*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Χαρης Γ

New member
13 November 2006
18
Καλημέρα,

Παρακαλώ θα ήθελα να μου διευκρινήσετε το εξής. Εχω μια ενεργή συνδρομη Τηλ+Ιντερνετ+Δορυφορική αρκετά χρόνια τώρα η οποία είναι πια αορίστου χρόνου. Η ενδεχόμενη εγγραφή μου στην υπηρεσία novago με δεσμεύει χρονικά ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα Χαρης Γ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Χαρης Γ

New member
13 November 2006
18
Καλημέρα και πάλι Γιώργο,

Πολύ ευχαρίστως να το κάνω και δημοσίως, η σύνδεση μου λοιπόν περιλαμβάνει Τηλ ( απεριόριστα σταθ/κιν/διεθνή) Ιντερνετ 24 και full pack Nova.
Η συνδρομή μου ξεκίνησε πριν απο 6 χρόνια αν θυμάμαι καλά , ίσως και λίγο περισσότερο, με αρχική xρονική δέσμευση 24 μηνών.

Ελπίζω οι πληροφορίες που σας δίνω να είναι αρκετές προκειμένου να μου απαντήσετε στην ερώτησή μου, αν η εγγραφή μου στην υπηρεσία novago μου θέτει χρονικές δεσμεύσεις.

Ευχαριστώ

ΥΓ Ηθελα να κάνω quote την απάντηση σου Γιώργο αλλά όπως είναι φανερό δεν είμαι πολύ εξεικοιωμένος με τις λειτουργίες του φόρουμ.
Ντροπή μου!!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα και πάλι Γιώργο,

Πολύ ευχαρίστως να το κάνω και δημοσίως, η σύνδεση μου λοιπόν περιλαμβάνει Τηλ ( απεριόριστα σταθ/κιν/διεθνή) Ιντερνετ 24 και full pack Nova.
Η συνδρομή μου ξεκίνησε πριν απο 6 χρόνια αν θυμάμαι καλά , ίσως και λίγο περισσότερο, με αρχική xρονική δέσμευση 24 μηνών.

Ελπίζω οι πληροφορίες που σας δίνω να είναι αρκετές προκειμένου να μου απαντήσετε στην ερώτησή μου, αν η εγγραφή μου στην υπηρεσία novago μου θέτει χρονικές δεσμεύσεις.

Ευχαριστώ

ΥΓ Ηθελα να κάνω quote την απάντηση σου Γιώργο αλλά όπως είναι φανερό δεν είμαι πολύ εξεικοιωμένος με τις λειτουργίες του φόρουμ.
Ντροπή μου!!

Καλησπέρα και πάλι Χαρης Γ,

από την περιγραφή σου αντιλαμβανόμαστε πως διατηρείς συνδρομή σε υπηρεσία Nova 3Play Full+, για την οποία, η ενεργοποίηση του Nova GO δεν επηρεάζει την υφιστάμενη δέσμευση (αν υπάρχει).

Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας Nova GO πραγματοποιείται μέσα από το Nova My Account ακολουθώντας τη διαδρομή:

Nova My Account - Οι Υπηρεσίες μου - Nova GO - Εγγραφή

Σε περίπτωση που η συνδρομή σου αφορά παροχή επαγγελματικής υπηρεσίας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με το κέντρο εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών (καλώντας 13832) ώστε να ενημερωθείς σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

StandArd

AVClub Enthusiast
31 December 2018
762
Καλησπέρα,

Μπορείτε να μου πείτε αν έχει αλλάξει το site για την υπηρεσία websms;
Μπαίνω στο https://www.nova.gr/iServices.aspx?a_id=7899 αλλά εμφανίζει σφάλμα.

Επίσης, να σημειώσω ότι το Novaguide έχει αλλάξει προς το χειρότερο από την άποψη ότι δε μπορούμε να κάνουμε πλέον κλικ πχ. σε κάποια ταινία/σειρά για περισσότερες πληροφορίες (πχ. αγγλικός τίτλος, υπόθεση, διάρκεια, συντελεστές).
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα StandArd,

Σε ευχαριστούμε για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις.
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως πραγματοποιούνται ενέργειες για την υπηρεσία websms για την αποκατάσταση του ζητήματος που έχει παρουσιαστεί.

Κώστας, Nova Support
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
δεν εχω ακομα ειδοποιηθει για την πληρωμη των δυο υπηρεσιων μου
παρακαλω να επικοινωνησετε μαζι μου
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα kataras,

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Βαγγέλης, Nova Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Καλημέρα σας,
Είναι εύκολο να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου για τηλ σύνδεση γονέων από άλλο πάροχο?
Σας έχω στείλει τα στοιχεία μου σε πμ
Ευχαριστώ πολύ.
 

DJSTAVROS

Senior Member
10 November 2008
330
Παιανία
Η σύναψη σύμβασης τηλεφωνικά και γενικότερα «από απόσταση» είναι άκυρη υπέρ σας,
εάν δεν λάβετε σε εύλογο χρόνο από την ημερομηνία σύναψής της (π.χ. από την τηλεφωνική συνομιλία) αντίγραφο των όρων της, καθώς και το έντυπο δήλωσης υπαναχώρησης
Δεσμεύεστε με την προσφορά που δεχθήκατε τηλεφωνικώς μόνον εφόσον την υπογράψετε ή
στείλετε τη γραπτή συγκατάθεσή σας. Εάν αυτό δεν ισχύει, μπορείτε να διακόψετε τη συνεργασία αζημίως ενημερώνοντας εγγράφως την εταιρία.
https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf

Σας ενημερώνω εγγράφως πως επιθυμώ να ασκήσω το δικαίωμα υπαναχώρησης σχετικά με την τηλεφωνική ανανέωση που πραγματοποίησα την 1η Ιουνίου 2020 στο Nova3PlaySports πρόγραμμά μου. Δεν έχω λάβει γραπτώς τους όρους της σύμβασης, ούτε επίσης και το έντυπο υπαναχώρησης όπως ορίζει ρητώς η ΕΕΤΤ. Επίσης και από τα καταστήματα Nova αρνήθηκαν να μου χορηγήσουν το αντίστοιχο έντυπο αναφέροντας μου πως ''δεν το έχουν''.

Καθώς λοιπόν δεν μου παρέχετε έντυπο υπαναχώρησης, σας δηλώνω από εδώ αλλά και από ηλεκτρονική αλληλογραφία μέσω του ιστότοπου Nova.gr , πως επιθυμώ να υπαναχωρήσω της τηλεφωνικής συμβάσεως που πραγματοποίησα την 1η Ιουνίου 2020 στο Nova3PlaySports πρόγραμμά μου. Αν και δικαιούμαι να το κάνω αναιτιολόγητα, στην συγκεκριμένη περίπτωση κομβικό ρόλο έπαιξε η αδιαφορία της εταιρείας σας ως προς την τηλεφωνική βλάβη που υπέστη η γραμμή μου καθώς έχουν παρέλθει 5 μέρες και δεν ακόμα δεν έχω λάβει κλήση ούτε καν για προγραμματισμό ραντεβού. Από σήμερα, προχωρώ σε ανάκληση της πάγιας εντολής προς την εταιρεία σας και αναστέλλω όλες τις μελλοντικές μου πληρωμές προς αυτήν.

Σας ευχαριστώ, καλή συνέχεια.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα DJSTAVROS.

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Λιάνα, Nova Support
 

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,324
Ελληνικό, Αττική
Καλησπέρα παιδιά

Με την έλευση του νέου σχεδιασμού του site της Nova, έφαγε η "μαρμάγκα" τη σελίδα με την εύρεση χρεώσεων κλήσεων ανάλογα με το πρόγραμμα του συνδρομητή. Εδώ που θα έπρεπε να υπάρχει κάτι, δεν υπάρχει τίποτα.
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα παιδιά

Με την έλευση του νέου σχεδιασμού του site της Nova, έφαγε η "μαρμάγκα" τη σελίδα με την εύρεση χρεώσεων κλήσεων ανάλογα με το πρόγραμμα του συνδρομητή. Εδώ που θα έπρεπε να υπάρχει κάτι, δεν υπάρχει τίποτα.

Αν θυμάμαι καλά, ήταν πάντα στο Myaccount/Λογαριασμοί/Ανάλυση κλήσεων και εκεί βλέπω τώρα τις δικές μου.
Επίσης, στο Λογαριασμοί/Τρέχουσες χρεώσεις έχει αντίστοιχο γράφημα.
 

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,324
Ελληνικό, Αττική
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Δεν μιλάω για τις πραγματοποιηθείσες χρεώσεις, για το κόστος των μελλούμενων μιλάω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στο νέο και ανανεωμένο site nova.gr.

Λιάνα, Nova Support
 

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,324
Ελληνικό, Αττική
Ελπίζω οι διαχειριστές να με συγχωρέσουν που θα ξεφύγω από το πρώτο post.

Και τί θα πει "θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στο νέο και ανανεωμένο site nova.gr."
Δηλαδή μεγάλη και σοβαρή εταιρεία, ανέβασε καινούργιο site, εξαφανίζοντας εντελώς το παλιό με όποια λειτουργικότητα αυτό είχε, χωρίς το καινούργιο site να είναι έτοιμο;
Τόσο μεγάλη η πρεμούρα να δείξουμε νέο πρόσωπο επειδή πουληθήκαμε που βγαίνουμε έξω ξεβράκωτοι;


Θα αναρωτηθείτε γιατί τέτοια επίθεση. Ο λόγος είναι πολύ απλός. Κάνω χρήση της υπηρεσίας "Nova - Εύρεση Χρεώσεων Κλήσεων" όταν χρειάζεται να καλέσω κάποιον από τους αριθμούς που για τους συνδρομητές της Cosmote είναι χωρίς χρέωση ή με αστική χρέωση, όπως χθες χρειάστηκε να καλέσω το "Ελληνικό κτηματολόγιο", και στις χρεώσεις κλήσης αναγράφεται κάτι όπως το "Για κλήσεις από σταθερό ΟΤΕ ισχύει η αστική χρονοχρέωση. Για κλήσεις από λοιπά σταθερά και κινητά ισχύουν οι εκάστοτε χρεώσεις του παρόχου". Έτσι έχω αποφύγει "κακοτοπιές" με παράλογες και υπερβολικές χρεώσεις, που δεν σας προσάπτω κάτι για το ύψος αυτών, αρκεί να μπορώ να ξέρω.
Τώρα όμως, παρόλο που έχετε υποχρέωση με βάση τους κανονισμούς της Ε.Ε.Τ.Τ., δυνατότητα εύρεσης των χρεώσεων δεν υπάρχει. Δηλαδή τι να κάνω, να κάνω τις κλήσεις ασχέτως χρέωσης και μετά να έρθουμε σε διένεξη για τις χρεώσεις αυτών, πάνω στο σκεπτικό του ότι είναι παράνομες εφ' όσον δεν πληρείτε τους όρους της Ε.Ε.Τ.Τ.; Ας μείνουμε στη λογική και ας φτιαχτεί το site σας όπως πρέπει να είναι, και μάλιστα άμεσα. Απλά πράγματα, σαφή και ξεκάθαρα.

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα winlink,

Σεβαστά όλα όσα μας αναφέρεις και εργαζόμαστε πάνω σε αυτό, ώστε να διορθωθούν οι όποιες δυσλειτουργίες παρουσιάστηκαν.
Φυσικά, είμαστε εδώ για οποιαδήποτε απορία υπάρξει και εφόσον το επιθυμείς μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου έτσι ώστε να μπορέσουμε να σου προωθήσουμε των τιμοκατάλογο λοιπόν κλήσεων.

Κώστας, Nova Support
 

mindscape

Established Member
14 August 2007
230
Καλησπέρα,
7 χρόνια συνδρομητής NOVA (συνδρομητικής τηλεόρασης και πολλών άλλων υπηρεσιών ανα καιρούς). Για 7η συνεχή χρονιά, αγόρασα το πακέτο Novasports, προπληρώνοντας τις 1.1.2020 332.68 ευρώ για 12 μήνες παροχής της υπηρεσίας. Ο δέκτης είναι στο Ηράκλειο Κρήτης και τη στιγμή της καραντίνας (Μάρτιος) αποκλείστηκα στην Αθήνα. Μετά το τέλος των αποκλεισμών, γύρισα Κρήτη και έβαλα να συνδέσω το δέκτη μου, ο οποίος δε λειτουργούσε. Το τεχνικό τμήμα επιβεβαίωσε ότι είναι βλάβη του δέκτη και μου είπαν να πάω στο τοπικό κατάστημα να τον αντικαταστήσω. Εκεί μου είπαν ότι οι επιλογές μου είναι να δώσω 5 ευρώ για ανακατασκευασμένο ή 29 για καινούριο με την υποχρέωση να κάνω νεο συμβόλαιο 12 μηνών (!). Σημείωση: το προπληρωμένο πακέτο που αγόρασα το Γενάρη δεν θεωρείται συμβόλαιο και μπορεί να διακοπεί ανά πάσα στιγμή, άσχετα αν δεν το έχω κάνει 7 χρόνια και άσχετα αν (χωρίς δική μου υπαιτιότητα), η υπηρεσία έχει να χρησιμοποιηθεί από αρχές Μάρτη. Η εξυπηρέτηση πελατών αρχικά με διαβεβαίωσε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ότι θα μου αντικατασταθεί χωρίς χρέωση και χωρίς δέσμευση. Στην 2η επίσκεψη στο κατάστημα, αρνήθηκαν ότι ισχύει αυτό και κατόπιν επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι η η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν (ούτε με 5 ευρώ ούτε με 29), αλλά για να γίνει πρέπει να κάνω 12 μήνες συμβόλαιο. Επίσης μου δόθηκε η εναλλακτική να αγοράσω νέο δέκτη στην "προνομιακή τιμή των 69 ευρώ".

Έχουμε λοιπόν περίπτωση πελάτη 7ετίας με πληρωμές πολλών χιλιάδων ευρώ στην εταιρεία, ο οποίος προπλήρωσε novasports για 12 μήνες το Γενάρη σε τιμή με αναγωγή σε μήνα μεγαλύτερης της τρέχουσας για την ίδια υπηρεσία, ο οποίος είχε την ατυχία ο δέκτης του να χαλάσει από φυσικά αίτια (οξείδωση μετά από 7 χρόνια) και η εταιρεία δεν κάνει απολύτως τίποτα για να τον εξυπηρετήσει ούτε κατ'εξαίρεση ούτε με βάση την κοινή λογική.

Γιατί να πρέπει να κάνω ΝΕΟ συμβόλαιο για να μου αντικατασταθεί ο δέκτης που χάλασε από φυσικά αίτια; Γιατί να υποχρεωθώ να ξοδέψω και άλλα χρήματα για νέο δέκτη τη στιγμή που έχω πληρώσει ήδη τόσο υψηλή τιμή, χωρίς να μπορώ να χρησιμοποιήσω το πακέτο μου;
Γιατί συνεχίζω να ταλαιπωρούμαι από την ίδια εταιρεία η οποία μου λέει κάτι διαφορετικό κάθε φορά και το πρόβλημα μου δεν διευκολύνεται και περνάνε κιάλλες μέρες χωρίς δική μου υπευθυνότητα που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία για την οποία έχω πληρώσει;

Θα ήθελα μια καλύτερη εξυπηρέτηση στο πρόβλημα που έχει ανακύψει, έστω και την ύστατη στιγμή.