*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα polakis,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Αλέξης, Nova Support
 

palm238

New member
5 December 2008
91
Καλησπέρα σας

Θα μπορούσα να ενημερωθώ για το πότε λήγει το συμβόλαιο μou για 3play full pack με την εταιρία σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα palm238.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

Aris-Nektarios

Senior Member
11 March 2012
302
Πάτρα
Υπάρχει περίπτωση για προσθήκη σε Sports pack (μόνο τηλεόραση) των Novacinema (δικό μου πακέτο) και προσθήκης Novacinema σε 3play sports pack (της αρραβωνιαστικιάς μου) με μικρό κόστος..; Δεν μιλώ για τιμές καταλόγου... Ευχαριστώ πολύ...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Υπάρχει περίπτωση για προσθήκη σε Sports pack (μόνο τηλεόραση) των Novacinema (δικό μου πακέτο) και προσθήκης Novacinema σε 3play sports pack (της αρραβωνιαστικιάς μου) με μικρό κόστος..; Δεν μιλώ για τιμές καταλόγου... Ευχαριστώ πολύ...

Καλησπέρα Aris-Nektarios,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

perelevas

New member
20 November 2010
32
Εχω το nova family pack .Θα μπορούσα να δω το Παοκ-Ολυμπιακος αύριο στην τηλεόραση μου πληρώνοντας κάποιο αντιτιμο ίσως;Υπάρχει τρόπος;Στην τηλεόραση μου το τονίζω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα perelevas,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν είναι εφικτή η δυνατότητα θέασης μεμονωμένου αγώνα.

Ωστόσο, σε περίπτωση που θα σε ενδιέφερε η αναβάθμιση του πακέτου της υπηρεσίας σου με το αθλητικό μας πακέτο, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 

lef79

Established Member
29 December 2018
142
Καλησπέρα εδώ και 2 μέρες μου βγάζει αναζήτησή σήματος και δεν έχω νόβα.επικοινωνησα με συνάδελφο σας αλλά λύση δεν βρίσκετε.Τι πρέπει να κάνω άλλο;έχω αγανακτήσει
 

lef79

Established Member
29 December 2018
142
Μου είπαν να παω τον αποκωδικοποιητή λέει σε κατάστημα και μετά να δηλώσω βλάβη.Δεν γίνεται αυτή η δουλειά όμως κάθε τρεις και λίγο.Καντε κάτι
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα lef79,

Σύμφωνα και με τους κανόνες λειτουργίας του forum είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Eφόσον όπως μας αναφέρεις, έχεις μιλήσει ήδη με την εξυπηρέτηση πελατών μας, έχεις λάβει τις απαραίτητες οδηγίες για την αντιμετώπιση του ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου.

Γεωργία, Nova Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,802
Καλησπέρα support, 10/4 λήγει το συμβόλαιο που έχω 3 play, πλέον δεν μ ενδιαφέρει η tv, μπορείτε νε μεριμνήσει κάποιος ώστε να με καλέσουν για προσφορά 2 play; ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα dimtz,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

Andy73

New member
12 December 2017
35
Καλημέρα σας,
Θα ήθελα να με ενημερώσετε αν η ισχύουσα τιμή του πακέτου παραμένει μετά τη λήξη της χρονικής διάρκειας δέσμευσης του συμβολαίου μου
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα σας,
Θα ήθελα να με ενημερώσετε αν η ισχύουσα τιμή του πακέτου παραμένει μετά τη λήξη της χρονικής διάρκειας δέσμευσης του συμβολαίου μου

Καλημέρα Andy73,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

nik1965

New member
21 August 2014
28
καλημέρα, εδώ και λίγες μέρες δεν μπορώ να συνδεθώ στο nova on demand, μπορείτε να με βοηθήσετε?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα nik1965.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support.
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,802
Καλησπέρα και από εδώ, σας ζήτησα διακοπή ανανέωσης συμβολαίου και να παραμείνω στην υπηρεσία που ήμουν μέχρι νεοτέρας, απ ότι βλέπω γύρισε η υπηρεσία εκεί που ήμουν αλλά με συμβόλαιο 24μηνο, ποιος σας το ζήτησε αυτό; πείτε μου σας παρακαλώ τι γίνεται, δεν θέλω νέο συμβόλαιο, ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα dimtz,

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,802
Ok ,σας ευχαριστω πολυ για την αμεση ανταποκριση και εξυπηρετηση, οσες φορες σας χρειαστηκα ησασταν αψογοι, οφειλω να το ομολογησω αυτο , καλη συνεχεια.
 

lousio77

New member
21 July 2013
84
μπορειτε να με ενημερωστε ποια ειναι η τελευταια software version ωστε να κανω αναβαθμιση σε περιπτωση που απαιτειται?(αναβαθμισμενος novabox hd 831).