Nova.Rep1
Supreme Member
- 24 October 2013
- 3,586
Καλησπέρα,
7 χρόνια συνδρομητής NOVA (συνδρομητικής τηλεόρασης και πολλών άλλων υπηρεσιών ανα καιρούς). Για 7η συνεχή χρονιά, αγόρασα το πακέτο Novasports, προπληρώνοντας τις 1.1.2020 332.68 ευρώ για 12 μήνες παροχής της υπηρεσίας. Ο δέκτης είναι στο Ηράκλειο Κρήτης και τη στιγμή της καραντίνας (Μάρτιος) αποκλείστηκα στην Αθήνα. Μετά το τέλος των αποκλεισμών, γύρισα Κρήτη και έβαλα να συνδέσω το δέκτη μου, ο οποίος δε λειτουργούσε. Το τεχνικό τμήμα επιβεβαίωσε ότι είναι βλάβη του δέκτη και μου είπαν να πάω στο τοπικό κατάστημα να τον αντικαταστήσω. Εκεί μου είπαν ότι οι επιλογές μου είναι να δώσω 5 ευρώ για ανακατασκευασμένο ή 29 για καινούριο με την υποχρέωση να κάνω νεο συμβόλαιο 12 μηνών (!). Σημείωση: το προπληρωμένο πακέτο που αγόρασα το Γενάρη δεν θεωρείται συμβόλαιο και μπορεί να διακοπεί ανά πάσα στιγμή, άσχετα αν δεν το έχω κάνει 7 χρόνια και άσχετα αν (χωρίς δική μου υπαιτιότητα), η υπηρεσία έχει να χρησιμοποιηθεί από αρχές Μάρτη. Η εξυπηρέτηση πελατών αρχικά με διαβεβαίωσε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ότι θα μου αντικατασταθεί χωρίς χρέωση και χωρίς δέσμευση. Στην 2η επίσκεψη στο κατάστημα, αρνήθηκαν ότι ισχύει αυτό και κατόπιν επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι η η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν (ούτε με 5 ευρώ ούτε με 29), αλλά για να γίνει πρέπει να κάνω 12 μήνες συμβόλαιο. Επίσης μου δόθηκε η εναλλακτική να αγοράσω νέο δέκτη στην "προνομιακή τιμή των 69 ευρώ".
Έχουμε λοιπόν περίπτωση πελάτη 7ετίας με πληρωμές πολλών χιλιάδων ευρώ στην εταιρεία, ο οποίος προπλήρωσε novasports για 12 μήνες το Γενάρη σε τιμή με αναγωγή σε μήνα μεγαλύτερης της τρέχουσας για την ίδια υπηρεσία, ο οποίος είχε την ατυχία ο δέκτης του να χαλάσει από φυσικά αίτια (οξείδωση μετά από 7 χρόνια) και η εταιρεία δεν κάνει απολύτως τίποτα για να τον εξυπηρετήσει ούτε κατ'εξαίρεση ούτε με βάση την κοινή λογική.
Γιατί να πρέπει να κάνω ΝΕΟ συμβόλαιο για να μου αντικατασταθεί ο δέκτης που χάλασε από φυσικά αίτια; Γιατί να υποχρεωθώ να ξοδέψω και άλλα χρήματα για νέο δέκτη τη στιγμή που έχω πληρώσει ήδη τόσο υψηλή τιμή, χωρίς να μπορώ να χρησιμοποιήσω το πακέτο μου;
Γιατί συνεχίζω να ταλαιπωρούμαι από την ίδια εταιρεία η οποία μου λέει κάτι διαφορετικό κάθε φορά και το πρόβλημα μου δεν διευκολύνεται και περνάνε κιάλλες μέρες χωρίς δική μου υπευθυνότητα που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία για την οποία έχω πληρώσει;
Θα ήθελα μια καλύτερη εξυπηρέτηση στο πρόβλημα που έχει ανακύψει, έστω και την ύστατη στιγμή.
Καλησπέρα mindscape,
Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;
Γιώργος, Nova Support