*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Χαιρετε,αντιμετοπιζω ενα προβλημα μετα απο την αναβαθμιση του δεκτη τα καναλια arte hd, i24news,και μερικα αλλα απο το public μπουκετο και απο της nova το μπουκετο δεν μπαιζουν πως διωρθωνεται αυτο και επισης εχει μειωθει το σημα πως διορθωνετε αυτο ευχαριστω


Καλησπέρα takisst58,

Αν θέλεις στείλε μας ένα pm αναγράφοντας ακριβώς σε ποια συχνότητα έχεις χαμηλή στάθμη και ακρίβεια αντιστοίχως καθώς και να μας αναφέρεις σε ποια άλλα κανάλια αναφέρεσαι.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

αναφερομαι πχ.novacinema1HD-ποιοτ.68%,ισχυς 74%(αυτη την ενδειξη τι δειχνη σε ολα τα HD),novacinema1 -ποιοτ.100%,ισχυς 100%(αυτη την ενδειξη τι δειχνη σε ολα τα SD),ARTE HD,i24 news-τιποτα καμια ενδειξη, πριν την αναβαθμιση επαιζαν,ARTE SD παιζει κανονικα,
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Θα ήθελες να μας διευκρινίσεις αν υπάρχουν τα κανάλια στην αρίθμηση του μπουκέτου μας και λαμβάνεις κάποιο μήνυμα σφάλματος ή αν δεν υπάρχουν στην αρίθμηση;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: *** Nova official support ***

τα καναλια υπαρχουν στην αριθμηση οπως και πριν την αναβαθμιση απλως προστεθηκε στο 705 το ARTE HD και γραφει αναζητηση σηματος κλπ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Στείλε μας αν θέλεις ένα κινητό επικοινωνίας με pm ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει συνάδελφος να το δείτε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: *** Nova official support ***

θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι μετα απο την συζητηση που καναμε τα ανωτερα καναλια και οσα ακομα δεν επεζαν ανοιξαν επεζαν κανονικα αλλα μετα απο μερικα λεπτα παλι εκλεισαν....περιεργα πραγματα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι μετα απο την συζητηση που καναμε τα ανωτερα καναλια και οσα ακομα δεν επεζαν ανοιξαν επεζαν κανονικα αλλα μετα απο μερικα λεπτα παλι εκλεισαν....περιεργα πραγματα

Όπως αναφέραμε και στην επικοινωνία μας, θα χρειαστεί να αναμένεις την επικοινωνία του τεχνικού.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημερα σας, υπαρχει καποιο προβλημα στην περιοχη του Καματερου? Απο νωρις το πρωι δεν εχω ιντερνετ και τηλεφωνο.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα aenaos15,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δε διαπιστώνεται γενικό ζήτημα στη περιοχή που μας αναφέρεις.

Ωστόσο, κατόπιν ελέγχου που πραγματοποιήσαμε στη γραμμή σου, έχουμε δρομολογήσει σχετικό αίτημα βλάβης προς το αρμόδιο τμήμα της τεχνικής μας διεύθυνσης για τις απαραίτητες ενέργειες επίλυσης.

Για την πορεία εξέλιξης, θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση στο τηλέφωνο επικοινωνίας που είναι καταχωρημένο στη καρτέλα σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,
Έκανα τηλεφωνικά ανανέωση στις 01/10/2015 και περιελάμβανε τα HD για 18 μήνες.

Στις 15/10/2015 μέσα απο το myaccount ενεργοποίησα τα HD για πάντα με 18μηνη δέσμευση.

Θα ήθελα να μάθω αν έχει γίνει η αλλαγή, και δεν θα έχω κάποια χρέωση στο μέλλον για τα HD.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα snbakos,

Οι απαραίτητες ενέργειες για την παροχή της προσφοράς των HD δωρεάν για πάντα, ολοκληρώθηκαν στις 15/10/2015.

Έπειτα από το παραπάνω δεν εκκρεμεί κάποια επιπλέον ενέργεια.

Στη διάθεση σου για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

gagan1967

Established Member
3 May 2014
290
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα. Μια βοηθεια παρακαλω. Εχω τον δεκτη NovaBox HD 831 ειμαι συνδομητης στο σπορτ πακετο. Εχω διαβασει εδω στο φορουμ οτι εχει γινει εδω και καιρο αναβαθμιση στους δεκτες Pace 831 HD. O δικος μου δεκτης δεν εχει παρει ακομα την αναβαθμιση. Μου ειπαν να κανω την αναβαθμιση απο το Nova My Account. Διαβασα ομως στο φορουμ οτι η νεα αναβαθμιση εχει προβλημα με τηλεορασεις Samsung. Εχω την τηλεοραση Samsung Smart tv UE50H6200 Αν περασω την νεα αναβαθμιση θα εχω προβλημα με την τηλεοραση μου? Σε καταστημα νοβα ρωτησα και για τον νεο δεκτη της νοβα αν μπορω να τον αγορασω αλλα μου ειπε καλυτερα να κρατησω τον παλιο και να του κανω αναβαθμιση . Επισης σε ερωτηση που εκανα σε τεχνικο μου ειπε να του παω τον δεκτη να κανει αυτος την αναβαθμιση και οτι υπαρχει νεα αναβαθμιση που λυνει το προβλημα με τις Samsung τηλεορασεις. Παρακαλω την βοηθεια σας. Ευχαριστω πολυ!!!!!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα gagan1967,

Θα θέλαμε αρχικά να σε ενημερώσουμε ότι εφόσον δεν έχεις λάβει μέχρι στιγμής την αναβάθμιση στον αποκωδικοποιητή σου, αυτό θα γίνει το επόμενο διάστημα, χωρίς να απαιτηθεί κάποια ενέργεια από εσένα.

Ωστόσο, εφόσον επιθυμείς, υπάρχει δυνατότητα άμεσης αναβάθμισης μέσω του Nova My Account.

Με την αναβάθμιση του δέκτη σου στο νέο λογισμικό, δε θα πρέπει να παρουσιαστεί οποιοδήποτε ζήτημα λειτουργίας του στη τηλερόρασή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Mankon7

New member
11 April 2014
86
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα
Ειμαι κάτοχος του novabox 831 και τοποθέτησα το usb της sandisc χωρητικοτητας 16GB αγορασμενο απο καταστημα forthnet. Απο την στιγμη που το εβαλα ο αποκωδικοποιητης κολλαει συνεχεια.
Παρακαλω για την βοηθεια σας.
Ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Mankon7,

Στείλε μας αν θες τον αριθμό κάρτας Nova με ένα pm ώστε να ελέγξουμε την αναφορά σου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

spyges

New member
10 June 2015
71
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Μετά τη βροχη δεν έχω καθόλου σημα. Εκανα έλεγχο και δεν έχει χαλάσει κάτι. Κάνω σαρωση2 και αποτυγχάνει. Τι άλλο να κάνω; Ευχαριστώ. Στη διάθεσή σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα spyges,

Για το ζήτημα που μας αναφέρεις θα χρειαστεί να γίνει επαναφορά εργοσταςσιακών ρυθμίσεων ακολουθώντας την παρακάτω πορεία:

Πράσινο πλήκτρο - Αρχικές Ρυθμίσεις

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις σύμφωνα με το παρακάτω:

Πράσινο πλήκτρο - Περιβαλλοντολογικές - Χρόνος: Ποτέ / Τύπος: Αναμονή


Είμαστε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώτα, Forthnet Support
 

spyges

New member
10 June 2015
71
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ. Δεν έγινε κάτι. Παίρνω μήνυμα Η σάρωση απέτυχε. Ελέγξτε τη δορυφορική κεραία. Τι άλλο μπορώ να κάνω;