*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα p4709.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

-Λιάνα, Nova Support
 

Lolos21

New member
8 May 2015
83
Καλησπέρα σας. Υπάρχει ένας αποκωδικοποιητής Novabox Pace 831HD ανενεργός. Είχε παλαιότερα συνδρομή. Γίνεται να μεταβιβαστεί σε κάποιον; Και εάν ναι, ποια η διαδικασία; Είναι καινούργιος και είναι κρίμα να πεταχτεί.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Lolos21,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου καθώς και με το serial number του δέκτη και της κάρτας που μας αναφέρεις ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε σχετικά;

Γεωργία, Nova Support
 

keraki

AVClub Enthusiast
27 July 2009
1,258
Γειά σας,

Έχω nova 3play και πληρώνω κάθε μήνα με πάγια εντολή σε πιστωτική μου κάρτα εδώ και χρόνια χωρίς να αντιμετωπίσω ποτέ κανένα πρόβλημα.Πριν λίγο μου ήρθε sms από εσάς το οποίο αναφέρει:

"Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ΠΟΣΟΥ ****ΜΕΣΩ ΠΙΣΤ.ΚΑΡΤΑΣ ****** ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ***** ΑΠΕΤΥΧΕ.ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦ.ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΑΣ."

Επικοινώνησα με την τράπεζα μου και μου ανάφεραν ότι δεν βλέπουν καν να έχει γίνει προσπάθεια πληρωμής.
Φυσικά υπάρχει διαθέσιμο επαρκές πιστωτικό όριο στην κάρτα.
Εικάζω ότι το πιθανότερο είναι να προέκυψε κάποιο συστημικό σφάλμα επικοινωνίας των συστημάτων σας.
Θέλω να σας ρωτήσω:

1. Η πληρωμή θα γίνει αυτόματα κανονικά?Πότε ακριβώς θα γίνει?
2. Με την πάγια εντολή στην πιστωτική κάρτα για 12 συνεχόμενους μήνες,ως γνωστόν έχω δώρο τον 13ο μήνα.Παρακαλώ για τις απαραίτητες ενέργειες σας ώστε να μη διαταραχθεί η συνεχόμενη πληρωμή με την πάγια εντολή στην πιστωτική κάρτα ώστε να έχω κανονικά δώρο τον 13ο μήνα.

Υ.Γ.: Αριθμός εξυπηρέτησης πελατών χωρίς χρέωση δεν υπάρχει? Βλέπω ότι αν καλέσω στο 13831 έχει χρέωση 0,0312 /λεπτό, από δίκτυο Forthnet το οποίο το θεωρώ κυριολεκτικά απαράδεκτο!! Επίσης αν καλέσω το 211 9552000 μου αναφέρει ότι πρέπει να καλέσω το 13831!!

Σας ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα keraki.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

p4709

New member
5 October 2018
45
Δεν ξέρω αν επιτρέπεται εδώ, αλλά έχω υποχρέωση να σας ευχαριστήσω θερμά για τον χρόνο σας και την πολύτιμη βοήθειά σας στην επίλυση του προβλήματος που είχα μέσω των προσωπικών μηνυμάτων.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα p4709,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και τα θετικά σχόλια! :smile:

Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο εκάστοτε ζήτημα που παρουσιάζεται.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς!

Αλέξης, Nova Support
 

Sir Teraflop

New member
8 July 2018
74
Καλησπέρα σας, υπηρεσία 100/10 παρέχει η Nova και επίσης θα ήθελα κάποιες λεπτομέρειες αν μπορώ να τροποποιήσω το πρόγραμμά μου αν ναι. Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας, υπηρεσία 100/10 παρέχει η Nova και επίσης θα ήθελα κάποιες λεπτομέρειες αν μπορώ να τροποποιήσω το πρόγραμμά μου αν ναι. Ευχαριστώ.

Καλημέρα Vengeance 28khz,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Καλησπερα.
Ποσο καιρο νωριτερα πρεπει να προβω στη διακοπη συμβολαιου σε δορυφορικο Nova tv ωστε να κοπει στο τελος του μηνα χωρις να χρεωθω τον επομενο μηνα? Ο λογαριασμος πληρωμης για τον επομενο μηνα ληγει στις 27/02.
Ευχαριστω πολυ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Geoav75,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τα αιτήματα διακοπής που δεχόμαστε μέσα στον μήνα δρομολογούνται για το τέλος του ίδιου μήνα. Συγκεκριμένα εάν επιθυμείς διακοπή της υπηρεσίας σου στο τέλος Φεβρουαρίου, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις εντός του μήνα. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία διακοπής θα εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός που θα πιστώνεται το πάγιο του Μαρτίου που τιμολογήθηκε 1/2.

Εάν επιθυμείς να δρομολογήσουμε αίτημα διακοπής, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να προωθήσουμε το αίτημα σου στο αρμόδιο τμήμα.

Γεωργία, Nova Support
 

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Καλησπέρα Geoav75,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τα αιτήματα διακοπής που δεχόμαστε μέσα στον μήνα δρομολογούνται για το τέλος του ίδιου μήνα. Συγκεκριμένα εάν επιθυμείς διακοπή της υπηρεσίας σου στο τέλος Φεβρουαρίου, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις εντός του μήνα. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία διακοπής θα εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός που θα πιστώνεται το πάγιο του Μαρτίου που τιμολογήθηκε 1/2.

Εάν επιθυμείς να δρομολογήσουμε αίτημα διακοπής, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να προωθήσουμε το αίτημα σου στο αρμόδιο τμήμα.

Γεωργία, Nova Support
Καλησπερα Γεωργια,
ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση.
Θα σας ενημερωσω εντος του μηνα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα Γεωργια,
ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση.
Θα σας ενημερωσω εντος του μηνα.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Καλησπερα. Μου ηρθε μηνυμα οτι αυριο ενεργοποιειται η γραμμη μου nova τηλεφωνο και ιντερνετ. Το router που μου εστειλαν ειναι ετοιμο με κωδικους κλπ ή πρεπει να το σεταρω εγω;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα polakis,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δε θα χρειαστεί κάποια επιπλέον ενέργεια από τη πλευρά σου για την σύνδεση του εξοπλισμού σου στο Internet, καθώς ο εξοπλισμός θα ρυθμιστεί αυτόματα με την επίτευξη συγχρονισμού.

Το μόνο που θα χρειαστεί από τη πλευρά σου, εφόσον συνέσεις κάποια συσκευή σου στο ασύρματο δίκτυο WiFi, είναι η σύνδεση στο ασύρματο δίκτυο.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

gvard

Established Member
4 April 2011
205
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα Vengeance 28khz,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support

Καλημέρα σας,

Θα με ενδιέφερε και εμένα τυχόν 100/10 πακέτο (παίρνω 50άρι από καφάο το οποίο έχει γυρίσει σε vectoring και εμφανίζει μέγιστο συγχρονισμό 130 με 17a προφίλ).
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα σας,

Θα με ενδιέφερε και εμένα τυχόν 100/10 πακέτο (παίρνω 50άρι από καφάο το οποίο έχει γυρίσει σε vectoring και εμφανίζει μέγιστο συγχρονισμό 130 με 17a προφίλ).

Καλημέρα gvard,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

dim650

New member
21 September 2007
4
Καλησπέρα είμαι συνδρομητής σας με 3play cinema και με ενδιαφέρει να προσθέσω και το sport. Περιμένω προσφορά
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα dim650.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Καλησπερα. Σημερα ενεργοποιηθηκα 50mbps και τηλεφωνο μεταφορα απο οτε. Ιντερνετ οκ αλλα στην τηλεφωνια δεν χτυπαει το τηλεφωνο μου οταν με καλουν ενω τους δειχνει οτι χτυπαει. Εγω παιρνω τηλεφωνα κανονια εξερχομενες. Μπορειτε να το δειτε;