*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα,
7 χρόνια συνδρομητής NOVA (συνδρομητικής τηλεόρασης και πολλών άλλων υπηρεσιών ανα καιρούς). Για 7η συνεχή χρονιά, αγόρασα το πακέτο Novasports, προπληρώνοντας τις 1.1.2020 332.68 ευρώ για 12 μήνες παροχής της υπηρεσίας. Ο δέκτης είναι στο Ηράκλειο Κρήτης και τη στιγμή της καραντίνας (Μάρτιος) αποκλείστηκα στην Αθήνα. Μετά το τέλος των αποκλεισμών, γύρισα Κρήτη και έβαλα να συνδέσω το δέκτη μου, ο οποίος δε λειτουργούσε. Το τεχνικό τμήμα επιβεβαίωσε ότι είναι βλάβη του δέκτη και μου είπαν να πάω στο τοπικό κατάστημα να τον αντικαταστήσω. Εκεί μου είπαν ότι οι επιλογές μου είναι να δώσω 5 ευρώ για ανακατασκευασμένο ή 29 για καινούριο με την υποχρέωση να κάνω νεο συμβόλαιο 12 μηνών (!). Σημείωση: το προπληρωμένο πακέτο που αγόρασα το Γενάρη δεν θεωρείται συμβόλαιο και μπορεί να διακοπεί ανά πάσα στιγμή, άσχετα αν δεν το έχω κάνει 7 χρόνια και άσχετα αν (χωρίς δική μου υπαιτιότητα), η υπηρεσία έχει να χρησιμοποιηθεί από αρχές Μάρτη. Η εξυπηρέτηση πελατών αρχικά με διαβεβαίωσε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ότι θα μου αντικατασταθεί χωρίς χρέωση και χωρίς δέσμευση. Στην 2η επίσκεψη στο κατάστημα, αρνήθηκαν ότι ισχύει αυτό και κατόπιν επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι η η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν (ούτε με 5 ευρώ ούτε με 29), αλλά για να γίνει πρέπει να κάνω 12 μήνες συμβόλαιο. Επίσης μου δόθηκε η εναλλακτική να αγοράσω νέο δέκτη στην "προνομιακή τιμή των 69 ευρώ".

Έχουμε λοιπόν περίπτωση πελάτη 7ετίας με πληρωμές πολλών χιλιάδων ευρώ στην εταιρεία, ο οποίος προπλήρωσε novasports για 12 μήνες το Γενάρη σε τιμή με αναγωγή σε μήνα μεγαλύτερης της τρέχουσας για την ίδια υπηρεσία, ο οποίος είχε την ατυχία ο δέκτης του να χαλάσει από φυσικά αίτια (οξείδωση μετά από 7 χρόνια) και η εταιρεία δεν κάνει απολύτως τίποτα για να τον εξυπηρετήσει ούτε κατ'εξαίρεση ούτε με βάση την κοινή λογική.

Γιατί να πρέπει να κάνω ΝΕΟ συμβόλαιο για να μου αντικατασταθεί ο δέκτης που χάλασε από φυσικά αίτια; Γιατί να υποχρεωθώ να ξοδέψω και άλλα χρήματα για νέο δέκτη τη στιγμή που έχω πληρώσει ήδη τόσο υψηλή τιμή, χωρίς να μπορώ να χρησιμοποιήσω το πακέτο μου;
Γιατί συνεχίζω να ταλαιπωρούμαι από την ίδια εταιρεία η οποία μου λέει κάτι διαφορετικό κάθε φορά και το πρόβλημα μου δεν διευκολύνεται και περνάνε κιάλλες μέρες χωρίς δική μου υπευθυνότητα που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία για την οποία έχω πληρώσει;

Θα ήθελα μια καλύτερη εξυπηρέτηση στο πρόβλημα που έχει ανακύψει, έστω και την ύστατη στιγμή.

Καλησπέρα mindscape,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
απέστειλα άμεσα ότι χρειάζεται, αναμένω έκτοτε την απάντηση σας

Καλησπέρα mindscape,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 

mindscape

Established Member
14 August 2007
230
H απάντηση που μου έχει δοθεί είναι ότι ΘΑ μου δοθεί ενημέρωση. Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει καμία επίλυση του θέματος μου. Συνεχίζω να περιμένω.
 

lamprost

New member
7 January 2011
92
Καλησπέρα, θα ήθελα να επικοινωνήσετε μαζί μου για μια προσφορά ανανέωσης/αναβάθμισης της συνδρομής 3play που έχω.

Σας ευχαριστώ πολύ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα lamprost,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

n2019

New member
18 March 2019
7
Καλησπέρα.

Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα για ένα θέμα χρέωσης λογαριασμών μαζί με τα στοιχεία συνδρομητή και επικοινωνίας.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα n2019,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 

n2019

New member
18 March 2019
7
Καλημέρα κ. Κώστα.

Το θέμα τακτοποιήθηκε άμεσα χάρη στην ταχύτατη ανταπόκρισή σας.

Ευχαριστώ θερμά για την εξυπηρέτηση.

Καλή συνέχεια.
 

geokontol

New member
31 May 2017
9
Καλησπέρα σας ένας φίλος μου συνδρομητή σας που δεν έχει λογαριασμό εδώ έχει πρόβλημα με συνεχείς αποσυνδέσεις του Ίντερνετ Εδώ κ 3 εβδομάδες . Αν μπορείτε να τον βοηθήσετε . Σας έχω στείλει με μήνυμα προσωπικό τα στοιχεία του .
Ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα geokontol ,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Βαγγέλης, Nova Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,803
Καλησπέρα support, είχα πάρει πριν λίγους μήνες προσφορά ανανέωσης και αυτήν περιείχε και δεύτερο Nova go , μου είχαν πει ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι για την δεύτερη συσκευή, απλά να συνδεθώ με τους ίδιους κωδικός όπως στην πρώτη, τώρα που το χρειάζομαι και θέλω να το περάσω στην δεύτερη μου λέει να διαγράψω την πρώτη, χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο από την μεριά μου;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα dimtz,

Θα μπορούσες να μας στείλεις σε pm τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Καλημερα σας και καλο μηνα,

Σας εχω στειλει πμ για αλλαγη ταχυτητας.

Ειναι ευκολο να το δειτε?
Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω απαντηση σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημερα σας και καλο μηνα,

Σας εχω στειλει πμ για αλλαγη ταχυτητας.

Ειναι ευκολο να το δειτε?
Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω απαντηση σας.

Καλημέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

mindscape

Established Member
14 August 2007
230
Καλησπέρα,
7 χρόνια συνδρομητής NOVA (συνδρομητικής τηλεόρασης και πολλών άλλων υπηρεσιών ανα καιρούς). Για 7η συνεχή χρονιά, αγόρασα το πακέτο Novasports, προπληρώνοντας τις 1.1.2020 332.68 ευρώ για 12 μήνες παροχής της υπηρεσίας. Ο δέκτης είναι στο Ηράκλειο Κρήτης και τη στιγμή της καραντίνας (Μάρτιος) αποκλείστηκα στην Αθήνα. Μετά το τέλος των αποκλεισμών, γύρισα Κρήτη και έβαλα να συνδέσω το δέκτη μου, ο οποίος δε λειτουργούσε. Το τεχνικό τμήμα επιβεβαίωσε ότι είναι βλάβη του δέκτη και μου είπαν να πάω στο τοπικό κατάστημα να τον αντικαταστήσω. Εκεί μου είπαν ότι οι επιλογές μου είναι να δώσω 5 ευρώ για ανακατασκευασμένο ή 29 για καινούριο με την υποχρέωση να κάνω νεο συμβόλαιο 12 μηνών (!). Σημείωση: το προπληρωμένο πακέτο που αγόρασα το Γενάρη δεν θεωρείται συμβόλαιο και μπορεί να διακοπεί ανά πάσα στιγμή, άσχετα αν δεν το έχω κάνει 7 χρόνια και άσχετα αν (χωρίς δική μου υπαιτιότητα), η υπηρεσία έχει να χρησιμοποιηθεί από αρχές Μάρτη. Η εξυπηρέτηση πελατών αρχικά με διαβεβαίωσε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ότι θα μου αντικατασταθεί χωρίς χρέωση και χωρίς δέσμευση. Στην 2η επίσκεψη στο κατάστημα, αρνήθηκαν ότι ισχύει αυτό και κατόπιν επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι η η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν (ούτε με 5 ευρώ ούτε με 29), αλλά για να γίνει πρέπει να κάνω 12 μήνες συμβόλαιο. Επίσης μου δόθηκε η εναλλακτική να αγοράσω νέο δέκτη στην "προνομιακή τιμή των 69 ευρώ".

Έχουμε λοιπόν περίπτωση πελάτη 7ετίας με πληρωμές πολλών χιλιάδων ευρώ στην εταιρεία, ο οποίος προπλήρωσε novasports για 12 μήνες το Γενάρη σε τιμή με αναγωγή σε μήνα μεγαλύτερης της τρέχουσας για την ίδια υπηρεσία, ο οποίος είχε την ατυχία ο δέκτης του να χαλάσει από φυσικά αίτια (οξείδωση μετά από 7 χρόνια) και η εταιρεία δεν κάνει απολύτως τίποτα για να τον εξυπηρετήσει ούτε κατ'εξαίρεση ούτε με βάση την κοινή λογική.

Γιατί να πρέπει να κάνω ΝΕΟ συμβόλαιο για να μου αντικατασταθεί ο δέκτης που χάλασε από φυσικά αίτια; Γιατί να υποχρεωθώ να ξοδέψω και άλλα χρήματα για νέο δέκτη τη στιγμή που έχω πληρώσει ήδη τόσο υψηλή τιμή, χωρίς να μπορώ να χρησιμοποιήσω το πακέτο μου;
Γιατί συνεχίζω να ταλαιπωρούμαι από την ίδια εταιρεία η οποία μου λέει κάτι διαφορετικό κάθε φορά και το πρόβλημα μου δεν διευκολύνεται και περνάνε κιάλλες μέρες χωρίς δική μου υπευθυνότητα που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία για την οποία έχω πληρώσει;

Θα ήθελα μια καλύτερη εξυπηρέτηση στο πρόβλημα που έχει ανακύψει, έστω και την ύστατη στιγμή.
Επανέρχομαι στο ζήτημα της εξυπηρέτησης μου από τη NOVA.

Στο ζήτημα με την αντικατάσταση του δέκτη μου, η εταιρεία μου έδινε διαφορετική εκδοχή-απάντηση σε κάθε επικοινωνία μαζί τους, κάνοντας το διάστημα που δεν είχα την υπηρεσία μου, χωρίς δική μου υπευθυνότητα να ξεπεράσει τις 15 μέρες.
Μαζί με τον αποκλεισμό μου λόγω κορονοιού, μιλάμε για σύνολο 3 μήνες χωρίς την υπηρεσία. Η εταιρεία δεν υπαναχώρησε από το γεγονός ότι αν σου χαλάσει ο δέκτης σε προπληρωμένο πρόγραμμα, πρέπει να κάνεις ΝΕΟ συμβόλαιο, για να σου δώσει καινούριο!
Στην τελευταία συνομιλία μου πρόσφεραν προνομιακή τιμή δέκτη 70 ευρώ. Τελικά, βρέθηκε θαυματωδώς ένας δέκτης επιστραμμένος στο κατάστημα, τον οποίο πήρα και έκανα τη δουλειά μου.

Επανέρχομαι όμως στο ζήτημα, βλέποντας σήμερα ότι η απίθανη ταλαιπωρία μου, δεν ήταν μόνο χρόνου, ενέργειας, αδυναμίας χρήσης προιόντος που έχω αγοράσει πιο ακριβά από την τωρινή του τιμή ανά μήνα.

Στο διάστημα του τεχνικού προβλήματος του δέκτη, έγιναν και 3 κλήσεις στο 13831. Δύο κλήσεις 28 λεπτών (τα 25 από τα οποία ήταν αναμονή) χρεώθηκαν στο λογαριασμό μου κινητής Cosmote 35 ευρώ προ ΦΠΑ.

Οπότε επιστρέφω σε αυτό το νήμμα για να το αναφέρω, για να δω αν μπορεί να κάνει κάτι η εταιρεία για αυτό.

Αν δεν μπορούν να μου επιστραφούν αυτά τα χρήματα, θεωρώ το μίνιμουμ της δικαιοσύνης στο ζήτημα να μου γίνει επέκταση του πακέτου για τους μήνες που έχασα δωρεάν.

Από τη στάση της εταιρείας θα εξαρτηθεί αν προωθήσω όλο το ιστορικό στο ΙΝΚΑ και το ΕΚΠΟΙΖΩ καθώς και στα κοινωνικά δίκτυα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Επανέρχομαι στο ζήτημα της εξυπηρέτησης μου από τη NOVA.

Στο ζήτημα με την αντικατάσταση του δέκτη μου, η εταιρεία μου έδινε διαφορετική εκδοχή-απάντηση σε κάθε επικοινωνία μαζί τους, κάνοντας το διάστημα που δεν είχα την υπηρεσία μου, χωρίς δική μου υπευθυνότητα να ξεπεράσει τις 15 μέρες.
Μαζί με τον αποκλεισμό μου λόγω κορονοιού, μιλάμε για σύνολο 3 μήνες χωρίς την υπηρεσία. Η εταιρεία δεν υπαναχώρησε από το γεγονός ότι αν σου χαλάσει ο δέκτης σε προπληρωμένο πρόγραμμα, πρέπει να κάνεις ΝΕΟ συμβόλαιο, για να σου δώσει καινούριο!
Στην τελευταία συνομιλία μου πρόσφεραν προνομιακή τιμή δέκτη 70 ευρώ. Τελικά, βρέθηκε θαυματωδώς ένας δέκτης επιστραμμένος στο κατάστημα, τον οποίο πήρα και έκανα τη δουλειά μου.

Επανέρχομαι όμως στο ζήτημα, βλέποντας σήμερα ότι η απίθανη ταλαιπωρία μου, δεν ήταν μόνο χρόνου, ενέργειας, αδυναμίας χρήσης προιόντος που έχω αγοράσει πιο ακριβά από την τωρινή του τιμή ανά μήνα.

Στο διάστημα του τεχνικού προβλήματος του δέκτη, έγιναν και 3 κλήσεις στο 13831. Δύο κλήσεις 28 λεπτών (τα 25 από τα οποία ήταν αναμονή) χρεώθηκαν στο λογαριασμό μου κινητής Cosmote 35 ευρώ προ ΦΠΑ.

Οπότε επιστρέφω σε αυτό το νήμμα για να το αναφέρω, για να δω αν μπορεί να κάνει κάτι η εταιρεία για αυτό.

Αν δεν μπορούν να μου επιστραφούν αυτά τα χρήματα, θεωρώ το μίνιμουμ της δικαιοσύνης στο ζήτημα να μου γίνει επέκταση του πακέτου για τους μήνες που έχασα δωρεάν.

Από τη στάση της εταιρείας θα εξαρτηθεί αν προωθήσω όλο το ιστορικό στο ΙΝΚΑ και το ΕΚΠΟΙΖΩ καθώς και στα κοινωνικά δίκτυα.


Καλησπέρα mindscape

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

firstuser77

New member
5 November 2015
15
Γειά σας θα ήθελα να αναβαθμίσω την ταχύτητα του ίντερνετ σε vdsl 50. Πως μπορεί να γίνει αυτό?

Στάλθηκε από το G3311 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk