*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα str1979,

Έχουμε λάβει το pm και έχουμε ήδη απαντήσει σχετικά.

Γιώτα, Forthnet Support
 

billvas21

New member
29 November 2011
50
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα billvas21,

Κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης του κουπονιού www.nova.gr/protothema -> "Πώς το αποκτώ", στο πεδίο "Εγγραφή" δίνονται δύο επιλογές.
Εάν πραγματοποιήσεις εγγραφή επιλέγοντας "Δεν έχω ξανακάνει εγγραφή" δεν τίθεται κάποιο ζήτημα καθώς θα λάβεις νέο username.
Σε περίπτωση που έχεις συγκρατήσει το username από παλαιότερη εγγραφή και για την ενεργοποίηση του κουπονιού επιλέξεις "Έχω ξανακάνει εγγραφή" εάν αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε ζήτημα με τον επιτρεπόμενο αριθμό συσκευών, μπορείς να προχωρήσεις σε ανανέωση συσκευής, ακολουθώντας τη διαδρομή www.nova.gr/protothema -> "Πώς Βλέπω" -> "Ανανέωση Συσκευής".

Στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support


Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία billvas21.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

paralias

New member
18 November 2013
38
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας! Σχετικα με την τελευταια αναβαθμιση που εγινε θελω να ρωτησω το εξης...
Μπορω να φτιαξω μπουκετο καναλιων αλλα δεν μπορω να τα ταξινομησω τα καναλια μες το μπουκετο που φτιαχνω ενω πριν την αναβαθμιση μπορουσα κανονικα. Ειναι αρκετα ενοχλητικο να ειναι "οτι να ναι" τα καναλια. Ειναι γενικο το προβλημα ή μονο σε μενα?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα paralias,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι με τη νέα αναβάθμιση δεν υπάρχει η δυνατότητα ταξινόμησης των καναλιών με τη σειρά που επιθυμεί ο συνδρομητής σε προσωπικό μπουκέτο και τα κανάλια τοποθετούνται με την αρίθμηση που έχουν ήδη, είτε στο μπουκέτο της Nova είτε σε οποιοδήποτε άλλο μπουκέτο.

Ωστόσο, θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι οι απόψεις των συνδρομητών μας είναι πάντα χρήσιμες και λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν, καθώς επίσης ξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και φροντίζουμε ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό απότελεσμα στους συνδρομητές μας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

paralias

New member
18 November 2013
38
Re: *** Nova official support ***

Περιμενα να ακουσω κατι διαφορετικο,αλλα δυστυχως οχι. Απλα να σας ενημερωσω οτι σε χτεσινη τηλεφωνικη συνομιλια που ειχα με την τεχνικη υποστηριξη της nova με διαβεβαιωσαν οτι ειναι προβλημα που προεκυψε με την αναβαθμιση την τελευταια,το γνωριζουν,και θα λυθει συντομα με νεα αναβαθμιση. Κατι τελειως διαφορετικο απ αυτο που μολις μου ειπατε εσεις τωρα απ οτι φαινεται. Τελικα θα λυθει ή παραμενει ως εχει?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι με τη νέα αναβάθμιση έχουμε δημιουργήσει μπουκέτα με ειδικές κατηγορίες (documentary, sport, entertainment, kids, HD) τα οποία δεν υπήρχαν στο παρελθόν, καθώς επίσης εξακολουθεί να υπάρχει η επιλογή δημιουργίας των αγαπημένων σου μπουκέτων, αλλά με τη σειρά ταξινόμησης που περιγράψαμε παραπάνω.

Ωστόσο, σύμφωνα και με όσα αναφέραμε, οι απόψεις των συνδρομητών μας είναι πάντα χρήσιμες και λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν, καθώς επίσης εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και φροντίζουμε ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό απότελεσμα στους συνδρομητές μας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

petros n

AVClub Enthusiast
16 April 2008
987
Re: *** Nova official support ***

μια ερωτηση παρακαλω...σε περιπτωση φορητοτητας ο εξοπλισμος επιστρεφει συτη νοβα ; (ρουτερ-αποδοκοποιητης -πιατο -lsb)

eyxaristv
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα petros n,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι σε περίπτωση διακοπής των υπηρεσιών μας, τόσο ο δορυφορικός εξοπλισμός όσο και το adsl router παραμένουν στη κατοχή των συνδρομητών μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

petros n

AVClub Enthusiast
16 April 2008
987
Re: *** Nova official support ***

την καλησπερα μου ...και ευχαριστω για την αμεση απαντηση....
 

foufoutos7

Senior Member
1 October 2011
340
Re: *** Nova official support ***

Από το καλοκαίρι και μετά έχει χρειαστεί 2 φορές να ζητήσω βοήθεια σχετικά με την υπηρεσία NovaGO και λύθηκε ταχύτητα το θέμα μου και τις 2 φορές!
Επειδή λοιπόν είχα απευθυνθεί κατευθείαν με προσωπικό μήνυμα, χωρίς να ρωτήσω πρώτα εδώ στο αντίστοιχο νήμα (αφού ήθελα να στείλω κάποια αναγκαία προσωπικά στοιχεία), νιώθω λοιπόν την ανάγκη να ευχαριστήσω και δημόσια τα παιδιά του support team και να επαναλάβω αυτό που ήδη έχουν γράψει πολλοί πριν από εμένα, ότι πραγματικά κάνετε εξαιρετική δουλειά και χαίρομαι που το συγκεκριμένο forum στάθηκε η αφορμή για να δημιουργηθεί αυτό το τόσο αξιολογότατο team!
Ευχαριστώ και πάλι κι ελπίζω το post μου να μην θεωρηθεί offtopic.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα foufoutos7,

Σε ευχαριστούμε για θετικά σου σχόλια.

Είναι αρκετά σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και να μπορούμε να παρέχουμε λύση στο οποιοδήποτε ζήτημα του πελάτη.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Κατά λάθος ενεργοποίησα την Nova υπηρεσία στο εξοχικό και δεν μπορω να την επαναφέρω στην κύρια κατοικία. Μπορείτε μήπως να το διορθώσετε;
Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα maximusv,

Έχουμε προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την ενεργοποίηση του εξοπλισμού σου στην κύρια κατοικία και θα χρειαστεί να αναμένουμε την ολοκλήρωσή τους.

Ωστόσο είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι με την ενέργεια που πραγματοποιήθηκε από τη πλευρά σου και τις αντίστοιχες ενέργειες επίλυσης που πραγματοποιήθηκαν, έχει συμπληρωθεί ο αριθμός αλλαγής εξοπλισμού θέασης με μέγιστο όριο 2 φορές την εβδομάδα σύμφωνα με την πολιτική ορθής χρήσης της υπηρεσίας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Απάντηση: *** Nova official support ***

Σχετικά με το νέο δέκτη που υποστηρίζει και ψηφιακά, για υφιστάμενους συνδρομητές θα γίνει αντικατάσταση δωρεάν ή είναι προαιρετική αγορά;
Η λήψη ψηφιακών χρειάζεται επιπλέον εξοπλισμό;
Σας ευχαριστώ, καθώς βρίσκομαι στο εξωτερικό και θέλω να ενημερωθώ για τη σύνδεση μου στο σπίτι των γονέων.
 

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα maximusv,

Έχουμε προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την ενεργοποίηση του εξοπλισμού σου στην κύρια κατοικία και θα χρειαστεί να αναμένουμε την ολοκλήρωσή τους.

Ωστόσο είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι με την ενέργεια που πραγματοποιήθηκε από τη πλευρά σου και τις αντίστοιχες ενέργειες επίλυσης που πραγματοποιήθηκαν, έχει συμπληρωθεί ο αριθμός αλλαγής εξοπλισμού θέασης με μέγιστο όριο 2 φορές την εβδομάδα σύμφωνα με την πολιτική ορθής χρήσης της υπηρεσίας.

Αλέξης, Forthnet Support
Ευχαριστώ αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί στην κύρια κατοικία ακόμη τίποτα
 

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί στην κύρια κατοικία ακόμη τίποτα
Τέλος καλό όλα καλά!!! Ευχαριστώ για την ακόμα μία φορά άμεση λύση!
 

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Re: *** Nova official support ***

Τέλος καλό όλα καλά!!! Ευχαριστώ για την ακόμα μία φορά άμεση λύση!
Και εκεί που έβλεπα κανονικά ξανααπενεργοποιήθηκε...
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: *** Nova official support ***

Το θέμα με την ταξινόμηση καναλιών, και τις λίστες αγαπημένων έχει απαντηθεί πολλές φορές.
Το τελευταίο μήνυμα μεταφέρθηκε στο κυτίο παραπόνων.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σχετικά με το νέο δέκτη που υποστηρίζει και ψηφιακά, για υφιστάμενους συνδρομητές θα γίνει αντικατάσταση δωρεάν ή είναι προαιρετική αγορά;
Η λήψη ψηφιακών χρειάζεται επιπλέον εξοπλισμό;
Σας ευχαριστώ, καθώς βρίσκομαι στο εξωτερικό και θέλω να ενημερωθώ για τη σύνδεση μου στο σπίτι των γονέων.

Καλημέρα andre74,

Ο νέος δέκτης δεν χρειάζεται επιπλέον εξοπλισμό για να γίνει λήψη των ψηφιακών καναλιών.
Για τον δέκτη που έχουν τώρα οι γονείς σου υπάρχει η δυνατότητα για λήψη ψηφιακών καναλιών με επιπλέον εξοπλισμό.

Θα ήθελες να μας στείλεις με pm κάποιο στοιχείο της συνδρομή και να δούμε πως θα μπορούσαμε να σας εξυπηρετήσουμε;


Και εκεί που έβλεπα κανονικά ξανααπενεργοποιήθηκε...

Έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες ενέργειες. Εάν θέλεις επιβεβαίωσε μας την ορθή λειτουργία της υπηρεσίας.


Δημήτρης, Forthnet Support