*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα . Σήμερα διαπίστωσα ότι είχα χρέωση 9,90 . Στέλνω τα στοιχεία μου με pm. Παλιότερα με έχετε εξυπηρετήσει άψογα οπότε είπα να μην ειμαι σε αναμονή στο τηλεφωνο.
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pankostas,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και για τα θετικά σχόλια.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα, με τα στοιχεία της συνδρομής σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Kostas75

New member
31 May 2009
84
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας.

Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Nova GO, όποτε προσπάθησα να αλλάξω συσκευή έπαιρνα ένα μήνυμα για να διαγράψω μια άλλη. Έτσι και έκανα και δούλεψε για κάποιες φορές. Μετά μου έβγαλε μήνυμα ότι δεν είναι δυνατόν να γίνει και θα πρέπει να περιμένω να περάσει κάποιος χρόνος. Πηγαίνοντας στο myaccount.nova.gr είδα στην ανανέωση συσκευής ότι πρέπει να περάσουν 30 μέρες (τώρα 28)!!! Επειδή δεν ήξερα για αυτό τον περιορισμό, είναι δυνατόν, κατ'εξαίρεση να μπορέσω να αλλάξω άλλη 1 φορά μόνο, χωρίς να περιμένω άλλες 28(!) μέρες, ώστε να το γυρίσω στο Laptop μου, διότι εκεί βλέπω σχεδόν τα πάντα και έχω και μεγαλύτερη οθόνη από το κινητό μου;;;

Σε αναμονή της απάντησής σας.

Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας.

Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Nova GO, όποτε προσπάθησα να αλλάξω συσκευή έπαιρνα ένα μήνυμα για να διαγράψω μια άλλη. Έτσι και έκανα και δούλεψε για κάποιες φορές. Μετά μου έβγαλε μήνυμα ότι δεν είναι δυνατόν να γίνει και θα πρέπει να περιμένω να περάσει κάποιος χρόνος. Πηγαίνοντας στο myaccount.nova.gr είδα στην ανανέωση συσκευής ότι πρέπει να περάσουν 30 μέρες (τώρα 28)!!! Επειδή δεν ήξερα για αυτό τον περιορισμό, είναι δυνατόν, κατ'εξαίρεση να μπορέσω να αλλάξω άλλη 1 φορά μόνο, χωρίς να περιμένω άλλες 28(!) μέρες, ώστε να το γυρίσω στο Laptop μου, διότι εκεί βλέπω σχεδόν τα πάντα και έχω και μεγαλύτερη οθόνη από το κινητό μου;;;

Σε αναμονή της απάντησής σας.

Ευχαριστώ.

Καλημέρα Kostas75,

Θα μπορούσες να μας στείλεις ένα pm με το username της υπηρεσίας ώστε να δούμε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Re: *** Nova official support ***

Παιδιά ευχαριστώ για την άμεση απάντηση που μου δώσατε.
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα!!
σχετικα με αυτο που ειχα αναφερει τελικα ειναι bug?
Να υπενθυμισω οτι εκανα σαρωση καναλιων ---οχι επαναφορα αλλα μονο σαρωση και χαθηκαν τα μπουκετα favorite
Με εκτιμηση
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dleyteris,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έπειτα από νέα σάρωση, ανανεώνονται όλες οι λίστες καναλιών σε όλα τα μπουκέτα.

Το νέο λογισμικό έχει σαν πρόβλεψη την διαγραφή των καναλιών στα προσωπικά μπουκέτα έπειτα από σάρωση σαν προληπτικό μέτρο για αποφυγή αλλοίωσης στα αρχεία που διατηρεί ο δέκτης.

Ωστόσο, εξετάζουμε και το ενδεχόμενο διατήρησης της λίστας μετά από σάρωση, σε μελλοντική αναβάθμιση λογισμικού.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση , καλη συνεχεια !!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία!

Καλή συνέχεια! :smile:

Αλέξης, Forthnet Support
 

stel67

Moderator
Staff member
30 March 2013
8,913
Αθήνα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Με τις συνεχείς αναβαθμίσεις πακέτων έχει χαθεί το nova go userid μου. Το βάζω στην εγγραφή, μου λέει ότι υπάρχει ήδη. Κάνω σύνδεση, μου λέει ο χρήστης δεν υπάρχει. Κάνω εγγραφη με άλλο userid, μου λέει κάτι για τα στοιχεία μου. Μπορείτε να το κοιτάξετε?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stel67,

Στείλε μας αν θέλεις με ένα pm το username της υπηρεσίας σου να το ελέγξουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα έχω στείλει με pm τα προσωπικά μου στοιχεία αν γίνεται ανανέωση συμβολαίου. Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα έχω στείλει με pm τα προσωπικά μου στοιχεία αν γίνεται ανανέωση συμβολαίου. Ευχαριστώ.

Καλημέρα pankostas,

Έχουμε ήδη απαντήσει στο σχετικό pm σου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

braindamagedcg

New member
29 August 2015
23
Καλησπέρα. Εδώ και δύο εβδομάδες περίπου δεν λειτουργεί καθόλου η υπηρεσία Nova on Demand. Έκανα επαναφορά σε εργοστασιακές και πάλι τίποτα. Δεν εμφανίζει καμία κάρτα. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα braindamagedcg,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις, θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου, καθώς και με τα στατιστικά λήψης σήματος και στα 2 tuners του δέκτη σου;

Αλέξης, Forthnet Support
 

Aggelos M.

AVClub Fanatic
19 June 2006
10,495
Καλησπερα
Εδω και 2 εβδομαδες η κατασταση με το NOVAGO ειναι τραγικη.
Στην αρχη δεν εμπαινε, εστειλα μηνυμα και μου ξαναστειλαν κωδικους αλλα παλι δεν εμπαινε.
Τελικα μπηκε με τους παλιους καποια στιγμη αλλα επαιζε χαλια (με σπασιματα).
Τωρα δεν μπαινει ουτε με τους νεους κωδικους (δεν υπαρχει ο λογαριασμος λεει).
Καμμια βοηθεια?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Aggelos M.,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, καθώς και με το username της υπηρεσίας NovaGO, ώστε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Ξαφνικα δεν μπορω να μπω στο novago! Μου βγαζει μηνυμα οτι "υπηρεσια μη διαθεσιμη". Τι πρεπει να κανω για να επανελθει η θεαση;
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα aenaos15,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, με το username της υπηρεσίας NovaGO καθώς και σε τι συσκευή δοκιμάζεις να συνδεθείς, ώστε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Δεν σας προλαβα , ολα οκ. Εκανα update και πηρε κανονικα τους κωδικους. Ευχαριστω πολυ για την αμεσοτητα της απαντησης σας. Καλο βραδυ.