*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,112
Νότια Μακεδονία
Αντιμετωπιζω το ιδιο προβλημα που ειχα πριν ενα χρονο περιπου. Σε δορυφορικη σύνδεση cinema+ στο ondemand καποιοι τιτλοι σειρων δεν εμφανιζονται . Μαλιστα αν τους αναζητησω οταν παταω θεαση μου βγαζει μυνημα οτι η συνδρομη μου δεν υποστηριζει την συγκεκριμενη θεαση . Συγκεκριμενα ενω μου εμφανιζει στην σελιδα ondemand σε banner το νεο επεισοδιο του Good Doctor οταν παταω επανω και μπαινω στην σελιδα της σειρας, οταν επιλεγω την θεαση επεισοδίων μου πεταει το μηνυμα. Απο φορητη συσκευη και eon εφαρμογη εχω κανονικα προσβαση . Εχω κανει reset του δεκτη και ξανα συνδεση στο Ondemand αλλα δεν διορθωνεται. Αλλαξε κατι στο δορυφορικο Ondemand;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα songless_bird.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να βοηθήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Σεραφείμ ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Σεραφείμ

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,383
Γλυφάδα
Δεν θελω προς το παρόν. Απλα, ηθελα να γνωριζω τους τρόπους. Συνεπως, μέσω τηλ. και μέσω μηνύματος απο εδω σε εσας. Σωστα;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η υπηρεσία εξοχικό δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμη και συνεπώς δεν υποστηρίζεται μέσω του myNOVA.

Μπορείς να μας στείλεις σε ένα pm τα στοιχεία σου ώστε να προχωρήσουμε μαζί την αλλαγή.

Εναλλακτικά μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή στο 13700 χωρίς χρέωση.

Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Γιατί μου εμφανίζει στην εφαρμογή της Nova το λογαριασμό μου σαν ληξιπρόθεσμο ενώ δεν έχω αναιρέσει την πάγια εντολή πληρωμής από την κάρτα μου;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

geokap951

New member
30 June 2013
93
Καλημέρα,

Σε δορυφορικό on demand πάω να δω την σειρά "His dark materials" που έχω δει ήδη κάποια επεισόδια, και ξαφνικά δεν την βρίσκω πουθενά στην κατηγορία σειρές.

Την ψάχνω στην αναζήτηση, την βρίσκω και μου την βγάζει κλειδωμένη και βγάζει το μήνυμα "δεν έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθήσεις το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Επισκέψου το myaccount ή επικοινώνησε με την εξυπηρέτηση πελατών για αναβάθμιση της συνδρομής σου".

Και σε κάποιους άλλους τίτλους μου το εμφανίζει αυτό όπως δεν είναι ανοιχτό και το κανάλι nova stars από τις 20/1 που τελείωσε ο δωρεάν μήνας όλου του πακέτου nova. Πρόσβαση στο συγκεκριμένο κανάλι θα έπρεπε να έχω καθώς έχω πρόσβαση στα cinema.

Σας έχω στείλει και προσωπικό μήνυμα για να δείτε την συνδρομή μου. Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα geokap951 ,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει στο προσωπικό μήνυμα που μας έχεις στείλει.

Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

GIORGOS L

New member
5 June 2019
89
Έχω μόνο tv nova δορυφορικό και eon. Δεν έχω αρ τηλεφώνου wind και δεν μπορώ να μπω στο my acct. Προσπαθώ με τους παλιούς user name & password και δεν μπορώ. Τι γίνεται? Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα GIORGOS L ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,791
30 ημερες χωρις voip τηλεφωνια
Τωρα και 5 ημερες με 20 ταχυτητα σε 200αρα οπτικη ινα. Δεν σας στελνω τα στοιχεια μου πλεον τα εχετε και σε μηνυμα. Δεν με παιρνει κανεις να μου εξηγησει τι προβλημα υπαρχει. Απλα μου λενε οτι το εξεταζουν. Ειναι τραγικο το σερβις που εχετε πραγματικα δεν εχω να πω κατι αλλο. Μετα την συγχωνευση εχετε χασει την μπαλα. Επομενη ενεργεια καταγγελια συμβασης στην εταιρεια σας και στην εεττ. Λυπαμαι. Περιμενω μια απαντηση για τις βλαβες
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα polakis.

Σου έχουμε απαντήσει σχετικά με το ζήτημα της υπηρεσίας σου, σε προσωπικό μήνυμα.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Evil 13

AVClub Enthusiast
24 August 2008
909
Για ποιο λογο χρειαζεται ΠΑΝΤΑ εξαψηφιος κωδικος στο τηλεφωνο για να μπουμε στον λογαριασμο μας μεσα απο το σαιτ?Αυτη την δουλεια θα κανουμε συνεχεια?
Γιατι μας δυσκολευετε την ζωη?
 
  • Like
Reactions: pirovola

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Evil 13.


Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχεις τη δυνατότητα να πραγματοποιήσεις είσοδο στο Nova Account εισάγωντας το όνομα χρήστη και το κωδικό πρόσβασης στο παρακάτω link:


Αν πραγματοποιείς είσοδο με το σταθερό σου τηλέφωνο, για λόγους ασφαλείας και προστασίας των προσωπικών σου δεδομένων, χρειάζεται επιβεβαίωση OTP.

Για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς παραμένουμε στη διάθεση σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

panpan

Established Member
5 July 2006
200
Μετα απο αρκετες φορες επικοινωνιας με την εξυπηρετηση πελατων nova χωρις να βρεθει λυση ως προς το aplication eon tv σε samsung tv και σε μια android συσκευη βρεθηκε σημερα ενας υπεροχος ευγενικος και εξυπηρετικος Ανθρωπος που μου ελυσε το προβλημα σε χρονο μηδεν...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ την κυρια ΑΜΑΣΙΑΔΗ για την ευγενεια και την προσοχη της και τον τροπο της .
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα panpan.

Εμείς ευχαριστούμε που επικοινωνησες μαζί μας.

Θα μεταφέρουμε το σχόλιο σου στους αρμόδιους αποδέκτες.

Είμαστε πάντα στη διάθεση σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Evil 13

AVClub Enthusiast
24 August 2008
909
Καλησπέρα Evil 13.


Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχεις τη δυνατότητα να πραγματοποιήσεις είσοδο στο Nova Account εισάγωντας το όνομα χρήστη και το κωδικό πρόσβασης στο παρακάτω link:


Αν πραγματοποιείς είσοδο με το σταθερό σου τηλέφωνο, για λόγους ασφαλείας και προστασίας των προσωπικών σου δεδομένων, χρειάζεται επιβεβαίωση OTP.

Για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς παραμένουμε στη διάθεση σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
Προσπαθω να μπω απο το παρακατω λινκ αλλα παντα με παραπεμπει στο σταθερο μου τηλεφωνο!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα Evil 13 ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support