*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Edit : υπηρξε αμεση επιλυση του θεματος με την συναδελφο σας κ. Αννα την οποια και ευχαριστω θερμα.

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.


Έγραψα την απορία μου στο σχετικό νήμα του VoD αλλά ο συμφορουμίτης που απάντησε δεν είναι βέβαιος για το τι συμβαίνει και θα την υποβάλλω και εδώ.

Στις επιλογές ταξινόμησης των ταινιών (είτε συνολικά είτε κατά είδος) μπορείς να διαλέξεις α) κατά ημερομηνία και β) αλφαβητικά.

Στη 2η τις κατατάσσει, πράγματι, αλφαβητικά, με βάση την αγγλική γλώσσα, ξεκινάει από τους τίτλους με αριθμούς και συνεχίζει με εκείνους από A, B, C κλπ
Η απορία μου είναι στην 1η επιλογή, όπου η ταξινόμηση δεν φαίνεται να ακολουθεί είτε το έτος παραγωγής είτε την ημερομηνία διαθεσιμότητας, δεδομένου ότι δεν βρήκα άλλη ημερομηνία.

Η απορία είναι πως ταξινομούνται οι τίτλοι των ταινιών με την επιλογή "κατά ημερομηνία";

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι με τον τρόπο ταξινόμησης κατά ημερομηνία, οι τίτλοι ταξινομούνται βάσει της ημερομηνίας που διατέθηκαν στην υπηρεσία On Demand.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
Καλημερα θα ηθελα να ρωτησω αν στην 3play γραμμη μου υπαρχει διαθεσιμοτητα vdsl μεσω kv
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα sakels,

Προς το παρόν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα VDSL για την περιοχή σου.
Μπορείς να το ελέγχεις και ο ίδιος από εδώ, στο πεδίο "Υφιστάμενος Συνδρομητής"

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Ενημερώνουμε να επικοινωνήσει μαζί σου αρμόδιος συνάδελφος, για την αναλυτική ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

stssts

Established Member
15 November 2007
297
Θεσσαλονίκη
Καλημέρα
Υπάρχει κάποια γενική βλάβη σε internet και τηλέφωνο στην Καλαμαριά?
Γιατί όταν έφυγα το πρωί από το σπίτι δεν είχα ούτε τηλέφωνο ούτε internet?
Εάν θέλετε επιπλέον στοιχεία πείτε μου.
Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα stssts,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σε ευχαριστούμε για τα στοιχεία.
Έχουμε απαντήσει σχετικά.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

andrdive

Established Member
19 June 2006
203
Μεταμόρφωση
Καλησπέρα, εδω και 2 ώρες δεν εχω internet στην γραμμή 3play με vdsl 50 που ειμαι συνδρομητής σας, σας στέλνω σε pm τα στοιχεία της συνδρομής
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα andrdive,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Forthnet Support
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,098
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι με τον τρόπο ταξινόμησης κατά ημερομηνία, οι τίτλοι ταξινομούνται βάσει της ημερομηνίας που διατέθηκαν στην υπηρεσία On Demand.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support


Ευχαριστώ
 

gekas

New member
8 November 2006
54
Γεια χαρα,

Απο χτες το βράδυ, δεν εχω internet στην γραμμή 3play με VDSL 50 που ειμαι συνδρομητής σας.

Σας στέλνω σε pm τα στοιχεία της συνδρομής.

Ευχαριστώ πολύ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα gekas,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το ανάλογο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

psarakis07

New member
26 July 2011
56
Θα ηθελα να ρωτησω το diseqc στον pace 831 δουλευει;εχω την τελευταια αναβαθμιση με το ανανεωμενο περιβαλλον
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα psarakis07,

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Αλέξης, Forthnet Support
 

WolfRathmA

Senior Member
23 January 2008
692
Νίκαια
Καλησπέρα.

Έχω τον αποκωδικοποιητή HD 831 και με τη νέα αναβάθμιση και δεν ξέρω πως να κάνω έλεγχο σήματος όπως με την παλιά έκδοση. Έχει αφαιρεθεί;

Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα WolfRathmA,

Μπορείς να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα;
Menu - Βοήθεια - Πληροφορίες
Στο κάτω μέρος της οθόνης θα εμφανιστεί Στάθμη και Ακρίβεια σήματος σε ποσοστά %.

Κώστας, Forthnet Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Καλημερα παιδια και καλη εβδομαδα,

Εχω απο το πρωι το παρακατω προβλημα.
Οταν ανοιγω τον δεκτη και ενω μου εμφανιζει το μενου πληροφοριων στο καθε καναλι (προγραμμα) , ο οθονη ειναι μαυρη και δεν εχει ουτε και ηχο...
Καμια ιδεα?

Σας ευχαριστω και παλι και περιμενω απαντηση σας οπως παντα...

ΥΓ σας εχω στειλει τα στοιχεια με μηνυμα...
 
Last edited: