*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα vforvendetta85 ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

pathos

New member
10 November 2007
63
Καλησπέρα, έκανα αίτηση φορητότητας σταθερού κ αίτηση για eon tv, πριν 15 μέρες. Η φορητότητα σταθερού ολοκληρώθηκε σε 3 μέρες, κ εδώ αρχίζει η κοροϊδία.. Εδώ κ 12 μέρες, περιμένω τον τεχνικό, να συνδέσει ΜΟΝΟ τον δέκτη, μιας κ η καλωδίωση και το πιάτο υπάρχουν ήδη κ είναι έτοιμα.
Είχε μάλιστα το θράσος να πει ότι πήρε τηλέφωνο κ δεν μας βρήκε, πράγμα το οποίο δεν συνέβη ποτέ.
Έκτοτε από το τεχνικό τμήμα, κάθε μέρα μου λένε ότι έχουν προωθήσει την αίτηση μου, για ραντεβού με τεχνικό.
Ζητησα να πάω εγώ από κάποιο κατάστημα να παραλάβω ένα ρημάδι δεκτή να τον βάλω μόνος μου αφού η διαδικασία είναι γελοία, κ μου λένε δεν γίνεται, ενώ στο κατάστημα όπως με διαβεβαιωσαν τα παιδιά εκεί υπάρχουν δέκτες..
Και το κορυφαίο; Σήμερα μου έστειλαν email, λέγοντας μου ότι η αίτηση μου καθυστερεί λόγω έλλειψης εξοπλισμού..
Κοροϊδία μέσα στα μούτρα μου δηλαδή..
Η λέξη ντροπή, δεν νομίζω ότι είναι αρκετή..
 
  • Like
Reactions: Joker19

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα pathos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

apostolis1976

New member
2 July 2018
67
Γειά σας έχω νοβα δορυφορικό δικαιούμαι να έχω και το μποξακι τής εον παράλληλα να βλέπω σε άλλο δωμάτιο
 

pirovola

Senior Member
Καλησπέρα, έκανα αίτηση φορητότητας σταθερού κ αίτηση για eon tv, πριν 15 μέρες. Η φορητότητα σταθερού ολοκληρώθηκε σε 3 μέρες, κ εδώ αρχίζει η κοροϊδία.. Εδώ κ 12 μέρες, περιμένω τον τεχνικό, να συνδέσει ΜΟΝΟ τον δέκτη, μιας κ η καλωδίωση και το πιάτο υπάρχουν ήδη κ είναι έτοιμα.
Είχε μάλιστα το θράσος να πει ότι πήρε τηλέφωνο κ δεν μας βρήκε, πράγμα το οποίο δεν συνέβη ποτέ.
Έκτοτε από το τεχνικό τμήμα, κάθε μέρα μου λένε ότι έχουν προωθήσει την αίτηση μου, για ραντεβού με τεχνικό.
Ζητησα να πάω εγώ από κάποιο κατάστημα να παραλάβω ένα ρημάδι δεκτή να τον βάλω μόνος μου αφού η διαδικασία είναι γελοία, κ μου λένε δεν γίνεται, ενώ στο κατάστημα όπως με διαβεβαιωσαν τα παιδιά εκεί υπάρχουν δέκτες..
Και το κορυφαίο; Σήμερα μου έστειλαν email, λέγοντας μου ότι η αίτηση μου καθυστερεί λόγω έλλειψης εξοπλισμού..
Κοροϊδία μέσα στα μούτρα μου δηλαδή..
Η λέξη ντροπή, δεν νομίζω ότι είναι αρκετή..
Από την στιγμή που η εγκατάσταση είναι δωρεάν απλά υπομονή να έρθει ο τεχνικός,εναλλακτικός τρόπος θέασης υπάρχει,ο δέκτης πιάτο απλά είναι ακόμη μία θέαση. Επιπλέον καλύτερα να βάλει καινούργιο καλώδιο και lnb και να κρατήσεις το υπάρχον σαν ρεζέρβα.
 

pirovola

Senior Member
Καλησπέρα σας,

Έγινε νέα σύσδεση για tv μέσω δορυφόρου και αναφορικά τις επιπλέον συσκευές θέασης, δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς το καθεστώς. Στο site σας αναφέρει τα εξής

Καταχωρημένες συσκευές
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία EON σε έως πέντε συσκευές:

1 συσκευή μεγάλης οθόνης, μέσω σύνδεσης EON Smart Box
1 συσκευή μεγάλης οθόνης, μέσω εφαρμογής Smart TV ή συσκευών streaming
3 φορητές συσκευές (PC / Mac/ Tablet / Smartphone), με δυνατότητα θέασης σε μία εξ’ αυτών
Συνολικά δηλαδή έχεις δυνατότητα ταυτόχρονης θέασης σε έως 3 συσκευές, 1 εκ των οποίων μπορεί να είναι φορητή.

Σε περίπτωση που διαθέτεις παραπάνω από μία υπηρεσίες ΕΟΝ, θα μπορείς να παρακολουθήσεις το περιεχόμενο ΕΟΝ μόνο σε μια (1) συσκευή EON Smart Box και σε μια (1) συσκευή μεγάλης οθόνης, μέσω εφαρμογής Smart TV ή συσκευών streaming για κάθε επιπλέον υπηρεσία.

Χρήσιμη συμβουλή

Ενδέχεται, για λόγους ασφαλείας και προστασίας των πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων αλλά και για λόγους ορθής χρήσης της υπηρεσίας, να διαφοροποιείται ο αριθμός των εγγεγραμμένων συσκευών ή/και αυτών μέσω των οποίων επιτυγχάνεται η παράλληλη θέαση μέρους των προγραμμάτων (π.χ. Premier League).

Προφανώς, η τελευταία παράγραφος είναι αυτή που με μπερδεύει, οπότε θα ήθελα μια διευκρίνιση επ 'αυτού. Από συνομιλία που είχα σε κατάστημα, δεν πείστηκα αλλά ούτε έλαβα τις εγγυήσεις για το τι συμβαίνει πραγματικά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Είναι ξεκάθαρο ανάλογα το πώς θέλουν να βλέπουμε θα μεταβάλουν δικαιώματα στην θέαση, αυτό ισχύει για όλους μας πχ εγώ είχα μια επιπλέον συσκευή και μου την έβγαλαν και μου έδωσαν την θέαση σε μεγάλη οθόνη που δεν είχα την δυνατότητα σαν συνδρομητής δορυφορικού.
 
Last edited:

pathos

New member
10 November 2007
63
Από την στιγμή που η εγκατάσταση είναι δωρεάν απλά υπομονή να έρθει ο τεχνικός,εναλλακτικός τρόπος θέασης υπάρχει,ο δέκτης πιάτο απλά είναι ακόμη μία θέαση. Επιπλέον καλύτερα να βάλει καινούργιο καλώδιο και lnb και να κρατήσεις το υπάρχον σαν ρεζέρβα.
Τρόπος θεασης δεν υπάρχει, γιατί ο δέκτης που υπάρχει πάνω τώρα ανήκε σε σύνδεση με άλλα στοιχεία, σε συμβόλαιο που έχει λήξει.. Άρα εγώ δεν μπορώ να δω eon μέχρι να δούνε κ καλά στις αποθήκες τους αν περισσεύει κανένας δέκτης, η να γυρίσουν οι τεχνικοί από τις διακοπές τους..
 
  • Like
Reactions: pirovola

Chris#

Established Member
18 December 2020
183
Σήμερα έγινε αναβάθμιση του πακέτου μου από δορυφορικό EON+ADSL σε FIBER200+EON+ .
Εχω ενεργοποιηθεί κανονικά στη νέα ταχύτητα, αλλά δεν έχω λάβει το eon box. Από το κατάστημα μου είπαν οτι σήμερα ΘΑ κάνουν αίτηση για Eon box. Πως γίνεται αυτό, αφού έχει ήδη γίνει η αναβάθμιση!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Chris# ,

Έχουμε απαντήσει στο προσωπικό μήνυμα που μας έχεις στείλει.

Γιώργος, Nova Support
 

skopelos1

Established Member
16 September 2010
202
Thessaloniki
Καλημέρα σας

Μετά την επίσκεψη 2 διαφορετικών τεχνικών στο σπίτι μου...δείτε παρακαλώ το παρακάτω post.....Είμαι εκτός πλατφόρμας για 10 τουλάχιστον ημέρες...

 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα skopelos1,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα skopelos1,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει στο μήνυμά σου.

Σάββας, Nova Support
 

nkats

New member
17 May 2019
70
Καλημέρα, έχω κάνει αίτηση μεταφοράς γραμμής από τις 20/7 (2play 200 FTTH & EON TV) λόγω μετακόμισης. Μετά από μεγάλη καθυστέρηση ήρθε ένας τεχνικός πριν από 10-11 ημέρες για να εγκαταστήσει την οπτική μέχρι το σπίτι, είδε την κατάσταση κ τι ακριβώς χρειάζεται (είναι συγκρότημα κατοικιών) κ έκτοτε τίποτα. Μάλιστα την προηγούμενη Πέμπτη μου ήρθε μήνυμα ότι έχω συνδεθεί, πράγμα που φυσικά δεν έχει γίνει. Χρειάζομαι το ίντερνετ για τη λειτουργία της επιχείρησης που στεγάζεται στην οικία μου, έχω κάνει μεγάλη υπομονή έως τώρα. Κάντε κάτι άμεσα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα nkats,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα skopelos1,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει στο μήνυμά σου.

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Alexander_T

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει στο μήνυμά σου

Σάββας, Nova Support