Έχεις eon ; το προβλημα βρίσκεται μόνο σε ένα κανάλι και αυτό είναι το novasports 1 και σίγουρα δεν είναι προαωπικο θέμα όταν όλα τα υπόλοιπα κανάλια παιζουν καλά.. Γιατί σβηνεις τα μηνυματα; αφου υπάρχει προβλημα και το λένε αλλα 3 άτομα. Η απάντηση που παιρνουμε ειναι ότι μας βγάζουν τρελους και δεν πιστευεις ουτε εσυ εμάς και μας σβηνεις τα μηνυματα. Μια χαρά ήταν το μήνυμα μου ουτε έβρισα ουτε τιποτα. Είναι ο μόνος τρόπος για να μας λύσουν τα προβληματα σε υπηρεσία που πληρώνουμε. Είμαι 150% σίγουρος ότι δεν είναι προσωπικο θέμα.
Δεν έχω Eon στον χώρο μου, έχω όμως στης κοπέλας μου. Και παίζει κανονικά το Novasports 1 δίχως καμμία διαφορά στην εικόνα και την κίνηση με τα υπόλοιπα κανάλια της πλατφόρμας.
Το παρόν θέμα έχει κάποιους κανόνες τους οποίους οφείλετε να ακολουθείτε.
Αν δεν τους ακολουθείτε τα μηνύματα θα διαγράφονται.
Είναι η πολιτική που έχει χαραχθεί από την συνεργασία/φιλοξενία αυτή.
Σας ζητήσανε πληροφορίες και να επικοινωνήσετε μαζί τους.
Αν αυτό δεν σας καλύπτει, μπορείτε να μιλήσετε με άλλο άτομο στο τεχνικό τμήμα της εταιρίας ή να κάνετε οτιδήποτε άλλο θέλετε.
Αυτό το θέμα εδώ διακατέχεται από τους κανόνες που έχουν ζητηθεί και συζητηθεί, και δεν αλλάζει αυτό, είτε έχεις δίκιο για το πρόβλημα είτε όχι (που παρεπιπτόντως αν ήταν γενικευμένο θα το είχαν 100 άτομα στο νήμα του Eon και όχι 3 όπως λες).
Δεν αμφισβήτησε κανείς ότι έχεις πρόβλημα στην υπηρεσία σου.
Το να απευθύνεσαι όμως με χαρακτηρισμούς ΔΕΝ βοηθάει στο θέμα σου, ούτε γίνεται δεκτό εδώ.
Αν δεν μπορείτε να ακολουθείτε τους κανόνες θα υπάρχουν οι ανάλογες συνέπειες.