*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Βλέπουμε ότι έχεις ήδη προχωρήσει στην ενεργοποίηση των HD με την προσφορά αυτή και από την στιγμή που έχει ολοκληρωθεί η παραπάνω ενέργεια δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι περαιτέρω.

Κώστας, Forthnet Support
 

andrant

New member
10 January 2010
22
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, μετά που έκανα αναβάθμιση στον αποκωδικοποιητή δεν ανιχνεύει σήμα.- κανάλια. Τι πρέπει να κάνω; ; Δοκίμασα reset επανεκκίνηση αλλά τίποτα.
 

andrant

New member
10 January 2010
22
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, μετά που έκανα αναβάθμιση στον αποκωδικοποιητή δεν ανιχνεύει σήμα.- κανάλια. Τι πρέπει να κάνω; ; Δοκίμασα reset επανεκκίνηση αλλά τίποτα.

edit. μετα απο επικοινωνία με την εξυπηρέτηση θα επικοινωνήσει τεχνικός μαζί μου για να έρθει να τον κοιτάξει.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα andrant

Μπορείς να κάνεις επαναφορά στις αρχικές ρυθμίσεις από τα παρακάτω βήματα.
Μενού - ρυθμίσεις - τεχνικές ρυθμίσεις - αρχικές ρυθμίσεις.

Αν παραμένει το ζήτημα και μετά από αυτή την ενέργεια, ενημέρωσε μας με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία σου ώστε να το ελέγξουμε περαιτέρω.

Κώστας, Forthnet Support.
 

teodgeor

AVClub Enthusiast
10 December 2006
708
ΕΛΛΑΔΑ
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα με ενδιαφερει η προσφορα των mls tablet αλλα στοsite δεν γραφεται ολα τα χαρακτηριστικα .Μπορειτε απο το site tis mls να γραψεται τις σελιδες των 2 tablet για να τα δω αναλυτικα.Ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα teodgeor,

Τα 2 tablet που που υπάρχουν στην συγκεκριμένη προσφορά είναι τα:

MLS iQTab Premium 3G
Λειτουργικό σύστημα Android™ 4.4.2 (KitKat)
Επεξεργαστής/Chipset: Quad Core 1,3 GHz
Μνήμη 1GB RAM // 16 GB εσωτερική μνήμη
Οθόνη αφής 8” IPS // 800x1280
Συνδεσιμότητα έξοδος ήχου 3,5 mm // 3GHSPA+ // microUSB // WiFi // GPS // Radio FM // microSDHC // Bluetooth
Μπαταρία Li-Ion 3200 mAh
Διαστάσεις 120,0 mm x 209,8 mm x 8,8 mm
Βάρος 300 gr
Κάμερα 8MP
Μπροστινή κάμερα 2MP

Η συσκευασία περιλαμβάνει:
MLS iQTab® Premium
-Φορτιστής σπιτιού
-Καλώδιο Micro USB
-Γρήγορο οδηγός

MLS iQTab 10 3G
Λειτουργικό σύστημα Android™ 4.2.2 (Jelly Bean)
Επεξεργαστής/Chipset: Quad Core 1,2 GHz // ΜΤΚ ΜΤ8389
Μνήμη 16 GB ROM // 1 GB RAM
Οθόνη αφής 10,1” IPS LCD // 800x1280
Συνδεσιμότητα Bluetooth // 3G // microUSB // WiFi // GPS
Μπαταρία Li-ion 7000 mAh,
Διαστάσεις 174,7 mm x 256,0 mm x 9,7 mm
Βάρος 610gr περίπου
Κάμερα 5MP
Μπροστινή κάμερα 2MP

Η συσκευασία περιλαμβάνει:
MLS iQTab 10 3G
-Hands free
-Φορτιστή σπιτιού
-Καλώδιο microUSB
-Γρήγορο οδηγό

Κώστας, Forthnet Support
 

wawaw

New member
9 October 2009
25
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα. Λογω οτι το συμβολαιο μου ληγει μεσα στον Αυγουστο θα ηθελα αν γινειται να εποικοινωνησουν μαζι μου απο το τμημα προσφορων, για προσφορα με νεο συμβολαιο.

Ευχαριστω πολυ.
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα wawaw,

Ενημερώνουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος, ώστε να σε ενημερώσει αναλυτικά για όλες τις διαθέσιμες προσφορές μας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: *** Nova official support ***

υπενθυμίζουμε, ότι τα προσωπικά μας στοιχεία, ΑΦΜ, κωδικοί συνδρομητών, καρτών κλπ να στέλνονται μέσω pm για ευνόητους λόγους.

Καλή εβδομάδα σε όλους. :smile:
 

stsalkit

Established Member
11 December 2008
160
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σε όλους. Εχω NOvAGo για πάνω από ένα χρόνο εγκατεστημένο σε ένα ipad 2ης γενιάς - αρκετά παλιό πλέον. Εδώ και αρκετό καιρό (αλλά δεν του έδωσα σημασία γιατί δεν το χρειάστηκα), αντιμετωπίζω το πρόβλημα ΜΗ ήχου! Τα κανάλια παίζουν κανονικά, αλλά δεν έχω καθόλου ήχο!. Δεν τόλμησα απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση μήπως και χάσω το "δέσιμο" του software με το συγκεκριμένο ipad. Τι μπορώ να κάνω?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stsalkit,

Αρχικά θα προτείναμε να ελέγξεις την λειτουργία σίγασης (mute) στον player της εφαρμογής NovaGO, καθώς και τον διακόπτη σίγασης (mute) της συσκευής σου.
(Καλό είναι να ελεγθούν επίσης και τα επίπεδα έντασης ήχου της συσκευής).

Σε περίπτωση που δεν συντρέχει κάτι από τα παραπάνω, μπορείς να προχωρήσεις σε κατάργηση και εκ νέου εγκατάσταση της εφαρμογής NovaGO.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω βοήθεια χρειαστείς, μπορείς να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου καθώς και με το username της εφαρμογής NovaGO, ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα με το νέο firmware άλλαξε ή διαδικασία του hard reset ? Menu αριστερό βέλος οκ;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα με το νέο firmware άλλαξε ή διαδικασία του hard reset ? Menu αριστερό βέλος οκ;

Καλημέρα dleyteris,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η διαδικασία επαναφοράς εργοστασιακών ρυθμίσεων, είναι πλέον μόνο διαθέσιμη από το menu του δέκτη.
(Menu - Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Αρχικές Ρυθμίσεις)

Αλέξης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα nmamag,

Οι λογαριασμοί των υπηρεσιών Nova εκδίδονται κάθε 15 του μήνα.
Για την υπηρεσία σου, βλέπουμε ότι δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός προς το παρόν. Ωστόσο μπορείς εάν θέλεις να προχωρήσεις σε πληρωμή για το πάγιο της υπηρεσίας σου με τον ίδιο κωδικό πληρωμής.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

nmamag

Established Member
17 June 2006
102
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: *** Nova official support ***

σε ευχαριστω για ην απαντηση σου

Θα αναμενω να εκδοθει ο λογαριασμος και μετα θα πληρωσω.

Δεν γινεται να πληρωνω πριν εκδοθει ο λογαριασμος(το εχω κανει δυο φορες ηδη)
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Από τη πλευρά μας ωστόσο προτείναμε την πληρωμή του παγίου της υπηρεσίας σου με τον κωδικό πληρωμής, για την αποφυγή τυχόν συσσωρευμένων οφειλών και με γνώμονα την εξυπηρέτησή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα στην τεχνική ομάδα!!

Παρατήρησα εκεί που επιανα 700 με 750 κανάλια με το παλιό λογισμικό 37/10 τώρα πιάνω αυστηρά 361 κανάλια .

Έκανα 3 ρεσετ κάμποσα scan και μετά ξανά scan ωστόσο περιορίστηκαν στα 361 τα κανάλια. Ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό;

Το σήμα και στάθμη είναι 100 + 100 % δεν έχω κανένα εμπόδιο
 

macron

Established Member
19 August 2006
136
Re: *** Nova official support ***

Με το νέο firmware στον 831 , η ποιότητα της εικόνας έχει ξεκάθαρα υποβαθμιστεί .
Ειδικά το μαύρο πλέον είναι γκρι σκούρο και είναι κρίμα γιατί στην ποιότητα εικόνας η NOVA υπερτερούσε ξεκάθαρα του ΟΤΕ .
Ελπίζω να είναι κάτι που θα διορθωθεί.