*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Όσοι έχουμε το 3ple play full pack, έχουμε 50 SMS/ μήνα προς κινητά από pc/tablet;

Καλημέρα MATTHIAS,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως όλοι οι πελάτες με ενεργή υπηρεσία Nova με internet, μπορούν να αποστείλουν όσα μηνύματα επιθυμούν το μήνα, με τα πρώτα 50 δωρεάν, μέσω της υπηρεσίας Nova Web SMS.

Επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία μπορείς να βρεις στο "Συχνές Ερωτήσεις" που εντοπίζεται κάτω από το πλαίσιο εισαγωγής στοιχείων, της σχετικής σελίδας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 

kmaliagkas

New member
26 March 2010
5
ΑΘΗΝΑ
Καλημέρα,

έχω έναν αποκωδικοποιητή, Pace831HD, ο οποίος δεν μπορεί να ανιχνεύσει καθόλου κανάλια. Μετά την εκκίνηση, προσπαθεί να συντονίσει, φτάνει στο 15% και σταματάει. Το καλώδιο της κεραίας είναι εντάξει γιατί με άλλο αποκωδικοποιητή Pace831HD, βλέπω όλα τα κανάλια κανονικά. Με λίγη έρευνα που έκανα, φαίνεται ότι ο αποκωδικοποιητής δεν έχει πάρει καμία ενημέρωση εδώ και πολλά χρόνια, οπότε δεν μπορεί να αναβαθμιστεί για να λειτουργήσει κανονικά. Μπορώ με κάποιον τρόπο να τον αναβαθμίσω μέσω, USB για παράδειγμα; Σας παραθέτω τις παρακάτω φωτογραφίες με τις πληροφορίες του δέκτη:
Pace3.jpgPace2.jpgPace1.jpg

Ευχαριστώ εκ των προταίρων.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα kmaliagkas,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

adok13

AVClub Enthusiast
16 July 2008
1,272
Καλησπερα,
επειδη ειχα ανανεωσει τηλεφωνικα μπορω να εχω καποιο αντιγραφο σε εντυπη μορφη που να φενονται οι ημερομηνιες και ποτε λήγει το συμβολαιο;
 

Haris1977

AVClub Enthusiast
9 May 2011
900
Αθήνα
Καλησπερα. Γενικά αργεί πολύ να μου ρθει ο λογαριασμός NOVA (σε χαρτί, ηλεκτρονικά το βλεπω κανονικά μεσα απ το nova my account). Γιατί αργεί τοσο πολύ να ρθει? Πχ σημερα έχουμε 19/3/18 και δεν έχει ερθει ακόμα (λήγει στις 29/03)..Απλά ενημερωτικά ρωτώ..
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα,
επειδη ειχα ανανεωσει τηλεφωνικα μπορω να εχω καποιο αντιγραφο σε εντυπη μορφη που να φενονται οι ημερομηνιες και ποτε λήγει το συμβολαιο;

Καλησπερα. Γενικά αργεί πολύ να μου ρθει ο λογαριασμός NOVA (σε χαρτί, ηλεκτρονικά το βλεπω κανονικά μεσα απ το nova my account). Γιατί αργεί τοσο πολύ να ρθει? Πχ σημερα έχουμε 19/3/18 και δεν έχει ερθει ακόμα (λήγει στις 29/03)..Απλά ενημερωτικά ρωτώ..

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχείο της υπηρεσίας σας ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Αντώνης, Nova Support
 

music_1896

AVClub Enthusiast
8 February 2009
737
Ρόδος
Όποτε είναι εύκολο μπορείτε να σβήσετε μερικά pm για να σας στείλω ένα πρόβλημα που έχω ;
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Όποτε είναι εύκολο μπορείτε να σβήσετε μερικά pm για να σας στείλω ένα πρόβλημα που έχω ;

Το πρόβλημα μας όπως αναφέρεται ξεκάθαρα και απο το πρώτο post του νήματος θα πρέπει να το αναφέρουμε εδώ και αφού μας ζητηθεί απο το Support στέλνουμε PM. Για το λόγο αυτό καλό ειναι να διατυπώσεις πρώτα το θέμα σου και όταν ειναι έτοιμα τα παιδιά θα ζητήσουν να στείλεις το PM.
 

music_1896

AVClub Enthusiast
8 February 2009
737
Ρόδος
Nαι έχεις δίκιο. Είχα φύγει απο το κατάστημα της NOVA που μιλούσα με τον τεχνικό πριν και επειδή έχει να κάνει με το multiview θα ζητούσαν σίγουρα επικοiνωνία με pm.

Τους υπόλοιπους NovaRep2-3-4-5 πως τους βρίσκουμε ;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα music_1896,

Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση,

Για το οποιοδήποτε ζήτημα υπάρχει, μπορείς να μας ενημερώνεις εδώ και μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, θα δρομολογήσουμε την οποιαδήποτε ενέργεια είναι απαραίτητη.

Κώστας, Nova Support.
 

sakisdo

New member
21 March 2018
1
Καλησπέρα. Εχω ενα προβλημα με την υπηρεσια nova on demamd. Ενω μεχρι και μια βδομαδα πριν χρησιμοποιούσα ανετα την υπηρεσια, τις τελευταίες ημερες ενω παρακολουθώ ενα προγραμμα μου βγαζει το μήνυμα οτι η ελαχιστη ταχυτητα πρεπει να ειναι τουλάχιστον 4 Mbps. Μα σημειωσω οτι η ταχυτητα μου κλειδωνει στα 9 Mbps. Τι μπορει να συμβαινει;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα sakisdo,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό κάρτας Nova, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Καλημερα σας , για αρχη ηθελα να σας ευχαριστησω για την επιλυση του προβληματος σχετικα με το vdsl , εστω και μετα απο 22 ημερες. Ακολουθως θα ηθελα να επικοινωνησει καποιος μαζι μου για το θεμα του λογαριασμου που εχει εκδοθει , γιατι περιλαμβανει και τον προηγουμενο μηνα ως ανεξοφλητο , ενω εχει σαφως πληρωθει με παγια εντολη.
Σας ευχαριστω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημερα σας , για αρχη ηθελα να σας ευχαριστησω για την επιλυση του προβληματος σχετικα με το vdsl , εστω και μετα απο 22 ημερες. Ακολουθως θα ηθελα να επικοινωνησει καποιος μαζι μου για το θεμα του λογαριασμου που εχει εκδοθει , γιατι περιλαμβανει και τον προηγουμενο μηνα ως ανεξοφλητο , ενω εχει σαφως πληρωθει με παγια εντολη.
Σας ευχαριστω.

Καλημέρα aenaos15,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με τα στοιχεία του λογαριασμού, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

malagad

New member
26 April 2011
58
Καλησπέρα,
είναι δυνατή η μεταβίβαση ενός δέκτη μέσω του παρόντος support;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα malagad,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία του εξοπλισμού που θα ήθελες να μεταβιβάσεις ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

MarNa

New member
24 March 2018
10
Καλησπέρα!

Έχω τον αποκωδικοποιητή HD 831 με λογισμικό 109/2.0.2.71 και θέλω να χρησιμοποιήσω τη λειτουργία time shift / εγγραφής. Έχω συνδέσει έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο 300 GB με αυτόνομη τροφοδοσία, ο οποίος αναγνωρίζεται από τον δέκτη και τον οποίο μπορώ να διαμορφώσω (formatting). Μπορώ να ξεκινήσω την εγγραφή αλλά όταν ανοίγω την playlist και θέλω να προβάλω την εγγραφή, πατώντας το κουμπί extra, το μόνο που εμφανίζεται, είναι μια μαύρη οθόνη και στο κάτω μέρος ο τίτλος με μια μπλε γραμμή και διάρκεια 00:00:00. Επίσης όσες εγγραφές κι αν ξεκινήσω, ο δέκτης μου δείχνει, πως η χρήση του εξωτερικού δίσκου είναι στο 5 %. Μέλη του φόρουμ μου συνέστησαν, να απευθυνθώ σ' εσάς σχετικά, καθώς υπήρξε επίσης μια υπόθεση, ότι χρειάζεται ενδεχομένως σήμα από τη nova προς τον δέκτη για να μπορώ να κάνω εγγραφές (δεν έχω ξανακάνει ποτέ στο παρελθόν). Ισχύει κάτι τέτοιο; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την απάντηση!