Καλημέρα billvas21,
Κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης του κουπονιού www.nova.gr/protothema -> "Πώς το αποκτώ", στο πεδίο "Εγγραφή" δίνονται δύο επιλογές.
Εάν πραγματοποιήσεις εγγραφή επιλέγοντας "Δεν έχω ξανακάνει εγγραφή" δεν τίθεται κάποιο ζήτημα καθώς θα λάβεις νέο username.
Σε περίπτωση που έχεις συγκρατήσει το username από παλαιότερη εγγραφή και για την ενεργοποίηση του κουπονιού επιλέξεις "Έχω ξανακάνει εγγραφή" εάν αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε ζήτημα με τον επιτρεπόμενο αριθμό συσκευών, μπορείς να προχωρήσεις σε ανανέωση συσκευής, ακολουθώντας τη διαδρομή www.nova.gr/protothema -> "Πώς Βλέπω" -> "Ανανέωση Συσκευής".
Στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.
Δημήτρης, Forthnet Support
Ευχαριστώ αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί στην κύρια κατοικία ακόμη τίποταΚαλησπέρα maximusv,
Έχουμε προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την ενεργοποίηση του εξοπλισμού σου στην κύρια κατοικία και θα χρειαστεί να αναμένουμε την ολοκλήρωσή τους.
Ωστόσο είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι με την ενέργεια που πραγματοποιήθηκε από τη πλευρά σου και τις αντίστοιχες ενέργειες επίλυσης που πραγματοποιήθηκαν, έχει συμπληρωθεί ο αριθμός αλλαγής εξοπλισμού θέασης με μέγιστο όριο 2 φορές την εβδομάδα σύμφωνα με την πολιτική ορθής χρήσης της υπηρεσίας.
Αλέξης, Forthnet Support
Τέλος καλό όλα καλά!!! Ευχαριστώ για την ακόμα μία φορά άμεση λύση!Ευχαριστώ αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί στην κύρια κατοικία ακόμη τίποτα
Και εκεί που έβλεπα κανονικά ξανααπενεργοποιήθηκε...Τέλος καλό όλα καλά!!! Ευχαριστώ για την ακόμα μία φορά άμεση λύση!
Σχετικά με το νέο δέκτη που υποστηρίζει και ψηφιακά, για υφιστάμενους συνδρομητές θα γίνει αντικατάσταση δωρεάν ή είναι προαιρετική αγορά;
Η λήψη ψηφιακών χρειάζεται επιπλέον εξοπλισμό;
Σας ευχαριστώ, καθώς βρίσκομαι στο εξωτερικό και θέλω να ενημερωθώ για τη σύνδεση μου στο σπίτι των γονέων.
Και εκεί που έβλεπα κανονικά ξανααπενεργοποιήθηκε...