*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

humidream

Established Member
13 November 2009
288
Καλησπέρα.

Έχω ένα πρόβλημα, δεν μου ανοίγει το παιδικό κανάλι duck tv στην θέση 511.
Έχω συνδρομή δορυφορική με πακέτο nova cinema1-novasport1 επίγεια. Έχω κάνει reset τον novabox 831hd και επαναφορά και αποστολή σημάτων, αλλά δείχνει συνεχώς Ε16-4.
Τώρα που είναι ανοιχτό όλο το πακέτο δωρεάν λόγω Χριστουγέννων, πάλι δεν μου ανοίγει! Μήπως χρειάζεται να μου αντικαταστήσετε τον δέκτη με κάποιο νέο μοντέλο μιας και τον έχω από το 2012.

Ευχαριστώ και αναμένω λύση στο πρόβλημα με το κανάλι duck tv.

Καλές γιορτές!
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,802
Καλησπερα support, εδω και μερικες ωρες δεν εχω σταθερο τηλεφωνο ,οταν το καλω μου λεει οτι ειναι τεχνικο προβλημα ,ειναι μεμονωμενο γεγονος ή γενικα της περιοχης; internet εχω κανονικα ,παρακαλω για τις δικες σας ενεργειες.
 

LEONZACH

New member
28 January 2013
65
Και ναι! Τώρα πλέον κολλάει και το δορυφορικό (για να μην παραπονιέται προφανώς)!
Και ναι! Έβλεπες χθες στο μπάσκετ την μπάλα να κατευθύνεται στο καλάθι και να μένει στάσιμη στον αέρα (μαγικό έτσι;).
Και ναι! Όλοι πλέον οι συνδρομητές έχουν πρόβλημα με την εικόνα σας!
Και όχι! Φυσικά δεν θα σας στείλω pm, μια που το πρόβλημα είναι γενικό και πολύ συχνό για όλους (εκτός ίσως από εσάς).
Και ναι! Πρέπει επιτέλους να κάνετε κάτι για αυτό το πρόβλημα.
Και ναι! Φυσικά θα σας ευχηθώ καλές γιορτές, με χαμόγελα και υγεία, πάνω απ' όλα!
 

chrisxen

New member
12 December 2021
69
Και ναι! Τώρα πλέον κολλάει και το δορυφορικό (για να μην παραπονιέται προφανώς)!
Και ναι! Έβλεπες χθες στο μπάσκετ την μπάλα να κατευθύνεται στο καλάθι και να μένει στάσιμη στον αέρα (μαγικό έτσι;).
Και ναι! Όλοι πλέον οι συνδρομητές έχουν πρόβλημα με την εικόνα σας!
Και όχι! Φυσικά δεν θα σας στείλω pm, μια που το πρόβλημα είναι γενικό και πολύ συχνό για όλους (εκτός ίσως από εσάς).
Και ναι! Πρέπει επιτέλους να κάνετε κάτι για αυτό το πρόβλημα.
Και ναι! Φυσικά θα σας ευχηθώ καλές γιορτές, με χαμόγελα και υγεία, πάνω απ' όλα!
👏🏻👏🏻
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα.

Έχω ένα πρόβλημα, δεν μου ανοίγει το παιδικό κανάλι duck tv στην θέση 511.
Έχω συνδρομή δορυφορική με πακέτο nova cinema1-novasport1 επίγεια. Έχω κάνει reset τον novabox 831hd και επαναφορά και αποστολή σημάτων, αλλά δείχνει συνεχώς Ε16-4.
Τώρα που είναι ανοιχτό όλο το πακέτο δωρεάν λόγω Χριστουγέννων, πάλι δεν μου ανοίγει! Μήπως χρειάζεται να μου αντικαταστήσετε τον δέκτη με κάποιο νέο μοντέλο μιας και τον έχω από το 2012.

Ευχαριστώ και αναμένω λύση στο πρόβλημα με το κανάλι duck tv.

Καλές γιορτές!
Καλημέρα humidream και χρόνια πολλά,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα support, εδω και μερικες ωρες δεν εχω σταθερο τηλεφωνο ,οταν το καλω μου λεει οτι ειναι τεχνικο προβλημα ,ειναι μεμονωμενο γεγονος ή γενικα της περιοχης; internet εχω κανονικα ,παρακαλω για τις δικες σας ενεργειες.
Καλημέρα dimtz και χρόνια πολλά,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

gousias

Senior Member
30 April 2013
409
Και τέτοια μέρα που είναι δυστυχώς η εταιρία σας επέλεξε να με διατηρήσει χωρίς πρόσβαση σε υπηρεσίες internet (με ό,τι επιπτώσεις συνεπάγεται αυτό τόσο για τις εκπαιδευτικές ανάγκες μου όσο και τις επαγγελματικές, χωρίς βέβαια να εξαιρείται ούτε η αδυναμία λειτουργικότητας των συστημάτων ασφαλείας στην οικία μου). Η κατάσταση αυτή διατηρείται από το καλοκαίρι με κολλήματα και κυρίως έχει βγει τελείως εκτός από το Νοέμβρη! Παρά τις κλήσεις και πραγματικά την ψυχοφθόρο κατάσταση που με έχετε υποβάλει κι έχοντας ως δεδομένη την απόλυτη επίδειξη αλαζονείας καθόσον αδιαφορείτε, το μόνο που πρόκειται να σας ενημερώσω πλέον είναι για το επόμενο βήμα καταγγελίας και αγωγής!
Είναι προσβλητικό τουλάχιστον, ότι αποστέλλετε λογαριασμούς χωρίς παροχή των όσων υποχρεούστε, όπως και ότι η έναρξη των προβλημάτων τοποθετείται χρονολογικά αμέσως μετά το διάστημα όπου με βομβαρδίζατε με κλήσεις και σε ώρες ανάπαυσης ώστε να προβώ σε σύναψη νέου συμβολαίου ακριβότερου και φυσικά μη έχοντας αποδεκτεί όλες αυτές τις υποτιθέμενες προσφορές σας! Αυτοί είστε!!!
 

gousias

Senior Member
30 April 2013
409
Φυσικά πρέπει να ληφθεί υπόψη εκτός των προβλημάτων που μου έχετε προσφέρει σε επαγγελματικό, εκπαιδευτικό που συνδέεται και με το επαγγελματικό πεδίο, επιπρόσθετα έχετε δημιουργήσει ανασφάλεια και σε οικογενειακό περιβάλλον καθόσον τα συστήματα ασφαλείας δεν δύναται να λειτουργούν όπως θα έπρεπε με πλήρη υποστήριξη από υπηρεσίες Διαδικτύου.
Επομένως το κόστος που πρέπει να επωμίζομαι επιπλέον του δικού σας είναι το υπέρογκο που προκύπτει από τη χρήση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας προς αντικατάσταση των υποτιθέμενα υπαρκτών δικών σας υπηρεσιών!
Δεν είναι νταβατζιλίκι όλο αυτό που κάνετε;;;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Και τέτοια μέρα που είναι δυστυχώς η εταιρία σας επέλεξε να με διατηρήσει χωρίς πρόσβαση σε υπηρεσίες internet (με ό,τι επιπτώσεις συνεπάγεται αυτό τόσο για τις εκπαιδευτικές ανάγκες μου όσο και τις επαγγελματικές, χωρίς βέβαια να εξαιρείται ούτε η αδυναμία λειτουργικότητας των συστημάτων ασφαλείας στην οικία μου). Η κατάσταση αυτή διατηρείται από το καλοκαίρι με κολλήματα και κυρίως έχει βγει τελείως εκτός από το Νοέμβρη! Παρά τις κλήσεις και πραγματικά την ψυχοφθόρο κατάσταση που με έχετε υποβάλει κι έχοντας ως δεδομένη την απόλυτη επίδειξη αλαζονείας καθόσον αδιαφορείτε, το μόνο που πρόκειται να σας ενημερώσω πλέον είναι για το επόμενο βήμα καταγγελίας και αγωγής!
Είναι προσβλητικό τουλάχιστον, ότι αποστέλλετε λογαριασμούς χωρίς παροχή των όσων υποχρεούστε, όπως και ότι η έναρξη των προβλημάτων τοποθετείται χρονολογικά αμέσως μετά το διάστημα όπου με βομβαρδίζατε με κλήσεις και σε ώρες ανάπαυσης ώστε να προβώ σε σύναψη νέου συμβολαίου ακριβότερου και φυσικά μη έχοντας αποδεκτεί όλες αυτές τις υποτιθέμενες προσφορές σας! Αυτοί είστε!!!
Καλησπέρα gousias και Χρόνια Πολλά,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 

jimmynet

Established Member
9 November 2010
110
Πάτρα
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά
Μια ερώτηση.
Στην εφαρμογή της EON κατεβασμένη από Google Play υπάρχει δυνατότητα να έχω Dolby digital ήχο ?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά
Μια ερώτηση.
Στην εφαρμογή της EON κατεβασμένη από Google Play υπάρχει δυνατότητα να έχω Dolby digital ήχο ?
Καλησπέρα jimmynet και Χρόνια Πολλά,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,440
Αγαπημένο support καταρχάς χρόνια πολλά..... Πολλά παιδιά σας ρωτούν πολύ σημαντικά πράγματα που τα περισσότερα αφορούν και πολλούς από εμάς..... Γιατί δεν απαντάτε εδώ δημόσια και ζητάτε προσωπικά στοιχεία....; Τι τα θέλετε τα προσωπικά στοιχεία σε ερώτηση αν έχει Dolby digital ήχο η ΕΟΝ π.χ.; Και άλλα πιο απλά ερωτήματα αλλά εξίσου σημαντικά για όλους τους συνδρομητές.....
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Αγαπημένο support καταρχάς χρόνια πολλά..... Πολλά παιδιά σας ρωτούν πολύ σημαντικά πράγματα που τα περισσότερα αφορούν και πολλούς από εμάς..... Γιατί δεν απαντάτε εδώ δημόσια και ζητάτε προσωπικά στοιχεία....; Τι τα θέλετε τα προσωπικά στοιχεία σε ερώτηση αν έχει Dolby digital ήχο η ΕΟΝ π.χ.; Και άλλα πιο απλά ερωτήματα αλλά εξίσου σημαντικά για όλους τους συνδρομητές.....
Καλησπέρα Joker19 και Χρόνια Πολλά,

Όπως αναφέρεται στις οδηγίες και κανόνες χρήσης του Support forum, η παρουσία μας στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]), αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων, ζητούνται προσωπικά στοιχεία σε προσωπικό μήνυμα προκειμένου να δοθεί η απαραίτητη ενημέρωση ή να δρομολογηθούν ενέργειες επίλυσης.

Σε κάθε περίπτωση είναι εμφανή τα ζητήματα και οι απορίες των συνδρομητών από τον αρχικό σχολιασμό, ενώ εφόσον χρειαστούν περαιτέρω ενέργειες δρομολογείται ενημέρωση μέσω προσωπικού μηνύματος για τους λόγους που αναφέραμε.

Ζητούνται προσωπικά στοιχεία σε προσωπικό μήνυμα, σε περίπτωση που κριθεί ότι χρειάζεται να ελεγχθεί περαιτέρω κάποιο ερώτημα και να δοθεί η ανάλογη πληροφορία.

Βαγγέλης, Nova Support
 

sotiris4

AVClub Enthusiast
4 May 2015
800
Καλησπερα και χρόνια πολλά! Εχω το δορυφορικο sports pack αλλά τα παιδικα duck και idj δεν λειτουργουν. Υπάρχει κάποιο θέμα ή είναι εκτός πακετου? Ρωτώ επειδή τα παιδικα παντα περιλαμβανονταν σε όλα τα πακετα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα sotiris4

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

fasdf12

New member
6 March 2018
78
Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά!

Μια ερώτηση: Σχετικά με το καινουργιο box που προσφέρετε για την eon tv που εχει και κεραία για τα επίγεια, υπάρχει σας παρακαλώ κάποια δυνατότητα αντικαταστασής του υπάρχοντος με το νεο καθώς θα βοηθούσε τους ανθρώπους που ζούμε στο σπίτι μου να υπάρχουν και τα επίγεια?

Σας ευχαριστώ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά!

Μια ερώτηση: Σχετικά με το καινουργιο box που προσφέρετε για την eon tv που εχει και κεραία για τα επίγεια, υπάρχει σας παρακαλώ κάποια δυνατότητα αντικαταστασής του υπάρχοντος με το νεο καθώς θα βοηθούσε τους ανθρώπους που ζούμε στο σπίτι μου να υπάρχουν και τα επίγεια?

Σας ευχαριστώ!
Καλησπέρα fasdf12 και χρόνια πολλά,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

krotsi86

New member
5 November 2021
6
κανει σπασιματα η εικονα συνεχεια κ κοβεται η φωνη!συμβαινει σε καποιον αλλον αυτο?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα krotsi86 και χρόνια πολλά,

θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support