*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

gismo78

New member
3 May 2014
36
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,



Όλη η απαραίτητη ενημέρωση σχετικά με τα προγράμματα που συμμετέχουν στη "δράση" ψηφιακής αλλυλεγύης αλλά και οι αντίστοιχες ενέργειες, θα πρέπει να πραγματοποιηθούν απο το σημείο το οποίο υπέβαλλες τα απαραίτητα δικαιολογητικά.



Έχουμε λάβει το email σου και έχουμε απαντήσει σχετικά στο πμ σου.



Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε, θα χρειαστεί να μας στείλεις σε προσωπικό μήνυμα κάποιο απο τα στοιχεία της σύνδεσής σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support

στο [email protected] στελνω και τι χρειαζεστε να σας στειλω αριθμο τηλεφωνου ονομα επιθετο αφμ κατι αλλο;;;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Θα χρειαστεί να μας στείλεις προσωπικό μήνυμα εδώ στο forum, με κάποιο απο τα στοιχεία της σύνδεσής σου (πχ. αρ. τηλεφώνου, ΑΦΜ, Αρ. Κάρτας Nova).

Αλέξης, Forthnet Support
 

gismo78

New member
3 May 2014
36
Re: *** Nova official support ***

Θα χρειαστεί να μας στείλεις προσωπικό μήνυμα εδώ στο forum, με κάποιο απο τα στοιχεία της σύνδεσής σου (πχ. αρ. τηλεφώνου, ΑΦΜ, Αρ. Κάρτας Nova).

Αλέξης, Forthnet Support

προτειμω να παρω τηλεφωνο να συνεννοηθω δεν εχω εμπιστοσυνη στο onlime!!!ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας να ειστε καλα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Π. Δημήτρης

Senior Member
14 July 2006
408
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Π. Δημήτρης,

Αρχικά να ενημερώσουμε ότι σε όσες δοκιμές έχουν γίνει από πλευρά μας, δεν παρατηρούμε κάποια δυσλειτουργία στην εμφάνιση των παραστατικών.

Ο τελευταίος λογαριασμός εμφανίζεται στην μέση της σελίδα σύνοψη στο πεδίο Σύνολο προς πληρωμή.

Κώστας, Forthnet Support

Έλαβα το e-mail σας και ευχαριστώ.

Σε κάθε περίπτωση, είναι εποικοδομητικό το γεγονός, ότι παρά την αρχική σας καχυποψία, παραδεχθήκατε ότι σε αυτά που έγραφα δεν υπήρχε ίχνος υπερβολής...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Π. Δημήτρης,

Λυπούμαστε ιδιαίτερα που η πρόθεσή μας να εξετάσουμε το ζήτημα που μας ανέφερες και να εξυπηρετήσουμε, εκλαμβάνεται ως καχυποψία.

Όπως είναι εύκολα κατανοητό, για την εξέταση οποιουδήποτε ζητήματος προκύπτει, πρέπει να ακολουθούμε κάποια βήματα διερεύνησης.

Με τη παρουσία μας εδώ όλο αυτό το χρονικό διάστημα, έχουμε δείξει ότι κύριο μέλημά μας είναι να ενεργούμε πάντα με γνώμονα την εξυπηρέτησή των μελών του forum.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

gismo78

New member
3 May 2014
36
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

:guitarist::SFGSFGSF:

Συγγνώμη εκ των προτέρων αλλά δεν άντεξα...

οχι ξερω τα παιδια κανουν πολυ καλη δουλεια και προσπαθουν να μας βοηθησουν απλα εχω καποιο κολλημα να μην στελνω να μην δινω κωδικους ετσι ποτε δεν ξερεις φιλε μου αλλα μια να γινει η στραβη και το κανω μονο και μονο γιατι την εχω παθει γι αυτο πρεπει να το σεβαστεις
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Έλαβα το e-mail σας και ευχαριστώ.

Σε κάθε περίπτωση, είναι εποικοδομητικό το γεγονός, ότι παρά την αρχική σας καχυποψία, παραδεχθήκατε ότι σε αυτά που έγραφα δεν υπήρχε ίχνος υπερβολής...

Σε καμία περίπτωση από τα γραφόμενα δεν διακρίνω πουθενά καχυποψία. Αντιθέτως από εχθές βλέπω ότι από το support προσπαθούν να σ´εξυπηρετήσουν. Μάλιστα σε μία υπηρεσία που όπως γράφεις είναι beta.

Επίσης είναι απορίας άξιο που είναι το "εποικοδομητικό" που γράφεις απέναντι στο support.
 

Π. Δημήτρης

Senior Member
14 July 2006
408
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Σε καμία περίπτωση από τα γραφόμενα δεν διακρίνω πουθενά καχυποψία. Αντιθέτως από εχθές βλέπω ότι από το support προσπαθούν να σ´εξυπηρετήσουν. Μάλιστα σε μία υπηρεσία που όπως γράφεις είναι beta.

Επίσης είναι απορίας άξιο που είναι το "εποικοδομητικό" που γράφεις απέναντι στο support.

- Στο εδάφιο #2205, και στην προσπάθειά μου να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου αμέσως μετά την έκδοσή του, όπως συνηθίζω, ανέφερα πιθανή δυσλειτουργία του e-bill (νέου account), αφού υφίστατο μηδενική χρέωση στον λογαριασμό μου, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι πιθανολογώ ότι αυτό συμβαίνει λόγω μετάβασης στη νέα υπηρεσία e-bill / account.

- Στο εδάφιο #2209, μετά από απάντηση του support, αναφέρω εκ νέου ότι η υπηρεσία account δυσλειτουργεί (τουλάχιστον σε ότι αφορά τον δικό μου λογαριασμό), και προθυμοποιήθηκα να αποστείλω "print screen", ώστε να βεβαιωθούν για του λόγου το αληθές.

- Στο εδάφιο #2213, και κατόπιν επικοινωνίας μου με την "Εξυπηρέτηση πελατών" της Forthnet (τηλ. 13831),"έκλεισα" το θέμα, αφού ενημερώθηκα ότι το νέο myaccount είναι προς το παρόν beta (και σαφώς φρονώ ότι είναι απόλυτα φυσιολογική η μερική δυσλειτουργία μίας νέας υπηρεσίας.) Μετά από αυτό ζήτησα τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής ο οποίος πρόθυμα μου εκχωρήθηκε.

Παρόλα αυτά το support μου απαντάει:

- "σε όσες δοκιμές έχουν γίνει από πλευρά μας, δεν παρατηρούμε κάποια δυσλειτουργία στην εμφάνιση των παραστατικών"


Μετά βέβαια την αποστολή των "print screens", υπήρξε η παραδοχή ότι όντως τα παραστατικά δεν εμφανίζονται και αυτό θα γίνει τις επόμενες μέρες.

Κατόπιν των ανωτέρω, εκτιμώ ότι δεν είναι υπερβολικός και προσβλητικός ο όρος "καχυποψία" (που απλά σημαίνει "έχω υποψία-αμφιβολία για την ορθότητα των λεγομένων σου") αφού συμπερασματικά εξάγεται από το σύνολο των τοποθετήσεων στο παρόν νήμα (κατά την δική μου γνώμη)

Δηλαδή αφού πολλάκις γράφω ότι "υπάρχει πρόβλημα" για πιο λόγο θα πρέπει να το αποδείξω; (αποστέλλοντας στοιχεία - print screen για ένα θέμα που θεώρησα ότι έληξε μετά την συνομιλία μου με την "εξυπηρέτηση πελατών)

Κατά το λοιπά, βεβαίως, εκτιμώ και σέβομαι τις προσπάθειες και τον μόχθο του support προς εξυπηρέτηση των προβλημάτων-αποριών των φίλων του παρόντος ιστοχώρου.

Υ.Γ

"εποικοδομητικό γεγονός" : γεγονότα, ανταλλαγές απόψεων, συνομιλίες που γίνονται για θέματα κοινού ενδιαφέροντος και οι οποίες έχουν κάποια θετική έκβαση.
 

Π. Δημήτρης

Senior Member
14 July 2006
408
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Να σημειώσω ότι οι λειτουργίες του MyAccount στον λογαριασμό μου αποκαταστάθηκαν στο σύνολό τους. Τίποτα άλλο.
 

arvageo

AVClub Enthusiast
9 September 2007
1,262
Βάρη Σύρου
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα! Εγώ επειδή είμαι μέσω ΧΕΓ κι έρχονται 2 ξεχωριστοί λογαριασμοί, ένας για nova κι ένας για Forthnet, είχα και λογαριασμό e-bill (τηλεφωνία - internet) και λογαριασμό στο nova.gr (τηλεόραση nova). Πήγα στο νέο Forthnet MyAccount κι έβαλα τα στοιχεία του e-bill (τηλεφωνία - internet). Μου ζήτησε να εισάγω νέα στοιχεία (e-mail και νέο password) προκειμένου να ενεργοποιηθεί το νέο Forthnet MyAccount. Όντως ενεργοποιήθηκε κι αντί να μου εμφανίσει το λογαριασμό της Forthnet (τηλεφωνία - internet) μου εμφάνισε τον λογαριασμό της nova (τηλεόραση nova) μόνο. Δεν μου εμφανίζει πουθενά τον λογαριασμό της Forthnet (τηλεφωνία - internet)!!!

Καλημέρα arva,

Θα το ελέγξουμε και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Κώστας, Forthnet Support.

Πως; Δεν χρειάζεστε στοιχεία μου;

Για το συγκεκριμένο ζήτημα δεν είναι απαραίτητα τα στοιχεία καθώς το ζήτημα έχει να κάνει με τον συγκεκριμένο τύπο υπηρεσίας (ΧΕΓ) και όχι με τον δικό σου τηλεφωνικό αριθμό ή την υπηρεσία σου.

Σε συνέχεια λοιπόν των παραπάνω αναμένουμε ενέργειες αποκατάστασης ώστε να μπορούν και οι υπηρεσίες ΧΕΓ να έχουν την αντίστοιχη απεικόνιση όπως και στις λοιπές υπηρεσίες.

Κώστας, Forthnet Support

Ακόμα δεν μπορώ να δω τον λογαριασμό τηλεφωνίας - internet!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα arva,

Για το ζήτημα που είχες αναφέρει, είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα. Αναμένουμε ενέργειες αποκατάστασης.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

serreos73

AVClub Addicted Member
28 June 2006
2,432
ΑΘΗΝΑ-ΑΛΙΜΟΣ
*** Nova official support ***

απο εχθες εχω προβλημα με τον ηχο στα καναλια. ενω novasport1 και novasport2 εχω ηχο. σε ολα τα υπολοιπα καναλια. εχω εικονα αλλα οχι ηχο παρα μονο ενα συνεχες βουητο
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα serreos73,

Αρχικά θα προτείναμε να δοκιμάσεις να κάνεις reset στον αποκωδικοποιητή.
Για την διαδικασία θα χρειαστεί να κρατήσεις από την πρόσοψη του δέκτη του αντίστοιχό πλήκτρο πατημένο μέχρι να κοκκινίσει το λαμπάκι του αποκωδικοποιητή ή μέχρι να χαθεί τελείως το σήμα.
Στη συνέχεια θα χρειαστεί να αναμένεις μέχρι να επανεκκινήσει ο δέκτης.

Εάν το ζήτημα παραμένει, ενημέρωσέ μας με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να το ελέγξουμε αναλυτικά.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

DrVasilis

New member
15 October 2010
13
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, μια γρήγορη ερώτηση, η οποία μάλλον θα έχει ηδη απαντηθεί αλλά δεν βρήκα κάτι με την αναζήτηση... Έκλεισα τον αποκωδικοποιητή και του αλλαξα πολυπριζο, όταν ξεκίνησε και παλι δεν πιάνει κάποια κανάλια (π.χ. eurosport 1 και 2 ενω το hd το πιάνει). Τι πρεπει να κάνω για να τα ξαναβρω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Βασιλης.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα DrVasilis,

Θα πρέπει να ελέγξεις την στάθμη σήματος και την ακρίβεια σήματος να είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα (από 75% και πάνω) πηγαίνοντας στο κανάλι του mega (συχνότητα 11823) και πατώντας 2 φορές το help.

Δοκίμασε να κάνεις reset, κρατώντας από την πρόσοψη του δέκτη του αντίστοιχό πλήκτρο πατημένο μέχρι να κοκκινίσει το λαμπάκι του αποκωδικοποιητή ή μέχρι να χαθεί τελείως το σήμα.
Στη συνέχεια θα χρειαστεί να αναμένεις μέχρι να ολοκληρωθεί η επανεκκίνηση του δέκτη.

Εναλλακτικά μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις μία σάρωση όπως περιγράφεται παρακάτω.
Menu -> Ρυθμίσεις -> Τεχνικές Ρυθμίσεις -> Εγκατάσταση -> Σάρωση Δικτύων.

Επίσης καλό είναι να ελέγξεις τις περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις, να είναι στο όχι όπως περιγράφετε εδώ.

Κώστας, Forthnet Support
 

Serafeim Karakostas

AVClub Fanatic
8 August 2007
10,159
Άρτα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Με όλο το σεβασμό απέναντι στο support: το θέμα με τα eurosport είναι σοβαρό bug και συμβαίνει πολύ καιρό. Δεν είναι θέμα σήματος. Κάτι πρέπει να γίνει για αυτό πλέον.

Φιλικά πάντα, Σεραφείμ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Serafeim Karakostas,

Σε περιπτώσεις συνδρομητών που το ζήτημα αυτό επαναλαμβάνεται χρειάζεται να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος εγκατάστασης.

Κώστας, Forthnet Support