Περι Ηχείων (και χώρων)

Αντώνης-Κ

AVClub Addicted Member
22 June 2007
2,076
Τα equalizers προσθέτουν και αφαιρούν συχνότητες δεν αναπαράγουν μουσική. Αν ψάξετε λίγο για τα καλύτερα ηχεία που φτιάχτηκαν ποτέ θα δείτε ότι έχουν από ταραγμένη έως πολύ ταραγμένη απόκριση συχνότητας. Και αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να προσομοιωθεί με κανένα equalizer και κανένα studio monitor ηχειάκι.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,704
Αθήνα
Re: Απάντηση: Περι Ηχείων (και χώρων)

ειναι δυνατον τωρα να πληρωσει για κατι που γενικα ΔΕΝ του αρεσει να ακουει ? Δεν νομιζω .

Είναι. Το λένε ψυχαναγκασμό. Μέχρι που μπουχτίζουν κάποια στιγμή και τον σουτάρουν και αυτόν μαζί με τα ψυχαναγκαστικά εργαλεία και αποφασίζουν να ασχοληθούν με εκείνο που τους αρέσει. Η ζωή είναι πολύ μικρή για ψυχαναγκασμούς. Τυχεροί όσοι το ξέρουν από την αρχή. Τους γλιτώνει χρόνο.

Υπό αυτή την έννοια μπορώ να δεχτώ οποιονδήποτε να μιλάει για το χόμπι, γιατί αλλιώς η σιγουριά σε αυτό το χόμπι είναι πολύ κακός σύμβουλος και οδηγεί σε αφορισμούς.
 

ZaBBaLos

Senior Member
20 September 2018
408
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι Ηχείων (και χώρων)

Ε γραψε ντες και με τι.
Στην εποχη του Behringer εχω μεινει!

Χα χα έχεις δίκαιο. Βασικά ισοσταθμίζει με ό,τι μπορεί ο καθένας, έχει άμεση σχέση με την τσέπη και το σύστημά του. Επίσης εξαρτάται από τις γνώσεις και τις δυνατότητές του, πχ αλλιώς θα το κάνω εγώ που γνωρίζω 1-2 πράγματα αλλιώς ένας επαγγελματίας ή γνώστης του αντικειμένου.

Στη δική σου περίπτωση που χρειάζεσαι να αλλάξεις το αρχαίο Behringer αλλά θες κάτι αντίστοιχο και εύκολο στη χρήση, μπορείς να δεις το sonarworks reference (300€ με το μικρόφωνο) που λειτουργεί μόνο σαν software όμως ή να πας σε dirac που εκτός από λογισμικό στο pc σου μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μέσω συσκευών πχ mini dsp ddrc-22d ώστε να λειτουργεί με οποιαδήποτε ψηφιακή πηγή.

Όπως σε όλα τα πράγματα όσο ανεβαίνουμε σε τιμές ανεβαίνουμε και σε δυνατότητες και απόδοση.
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,411
Θεσσαλονίκη
Ακριβώς. Για να είναι ένα ηχείο flat θα πρέπει να είναι "αλφάδι" on axis και με όσο το δυνατόν ομαλότερη απόκλιση off axis. Αν δηλαδή off axis είναι στραβό το αποτέλεσμα που θα φτάνει στη θέση ακρόασης δε θα είναι flat. Τα εξηγούν όλα όμορφα στο ASR αλλά τους σνομπάρεις :smash:.

Τους σνομπάρω (και πιο πολύ) γιατί

1. Νομίζουν πως ότι μετράει καλά τότε ακούγεται και καλά
2. Ότι μετράει καλύτερα = ακούγεται και καλύτερα.
3. Παίζουν με μηχανήματα που μετράνε τέλεια αλλά παρόλα αυτά τα θάβουν γιατί το άλλο μετράει ακόμα καλύτερα.
4. Κατευθύνουν τις μετρήσεις όπως θέλουν.

Και επαναλαμβάνω λοιπόν ότι δεν υπάρχει ούτε ένα μηχάνημα που να ακούγεται το ίδιο με κάποιο άλλο και ας μετράνε και τα δύο τέλεια.

Το ότι κάτι μετράει καλά δεν σημαίνει ότι ακούγεται και καλά.

Υπάρχει αυτό που λέμε ηχόχρωμα και δεν έχει καμία σχέση με τις μετρήσεις που γίνονται εκεί.

Έχει τόσο πράγμα εκεί έξω που φυσικά δεν υπάρχει λόγος να αγοράσουμε κάτι που μετράει πραγματικά άσχημα.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,760
Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι Ηχείων (και χώρων)

Είναι. Το λένε ψυχαναγκασμό.

Σωστο !!!!! Τον ξεχασα αυτον....... :ernaehrung004: ......... :laugh:
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Σε μία ομαδική ακρόαση,υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις κάποιων επιμέρους σημείων της αναπαραγωγής,αλλά και live παραγωγής.
Αυτό σημαίνειότι ακούμε διαφορετικά και υπάρχει εξήγηση απλούσταστη γι αυτό,που έχει σχέση με την στιγμιαία ψυχική μας διάθεση.
Έχω γράψει ξανά,ότι π.χ.αν πηγαίνοντας σ ένα χώρο για ακρόαση,πέσεις σε μποτιλιάρισμα,αν π.χ. σου έρθει ένα πρόστιμο από εφορία,από κλήση Τροχαίας,αν έχεις κλείσει συγκεκριμένη πολύ πρωινή ώρα για ακρόαση σε κατάστημα στην Β.Ευρώπη και η θερμιοκρασία είναι αρκετά κάτω απ το μηδέν,αν πας σε μία Έκθεση ενώ ψυχομαχεί ένα αγαπητόσου πρόσωπο..(προσωπικές εμπειρίες),είναι σίγουρο ότι οι ακροάσεις σ αυτές τις περιπτώσεις θα επηρεαστεί.
Όπως επίσης οι ακροάσεις επηρεάζονται από άλλα θέματα ,που έχουν σχέση και με την 'αρνητική μας ενέργεια' ή chi ή όπως αλλιώς το ονομάζει ο καθένας.
Έχω παρακολουθήσει πάρα πολλά live,(που μου στοίχησαν αρκετές αναβαθμίσεις στο σύστημα),έχω προσπαθήσει να διαβάσω πολλές εκδόσεις σχετικής βιβλιογραφίας,θα γράψω παραπάνω στην πορεία..
Πολλοί από μας μιλάμε για τις βραδινές ή μεταμεσονύχτιες ακροάσεις,γιατί?

Εδώ και κάμποσα χρόνια παίρνω μέρος σε σεμινάρια 'ειδικού' που μάλιστα δουλεύει στα κεντρικά μιας απ της μεγαλύτερες πλατφόρμες (που ΟΛΟΙ μας καθημερινά χρησιμοποιούμε),προσπαθώντας μέσω ειδικών τεχνικών να βοηθήσει ώστε τα 1500 μέλη να έχουν μεγαλύτερη απόδοση...
Οι ακαδημαικές του σπουδές ,έχουν εμπλουτιστεί από επισκέψεις και διαμονή σε Μονές σε πατροπαράδοτες 'Ανατολικές' Μονές,δεν μπορώ να μεταδώσω το πόσο ενισχύει την αντίληψη και 'μετατρέπει' την αρνητική ενέργεια σε θετική,γι αυτό άλλωστε μιλάει η θέση και αμοιβή του,όπως και η γνώση του σε πολλά που μ έχουν σοκάρει !!!
Προσωπικά για να απολαύσω και προφανώς κρίνω πόσο κοντά είναι το αναπαραχθέν έργο,μετο αυθεντικό,πάντα κλείνω τα πάντα στον χώρο και μετά από τρέξιμο κάνω τις καλύτερες μου ακροάσεις.
Δεν είναι όμως μόνο έργα ροκ,τζαζ,σοπράνο,κλασσική που προσπαθούμε μέσω μηχανημάτων να 'μετρήσουμε την απόκλιση' απ το αναπαραχθέν την ώρα του recording καθώς και το 'πείραγμα' που έχει δεχθεί.

Αν ακούσουμε από δίσκο,π.χ.αξεπέραστα Βυζαντινά τροπάρια της Μ.Παρασκευής(... Λυτρωτά, ὁ Θεὸς εὐλογητὸς εἶ.) ,τραγουδισμένα από κορυφαίους ψάλτες όπως οι της Μητρόπολης Αθηνών,ειδικά η ψαλτική ομάδα του δεξιού,'πόσο' το σύστημα θα μας μεταφέρει Ιουνιάτικα,στην κατάνυξη της Μέρας αυτής και αυτό πως 'μετριέται'?
Επειδή είχα ακούσει έργα με ψάλτες σε βινύλιο παλιά(ελάχιστα τεχνικά πειραγμένα ή επεξεργασμένα) και μάλιστα από μέτρια μικρόφωνα απ ότι μου ειπώθηκε...
Ποιο σύστημα (ηχείο)θα κρίνεις σαν σωστό,αυτό που ακούγεται ουδέτερα ,ή αυτό που σε συγκινεί?

Το ίδιο θέμα είχα γράψει πριν χρόνια σ άλλο θέμα για την συμπεριφορά του Εκκλησιαστικού οργάνου από χώρο/ηχεία,(συγγενής μου στον καθεδρικό Ναό στο Τurku),που παρακολούθησα αρκετές φορές..πολύ 'ευλαβικά' (όπως λέει η διαφήμιση),είχα θέμα με την αναπαραγωγή σε κάποια συστήματα ,σε τεστ σε διάφορα στούντιο κυρίως Έξω,παλιά,όταν 'τρωγόμουνα με τα ρούχα μου'..
Μεγάλωσα με Οικογενειακούς παραδοσιακούς 'παίκτες' βιολιού και λαούτου ,έχω κάνει αρκετές εγγραφές,ενώ Θείοι έχουν και δισκογραφία..ενώ εγώ έχω σε χρωμίου,μετάλου,κάποιες ηχογραφήσεις straight in,μέσω μίκτη ,μέσω Cd-R και με αρκετά Nacamichi,χρησιμοποιώντας ακριβότερες κονσόλες απ τις δικές μου...

Στα πάντα παίζει ρόλο η εμπειρία,που αποκτήθηκε με τα live,αλλά περισσότερο το προσωπικό taste με την ψυχική διάθεση..άλλωστε όπως θα ξέρουν οι περισσότεροι που ασχολήθηκαν επαγγελματικά,ο οργανοπαίχτης ή τραγουδιστής ,αν δεν 'είναι στην μέρα' του ,η σουπα θα είναι γλυκανάλατη..
Δείτε την Madonna στην περσινή Eurovision στο Tel Aviv και πόσο σχόλια έγιναν μθιας και η συγκεκριμένη έχει πολλούς fan σε live..

Πόσες φορές και με πόσες αποκλίσεις 'γράφτηκε' το Hotel California,το Take five...γιατί στα Φεστιβάλ του 'Φωτός' (απ το σχετικό light αργά βράδι) στις Βόρειες χώρες,που τα περισσότερα ακυρώθηκαν για φέρος,όπως το Stockholm Jazz Festival,κάποιοι ερμηνευτές έχουν κάνει τις καλύτερες καθομολογουμένως εμφανήσεις τους??
Για παράδειγμα Raul Mindon ,όπως ξανάγραψα,ακούγοντας τα στούντιο άλμπουμ και τα live στο Baltic Festival,νόμιζα ότι 'αναβαθμίστηκε' σε Stevie Wonder (μιας που τον μιμείται),και θα πάρω άδεια μήπως το ανεβάσω...
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,438
Πειραιας
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι Ηχείων (και χώρων)

Χα χα έχεις δίκαιο. Βασικά ισοσταθμίζει με ό,τι μπορεί ο καθένας, έχει άμεση σχέση με την τσέπη και το σύστημά του. Επίσης εξαρτάται από τις γνώσεις και τις δυνατότητές του, πχ αλλιώς θα το κάνω εγώ που γνωρίζω 1-2 πράγματα αλλιώς ένας επαγγελματίας ή γνώστης του αντικειμένου.

Στη δική σου περίπτωση που χρειάζεσαι να αλλάξεις το αρχαίο Behringer αλλά θες κάτι αντίστοιχο και εύκολο στη χρήση, μπορείς να δεις το sonarworks reference (300 με το μικρόφωνο) που λειτουργεί μόνο σαν software όμως ή να πας σε dirac που εκτός από λογισμικό στο pc σου μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μέσω συσκευών πχ mini dsp ddrc-22d ώστε να λειτουργεί με οποιαδήποτε ψηφιακή πηγή.

Όπως σε όλα τα πράγματα όσο ανεβαίνουμε σε τιμές ανεβαίνουμε και σε δυνατότητες και απόδοση.

Δηλ. συσκευή που να την βάζεις σε ρακ δεν υπάρχει?
Το behringer το εχω μεταξύ προ και τελικού και αν θέλω το ανάβω αν θέλω το σβήνω.
Κάτι τέτοιο ψάχνω.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Νομίζω ότι και οιπροσεγγίσεις στις σχεδιάσεις ηχείων ,δείχνουν τις υποκειμενικότητες.
Panel άκουγα μικρός και μάλιστα Quad,όχι δικά μου ,αλλά σε γνωστό φανατικό με τα δικά τους ενισχυτικά.Τότε μ άρεσαν αρχότερα,όχι.
Κόρνες,κλειστού τύπου,υβριδικά,με sub δορυφόροι και dedicated cross,λαμπάτη ή στερεά οδήγηση,πολυενίσχυση κάθετη/οριζόντια ,με cross ειδικά σχεδιασμένο,όπως Linn και Νaim,εξωτικές σχεδικάσεις,ενεργά,κ.λ.π.
Αλήθεια ο όρος ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ σε πόση γκάμα ηχείων έχει χρησιμοποιηθεί?
Πριν 1-2 χρόνια,είχα προτείνει το 'άνοιγμα' του θέματος:Οι 50 'αποχρώσεις' του 'ουδέτερου',για να κατηγοροποιηθούν τα κατά καιρούς ουδέτερα ηχεία..που έχουν σχηματίσει και διάφορες σχολές.
Πιο πάνω ο φίλος ,με τα Audio Spectrum,έθεσε μια σημαντική παράμετρο...
Πως μετριέται, όταν η φωνή κάποιου καλλιτέχνη,αποδίδεται από ένα σύστημα έτσι που 'ακούγεται' νεότερος απ την τελευταία του δισκογραφική δουλειά κάποια χρονάκια?(πάλι προσωπική εμπειρία ).Πειράχθηκε δηλαδή στην μίξη τόσο πολύ ώστε να ακούγεται πολύ νεότερος,ή επεμβαίνουν τα γρανάζια του συστήματος και ειδικά τα ηχεία παραμορφώνοντας,ώστε όταν το ακούς και μιλάς μαζί του ακούγεται 'βαρύτερη' η χροιά της φωνής του,ακόμα και μέσα από live.
 

Th.ARvan

New member
24 May 2011
88
Φαίνεται ότι η flat απόκριση δεν άρεσε ποτέ σε κανενα.
Ούτε καν στην επιστήμη της ψυχοακουστικης. Έτσι έμεινε στα αζητητα ως γηραιά κυρια.

Θα είχε ενδιαφέρον να παραμείνουμε στη πράξη όπως τέθηκε αρχικά.
Τι είναι αυτό που δούλεψε για τους πολυπειρους εδώ στο φόρουμ;
Ποια είναι η φιλοσοφια τους;
Βλέπω μεταστροφες όπως του geovar
η διαφαινόμενες όπως του Pleo.

Μήπως όλα αφού τα βαρεθουμε οφειλουν να
καταλήξουν στο αντίθετο τους;
Μη φοβάστε εκτεθειμένοι είμαστε όλοι.
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,411
Θεσσαλονίκη
Μην μπερδεύουμε την φλατ απόκριση του ηχείου με την τελική καμπύλη που φτάνει στα αυτιά μας.
Αυτή δεν είναι ποτέ φλατ ούτε σε συνθήκες near field.
Πόσο μάλλον σε απόσταση δύο μέτρα από τα ηχεία.
 

ZaBBaLos

Senior Member
20 September 2018
408
Αθήνα
Απάντηση: Re: Περι Ηχείων (και χώρων)

Δηλ. συσκευή που να την βάζεις σε ρακ δεν υπάρχει?
Το behringer το εχω μεταξύ προ και τελικού και αν θέλω το ανάβω αν θέλω το σβήνω.
Κάτι τέτοιο ψάχνω.

Κάτι σαν το minidsp που σου είπα. Μπαίνει ανάμεσα στον player (pc, cd, streamer) και το dac και κάνει την επεξεργασία σε ψηφιακό επίπεδο.



@sonorus σε έναν τέλειο κόσμο πάντως θα έπρεπε να έχουμε στη θέση ακρόασης την ίδια απόκριση. Όπως έγραψα στο πρώτο μου ποστ στο νήμα, το ζητούμενο είναι πόσες υποχωρήσεις είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε. Οι υποχωρήσεις αυτές εξαρτώνται από το οικονομικό (το να προσεγγίσεις το τέλειο κοστίζει τρελά χρήματα) και το πρακτικό (τι με νοιάζει το τέλειο αφού στο σημείο που έχω φτάσει και πάνω δεν καταλαβαίνω αλλαγές ή βελτιώσεις).
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,411
Θεσσαλονίκη
Αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε κάποιο ανηχοικό θάλαμο ή σε ένα τελείως νεκρό δωμάτιο.
Στην πράξη η απόκριση δεν είναι ποτέ φλατ και δεν μπορεί να είναι γιατί ο άνθρωπος δεν ακούει φλατ.
Δεν είναι φλατ ούτε στο καλύτερο στούντιο του κόσμου.
Οι κατασκευαστές ηχείων το έχουν προβλέψει αυτό.
 
  • Like
Reactions: forte

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,411
Θεσσαλονίκη
Το τελευταίο που γράφεις είναι βέβαια όλη η ουσία.
Αφού μου αρέσει είμαι εντάξει , αρκεί φυσικά να έχω το γνώθι σαυτόν και να ξέρω που βρίσκομαι.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,164
127.0.0.1
Κατ' αρχήν νομίζω ότι όλοι "φέρνουμε" τον ήχο εκεί που μας αρέσει, άλλοι με τον έναν άλλοι με τον άλλον τρόπο.
Ακόμη και χωρίς ρυθμιστικά τονικότητας, πάμε τα ηχεία πιο κοντά στον τοίχο, τα απομακρύνουμε, βάζουμε το τάδε καλώδιο που είναι πιο "ζεστό" ή το άλλο που είναι πιο "αναλυτικό" κλπ κλπ...
Απλά κάποιοι καμουφλάρουμε το "έτσι μου αρέσει" με ένα "έτσι είναι πιο σωστό".
Και αναλόγως τις εντάσεις που ακούει ο καθένας έχει και τις ανάλογες ανοχές στην τοποθέτηση.
Παράδειγμα, κάποιος που ακούει σε υψηλές εντάσεις δεν έχει τη δυνατότητα να βάλει το ηχείο του τόσο κοντά στον τοίχο από ότι κάποιος που ακούει χαμηλά, γιατί απλά θα μπουμπουνήσει το σύμπαν.
Κάποιος που ακούει ψιθυριστά, τα βάζει και κολλητά στον τοίχο και δεν έχει και θέμα.

Αν έχεις την δυνατότητα (και την θέληση φυσικά) να χαλάσεις τόσα λεφτά ώστε να φτάσεις πολύ κοντά στον ήχο που θέλεις, ίσως να χρειάζονται μικρές διορθώσεις από εδώ και από εκεί για να έρθει αυτός ο ήχος και στον δικό σου χώρο.
Αν τώρα δεν έχεις την δυνατότητα (αλλά μπορεί και να μην γουστάρεις βρε παιδί μου), θα χρειαστείς μεγαλύτερες επεμβάσεις στον ήχο, κάτι που γίνεται μόνο από κάποιον ισοσταθμιστή.

Από την άλλη, το να πας να δώσεις τώρα 50.000 και να του χώσεις ισοσταθμιστή, σημαίνει ότι είσαι πολύ μακριά από αυτό που ζητούσες όταν πήγες να πάρεις το σύστημα και ξεκίνησες λάθος.

Αυτό σαν απάντηση και στο φιλαράκι μου τον Μιχάλη που θεωρεί ότι παντού μπαίνει ισοσταθμιστής :D
 

Th.ARvan

New member
24 May 2011
88
Πολύ σημαντικό και το θέμα της ακουστικής αντίληψης που θέτει ο Westsound και την θεωρούμε δεδομένη αλλά:

-Καλλιεργείται, αλλαζει σε βάθος χρόνου.
-Παρουσιάζει διακυμάνσεις.

Αν προσθεσεις και τις διακυμάνσεις απόδοσης των συσκευών για τεχνικούς λόγους (ρεύμα, συνδυασμοι,χώρος, μουσικό πρόγραμμα κλπ)
καταλαβαίνεις ότι η ακριβής αξιολόγηση των συσκευών δεν είναι απλό πράγμα, εξ ου και οι πολλές διαφωνίες.
 

mparaxir

AVClub Addicted Member
Εγω θα τα πω λίγο μπακαλιστικα.
Οταν ηταν να αγοράσω ηχεια ήρθανε δυο ηχεια στον χώρο μου πάντα.
Focal aria 926 και epos 2 θα μπορούσα να δοκιμάσω και τα triangle.
Συνδέθηκαν στον ενισχυτή της creek στην ίδια ένταση ενισχυτη πάντα παίχτηκαν κομμάτια τζαζ, μεταλ, κλασικό ροκ και ορχήστρες.
Απόσταση ακρόασης γύρω στα 3.5μετρα

Κατέληξα στα Focal μου άρεσαν ποίο πολύ στο αυτί μου το γενικό ηχόχρωμα που εβγαζε στο σύνολο του, τώρα τα epos ξερω οτι βγαινανε για ενισχυτες creek ότι ταιριάζουν γενικά στο σύστημα αλλα δεν με ενδιαφέρει δηλαδή αυτό που θέλω να πω οτι το σωστό δεν σημαίνει και πάντα καλό το θέμα ειναι να ικανοποιεί εσένα το αυτι σου ωστε να απολαμβάνεις την μουσική που ακούς
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Το αυτί σύμφωνα με πολλούς δεν είναι απλά ένας υποδοχέΑς,ένα όργανο,ΣΥΝΕΡΓΆΖΕΤΑΙ και με τα υπόλοιπα αισθητήρια όργανα και θα επανέλθω με πολύ υλικό..
Είχα έναν συναθλητή,(σίγουρα όμως θα έχετε δει και σε ταινίες),που εκτελούσε χειρουργικές επεμβάσεις με την υπηρεσία του με την 'ακοή'/όραση και την αίσθηση..μέσα στα κατάμαυρα σκοτάδια.
Τους άφηναν ,(Special Forces) ,κάπου στο πουθενά και με την ακοή και αίσθηση ,χωρίς όργανα να καρφωθούν,χωρίς gps,εντελώς αθόρυβα,οδηγούμενοι απ τα αστέριακαι απ την οξεία ακοή,από κάθε μικρό θόρυβο,από κάποιο ήχο πουλιού,έφταναν στον στόχο τους μέσα σε νεκρική ησυχία και στην Βοσνία και στο Ιράκ έδρασε.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,078
Αγιοι Αναργυροι
πριν πολλά χρόνια φίλος πιλότος της ΠΑ μου είχε πει ότι η ακοή μας γίνεται πιο ευαίσθητη απο το βράδυ και μετά.
είχαμε σχετική κουβέντα..
το γιατί το ξέρουμε όλοι φαντάζομαι
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Διαβάζω τα αξέχαστα τεστ της Bowers and Wlkings στα Hi-Fi shows Βρετανία όπου ,'Live versus recorded ' όπου ο George Holey έπαιζε clarinet μέσα από τα μεγάλα ηχεία,κάποια στιγμή υποδυόμενος ότι παίζει ακόμα,χωρίς να φυσάει όμως...και τότε σταματούσε ,ενώ απ τα ηχεία έπαιζε η ηχογραφημένη version του ίδιου κομματιού,που 'ξεγελάστηκαν´απ τα ηχεία .
Ήταν μια πρακτική που στην δεκαετία του '80 (το παρόν τεστ το βρήκα από Hi-Fi News του 1984,όταν έγινε στο Hi-Fi Show),ακολουθούσε η Β&W,που όμως δεν ήταν η πρώτη,απ τα '50ς,καθώς Peter Walker Quad/amps-speakers ESL ,Mordard Short με τελικούς της Naim αργότερα ..το θέμα είναι ότι τα τεστ αυτά 'έπιαναν'όταν γινόταν matching ενός ή δυο το πολύν οργάνων ,με τα ορχηστρικά samples,θα υπήρχε θέμα...
Αργότερα θα αναφερθώ σε τεστ Phoenix Studios σε συνεργασία με το περιοδικά,σχετικά με το loudness και την προσομοίωση live/recorded και συμμετέχοντα τον ιδρυτή της Musical Fidelity Antony Michaelson,που ως γνωστόν τιούναρε τα μηχανήματά του με φυσικά όργανα,καθότι έπαιζε ο ίδιο clarinet.
3 ζεύγη σύγχρονων ηχείων αναπαράγουν εγγραφή απ τα Phoenix Studios με τα ενισχυτικά ΚW ,και οι διαπιστώσεις είναι 'μικτές'.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Διαβάζω τα αξέχαστα τεστ της Bowers and Wlkings στα Hi-Fi shows Βρετανία όπου ,'Live versus recorded ' όπου ο George Holey έπαιζε clarinet μέσα από τα μεγάλα ηχεία,κάποια στιγμή υποδυόμενος ότι παίζει ακόμα,χωρίς να φυσάει όμως...και τότε σταματούσε ,ενώ απ τα ηχεία έπαιζε η ηχογραφημένη version του ίδιου κομματιού,που 'ξεγελάστηκαν´απ τα ηχεία .
Ήταν μια πρακτική που στην δεκαετία του '80 (το παρόν τεστ το βρήκα από Hi-Fi News του 1984,όταν έγινε στο Hi-Fi Show),ακολουθούσε η Β&W,που όμως δεν ήταν η πρώτη,απ τα '50ς,καθώς Peter Walker Quad/amps-speakers ESL ,Mordard Short με τελικούς της Naim αργότερα ..το θέμα είναι ότι τα τεστ αυτά 'έπιαναν'όταν γινόταν matching ενός ή δυο το πολύν οργάνων ,με τα ορχηστρικά samples,θα υπήρχε θέμα...
Αργότερα θα αναφερθώ σε τεστ Phoenix Studios σε συνεργασία με το περιοδικά,σχετικά με το loudness και την προσομοίωση live/recorded και συμμετέχοντα τον ιδρυτή της Musical Fidelity Antony Michaelson,που ως γνωστόν τιούναρε τα μηχανήματά του με φυσικά όργανα,καθότι έπαιζε ο ίδιο clarinet.
3 ζεύγη σύγχρονων ηχείων αναπαράγουν εγγραφή απ τα Phoenix Studios με τα ενισχυτικά ΚW ,και οι διαπιστώσεις είναι 'μικτές'.

Αττική(κινητή) σύνταξη,καθώς βρίσκομαι συνεργείο...και εννοούσα ότι οι παρευρισκόμενοι ξεγελάστηκαν σ αυτό το σόου απ τα συγκεκριμένα ηχεία της B@W.