αγιοι οι OTL, αλλα εμεις θελουμε να τους "ακουμε" τους μετασχηματιστες ..
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Νομιζω οτι το παραπανω κειμενο εστιαζει ακριβως στο θεμα και τελικα,
αν θα θελαμε να δωσουμε με τρεις γραμμες την διαφορα SE , PP θα λεγαμε:
"low level detail" , οπως αναφερεται.

Κατα τ αλλα, καλοι και αγιοι οι OTL, αλλα εμεις θελουμε να τους "ακουμε" τους μετασχηματιστες ..
Όπως τη βρίσκει κανείς. Λ.Σ.
 
28 June 2006
2,941
Απάντηση: Re: Λάμπες, τρανζίστορ, MOSFET, κλπ. Απορίες...

SE vs PP, βασικες νομιζω, θεωρητικες διαφορες:

1. Μ/Τ εξοδου κρισιμο και βασικο κομματι , πιθανον το κυριωτερο:
SE , DC στο πρωτευων, πραγμα το οποιο μεταφραζεται, σε καλοσχεδιασμενο εννοειται μετασχηματιστη, σε πρακτικα καθολου υστερηση.
PP, αντιθετα πληρεις βρογχοι υστερησης, με οτι αυτο πιθανον συνεπαγεται ηχητικα.

Φίλε Τζιμ, δεν συνεπάγεται απολύτως τίποτα, τουλάχιστον μετρητικά. "Ηχητικά", τύποι που "ακούνε" την υστέρηση του σίδερου, πρέπει να μας πουν τι ακριβώς παίρνουν και δε μας δίνουν (έχουν αποκλείσει δηλαδή όλους τους άλλους παράγοντες, και το μόνο που μένει για να δικαιολογήσει ακουστή διαφορά είναι η υστέρηση του μαγνητικού κυκλώματος).

Χαιρετισμούς
Κωνσταντίνος
 
28 June 2006
2,941
Απάντηση: Re: Λάμπες, τρανζίστορ, MOSFET, κλπ. Απορίες...

Ελπίζω να είναι χρήσιμα τα παρακάτω και να βοηθήσουν το θέμα. Προσωπικά δεν έχω τεχνικές γνώσεις....

Δεν είναι τραγικό, όλοι χομπίστες είμαστε, όχι μηχανικοί του Πολυτεχνείου..

Push-pull amps....... This increases the amount of power and bandwidth the transformer is capable of, but at a price: low level detail. The major issues for small signals occur at the zero crossings: when the signal goes from negative to positive and back again. It takes energy to reverse the field (however small) in the transformer, and this energy requirement results in increased distortion. Thus push pull amplifiers lack the low level detail that Single-Ended amps have in spades.

Αλλά το κομμάτι που απομόνωσα, είναι η μεγαλύτερη μπούρδα που έχω διαβάσει εδώ και χρόνια.

Και προκαλώ οποιονδήποτε να το αποδείξει μετρητικά, μιας και πρόκειται για καθαρά τεχνικό επιχείρημα: λογικά θα πρέπει τα μικρής στάθμης σήματα να μην υπάρχουν καθόλου. Eκείνες οι επιτροπές δεοντολογίας για τις διαφημίσεις, τι στο καλό κάνουν??
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Re: Απάντηση: Re: Λάμπες, τρανζίστορ, MOSFET, κλπ. Απορίες...

Αλλά το κομμάτι που απομόνωσα, είναι η μεγαλύτερη μπούρδα που έχω διαβάσει εδώ και χρόνια.

Και προκαλώ οποιονδήποτε να το αποδείξει μετρητικά, μιας και πρόκειται για καθαρά τεχνικό επιχείρημα: λογικά θα πρέπει τα μικρής στάθμης σήματα να μην υπάρχουν καθόλου. Eκείνες οι επιτροπές δεοντολογίας για τις διαφημίσεις, τι στο καλό κάνουν??
Νομίζω το έχουν αναφέρει πιο επάνω.
Γιατί είναι μπούρδα και τόσο μεγάλη; Επειδή ίσως να μην μπορεί να μετρηθεί όπως αναφέρεις; Πολλά είναι εκείνα που δεν αποδεικνύονται με μετρήσεις.
Το Αγγλικό κείμενο δεν είναι διαφήμηση, οπότε για ποια επιτροπή δεοντολογίας για τις διαφημήσεις αναφέρεσαι! Λ.Σ.
 
28 June 2006
2,941
Και για να γίνω ακόμα πιο προκλητικός, κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου, οι υποστηρικτές του "ορθού δρόμου", δηλαδή των μετρήσεων και του engineering, θα μπορούσαν να αντιτείνουν, ότι το περίφημο "low level detail" που ακούμε οι "γκουρού" - κι εγώ της φράξιας single ended είμαι- είναι απλά προϊόντα ενδοδιαμόρφωσης που στα SE χωρίς ανάδραση, είναι πάντα μεγαλύτερη από ότι στα push-pull με ανάδραση.

Δηλαδή τρέχα γύρευε (go figure, που λέμε και στην Αρκαδία).

Αν υπάρχει κάτι που μου τη δίνει σε αυτό το χόμπι, είναι οι διάφοροι μυστήριοι και εμφανώς άσχετοι ή/και υστερόβουλοι, που χρησιμοποιούν επιστημονικοφανή και καταφανώς βλακώδη επιχειρήματα, για να εξηγήσουν τα παράδοξα που ακούμε - ή που ψηνόμαστε ότι ακούμε, αδιάφορο-. Αξίζουν τη χλεύη μας.

Σταματώ γιατί το ρημάξαμε το θέμα, ο συνάδελφος που το άρχισε ζήτησε απλώς νηφάλια και ψύχραιμη ενημέρωση.
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Re: Απάντηση: Λάμπες, τρανζίστορ, MOSFET, κλπ. Απορίες...

Και για να γίνω ακόμα πιο προκλητικός, κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου, οι υποστηρικτές του "ορθού δρόμου", δηλαδή των μετρήσεων και του engineering, θα μπορούσαν να αντιτείνουν, ότι το περίφημο "low level detail" που ακούμε οι "γκουρού" - κι εγώ της φράξιας single ended είμαι- είναι απλά προϊόντα ενδοδιαμόρφωσης που στα SE χωρίς ανάδραση, είναι πάντα μεγαλύτερη από ότι στα push-pull με ανάδραση.

Δηλαδή τρέχα γύρευε (go figure, που λέμε και στην Αρκαδία).

Αν υπάρχει κάτι που μου τη δίνει σε αυτό το χόμπι, είναι οι διάφοροι μυστήριοι και εμφανώς άσχετοι ή/και υστερόβουλοι, που χρησιμοποιούν επιστημονικοφανή και καταφανώς βλακώδη επιχειρήματα, για να εξηγήσουν τα παράδοξα που ακούμε - ή που ψηνόμαστε ότι ακούμε, αδιάφορο-. Αξίζουν τη χλεύη μας.

Σταματώ γιατί το ρημάξαμε το θέμα, ο συνάδελφος που το άρχισε ζήτησε απλώς νηφάλια και ψύχραιμη ενημέρωση.
Δεν ξέρεις ποιος είναι ο *εμφανώς άσχετος* που υπογράφει το αγγλικό κείμενο. Μη βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα.Δεν τον έχει χλευάσει κανείς, αλλά το αντίθετο. Λ.Σ.
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,455
Re: Απάντηση: Re: Λάμπες, τρανζίστορ, MOSFET, κλπ. Απορίες...

Φίλε Τζιμ, δεν συνεπάγεται απολύτως τίποτα, τουλάχιστον μετρητικά. "Ηχητικά", τύποι που "ακούνε" την υστέρηση του σίδερου, πρέπει να μας πουν τι ακριβώς παίρνουν και δε μας δίνουν (έχουν αποκλείσει δηλαδή όλους τους άλλους παράγοντες, και το μόνο που μένει για να δικαιολογήσει ακουστή διαφορά είναι η υστέρηση του μαγνητικού κυκλώματος).

Χαιρετισμούς
Κωνσταντίνος

Φιλτατε Κωστα, ξεκαθαρισε μου για να καταλαβω που ειναι το προβλημα?
για να μπορω να απαντησω : Δεν υπαρχει? δεν μετραει ? ή δεν ακουγεται?
Για τα ΠΠ εννοω για τα SE συμφωνεις υποθετω


Και αναφερομενος και στο επομενο μηνυμα σου οταν λες μπουρδα τι εννοεις?
Γραφει καπου καποια ανακριβεια σχετικα με το τι γινεται στο μετασχηματιστη ή στο πως ακριβως μεταφραζεται ( αν μεταφραζεται ) ηχητικα?
Προσπαθω να καταλαβω τι ειναι αυτο που σε ενοχλησε


Οσο για το τι ακουτε εσεις οι "γκουρου" :grinning-smiley-043 (χιουμορ μη μου θυμωσεις) δικο σας θεμα. Εγω εγραψα οτι θελω να τους ακουω. (Οκ, τη παραμορφωση τους, αν ετσι προτιμας)
 
28 June 2006
2,941
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Λάμπες, τρανζίστορ, MOSFET, κλπ. Απορίες...

Νομίζω το έχουν αναφέρει πιο επάνω.
Γιατί είναι μπούρδα και τόσο μεγάλη; Επειδή ίσως να μην μπορεί να μετρηθεί όπως αναφέρεις; Πολλά είναι εκείνα που δεν αποδεικνύονται με μετρήσεις.
Το Αγγλικό κείμενο δεν είναι διαφήμηση, οπότε για ποια επιτροπή δεοντολογίας για τις διαφημήσεις αναφέρεσαι! Λ.Σ.

Νομίζω ότι εξήγησα γιατί είναι μπούρδα: Γιατί είναι τεχνικό επιχείρημα και αντικρούεται μετρητικά. Δηλαδή μπορεί μετρητικά να αποδειχθεί το αντίθετο. Πόσο πιο καθαρά να το πώ??
Άντε, άλλη μια προσπάθεια: Αν μετρήσω το "low level detail" - δηλαδή τα μικρής στάθμης σήματα σε έναν push-pull, δεν θα είναι "εξαφανισμένα", σε σχέση με έναν Single Ended. Εντάξει τώρα??

Το κείμενο είναι (κατ'έμέ κακή, απευθύνεται σε κρετίνους)
διαφήμιση των OTL. Μην τρελαθούμε και τελείως.
Υπογράφεται δε από ιδιοκτήτη εταιρίας που παράγει τέτοιους ενισχυτές.
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,455
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Λάμπες, τρανζίστορ, MOSFET, κλπ. Απορίες...

Νομίζω ότι εξήγησα γιατί είναι μπούρδα: Γιατί είναι τεχνικό επιχείρημα και αντικρούεται μετρητικά. Δηλαδή μπορεί μετρητικά να αποδειχθεί το αντίθετο. Πόσο πιο καθαρά να το πώ??
Άντε, άλλη μια προσπάθεια: Αν μετρήσω το "low level detail" - δηλαδή τα μικρής στάθμης σήματα σε έναν push-pull, δεν θα είναι "εξαφανισμένα", σε σχέση με έναν Single Ended. Εντάξει τώρα?

Κωστα, δεν ειναι ετσι. Δεν ειπε κανεις οτι τα μικρου πλατους σηματα εξαφανιζονται, αλλα στο ΣΕ οι λεπτομερειες ακουγονται καλυτερα (πιο καθαρα)
Καμια σχεση το ενα με το αλλο.

Επισεις στο κειμενο που υπογραμισες το ξαναδιαβασα και δεν βρηκα καπου να γραφει ανακριβειες τουλαχιστον στο τροπο που λειτουργει ο Μ/Τ στην μια και στην αλλη περιπτωση, μαλιστα αν ριξεις μια ματια στο RHD κεφ. 5 Σελιδα 230 τα ιδια λεει.

Μπορω να ανεβασω και αλλα διαγραμματα που περιγραφουν ακριβως το ιδιο πραγμα.

http://images.google.gr/images?hl=el&lr=&pwst=1&resnum=1&q=hysteresis loop&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi


Για τα ΣΕ δεν εχω διαγραμμα τωρα αλλα πιστευω αυριο να μπορω να ανεβασω.
 

Attachments

  • CHAPTR05-32.jpg
    CHAPTR05-32.jpg
    114.7 KB · Views: 78