Νέοι Marantz AV FY '23

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,793
Αθήνα
Ελπίζω να έχετε διαβάσει τα νήματα κατά τη διάρκεια των ετών, νομίζω είναι η τρίτη "γενιά" νημάτων η παρούσα, και ατα στα οποία έχουν εξηγηθεί οι διαφορές μεταξύ marantz και Denon και γιατί οι marantz είναι πάντα πιο ακριβοί.

Τώρα για το τι ισχύει για το τι και πώς πουλάει ο ένας και ο άλλος, τι συμβαίνει στα σουπερμάρκετ κλπ. μάλλον είναι θέμα νήματος για τη γενική κατηγορία του site.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Καλησπέρα σας αγαπητοί. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί ο Cinema 40 κοστίζει σχεδόν €3000 στην Ελλάδα ενώ μπορεί να τον πάρει κάποιος από Γερμανία με €2048? (με Ελληνικό ΦΠΑ υπολογισμένο και αποστολή με DHL να περιλαμβάνονται σε αυτήν την τιμή)
Τόσο πιο ευκατάστατοι είμαστε με σύγκριση με τους Γερμανούς?
Πλέον στη Γερμανία τον βρίσκεις και στα 1790€ και δεν χρειάζεται να υπολογίσεις ελληνικό ΦΠΑ, μόνο τα μεταφορικά.
 

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Ναι μόνο που το κατάστημα που ανέβασες δεν στέλνει Ελλάδα. Υπάρχουν άλλα μαγαζιά από Γερμανία που στέλνουν με 1790 συν μεταφορικά Ελλάδα, δλδ 1150 κάτω από ότι έχουν εδώ...
Φθηνότερα από όσο δίνουν τον Cinema 50 εδώ!
Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Last edited:
  • Like
Reactions: gkpapad and click

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Ναι μόνο που το κατάστημα που ανέβασες δεν στέλνει Ελλάδα. Υπάρχουν άλλα μαγαζιά από Γερμανία που στέλνουν με 1790 συν μεταφορικά Ελλάδα, δλδ 1150 κάτω από ότι έχουν εδώ...
Φθηνότερα από όσο δίνουν τον Cinema 50 εδώ!
Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ στην θέση σας με αυτές τις διαφορές στις τιμές, εφόσον υπάρχουν καταστήματα που στέλνουν Ελλάδα, δεν θα ξανααγόραζα από Έλληνες αντιπροσώπους. Δεν μιλάμε για 50€ διαφορά, είναι τεράστιες οι διάφορες! Τα μηχανήματα αυτής της κατηγορίας είναι ποιοτικά μηχανήματα, είναι εξαιρετικά σπάνιο να σου βγει ελαττωματικό. Αλλά και να έχεις πρόβλημα, πάλι καλύπτεσαι από 2 χρόνια τουλάχιστον πανευρωπαϊκή εγγύηση υποχρεωτικά σύμφωνα με κοινοτική οδηγία. Το πολύ πολύ για επεκτάσεις στην εγγύηση να χρειαστεί να τον στείλεις στο εξωτερικό για επισκευή, που είναι μια επιπλέον διαδικασία, αλλά θεωρώ πως με την διαφορά της τιμής αξίζει το ρίσκο.

Εγώ ζω στη Γερμανία αλλά ακόμα και εδώ όταν βρίσκω καλύτερες τιμές αγοράζω από έξω. Έχω αγοράσει ηλεκτρονικές συσκευές και ηχεία από Γαλλία, Ολλανδία, Πολωνία και πλέον μέσω Σκρούτζ αγοράζω και από Ελλάδα με πολύ χαμηλά μεταφορικά.
 
  • Like
Reactions: thanking

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,793
Αθήνα
Δεν ισχύει εγγύηση στην Ελλάδα αν έχει αγοραστεί από έξω. Η πανευρωπαϊκή είναι του κατασκευαστή, όχι του αντιπροσώπου.

Και έτσι θα πρέπει το report του επεξεργαστή για την λειτουργία του μηχανήματος να γίνει σε εκτός Ελλαδας τεχνικό κέντρο ελέγχου.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Έγραψα πως καλύπτεται από πανευρωπαϊκή εγγύηση. Η Ελλάδα ως γνωστών βρίσκεται στην Ευρώπη και ναι αυτή η εγγύηση είναι του κατασκευαστή, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να σε καλύψει είτε μέσω του αντιπροσώπου του, είτε αλλιώς με πιθανή αποστολή στο εξωτερικό. Επεκτάσεις άνω των 2 ετών μπορεί να δίνουν είτε οι ξένοι αντιπρόσωποι, είτε τα ξένα καταστήματα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να αποσταλεί το προϊόν εκεί από όπου δίνεται η εγγύηση.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,793
Αθήνα
Έγραψα πως καλύπτεται από πανευρωπαϊκή εγγύηση. Η Ελλάδα ως γνωστών βρίσκεται στην Ευρώπη και ναι αυτή η εγγύηση είναι του κατασκευαστή, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να σε καλύψει είτε μέσω του αντιπροσώπου του, είτε αλλιώς με πιθανή αποστολή στο εξωτερικό. Επεκτάσεις άνω των 2 ετών μπορεί να δίνουν είτε οι ξένοι αντιπρόσωποι, είτε τα ξένα καταστήματα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να αποσταλεί το προϊόν εκεί από όπου δίνεται η εγγύηση.

Άρα στην περίπτωση των Marantz και Denon δεν έχεις εγγύηση στην Ελλάδα αν αγοράσεις απ' έξω. Γνωστό αυτό, το ίδιο λέμε.

Για την ακρίβεια θα πρέπει είτε να είναι υποκατάστημα του κατασκευαστή ο αντιπρόσωπος για να αναλάβει αυτός τα περαιτέρω της εγγύησης ή να υπάρχει ειδική συμφωνία μεταξύ κατασκευαστή και αντιπροσώπου. Και αυτά γνωστά και πολυσυζητημένα σε πολλά νήματα εδώ και χρόνια.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Εγγύηση έχεις στην Ελλάδα τουλάχιστον 2 χρόνια, απλά σε κάποιες περίπτωσεις αυτό μπορεί να μην γίνεται μέσω αντιπροσώπου. Μην παίζουμε με τις λέξεις.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,793
Αθήνα
Εγγύηση έχεις στην Ελλάδα τουλάχιστον 2 χρόνια, απλά σε κάποιες περίπτωσεις αυτό μπορεί να μην γίνεται μέσω αντιπροσώπου. Μην παίζουμε με τις λέξεις.

Δεν παίζουμε με καμία λέξη. Εγγύηση στην περίπτωση που αγοράσεις εκτός Ελλάδας, δεν έχεις στην Ελλάδα. Αυτό είναι το σημαντικό.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Δεν έχεις εγγύηση σημαίνει πληρώνεις από την τσέπη σου να τον επισκευάσεις. Δεν ισχύει αυτό! Ο κατασκευαστής αναλαμβάνει τα έξοδα της επισκεύης, εσυ απλώς πρέπει να μπεις στην διαδικασία να τον στείλεις εκεί που θα σου υποδείξει ο κατασκευαστής.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,793
Αθήνα
Δεν έχεις εγγύηση σημαίνει πληρώνεις από την τσέπη σου να τον επισκευάσεις. Δεν ισχύει αυτό! Ο κατασκευαστής αναλαμβάνει τα έξοδα της επισκεύης, εσυ απλώς πρέπει να μπεις στην διαδικασία να τον στείλεις εκεί που θα σου υποδείξει ο κατασκευαστής.

Δεν έχεις εγγύηση στην Ελλάδα έγραψα. Μην τα γράφεις κατά πως σε βολεύει.

Στην πράξη αυτό σημαίνει πως αν πάθει οτιδήποτε το μηχάνημα και θα πρέπει να το στείλεις μάλιστα μερικές φορές στο service, και επιπλέον να συνεννοηθείς τηλεφωνικά με κάποιον τεχνικό, απλά ατύχησες.

Καταλαβαίνω πως όταν πρόκειται για μεγάλη διαφορά στην τιμή, το ρίσκο του να αγοράσεις απ' έξω γίνεται πιο... θελκτικό, αλλά παραμένει ρίσκο.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Γράφω πολύ καθαρά αυτό που ισχύει για οποιοδήποτε προϊόν, όχι μόνο για τα Marantz. Τι ισχύει ακριβώς στην περίπτωση της Marantz, εσυ που δουλεύεις στον αντιπρόσωπο τα γνωρίζεις καλύτερα.

Αν ο αντιπρόσωπος δεν έχει συμφωνία με τον κατασκευαστή για το σέρβις από αγορές από τρίτους, τότε από την στιγμή που βρίσκεσαι σε χώρα της Ε.Ε. ο κατασκευαστής είτε σου υποδεικνύει άλλο συμβεβλημένο σέρβις στην χώρα αυτή, είτε σου υποδεικνύει άλλο σημείο εκτός χώρας αλλά εντός ΕΕ, προς αποστολή όπου συνήθως αναλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής ο κατασκευαστής.

Ναι είναι μια μανούρα όλη αυτή η διαδικασία αν σου τύχει, αλλά ως προς το κόστος της επισκευής είσαι καλυμμένος.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,793
Αθήνα
Γράφω πολύ καθαρά αυτό που ισχύει για οποιοδήποτε προϊόν, όχι μόνο για τα Marantz. Τι ισχύει ακριβώς στην περίπτωση της Marantz, εσυ που δουλεύεις στον αντιπρόσωπο τα γνωρίζεις καλύτερα.

Αν ο αντιπρόσωπος δεν έχει συμφωνία με τον κατασκευαστή για το σέρβις από αγορές από τρίτους, τότε από την στιγμή που βρίσκεσαι σε χώρα της Ε.Ε. ο κατασκευαστής είτε σου υποδεικνύει άλλο συμβεβλημένο σέρβις στην χώρα αυτή, είτε σου υποδεικνύει άλλο σημείο εκτός χώρας αλλά εντός ΕΕ, προς αποστολή όπου συνήθως αναλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής ο κατασκευαστής.

Ναι είναι μια μανούρα όλη αυτή η διαδικασία αν σου τύχει, αλλά ως προς το κόστος της επισκευής είσαι καλυμμένος.

Ποιος σου είπε ότι δουλεύω στον αντιπρόσωπο; :ROFLMAO:

Δεν δουλεύω στον αντιπρόσωπο, απλώς γνωρίζω τι ισχύει λόγω ενασχόλησης με το αντικείμενο επαγγελματικά εδώ και μια 20ετία.

Γενικώς τα ίδια λέμε, κύκλους κάνουμε. Το ζητούμενο εδώ είναι αν έχεις εγγύηση στην Ελλάδα. Ε, δεν έχεις εγγύηση εδώ αν τον αγοράσεις απ' έξω. Έχεις εγγύηση ποιος ξέρει που και καθόλου εικόνα για την επισκευή κλπ κλπ.
Και για να ακριβολογώ, η εγγύηση ισχύει όταν έχει αγοραστεί ένα μηχάνημα από το δίκτυο πώλησης του αντιπροσώπου/εισαγωγέα.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Εξακολουθείς να λες κάτι που δεν ισχύει και δημιουργείς εντυπώσεις. Είναι άλλο το δεν έχεις εγγύηση, και άλλο το δεν σε καλύπτει ο αντιπρόσωπος.

Προυπόθεση βέβαια για να σε καλύπτει η 2ετης πανευρωπαϊκή εγγύηση είναι το κατάστημα που το αγόρασες από το εξωτερικό π.χ. Γερμανία να σου έχει δώσει απόδειξη φορολογούμενη στη Γερμανία και να πρόκειται για προϊόν μέσω του γερμανικού αντιπροσώπου και όχι παραεισαγωγη του καταστήματος.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,793
Αθήνα
Ποιές εντυπώσεις; Απλά πράματα. Τον πήρες απ' έξω και παθαίνει κάτι. Πάρε τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία για να δεις αν έχεις εγγύηση στην Ελλάδα. Δεν έχεις! Πρέπει να τον στείλεις στο εξωτερικό και τρέχα γύρευε.

Βασικά όπως ισχύει για την πλειοψηφία των προϊόντων στην Ελληνική αγορά είναι. Ελάχιστες οι εξαιρέσεις με υποκαταστήματα κατασκευαστή και ειδικές συμφωνίες. Το ακριβώς ανάποδο δηλαδή από εκείνο που έγραψες.

Αυτά ισχύουν. Τώρα πως θα ήθελε ο καθένας να πασπαλίσει με άχνη ζάχαρη αυτό το έργο που έχει σκεφτεί, δεν μας αφορά.
 

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Εντάξει το ιδανικό θα ήταν να αγοράζαμε Ελλάδα στις τιμές Ευρώπης denon/marantz. Αυτό πριν 10 χρόνια που είχα πάρει τον 6006 ίσχυε. Πλέον έξω είναι 40-45% φθηνότερα αυτές οι μάρκες.
Ονκυο παιονιρ οι τιμές είναι ανταγωνιστικες με έξω.
Αφού υπάρχουν τέτοιες διάφορες η αγορά από έξω είναι μονόδρομος εφόσον σε ενδιαφέρει το κόστος αγοράς.
Το που θα πάει ο ενισχυτής άμα χαλάσει δεν ενδιαφέρει και πολύ.
Οι περισσότεροι αν χαλάσει θα πρέπει να τον βάλουν στη συσκευασία του και να τον στείλουν στο σέρβις είτε Ελλάδα είτε έξω. Το αν θα πάει στην Παιανία ή στην Κολωνία κανέναν δεν ενδιαφέρει.
Από την εμπειρία σε βλάβες πιο εύκολα και με συνοπτικές διαδικασίες δέχεται ο ξένος το πρόβλημα πάρα ο Έλληνας (και όχι γιατί είναι καλός ο ξένος και κακός ο Έλληνας, αλλά γιατί ο ξένος παίρνει 10 επιστροφές την μέρα από όλη την Ευρώπη και είναι στημένος και αποδέχεται τα προβλήματα, ενώ ο Έλληνας παίρνει 2 επιστροφές τον μήνα!, έχει ένα υποστελεχωμενο σέρβις που δεν θέλει να βλέπει μηχανήματα στον πάγκο του!)
Αν δεν πληρώσεις κόστος για την αποστολή για έξω δεν υπάρχει καμία διαφορά με το που θα τον στείλεις.
Ακόμα και ένα 50 αρι να σε χρεώσουν την μια αποστολή, έχεις γλυτώσει 500-600 ευρώ κέρδος έχεις.
Στα της επικοινωνίας στέλνεις ένα μέιλ στο σέρβις στα αγγλικά όπως θα έκανες στα ελληνικά για εδώ και τέλος.
Πιο πιθανό είναι να σε ενοχλήσουν οι Έλληνες για επιπλέον διευκρινίσεις προσπαθώντας να σου πουν ότι δεν είναι ακριβώς όπως μας τα είπες, έτσι είναι το προϊόν, αυτός ο θόρυβος είναι συνηθισμένος, εμείς μαι χαρά το βλέπουμε να δουλευει!!! Και άλλα γραφικά, πάρα οι ξένοι...

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Last edited:
  • Like
Reactions: click

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,793
Αθήνα
Πιο πιθανό είναι να σε ενοχλήσουν οι Έλληνες για επιπλέον διευκρινίσεις προσπαθώντας να σου πουν ότι δεν είναι ακριβώς όπως μας τα είπες, έτσι είναι το προϊόν, αυτός ο θόρυβος είναι συνηθισμένος, εμείς μαι χαρά το βλέπουμε να δουλευει!!! Και άλλα γραφικά, πάρα οι ξένοι...

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δεν έχεις πρόσβαση σε εκείνα που μπορούν να δουν στο μηχάνημα τα εξουσιοδοτημένα service centers, επομένως αυτό που γράφεις δεν ισχύει. Ούτε και οι ξένοι έχουν πρόσβαση σε αυτά, αν μάλιστα έχουν φροντίσει και εκείνοι να έχουν κάνει παραεισαγωγή, τότε επίσης θα έχουν και εκείνοι το ίδιο πρόβλημα.
Εκτός κι αν έχουν υπολογίσει βάσει του αριθμού των πωλήσεων ότι τους συμφέρει η αντικατάσταση από την επισκευή. Και αυτό συμβαίνει σε περιπτώσεις πολλών προϊόντων, άλλων από αυτών που συζητάμε εδώ βέβαια.

Πλέον το μηχάνημα αναφέρει τις συνθήκες λειτουργίας του στο service οπότε πολύ δύσκολα μπορεί να γίνει αποδεκτό κάτι διαφορετικό από αυτό που αναφέρει.
Την τάδε ημερομηνία και ώρα γιατί το «σκίσατε» κύριε; :cool:
 

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Καλός ο 70 αλλά πιο vfm ο 60 με διπλάσια βατ και ακόμα καλύτερο ντηλ ο 3800 με περισσότερα κανάλια και δυνατότητα dirac στην ίδια τιμή με τον 60( από έξω πάντα).
Φυσικά ο 70 έχει ατού την λεπτή γραμμή του ότι έχει όλα τα σύγχρονα φορμα και αν έχεις εύκολα ηχεία που βολεύονται με 35 βατ μαξ είσαι μια χαρά. Και να μην βολεύουν όμως έχει preouts που δεν έχει πχ ο 2800 οπότε με 650 ευρώ παίρνεις μια καλή συσκευή για να κουμπώνεις όλα τα καλούδια πάνω του.

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Last edited:

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Δεν έχεις πρόσβαση σε εκείνα που μπορούν να δουν στο μηχάνημα τα εξουσιοδοτημένα service centers, επομένως αυτό που γράφεις δεν ισχύει. Ούτε και οι ξένοι έχουν πρόσβαση σε αυτά, αν μάλιστα έχουν φροντίσει και εκείνοι να έχουν κάνει παραεισαγωγή, τότε επίσης θα έχουν και εκείνοι το ίδιο πρόβλημα.
Εκτός κι αν έχουν υπολογίσει βάσει του αριθμού των πωλήσεων ότι τους συμφέρει η αντικατάσταση από την επισκευή. Και αυτό συμβαίνει σε περιπτώσεις πολλών προϊόντων, άλλων από αυτών που συζητάμε εδώ βέβαια.

Πλέον το μηχάνημα αναφέρει τις συνθήκες λειτουργίας του στο service οπότε πολύ δύσκολα μπορεί να γίνει αποδεκτό κάτι διαφορετικό από αυτό που αναφέρει.
Την τάδε ημερομηνία και ώρα γιατί το «σκίσατε» κύριε; :cool:
Ναι απλά ο ξένος που έχει άλλα συγκριτικά μεγεθη από εκατοντάδες χρήστες κάνει άλλη αξιολογηση από τον Έλληνα που θα πέσει να σε φάει μπας και μπορέσει να γλιτώσει τη δωρεάν επισκευή...

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk